Škoda představí v Ženevě zbrusu novou koncepční studii

Před několika dny mladoboleslavská automobilka Škoda vyjádřila své odvážné odhodlání uvádět na trh dva nové modely ročně. V současnosti těží z palety pěti základních řad a řadu závistivých lidí dráždí svými obchodními úspěchy. Za loňský rok vyrobila rekordních 762 000 nových vozů, což znamená meziroční nárůst o plných 11,5 %. Na další expanzi jsme zvědavi (v roce 2018 mají být prodejní počty dvojnásobné v porovnání s nynější situací), kromě připravovaného „rebrandovaného“ minivozu totiž zatím nemáme podrobnější představy o dalších novinkách. Jistým náznakem budoucnosti automobilů Škoda by se měla stát zcela nová studie, která již za několik dnů zazáří ve středu stánku škodovky na autosalonu v Ženevě. Její podobu i jméno zatím Škoda Auto bedlivě střeží, takže zřejmě půjde o skutečné překvapení.

Pánové ze škodovky na novém prototypu hodlají akcentovat nejen modernizovanou „slepici“ ve svém znaku, ale také veřejnosti představit stylistické směry, jimiž se hodlají u svých připravovaných sériových modelů ubírat.
 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků