Škoda přejmenovala město Kvasiny na Qasiny. Uhádnete proč?

Škoda Auto včera ve východočeských Kvasinách slavnostně spustila výrobu nového modelu Kodiaq, přičemž taková akce se samozřejmě neobešla bez připomenutí. Závod aktuálně prochází největší modernizací a rozšířením v celé své historii a v příštích letech vzroste výrobní kapacita až na 280.000 vozů ročně. Zajímavé, značka šla ale nakonec v rámci propagace ještě mnohem dál.

Budoucnost Škody Kodiaq: Víme, kdy dorazí další deriváty! Bude i RS?

Budoucnost Škody Kodiaq: Víme, kdy dorazí další deriváty! Bude i RS?

Vzpomínáte si, jak Škoda nechal v květnu letošního roku na jeden den přejmenovat aljašské město Kodiak na Kodiaq? Tak totéž včera proběhlo také v Kvasinách. Město změnilo název na Qasiny, aby byla na první pohled jasná spojitost s nejnovějším SUV mladoboleslavské značky. Akci podpořilo vedení obce a společně s automobilkou nechalo přelepit i některé informační tabule, trochu to na nás ale působí, jako by si někdo pohrál s Photoshopem.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

„V posledních letech bylo označení „Made in Kvasiny" nerozlučně spjato především s modely Škoda Superb a Yeti. „Od dnešního dne vstupuje do rodiny našich produktů také nový model Kodiaq. Všichni zaměstnanci jsou hrdí na to, že byl první vůz Škoda Kodiaq vyroben v Qasinách,“ říká vedoucí závodu Jiří Černý.

Škoda Kodiaq se může stát světovým autem roku 2017!

Škoda Kodiaq se může stát světovým autem roku 2017!

Vedle Kodiaqu se v závodě vyrábí také modely Superb, Yeti, koncernový sourozenec Seat Ateca, a v příští rok naběhne výroba nové Yetiho druhé generace. První vůz Škoda pak z výrobní linky sjel už v roce 1946.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Test: Volkswagen Arteon nechce být Passatem. Obhájí ale svoji cenovku?

Volkswagen Arteon

Volkswagen Arteon do třídních škatulí nezapadá. Na trh manažerských sedanů vstupuje jako černý kůň. Je dobré se rozhodnout právě pro tento model?

21.  7.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Test: Nissan Micra zpět na vrcholu své třídy! Má ale jednu zásadní vadu

Nissan Micra

Po předchozí nevýrazné generaci je Nissan Micra zpátky v plné síle. Vyzkoušeli jsme jej s motorem 0,9 I-GT.

13.  7.  2017 | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Test Alfy Romeo 4C Spider: Osudová přitažlivost

Alfa Romeo 4C Spider

Alfa Romeo 4C je autem, do kterého se na první pohled zamilujete. Ale víte, jak to se vzletnými láskami bývá. Dost často z nich bývá slušná kocovina…

8.  7.  2017 | Jiří Švamberk | 9 příspěvků