Škoda představí v Paříži malý sportovní vůz

Česká automobilka Škoda nepřijde do Paříže se žádnou zásadní novinkou a přiveze již známé vozy. Mezi lákadla bude patřit nová Octavia Scout, tedy jakási obdoba německého allroadu. Dále přijde se studii Yeti, ovšem nyní nepřinese žádnou novou karosářskou variantu.

Hlavním lákadlem tak zůstane představení designérské studie malého sportovního vozu pro mladé řidiče. Auto bude, dle představitelů automobilky, zaměřeno na ty, kteří hledají zábavu a sportovní jízdu automobily a automobilka na tomto modelu chce ukázat, že umí navrhnout i sportovní vůz, který vzbudí emoce.

Sportovní vůz se ovšem nedočká produkční výroby a to ani v nejbližších létech. Škoda totiž má blízkou budoucnost vcelku jasně danou a místo pro podobný vůz nemá. Navíc by tím konkurovala ostatním koncernovým značkám, které budou mít v blízké době v nabídce malý sportovní vůz.

Na druhou stranu představitelé automobilky uvedli, že místo ryzího sporťáku přijdou sportovně laděné verze všech modelů. Mimo nynější Octavii RS a Fabii RS se tedy objeví výkonná modifikace jak u Superbu a Roomsteru. Dá se ovšem předpokládat, že nynější generace Superbu se této modifikace již nedočká a zákazníci si budou muset počkat až na novou.

TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

včera | Milan Lažanský | 21 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků