Škoda přejmenovala město Kvasiny na Qasiny. Uhádnete proč?

Škoda Auto včera ve východočeských Kvasinách slavnostně spustila výrobu nového modelu Kodiaq, přičemž taková akce se samozřejmě neobešla bez připomenutí. Závod aktuálně prochází největší modernizací a rozšířením v celé své historii a v příštích letech vzroste výrobní kapacita až na 280.000 vozů ročně. Zajímavé, značka šla ale nakonec v rámci propagace ještě mnohem dál.

Budoucnost Škody Kodiaq: Víme, kdy dorazí další deriváty! Bude i RS?

Budoucnost Škody Kodiaq: Víme, kdy dorazí další deriváty! Bude i RS?

Vzpomínáte si, jak Škoda nechal v květnu letošního roku na jeden den přejmenovat aljašské město Kodiak na Kodiaq? Tak totéž včera proběhlo také v Kvasinách. Město změnilo název na Qasiny, aby byla na první pohled jasná spojitost s nejnovějším SUV mladoboleslavské značky. Akci podpořilo vedení obce a společně s automobilkou nechalo přelepit i některé informační tabule, trochu to na nás ale působí, jako by si někdo pohrál s Photoshopem.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

„V posledních letech bylo označení „Made in Kvasiny" nerozlučně spjato především s modely Škoda Superb a Yeti. „Od dnešního dne vstupuje do rodiny našich produktů také nový model Kodiaq. Všichni zaměstnanci jsou hrdí na to, že byl první vůz Škoda Kodiaq vyroben v Qasinách,“ říká vedoucí závodu Jiří Černý.

Škoda Kodiaq se může stát světovým autem roku 2017!

Škoda Kodiaq se může stát světovým autem roku 2017!

Vedle Kodiaqu se v závodě vyrábí také modely Superb, Yeti, koncernový sourozenec Seat Ateca, a v příští rok naběhne výroba nové Yetiho druhé generace. První vůz Škoda pak z výrobní linky sjel už v roce 1946.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

včera | Jan Mička | 34 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků