Škoda představila Rapid Sport a další sportovně laděné novinky

Jak mladoboleslavská automobilka slíbila, tak se také stalo. Na 32. ročníku slavné tuningové akce koncernu Volkswagen se představil Rapid Sport. Už dříve ovšem Škoda avizovala, že tento koncept má naznačit pouze designové možnosti tohoto modelu, což potvrzuje fakt, že ani v aktuální tiskové zprávě se na téma použitého motoru nebo nějakých dalších technických úprav nepíše vůbec nic. Kromě živých fotografií tak můžeme zopakovat, že Rapid Sport kombinuje nové nárazníky, devatenáctipalcová litá kola, rozšířené blatníky a dvě barvy karoserie. Do interiéru se nastěhovala sportovní sedadla Recaro a osvětlené lišty.

Design | Škoda | Škoda Rapid

Škoda Rapid Sport se představí na Wörthersee (aktualizováno)

Škoda v Rakousku představila také sportovní paket pro novou Octavii Combi. Ten zahrnuje jinou mřížku chladiče, přední spoiler, černá zpětná zrcátka, zadní difuzor a osmnáctipalcová kola. Další novinkou pak je Fabia RS Motorsport – Edition UK. Vůz opět dostal dvoubarevnou karoserii, sportovní nárazníky, vzadu centrálně umístěnou koncovku výfuku a sedmnáctipalcová kola. Návštěvníci akce si pak mohou prohlédnout také Citigo v provedení Motorsport a závodní Fabii S2000. 

Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků