Škoda přejmenovala město Kvasiny na Qasiny. Uhádnete proč?

Škoda Auto včera ve východočeských Kvasinách slavnostně spustila výrobu nového modelu Kodiaq, přičemž taková akce se samozřejmě neobešla bez připomenutí. Závod aktuálně prochází největší modernizací a rozšířením v celé své historii a v příštích letech vzroste výrobní kapacita až na 280.000 vozů ročně. Zajímavé, značka šla ale nakonec v rámci propagace ještě mnohem dál.

Budoucnost Škody Kodiaq: Víme, kdy dorazí další deriváty! Bude i RS?

Budoucnost Škody Kodiaq: Víme, kdy dorazí další deriváty! Bude i RS?

Vzpomínáte si, jak Škoda nechal v květnu letošního roku na jeden den přejmenovat aljašské město Kodiak na Kodiaq? Tak totéž včera proběhlo také v Kvasinách. Město změnilo název na Qasiny, aby byla na první pohled jasná spojitost s nejnovějším SUV mladoboleslavské značky. Akci podpořilo vedení obce a společně s automobilkou nechalo přelepit i některé informační tabule, trochu to na nás ale působí, jako by si někdo pohrál s Photoshopem.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

„V posledních letech bylo označení „Made in Kvasiny" nerozlučně spjato především s modely Škoda Superb a Yeti. „Od dnešního dne vstupuje do rodiny našich produktů také nový model Kodiaq. Všichni zaměstnanci jsou hrdí na to, že byl první vůz Škoda Kodiaq vyroben v Qasinách,“ říká vedoucí závodu Jiří Černý.

Škoda Kodiaq se může stát světovým autem roku 2017!

Škoda Kodiaq se může stát světovým autem roku 2017!

Vedle Kodiaqu se v závodě vyrábí také modely Superb, Yeti, koncernový sourozenec Seat Ateca, a v příští rok naběhne výroba nové Yetiho druhé generace. První vůz Škoda pak z výrobní linky sjel už v roce 1946.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků