Škoda přejmenovala město Kvasiny na Qasiny. Uhádnete proč?

Škoda Auto včera ve východočeských Kvasinách slavnostně spustila výrobu nového modelu Kodiaq, přičemž taková akce se samozřejmě neobešla bez připomenutí. Závod aktuálně prochází největší modernizací a rozšířením v celé své historii a v příštích letech vzroste výrobní kapacita až na 280.000 vozů ročně. Zajímavé, značka šla ale nakonec v rámci propagace ještě mnohem dál.

Budoucnost Škody Kodiaq: Víme, kdy dorazí další deriváty! Bude i RS?

Budoucnost Škody Kodiaq: Víme, kdy dorazí další deriváty! Bude i RS?

Vzpomínáte si, jak Škoda nechal v květnu letošního roku na jeden den přejmenovat aljašské město Kodiak na Kodiaq? Tak totéž včera proběhlo také v Kvasinách. Město změnilo název na Qasiny, aby byla na první pohled jasná spojitost s nejnovějším SUV mladoboleslavské značky. Akci podpořilo vedení obce a společně s automobilkou nechalo přelepit i některé informační tabule, trochu to na nás ale působí, jako by si někdo pohrál s Photoshopem.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

„V posledních letech bylo označení „Made in Kvasiny" nerozlučně spjato především s modely Škoda Superb a Yeti. „Od dnešního dne vstupuje do rodiny našich produktů také nový model Kodiaq. Všichni zaměstnanci jsou hrdí na to, že byl první vůz Škoda Kodiaq vyroben v Qasinách,“ říká vedoucí závodu Jiří Černý.

Škoda Kodiaq se může stát světovým autem roku 2017!

Škoda Kodiaq se může stát světovým autem roku 2017!

Vedle Kodiaqu se v závodě vyrábí také modely Superb, Yeti, koncernový sourozenec Seat Ateca, a v příští rok naběhne výroba nové Yetiho druhé generace. První vůz Škoda pak z výrobní linky sjel už v roce 1946.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

bazar

Seat Cordoba 1,4
Rok výroby: 2002
Stav: 162 370 km
Cena: 36 000 Kč
Seat Leon 1,4
Rok výroby: 2002
Stav: 179 079 km
Cena: 56 000 Kč
Seat Leon 2
Rok výroby: 2006
Stav: 120 925 km
Cena: 180 000 Kč
Seat Ibiza 1,4
Rok výroby: 2010
Stav: 98 682 km
Cena: 146 000 Kč
Seat Leon 1,4
Rok výroby: 2003
Stav: 276 050 km
Cena: 30 000 Kč
Seat Toledo 1,9
Rok výroby: 2002
Stav: 153 141 km
Cena: 70 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků