Škoda představuje změny svých modelů pro rok 2016. Co je nového?

Před pár dny jsme vás informovali o tom, že Škoda zdražila své modely. Tak trochu jako odpověď dnes dorazila tisková zpráva prezentující novinky modelového roku 2016. Ty se dotkly všech modelů napříč celou nabídkou a zájemci si je budou moci pořídit od konce května.

Modely značky Škoda podražily. V případě Rapidu až o 26 000 korun

Modely značky Škoda podražily. V případě Rapidu až o 26 000 korun

Nejdůležitější novinkou týkající se kompletně všeho je norma Euro 6, kterou teď plní každý model Škoda. Ta se tak chlubí nejekologičtější nabídkou ve své historii, což přineslo další zajímavou změnu. Protože už standardní verze jsou dost ekologické, ztratilo provedení GreenLine smysl. A tak si Rapid, Rapid Spaceback, Yeti ani Octavii už v této variantě nekoupíte.

Model Citigo, coby nejmenší z nabídky, dostal pro rok 2016 několik dílčích vylepšení. Tak například se objevilo osvětlení zavazadeníku, nově si můžete pořídit odpadkový koš, větší je nabídka disků a přichází i diody denního svícení integrované do předního nárazníku.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Citigo modelového roku 2016 dostalo nový volant a upravený interiér. U Fabie se objevuje navigace, kterou dříve nahrazoval mobilní telefon. 

Hlavní novinkou v nabídce nové Fabie je příchod verze Monte Carlo, kterou si pořídíte jak pro krátkou verzi, tak také s karoserií kombi. Taková Fabia pak dostane šestnáctipalcová kola, černé detaily na karoserii, spoiler a sportovní sedačky. Do výbavy se taktéž dostává navigace Amundsen, případně si můžete nechat dát na kombi stříbrné střešní ližiny.

Škoda Superb má nový konfigurátor. Vaše auto si prohlédnete také na videu

Škoda Superb má nový konfigurátor. Vaše auto si prohlédnete také na videu

U Rapidu se toho měnilo poměrně hodně. Součástí ESP je nově multikolizní brzda a funkce stabilizace přívěsu. Rapid také rozpozná únavu řidiče, opět přichází diody denního svícení, blinkry jsou integrovány do zpětných zrcátek, pořídit si můžete startování tlačítkem, bezklíčkový přístup, upravoval se ale i panel klimatizace Climatronic a přístrojový štít. Kromě agregátu 1.4 TDI (66 kW) došlo také ke změně motorů. Ty mají nově vyšší výkon a nižší spotřebu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Octavia přichází kromě jiného třeba s upravenou nabídkou multimediálních systémů s vylepšeným rozlišením obrazovky. Nové multimediální systémy najdeme také ve Škodě Rapid. 

Největší novinkou je u Octavie příchod vrcholné verze RS 230, o které jsme již několikrát psali. U Octavie Scout se nově objevuje funkce Off-road, která se sem dostala z modelu Yeti. Scout si také můžete pořídit s novými disky. Nová kola nejdete i ve výbavě Laurin & Klement. Všech variant Octavie se pak týká upravená nabídka multimediálních systémů.

V případě Škody Yeti se opět dostalo na upravené motory tak, aby plnily Euro 6 a vylepšené multimediální systémy. Další podrobnosti najdete v přiložené tiskové zprávě. 

Zobrazit tiskovou zprávu

bazar

Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 360 000 Kč
Skoda Octavia 2
Rok výroby: 2013
Stav: 83 866 km
Cena: 239 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 890 km
Cena: 54 000 Kč
Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 210 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 349 889 km
Cena: 73 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2006
Stav: 267 323 km
Cena: 86 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

včera | Milan Lažanský | 14 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků