Škoda představí koncept budoucího elektromobilu už na jaře

25 komentářů

Kuk Vykuk
2. listopadu • 13:08

Esli nebudou mít síť superdobíječek tak to bude další elektrosirotek dobrej na jízdu kolem komína. Ale díky naší malý zemičce to může spoustě lidem stačit.

Kuk Vykuk
2. listopadu • 3:53

By měl Kabaň vyšvihnout nějakou superkreaci a všem vytřít zrak. Pak by si ho přetáh Elon Mlask, aby dodal těm jeho povozům trochu šmrnc :-D

Kuk Vykuk
2. listopadu • 3:25

Tak kdepak nám to soudruzi z NDR vokryplej tentokrát?
Doufám, že chlapce a děvčata z Česany nechaj v klidu udělat aspoň tu 1. generaci podle jejich představ, než jim začnou házet klacky pod nohy ze strachu, aby jim to náhodou nevohrozilo prodeje těch jejich lidovejch VW vozidel...

wef4++
2. listopadu • 1:49

Cekam, ze zitra budeme cist o tom, kterak Skoda oznamila prvni silnicni plachetnici. B-]

Kuk Vykuk
2. listopadu • 3:17

A pak šlapací autíčko ze smrkovýho dřeva.
Yabadabadůůů! :-DBacha na třísku v prdeli :-D

Kuk Vykuk
1. listopadu • 18:29

Ještě, že je aspoň ta Čína donutí k tomu aby udělali elektrokáru. Otázka je s jakým zpožděním to oproti Číně uvedou u nás.

Kuk Vykuk
1. listopadu • 18:03

Maj zpoždění 10 let.

Josef
1. listopadu • 17:46

Já už myslel, že po "úžasném" sdělení o nových motorech bude pár dní od Škody klid a ono to vydrželo opravdu jen pár dní... Tedy bohužel zase škodovácký "informační" stereotyp vymyšlený snad jen pro vymývání mozku českého zákazníka...
Už se děsím "tajného" sdělení, že elektromobil Škoda bude mít úžasné baterie, které se budou samy regenerovat a bude stačit je nabít jednou ročně a potom už jen jezdit. A že budou mít nový obchodní název Qaterie a bude se s nimi počítat i pro Kodiaq, do kterého se budou strkat přímo v Qasinách.Vážně, nemůže si Škoda dát pokoj se svojí "informační" kampaní alespoň do Mikuláše?

Mirek
1. listopadu • 18:01

Jsi na webu o autech, který denně přináší novinky. Pokud má redakce dosud neoficiální informace od důvěryhodného zdroje, je přirozené, že se o ně chce podělit. A je úplně jedno, jestli je to škodovka nebo nějaká jiná značka. Nebo chceš číst všude jenom to samé?Naopak jsem rád, že autorevue tyto informace publikuje, byť je té škodovky někdy opravdu hodně. Úroveň obsahu v posledních dvou měsících stoupá, a to je dobře. Dřív tady byly jenom samé narážky na Ťoka a účelové shazování některých značek.

Josef
1. listopadu • 18:12

Nejde o obsah, ale o formu, která připomíná skrytý marketing (neustále a systematicky dávat o sobě vědět jakýmkoliv způsobem). Tahle informace se přece dala spojit s minulou informací o motorech do jednoho článku s názvem třeba "Očekávané novinky u Škody". Když se k tomu přidá informace o Qasinách a pod., tak to opravdu spíše než o publikování informací vypadá na záměrnou informační kampaň v kontextu nějaké marketingové strategie Škody.

Mirek
1. listopadu • 18:55

Dalo, jenže redaktoři neví, kdy která zpráva přijde, a zachytávat například týden informace a pak je publikovat najednou, není princip onlinu.Qasiny byly blbost i na bulvár, ale zase chápu, že jde o kliky, a když lidi něco nechtějí číst, tak ať to nečtou. Není pravda, že tady je pořád jenom škodovka, ona ale prostě jenom v očích některých čtenářů svítí jako fosfor ve tmě.

Josef
1. listopadu • 19:50

Je to věcí názoru a osobního vkusu. Já dávám přednost menšímu počtu článků se solidním obsahem, který má vypovídající obsah před početnými útržkovitými informacemi, které kromě prostého sdělení kusého faktu, často vytrženého z hlubšího kontextu dění v dané oblasti, nic čtenáři neposkytne.
Podle mého názoru by jeden solidní článek o Škodě a jejich produktech jedenkrát týdně naprosto dostačoval. Zejména, když je možné napsat za týden nejméně dalších 30 článků o jiných světových automobilkách a jejích produktech. Na silncích světa (nebo tedy jen Evropy) jezdí většína aut jiných značek a je dobré si o nich alespoň přečíst, když už je přes záplavu škodovek na českých cestách pomalu není ani vidět.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
FRČ
5. listopadu • 14:43

Naprostý souhlas. Ještě bych doplnil: Na silnicích světa (nebo tedy jen Evropy) jezdí většina aut jiných (a většinou i lepších) značek...

E15
1. listopadu • 17:14

Očekávám nějakou blamáž - baterie cca 30 kWh a pod, dojezd sotva 200 km a pod... a cenu vyšší než bude mít Tesla 3. Evropa je v elektromobilitě 10 let pozadu za USA....Jakýkoliv evropský elektromobil (osobní auto, nákladní auto nebo autobus) má oproti své americké alternativě vždy naprosto zoufalou kapacitu baterií....

kluc
1. listopadu • 21:20

V čem je dle tebe Evropa pozadu. Dát do auta velkou baterku umí každej trouba, když to někdo zadotuje. Teď mně zkus prozradit, kdo zadotuje prodej 10 mil na evropském trhu.

šofér
2. listopadu • 8:33

když to umí každej trouba, proč to VW nedělá, tam mají troubů či šíbrů dost?

Josef
1. listopadu • 17:56

Oni to třeba u VW vyřeší použitím špičkového software... Pokud se poučí z vlastních "chyb", tak jim třeba na "to" už nikdo nepříjde.;-) Když "zabodují" se svým marketingem, třeba přesvědčí zákazníky, že z Plzně do Prahy to je 1000 km a jejich auto to na jedno nabití baterií "zvládne" tam i zpět...:-)

Josef
1. listopadu • 17:56

Oni to třeba u VW vyřeší použitím špičkového software... Pokud se poučí z vlastních "chyb", tak jim třeba na "to" už nikdo nepříjde.;-) Když "zabodují" se svým marketingem, třeba přesvědčí zákazníky, že z Plzně do Prahy to je 1000 km a jejich auto to na jedno nabití baterií "zvládne" tam i zpět...:-)

šofér
2. listopadu • 8:32

kilometr u VW bude mít 350 metrů :)

Lupo
1. listopadu • 16:29

ale prdlajs, Skodovka jen skace jak VW piska, a VW ted skace jak Cina piska, protoze v Cine se budou zavadet celkem velke financni sankce pro automobilky co neprodaji kazdy rok celkem vyznamnou cat svych aut coby ciste elektricka, takze takova automobilka co nebude mit v Cine dostatecne prodeje elektromobilu to bude finacne sakra bolet a stane se tim na tamnim trhu nekonkurenceschopna B-]

Peppa
1. listopadu • 16:31

Už i Dacia Škodovku předběhla!

Kuk Vykuk
1. listopadu • 21:57

Dacia žádnou elektriku nepředstavila.

šofér
2. listopadu • 8:31

Ale je to jednoduché, sundají logo Nissanu a prdnou tam Dacii a už mají Dacia Leaft :-D Dacia už má elektromobil!

Kuk Vykuk
2. listopadu • 9:33

Tak Ghosn už prej něco v kváknul, ještě jsem to nečet.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Kuk Vykuk
2. listopadu • 13:05

Tak prdlajz to byl "žhavej" kvák z roku 2014 :-D
Tedy stále platí, že Dáčia žádnou elektrokáru nepředvedla.

Doporučujeme

Články odjinud