Škoda: přehled akčních modelů Fabia, Octavia a Superb

Prodeje Škodovek na našem trhu činí okolo padesáti procent. Abychom vám usnadnili výběr, připravili jsme přehled všech akčních modelů, které Škoda v současnosti nabízí. S nimi totiž můžete dost výrazně ušetřit.
Škoda: přehled akčních modelů Fabia, Octavia a Superb
Seznam kapitol
  1. Fabia (Flash, Classic Plus, Comfort Plus)
  2. Octavia (Collection, Driver, Rider, Inferno)
  3. Superb (Celebration)

Poznámka: Podobný přehled chystáme i u ostatních značek, nemusíte se bát, že straníme jen tomuto výrobci.

Škoda Fabia

V současné době má Fabia pouze jeden akční model, a sice Flash. Ten navazuje na doneádvna prodávaný model Creation, s nímž má prakticky shodnou výbavu. V ceně modelu jsou všechny metalizované barvy včetně nové šedé Graphite. Výbava modelu je následující:

  • Interiér v barvě onyx
  • Chrompaket
  • Potahy sedadel s látkou „Breezy“
  • Onyxové dveřní výplně, s horní plast. lištou
  • Nové velkoplošné kryty kol 14‘‘
  • Ocelová kola 6Jx14“, pneu 185/60 R14
  • Boční lišty
  • Nálepka s názvem modelu
  • Vkládané textilní koberce
  • Malý kožený paket
  • Volant stavitelný ve dvou osách
  • Čtecí lampičky vpředu
  • Stropní madla, vzadu s háčky
  • Spray na opravu pneumatik
  • Dělené zadní sedadlo
  • Výškově stavitelné sedadlo řidiče
  • Rádio Symphony s CD + 8 repro
  • Tónovaná skla, čelní s pruhem
  • Přední mlhovky
  • El. ovl. a vyhř. vnější zpět. zrcátka
  • Palubní počítač
  • El. ovládání oken vpředu
  • Centrální zamykání s dálkovým ovládáním a sklop.klíčem
  • Airbag řidiče a spolujezdce
  • ABS+MSR (pro 74 kW i ASR)
  • Signalizace vzdálenosti při parkování
  • Posilovač řízení
  • Příprava pro střešní nosič
  • Výstražný trojúhelník (pro Sedan)

Ceny hatchbacku začínají na 329 900 Kč za motorizaci 1.2 40 kW, ceny sedanu a kombi pak na 359 900 za 1.2 47 kW. Dostupné jsou kromě jmenovaných také motory 1.4 55 kW, 1.4 74 kW, 1.4 TDI 55 kW, 1.9 SDI 47 kW a 1.9 TDI 74 kW. Chybí pouze dvoulitr. Kompletní ceník (sedan je stejně drahý jako kombi).

Pakety Classic Plus a Comfort Plus

Kromě tohoto akčního modelu nabízí Škoda už delší dobu speciální pakety Classic Plus a Comfort Plus, které rozšířují výbavy Classicu a Comfortu. Classic Plus má oproti Classicu navíc

  • el.ovládaná přední okna,
  • výškově stavitelné sedadlo řidiče,
  • výškově a podélně nastavitelný sloupek řízení,
  • centrální zamykání,
  • dělené zadní sedačky,
  • airbag spolujezdce.

Ceny Classicu Plus jsou stejné jako u výbavy Classic, začínají na 279 900 Kč za hatchback s motorem 1.2 40 kW, kombi a sedan pak na 309 900 Kč za motor 1.2 47 kW. Zdarma tedy dostanete velkou část výbavy, kterou nabízí až Comfort. V nabídce chybí motory 1.4 74 kW, 1.9 TDI 74 kW a 2.0 85 kW.

Comfort Plus vychází z výbavy Comfort a přidává navíc:

  • poloautomatickou klimatizaci,
  • kola z lehkých slitin 14",
  • ABS/ASR (v závislosti na motorizaci).

Ceny jsou o 15 tisíc vyšší než za výbavu Comfort, což je vzhledem k ceně klimy (35 tisíc), ABS (necelých 20 tisíc) a litých kol (cca 10 tisíc) velmi výhodné. Za hatchback s motorem 1.2 40 kW zaplatíte 331 900 Kč, za kombi a sedan s motorem 1.2 47 kW pak 361 900 Kč. V nabídce jsou kromě 2.0 85 kW všechny dostupné motory pro Fabii.

Kompletní ceník najdete v konfigurátoru Škodovky.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Fabia (Flash, Classic Plus, Comfort Plus)
  2. Octavia (Collection, Driver, Rider, Inferno)
  3. Superb (Celebration)
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků