Škoda: přehled akčních modelů Fabia, Octavia a Superb

Prodeje Škodovek na našem trhu činí okolo padesáti procent. Abychom vám usnadnili výběr, připravili jsme přehled všech akčních modelů, které Škoda v současnosti nabízí. S nimi totiž můžete dost výrazně ušetřit.
Škoda: přehled akčních modelů Fabia, Octavia a Superb
Seznam kapitol
  1. Fabia (Flash, Classic Plus, Comfort Plus)
  2. Octavia (Collection, Driver, Rider, Inferno)
  3. Superb (Celebration)

Poznámka: Podobný přehled chystáme i u ostatních značek, nemusíte se bát, že straníme jen tomuto výrobci.

Škoda Fabia

V současné době má Fabia pouze jeden akční model, a sice Flash. Ten navazuje na doneádvna prodávaný model Creation, s nímž má prakticky shodnou výbavu. V ceně modelu jsou všechny metalizované barvy včetně nové šedé Graphite. Výbava modelu je následující:

  • Interiér v barvě onyx
  • Chrompaket
  • Potahy sedadel s látkou „Breezy“
  • Onyxové dveřní výplně, s horní plast. lištou
  • Nové velkoplošné kryty kol 14‘‘
  • Ocelová kola 6Jx14“, pneu 185/60 R14
  • Boční lišty
  • Nálepka s názvem modelu
  • Vkládané textilní koberce
  • Malý kožený paket
  • Volant stavitelný ve dvou osách
  • Čtecí lampičky vpředu
  • Stropní madla, vzadu s háčky
  • Spray na opravu pneumatik
  • Dělené zadní sedadlo
  • Výškově stavitelné sedadlo řidiče
  • Rádio Symphony s CD + 8 repro
  • Tónovaná skla, čelní s pruhem
  • Přední mlhovky
  • El. ovl. a vyhř. vnější zpět. zrcátka
  • Palubní počítač
  • El. ovládání oken vpředu
  • Centrální zamykání s dálkovým ovládáním a sklop.klíčem
  • Airbag řidiče a spolujezdce
  • ABS+MSR (pro 74 kW i ASR)
  • Signalizace vzdálenosti při parkování
  • Posilovač řízení
  • Příprava pro střešní nosič
  • Výstražný trojúhelník (pro Sedan)

Ceny hatchbacku začínají na 329 900 Kč za motorizaci 1.2 40 kW, ceny sedanu a kombi pak na 359 900 za 1.2 47 kW. Dostupné jsou kromě jmenovaných také motory 1.4 55 kW, 1.4 74 kW, 1.4 TDI 55 kW, 1.9 SDI 47 kW a 1.9 TDI 74 kW. Chybí pouze dvoulitr. Kompletní ceník (sedan je stejně drahý jako kombi).

Pakety Classic Plus a Comfort Plus

Kromě tohoto akčního modelu nabízí Škoda už delší dobu speciální pakety Classic Plus a Comfort Plus, které rozšířují výbavy Classicu a Comfortu. Classic Plus má oproti Classicu navíc

  • el.ovládaná přední okna,
  • výškově stavitelné sedadlo řidiče,
  • výškově a podélně nastavitelný sloupek řízení,
  • centrální zamykání,
  • dělené zadní sedačky,
  • airbag spolujezdce.

Ceny Classicu Plus jsou stejné jako u výbavy Classic, začínají na 279 900 Kč za hatchback s motorem 1.2 40 kW, kombi a sedan pak na 309 900 Kč za motor 1.2 47 kW. Zdarma tedy dostanete velkou část výbavy, kterou nabízí až Comfort. V nabídce chybí motory 1.4 74 kW, 1.9 TDI 74 kW a 2.0 85 kW.

Comfort Plus vychází z výbavy Comfort a přidává navíc:

  • poloautomatickou klimatizaci,
  • kola z lehkých slitin 14",
  • ABS/ASR (v závislosti na motorizaci).

Ceny jsou o 15 tisíc vyšší než za výbavu Comfort, což je vzhledem k ceně klimy (35 tisíc), ABS (necelých 20 tisíc) a litých kol (cca 10 tisíc) velmi výhodné. Za hatchback s motorem 1.2 40 kW zaplatíte 331 900 Kč, za kombi a sedan s motorem 1.2 47 kW pak 361 900 Kč. V nabídce jsou kromě 2.0 85 kW všechny dostupné motory pro Fabii.

Kompletní ceník najdete v konfigurátoru Škodovky.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Fabia (Flash, Classic Plus, Comfort Plus)
  2. Octavia (Collection, Driver, Rider, Inferno)
  3. Superb (Celebration)
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků