Škoda přichystala velké změny u svých modelů a nový motor

70 komentářů

David
7. dubna • 8:46

Dobrý den,
jaký je rozdíl mezi TDI a TDI PD ?
Zajímá mne spíš hlučnost.

gewehr
7. dubna • 8:40

No neviem ale tusim to ide so skodovkou dolu kopcom. Pred 3 rokmi som kupil Octu 81kW TDI ktora mala vsetko okrem stresneho okna a kozenych sedadiel za 600 tSk, dnes ponukaju rovnako vybaveny model Tour po scitany celej doplnkovej vybavy za 780 tSk a to ide uz o vybehovy model. A tie zmeny su urcite neni velke, ide o viacmenej kozmeticke upravy (drobne zmeny vo vybave, farbach a pod. inak neviem nazvat). Mam taky neblahy pocit, ze s prichodom novych modelov (aj Japonskych) sa postupne Skodovka aj cele VW stava nekonkurencie schopne, myslim ze aj ceny novej O2 su prehnane

Dalibor
6. dubna • 20:57

Vysokotónová fanfára Co to jako je? To nám všechny nový fábie teď budou hrát nějaký fanfáry místo troubení Vím že vysokotónovým klakson májí ferrari maranella...
Odpadnutí asférického zrcátka u řidiče...to má být vtip?
Spuštění varovných světel při panickém brzdění...to majitelům Škodovek bude blikat pořád
Škoda chystá také nasazení silnějšího naftového motoru 2,0 TDI o výkonu 125 kW (170 k)...to bude ale mrtvejch...

Pavel Novák
6. dubna • 22:18

A další odborník, kterej dělá z řidičů Škodovek blbce. To je pořád dokola
Kurňa lidi, místo, aby jste si řekli, kam to od Favorita z přelomu 80. a 90. let 20. století za 16 let dotáhli! Kdyby takový krok udělala jiná tehdy silná automobilka, tak dneska jezdíme ve vznášedlech a jezdíme na vodík.
Škoda udělal hodně práce, proto se dnes můžeme ofrňovat nad "jen" novými barvami, 4kW a jiným klaksonem! To je třeba si uvědomit!!!

Dusan
6. dubna • 22:38

Jakou Skoda udelala praci? Ty delas jak kdyby to dokazalo vyvojove oddeleni v Mlade Boleslavi. Vzdyt dostali od Nemcu vsechnu technologii a know-how. Predstav si kolik prace udela cesky Hyndai, kdyz zacne vyrabet vcelku slusna auta za par let tam kde je ted zelena louka.

DDT
7. dubna • 17:04


V zivote jsem nikde nevidel nadavat nejaky narod na svoji tradicni a kvalitni znacku jako tady u ceskych zaprdencu.

RS
8. dubna • 13:38

z toho si nic nedelej, kulit tomu jsem prestal psat do diskuzi na cesky web, protoze to ani nema cenu. Skoda ze jsme od Bile hory tak odporne zlomeny a zahorkly narod a umime jen pomlouvat misto toho abychom ocenili kvalitu kterou Skodovka bezesporu je. Co ctu nemecky a anglicky web tak tam jsou vetsinou na skodu mnohem lepsi a spravedlnejsi nazory (konec koncu i inteligentnejsi  ). Radim ti bez si tam cist a psat taky , protoze tam jsou lidi, kteri o tech autech vetsinou neco vi a ti, kteri se o ne nezajimaji, si pisou o svem nejleopsim BMW, Audi, Renault ... jinde a bezhlave jen nepomlouvaji to co je nezajima. PS: OII RS je bomba a vsichni komu se to nezda mi ....!!  

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
manga
10. dubna • 12:22

V jádru s Tebou souhlasím, ale opravdu si myslíš, že ti, kdo se zajímají o auta kupují Škodu? To nemyslíš vážně, viď?

Ráďa
7. dubna • 4:25

JJ v Nošovicích jsou schopní lidi. Z Radegastu na Hyundaii, tomu říkám vývoj

cgh
6. dubna • 19:11

Embéčka zůstanou embéčka.

Ráďa
6. dubna • 15:53

No tak pár nových barev je teda fakt změna   
Benziňák pro Fobii 1.4 59kw 132 Nm mohl být v nabídce už od uvedení modelu (za předpokladu rozumné ceny), pak by se o tom autě dalo uvažovat. A ne furt blbnout s trapnými pokusy mezi 37 a 47 Kw.  Jinak O2 ropák 170HP by mohlo být super (až na ten traktor zvuk). Superb mi připadá konstrukčně nepovedený a nepromyšlený, tak tam to vytrhne až nový model. 

Blazen
6. dubna • 23:09

1,4 59kW nemohla ... je to vylepcena 1,4 55kW .... Ale nechapu proc se delaji s 1,4 FSI 63kW (roomster) a 1,4 59kW Foobie (jinak ten motor ma oproti 1,4 55kW jinou hlavu a rozvod retezem)

Dix_
6. dubna • 13:40



Oranžová tangerina metalíza:

Béžová cappucino metalíza:
 

 
 

Shimi
6. dubna • 10:15

Tohle je výsměch všemu, fakt že jo :))) "Škoda přichystala VELKÉ změny u svých modelů a nový motor", když jsem si to přečetl, tak jsem si říkal, jóó konečně bude ve Fábce v základu klima, el. všech oken, atd. a nějaká pořádná 1.6 nebo 1.8 a ono prd, byl jsem bláhový. Po přečtení celého článku jsem se musel od srdce zasmát. To jsou takoví smetáci, až to bolí. 1.4 59 kW a to ještě jen pro verze Combi a Sedan :)) No do pytle to je agregát z kterého se opravdu posadím na prdel. PROČ do Fábky ti šmejdi nedaj něco pořádnýho, aspoň tu 1.6 ???? Škodovka má oproti konkurenci nejhorší výber motorů a to samé platí u poměru cena / výkon. Vždy se utvrdím v názoru, že Škoda simply never. A to téhle firmě fandím, ale bohužel. Nejhorší na tom ale je, že se najde spousta lidí, co si Škodovku koupí a nepřemýšlí nad tím a tím pádem automobilka nemá jediný důvod něco měnit.

pepe
6. dubna • 17:44

Tak to je přesný neni nad japonce nebo korejce

ITTI
6. dubna • 14:14

Shimi :pokud s tím máš moc velký duševní problém, skákni za svým psychologem nebo psychiatrem,oni si s tím už nějak poradí Ty si fakt myslíš,že lidé při kupování nepřemýšlejí? Asi takhle:podle sebe nesuď druhé

Shimi
6. dubna • 14:38

ITTI  ITTI, ty jeden kluku ušatá .) Kdybych tě neznal, tak si řeknu nějaký primitiv, ale takhle? Ty mi s tím nechceš poradit??  Z těch pár příspěvků je zřejmé, že jsem přemýšlivý až moc

Dix_
6. dubna • 10:31



Na klimatizaci je teď akce,tak že je v základu u Ambiente.příplatek 0 Kč,jde i motorů mimo 1.2,takže se to nelíší motoricky.Motor 1.6 bude až v nové fabii.Pokud by jsi ho chtěl 1.6,tak zatím jenom v Roomsteru.Klimatizase standartně u fabie je v Eleganci.

Alchemix
6. dubna • 11:22

Ve fabce bude 1.8T, ale až příští rok. A to si ještě nesmí postavit hlavu VW

Shimi
6. dubna • 11:40

to Alchemix: Jo, ale kolik bude to autíčko stát :))) Pro mě to je pořád nižší třída (malé vozy) a za takového prcka nejsem ochoten dát víc jak 350.000,- i kdyby to bylo sebelepší auto, a i to se mi zdá moc. Za takovou sumu se už dneska dá pořídit auto nižší střední třídy a v plný palbě, u konkurence samozřejmě :)

Kondor
6. dubna • 11:52

Schimi - bud si tady moc kadíš do huby, nebo jezdíš ve Warťasu ještě po dědovi

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
saar
6. dubna • 13:36

Ja tiež neviem pochopiť cenovú politiku škody. Pozeral som sa po nejakom kombíku 1,6 benzín, nakoniec  asi FOCUS 1,6 85 kW (tempomat,PP,klima,tempomat ....) cena tesne pod 600000, Astra 1,6 77 kW takisto cena okolo 600 L a  OCTAVIA Ambiente 1,6 FSI o nejakých 120000 viac . No tak to absolutne nechapem. Kto to kupuje ?

polakow
6. dubna • 18:37

Nechápeš to? Tak například  Fabie combi  elgance něco pod 400 tis. za srovnatelné o něco menší auto. Tedy cca 200 tis doma. Už  to chápeš?

ITTI
6. dubna • 14:19

Lidi, kdo by to kupoval? Čemu nerozumíš? Někdo prodává pod cenou a obratem ruky si to bere při servisních úkonech,např. Renault je typický příklad v ČR. 

saar
6. dubna • 14:25

Renault a Peugeot /teraz napr. u nás 2+2 roky záruky/ možno , ale Ford asi ťažko

Marek
6. dubna • 14:17

No vidíš, a kdybys vzal Elantru, máš to ještě levněj

Shimi
6. dubna • 13:23

Proč myslíš?

KK
6. dubna • 13:34

ne, nezlob se, my jenom tak hloupe zertujeme :)

KK
6. dubna • 13:22

jj presne  a nebo dostane uz za mesic ridicak

Shimi
6. dubna • 11:14

to Dix_: Já znám do detailu výbavy Škody, ale dík za informaci :) Jinak máš recht, teď sice nabízejí klimu v akci u Ambiente, ale i tak stojí auto s 1.4 74 kW 353.900,- :)) To je podle tebe adekvátní cena na dané auto? Nemyslíš, že je mnohem lepší nabídka třeba Hyundai Getz, s motorem 1.4 72 kW v plný palbě za 289.900,- a bez akce? Rozdíl 64.000,- a to už není rozhodně zanedbatelná částka, hm?

Dix_
6. dubna • 11:38



Ona bohatě stačí 1.4 16V 55 KW a zvlášť když bude mít od 22 týdne 59 KW.Ono to je ceníková cena,sleva u fabie je kolem 40 tisíc jak u kterého prodejce.Jsem jel Getz,Logan a fabie je někde jinde podvozkem.je použitelná víc na dálnici.

Dusan
6. dubna • 22:35

Auto s 59kW pouzitelne na dalnici? Tak to jo. Tomu verim.

Shimi
6. dubna • 11:54

to Dix_: Komu to bohatě stačí? Jestli tobě, tak mluv za sebe. Mně to rozhodně nestačí, já se prostě s takovým agregátem nespokojím. A to s tím pokrokem z 55 kW na 59 kW nemůžeš snad myslet vážně, hm? To je výkonový skok hodný zapsání do kroniky :) Zase až tak hloupý a naivní nejsem, abych se nechal opít škodováckým rohlíkem :)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Niemand
6. dubna • 21:04

Ja nevim o cem je tu porad rec. Skodovek se prodava v CR bezkonkurencne nejvic. To by podle Vas znamenalo, ze vetsina naroda jsou pitomci, co si nespocitaji, ze jinde dostanou to same levneji, cemuz neverim ani sekundu.

Jak tu bylo receno, cena neni vzdy rozhodujici. A pokud nekdo srovnava Hyundai Getz s Skodou Fabia, tak pak je treba rici v cem je Getz krome ceny lepsi. Podvozkem, zpracovanim, brzdami, preciznosti rizeni, jizdnim komfortem, pocitem mohutnosti, pohodlim je Fabie o tridu dal. S Getzem jsem najezdil sice jen 5000 km a s Fabii 20 000, takze mozna nemam bohate zkusenosti, ale z tech mala km jsem si odnesl jednoznacne poznatky (moje osobni).

Stejne si kazdy koupi co se mu libi a nase reci na tom nic nezmeni.

Petr
11. dubna • 10:11

Hmm jiste, skodovek se tady prodava tolik, protoze lidi skutecne nemysli a neobejdou si toho vic, nezjisti si vsechny informace a pak se nerozhodnou. Pokud si mam vybrat treba mezi Cliem3 ktere ma rozvor jak octavie techniku o tridu jinde nez Fabie a zacina na 210kkc...Bohuzel plati ze skoda simply never...

ajatin
8. dubna • 23:57

Že se u nás téměř polovina nových aut kupuje od pana Škody jistě neznamená, že jsme výrazně chytřejší, než ostatní evropané, kde je prodej škodovek často v řádu procent. Spíše to svědčí o silné tradici, vypěstované již v dobách rozvinutého socialismu.

patrik
6. dubna • 11:37

...a kdyz chce nekdo v aute mit i trochu pohodli, muze si za 360k koupit i neco o tridu vys, jeste porad celkem slusne vybavene... co treba takove Stilo? Nebo Astru Classic? Dokonce by se tam ted v akci v podstate vesla i Elantra On Air s 1.6 i s ABS, 4 airbagy, klimou, radiem a elektrikou... A to vubec nemluvim o Accentu za 269k v kompletu. Coz je presne ten duvod, proc vzdycky, kdyz dojdu k dealerovi Skodovky, zase odejdu, protoze me otravi ty male i vetsi figle s cenou, motorizaci a vybavou. A stejne jako Shimi proti Skodovce vlastne nic nemam.

mlok
6. dubna • 13:05

Ja bych osobne neporovnaval se sikmovokejma korejcema, ale dyz uz tak s Japoncema a evropskejma autama (krom Fiatu-nejak je nemam rad). Opel, Ford, Renault... I tam je fobie bezkonkurence nejdrazsi, ale uz je to pro ni nekaja konkurence ... 
Kouknete na prodeje, ne vzdy se prodava to levnejsi ... z toho asi vypliva ze lidi koukaj i na neco jinyho nez na cenu ... nebo ze by lidi byli tak blbi??? I kdyz mozna i jo - dyz kouknu za jaky ceny a jak se prodavaji treba Felicie ...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
ajatin
8. dubna • 23:49

Mevím proč to neporovnat s korejci. Zkuste se nejdřív svézt třeba v Kia Rio a pak porovnejte s Fabií...

patrik
6. dubna • 22:44

Myslel jsem na Fabii, což je výběhový model, a tak jsem se nijak nesnažil vymýšlet nějaké novinky - dával jsem z hlavy příklady v podstatě samých výběhovek, aby to bylo srovnatelné generačně. Mohl jsem místo toho přihodit Nissan Note a Suzuki SX4, ale to by nebylo fér... btw, pozor na korejce, zrovna ta Elantra (taky výběhovka) je velký držák a obrovsky pohodlný kočár - ve Splitu vystoupíte a záda nohy nebolí

mlok
6. dubna • 13:17

Sem zapomel dopsat, ze ten Opel Astra klasik 2 vypada fakt skvele ... Asi bych bral tu Family 1,6 a i s priplatkama bych se dostal na 400 ... Skoda ze neni 3dv :(

patrik
6. dubna • 22:34

Mirko
6. dubna • 9:59

Možná by mohli soudruzi z BMW (Boleslaf Motor Werke) už konečně dát do OII 4x4 aspoň motor 2.0 TDI 103 kW ... dohnali by tím aspoň ty korejce (Tucson/Sportage). A kdyby tam dali 125 kW, tak by je dokonce i předehnali ...
Jo, jo, dohnat a předehnat, to je jejich krédo na trhu ...  

Milovnik_Peugeotu
6. dubna • 13:49

Jo sorry 2.0 CDTi z Tucsona nebo jak tomu říkaj mi ani nepřipomínej...jeli sme s ním na hory, 5 lidí a rakev...normálně kolem 150-160km/h a průměrnou spotřebu to mělo 14 litrů!!!!!!!!!!!!!Diesel!!!! A to už byl zajetý, kolem 16tis. km...no šly na mě mdloby  Se svou 406 break 2.0HDi při stejném jízdním režimu a obsazení (5lidí+rakev+věci na hory) jsem jel za 6,7litru...

simson
6. dubna • 9:23

změna zvukové signalizace kontrolek - to mě fakt pobavilo, a to ještě netuším co znamená "personalizace kombipřístroje"
škoda, že nepřidají taky něco užitečného, třeba u Octavie aktivní opěrky hlavy, které má Golf v základu nebo standardně rádio, opět Golf v základu

Honza K
7. dubna • 10:36

nastavíš si display uprostřed mezi budíky podle svých představ.
Tzn. někoho zajímá hlavně teplota a čas, jiného zase spotřeba nebo dojezd.
 
 

empi
6. dubna • 9:56

Priplatit si ty veci muzes, tak voce ti jde? Kdyz jsou lidi ochotni to za ty penize kupovat, tak kde je problem. Uz te vidim, jak mas treba pekarnu, kde prodavas m.j. bagety a najednou k nim zacnes zdarma pribalovat salam, protoze vedle v bufaci prodavaji bagety i se salamem ... jsou sice drazsi, ale co ... ty prece rad prodelas (vydelas mene) .

simson
6. dubna • 10:14

No o to právě jde, že pekaři od VW, Opelu nebo Hondy tam ten salám standardně dávají a pekaři od Škody ne. No abych nekřivdil pekařům od Hondy, jejich bagety jsou plněné za stejnou cenu daleko víc 

Niemand
6. dubna • 20:54

Tyto veci ctu v kazde diskuzi u Skody. Muzete udalat konkretni srovnani cen Skody a Hondy? Opravdu vybavit vozy pokud mozno stejnymi doplnky?
Ja jsem toto srovnani delal uz hodnekrat a vzdy mi vyjde +- 30 000 stejna cena (u vozu v cenove hladine okolo 500 000 a vice), coz je pro me ne prilis podstatny rozdil. Honda je mozna kvalitnejsi nez Skoda, ale zase ma daleko mensi servisni sit, drazsi nahradni dily (ikdyz uz ne o moc), prakticky neexistuje priplatkova vybava (a opravdu neni vsechno v zakladu, donedavna se nedal dokoupit ani pal. pocitac napr.). Na druhou stranu jeji naftovy motor 2.2 je lepsi nez 2.0 u Skody, nekrade se tolik a neni tak bezna jako Skoda.

Proste kazda znacka ma svoje vyhody a nevyhody a kazdy at si vybere, co je mu nejblizsi.

simson
7. dubna • 12:10

Honda Civic 1.8 Sport, výkon103 kW, zrychlení 8,9s, průměrná spotřeba 6,6l, výbava: automat. klima, hliníková kola, vyhřívané sedačky, tempomat, rádioCD+MP3......  cena 549 tis. Kč.
Octavia 2.0 Elegance, výkon 110kw, zrychlení 9,3s, průměrná spotřeba 7,5l, výbava srovnatelná, něco nemá (vyhřív. sed., MP3) ale má zas něco navíc ....... cena 620 tis. Kč.
Rozdíl 70 tis. Kč ve prospěch Hondy. Octavia má sice větší objem zavazadlového prostoru 560l, Civic má "jen" 415l, ale díky možnosti vyklopení zadních sedadel nahoru např. stojící fíkus převeze jen Civic. 

Tech
6. dubna • 21:20

No na CIVIKA dostaneš záruku 5 let nebo 100 000 km.Za 639 000 máš CIVIKA v plný palbě a co jsme dělali porovnání , tak O2 vycházela ceníkově o 120 -150 dráž...tak nevím, to je docela dost.Nepočítal jsem to , ale to samé bude i u CIVICU v "slabší " výbavě....samozřejmě rozdíl se zmenší, ale bude to víc jak 30 000.Bavím se o ceníkových cenách....

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Pavel Novák
6. dubna • 22:14

Taky je Octvavia větší. Není to hežbek, ale liftback! Ten prostě stojí víc, má velkej kufr (jo, pro někoho asi blbost) a je na rozdíl od Civika na pomezí tříd a je tak braná. O kvalitě Civic versus Octavia bych se z pohledu Hondy moc nepouštěl. Ať se to někomu líbí nebo ne, na posuzování spolehlivosti je brzy. Kvalita zpracování auta je ve prospěch Škody. Jízdní vlastnosti Octavie jsou lepší a podovzek vyspělejší o generaci (hold za to se platí). Cena u nás mě nezajímá. Srovnejme ceny v Evropě těchto dvou aut! A ještě něco. Udělejme z Octavie hatchback, prdnem tam obyčejnou zadní nápravu a i u nás ta cena bude srovantelná. Uznávám, motory Hondy jsou špica. Jenže nejen proti Škodě, ale prakticky proti všem. A aniž bych se dále chtěl zastávat Škodovky, tak k Octavii nabízí i Combi, 4x4 atd. To se také cení
Mám rád auta, obě jsou fajn. Ale fanaticky se zastávat a nevidět slabiny a sílu druhého je snad zbytečný, ne?!?!

ajatin
8. dubna • 23:45

Jízdní vlastnosti Octavie jsou lepší a podovzek vyspělejší o generaci (hold za to se platí). - to je hláška dne..

doubt
6. dubna • 23:48

"fanaticky se zastávat a nevidět slabiny a sílu druhého je snad zbytečný, ne?!?!"

To je pravda, měl bys toho nechat

bingo
6. dubna • 15:30

Jezis, kdo ma porad ty kecy o honde cist. Chapu, ze jses asi fanda, ale musite to *rat do kazde diskze?

lexus.rx
6. dubna • 8:38

nový barvy, vysokotonová fanfara, změna zvukové signalizace u kontrolek, "koktávka" bude mít dvojitou sluneční clonu!!!!, a za příplatek dokonce vyhřívaný sedačky ....škodovka fakt válí, hned si jdu objednat...akorát nevím co si z té bohaté nabídky novinek vybrat

Honza K
7. dubna • 10:32

bude možné si za příplatek přiobědnat zadní vyhřívané sedačky ( myslím si, že to v této třídě zase tak běžné není ) 

ITTI
6. dubna • 14:10

Aby ti to "koktání" nezůstalo

Marios
6. dubna • 7:47

Půjde i dodatečně dodělat funkce přehrávání mp3 ve Streamu?

MR
13. dubna • 15:50

Obávám se, že to jen firmware nebude, to by s tím nečekali tak dlouho, ale buda tam navíc i nějaký zákaznický čip... I když kdoví.
PS: "Audiozdířka" to je krásně archaický pojem, předpokládám že to bude USB po vzoru VW tady je otázka, jestli tento interface bude umět pracovat i ze staršími rádii, nebo jen s montovanými od 22.týdne.  - A jestli to bude zase jen tak hloupé USB jako pro VW (tedy jen pro "flashky" a s omezenou kapacitou nikoliv pro externí HDD, které by uvítalo hodně řidičů víc, než 6CD měnic Audience...)

adam
6. dubna • 2:15

A bude ještě letos octavia allroad 2.0 TDI ?

Mirko
6. dubna • 9:53

Ty bys toho chtěl nějak moc, od automobilky, která má ve znaku šípem prostřelenou slepici ...
Nová multikára s 2.0 TDI 125 kW by ti nestačila?  

adam
6. dubna • 2:10

A bude letos i octavia allroad 2.0 TDI ?

MAN737
6. dubna • 2:00

Asférické zrcátko zmenšuje mrtvý úhel,a pravé menší zmenšuje spotřebu.Je to komedie,ale to je u VW normál,že?
Když ušetříš na jednom výrobku pár centů,nedejbože pár euro,tak na roční produkci všech modelů a značek VW to je hafo peněz!

Dusan
6. dubna • 22:31

Ktere pak muzes vysolit za kurvy pro odborare a management.

elipsoid
6. dubna • 0:22

[quote]Odpadnutí asférického zrcátka u řidiče[/quote]
To budou za jizdy odpadavat uz ve standardu?

vedeni
6. dubna • 0:24

To me taky zaujalo..  Ale prozatim by stacilo, kdyby dali NORMALNI zrcatko i napravo.

vedeni
6. dubna • 0:12

Rad bych dodal nektere vyznamnejsi zmeny, nez jsou barvy - a sice: halogeny v OII s projektorem (klasicky zarovky u levnejsich verzi, xenony samo za priplatek), Superb bude mit golfalcky zrcatka s blinkrem. Nevim, od jakyho data se vyse uvedene zmeny chystaj, ale v MB uz to par mesicu na F znackach jezdi... a BTW - znamej uz tu novou zelenou na Superbu ma.

Martin
7. dubna • 23:10

CO to je "halogeny s projektorem" ... co si pod tim mam predstavit?

jan.gruber
7. dubna • 23:12

no jeden kamos mi rikal, ze podstata je v tom, ze v noci ti to bude na silnici promitat filmy

Doporučujeme

Články odjinud