Škoda Praktik: stylová dodávka

57 komentářů

StilComp.cz
24. října • 22:42

www.stilcomp.cz
Nejlevnější PC bazar na profesionální úrovni, značkové PC, Notebooky a monitory z předváděcích akcí renomovaných výrobců výpočetní techniky. Nové baterie do notebooků za bezva ceny! Dovozce značkové repasované výpočetní techniky. Internetový obchod www.stilcomp.cz

Nebrat!
25. října • 12:45

U tehle firmy nic nekupovat, sam sem tam koupil notebook, zjistil jsem ze jsou v nem streva jiny nez mela byt a navic mi po mesici uplne chcipnul a samozrejme se firmicka uz neozyva.

Ivča
5. listopadu • 13:08

Máš namysli tenhle? www.stilcomp.cz Rozhoduji se koupit u něj IBM 41, tak to už jsem klidná.;-)

gogo7607
24. října • 20:56

nemá rovnou podlahu a křídlový dveře, takže to má praktičnost na úrovni jakýhokoliv N1 kombíka

expert
24. října • 22:49

normální kombík (Focus, Astra, Mondeo, Vectra + asi 200 dalších co jsou na trhu) má rovnou ložnou plochu - tj. sklopená sedadla a spodní hrana pátých dveří tvoří zcela rovnou plochu. Škodovky Combi jsou Combi jen napůl a Roomster je totální trapas.... Ty normální N1 kobíky ho strčí do kapsy....

Markoff
24. října • 19:59

naozaj by ma zaujimala aspon jedna vyhoda ktoru ma toto nevzhladne predrazene male auto oproti Dacia Logan combi

Ota
24. října • 21:23

Vyhody oproti Loganu Combi? Treba ze se to vubec prodava, na rozdil od Logana combi :-). V prospektu se jezdit neda.

toltec
30. října • 8:39

Milý Oto, tak jsem si dal trochu práce a koukl se na to, co se letos oficiálně představilo na autosalonu v Paříži... Budeš se člověče divit, kromě aut za nesmírné částky tam taky byla představena - nu - Dacia Logan Combi. Ne na papíře, ale ve skutečnosti.. třeba tenhle link je dost výmluvný : http://evenements.caradisiac.com/salon-paris/Dacia-Logan-MCV-en-direct-du-Mondial-143.
Dacie nemusím, a pokud se oprostím od toho zbytečného "rádobypatriotismu", kterým tady mnoho jediců hýří, pak nutně musím uznat, že vůz Škoda Roomster v užitné verzi by měla mít označení NEPraktik. Logan vychází z tohoto srovnání podstatně lépe. Ukončením výroby Š-Felicia PickUp a Van Plus skončila éra praktických Škodovek

toltec
25. října • 13:58

Tak nechci vrtat... ale jestli se nepletu, citace oficiální webu Škoda auto je následující : "Na jaře příštího roku (2007) rozšíří Škoda Auto svoji nabídku
o nový užitkový model Škoda Praktik."
Takže je to auto taky na papíru... prozatím.

Maro3
24. října • 20:39

Natáčecí mlhovky.

toltec
24. října • 15:32

Roomster je pět minut po 12 "hozená rukavice" takovým drakům jako je Fiat, Renault, Citroen/Peugeot, také Suzuki a Ford.
Roomster, který se jistě bude dobře prodávat, protože jsou a budou lidé, kteří budou chtít tuto rádoby extravagantost, už ale není učen k tomu aby, - cituji - "pojmulo dvě děti, dva psy, míchačku, dvoje kolečka, vidle, basu piv, truhlíky pro maminku a to vše odvezlo na chatu. A takový vůz tady konečně je. "
Takový vůz to skutečně není.
Není to mini MPV, není to rodinný vůz, je to nepraktický, ošklivý, přerostlý angličák. Kdo chce, ať si ho koupí, chytrý raději zvolí jinou značku. Za podobné peníze dostane stejně nebo víc.
Howgh.

Nerez
24. října • 19:53

kterou? :))

PetrF
25. října • 14:48

Osobně vlastním něco přes dva roky opel Combo - verze Tour, tedy pro pět lidí, protože máme tři děti. Nemám zatím nejmenší výhrady - samozřejmě pokud vezmeme v úvahu, že s motorem 1,7 bez turba to není žádná střela, ale dneska už se tam montují novější motory - 1,3 dci nebo 1,7 Tdi, jestli se nepletu. Spotřeba i po městě kolem 6,5 l nafty, mimo město to při klidné jízdě klesně někam lehce nad 5 l. Po sklopení sedadel je rovná plocha, dá se tam prevészt třeba šatní skříň do cca 170 cm. Mám jenom jedny posuvné dveře, ale není to nijak na závadu, protože vzadu je tolik místa pro kolena i na výšku, že si tam můžu v klidu stoupnout a ještě kolem mě projdou děcka, abych je mohl připoutat. A je to uvnitř o něco lépe čalouněné/obložené, než třeba Kangoo nebo Doblo. Celkově zatím dávám 1, doufám, že se to nezačne nějak sypat, potřeboval bych v ještě nejěký ten rok jezdit bez větších oprav.

toltec
25. října • 9:46

Opel Combo, Fiat Doblo, Citroen/Peugeot - Berlingo a deriváty, Ford Transit Connect (tam je cenový rozdíl trochu vyšší - 360.000), Hyundai H-1 Van (rovněž rozdíl - 350.000), a budu asi ještě pokračovat :-)))))
Neberu koloběžky :-) typu Fiesta Van, a Fiat Panda Van - je snad jasné proč. U Fiat Punto Van a Strada je cena srovnatelná, prostor nikoliv. Ve hře zůstává ale Renault Kangoo s akčními nabídkami, navíc má 4/5 sedadel oproti 2 sedadlům praktiku.
Asi bych toho našel víc na trhu... ale fakt se s tím nebudu zabývat.
Jo a je tu ve hře Lada 111-Combi - kvalita, a zpracování :-( - jako dodávka se ale hodí.

Luke
24. října • 11:50

Nejsem odborník na tato auta ale první co mě napadne je že Caddy vypadá líp, je větší a pokud se nepletu tak nabízí i boční dveře....jen nevím jak si stojí cenově...

radim
24. října • 12:32

o dost výše ;-)

ladin
24. října • 12:58

není to tak dlouho co se u nás ve firmě rozhodovalo mezi Caddym a Doblem, Caddy vychazel v zakladu (motr 1.4, akcni cena) na 315 000 bez DPH, takze se koupilo Doblo za 280 000, tak to zas od Škodovky není daleko.

Nerez
24. října • 14:57

Ještě nevíme co bude Praktik stát ... vzhledem k vykuchanýmu zadku by to mohlo být velmi dobrých 299.900

bohous
25. října • 14:58

za cenu do 400 je transit, ducato a ostatni dodavky 7m3...
životnost auta uplne jinde (živnostník si ho bude moci nechat třeba 10 let), využitelnost taky jinde. K tomu dostane nejmen 90 ps naftový motor s lepsi dynamikou nez HTTP a minimalni pokles prodejni ceny

Jerry
24. října • 9:32

To je nějaká nová motorizace? V Hroomsteru se zatím používá HTP 47 kW, ve Fábii tj etento trhač asfaltu dokonce ve dvou variantách - 40 kW a 47 kW... Jenom ta Octávie zatím odolává :-D a "zatím" používá jako základní benzínovou motorizace 1.4/59 kWKdy se asi dočkáme haťapky i pod kapotou Octávie - která je na našem trhu řazena do STŘEDNÍ třídy? :-)) :-)) :-)) :-)) :-))

Nerez
24. října • 14:58

Tak to víš hodně málo ... První HTP bylo 40kW, pak přibylo 47kW... které se nyní vylepšílo na 51kW... mimo jiné Seat dělá i HTP 55kW ... to už bude ale jeho strop.

t
25. října • 23:37

40kW HTP je 6V je to odlisny motor ako 47kW HTP kde je 2x OHC rozvod teda je 12V. 51kW verzia je iba modifikovana 47kW (maly chiptuning) ono na brzde ma aj 47kW niekedy (ak je dobre zabehnuta) vykon okolo tych 50kW tak preco ich nepredavat ako 51kW ze?Tak ako sa to urobilo u 1.4 16V z 55kW na 59kW alebo 1.4 TDI 55kW na 59kW (toto su uplne identicke motory ale maju jemne doladenie vramci chiptuningu). 1.4TDI 51kW uz ma mensie trisky inak to iste. Podobne tomu bolo u Octavie 1.9TDI (nie PD) 66kW a 81kW lisia sa iba triskami a chipom (tie posledne) obe maju VTG (len u 66kW sa to akosi neuvadza). Prve 66kW nemali VTG ale neskor ich upravili.

George_Couser
26. října • 0:51

Však i HTP ve škodovkách má vyšší výkon než je udávaný...nejen v Seatech...

George_Couser
24. října • 17:52

Nějak jsem to HTP 55kW u seatu ještě neviděl. ;-)

Nerez
24. října • 19:49

Eeh, trochu jsem popletl články. HTP 51kW nabízí Seat už od června ... a poplet jsem to s článkem,že na Seatu Ibiza HTP 47kW naměřili na brzdě 55kW... a není to prý nic neběžného. ;-)

JanQ
24. října • 8:42

no tak to je hrozny......

Mata
24. října • 8:49

Mno vidis. Me se to zase docela libi. Kazdemu se holt libi neco jineho;-)

Řidič
24. října • 8:19

Nevím, který rozumný podnikatel kupuje ojetinu (kde má záruku min. po dobu leasingu na km, ....), ale doporučuji autorovi, aby se podíval na statistiku prodeje VW Caddy, který ja dvojnásobně dražší než Praktik. A kupovat Ford Tranzit a navíc ojetý je hazard stejný jako jezdit po dálnici povolenou rychlostí na motorce bez blembáku (riziko že auto je kradené, stočený tachometr, motor na hranici smrti, obrovská spotřeba nafty a oleje = to jsou všechno výhody ojeté Tranzitu = vím o čem mluvím).

Dan
24. října • 8:34

Zlata slova ...!Nemohu nez souhlasit - vlastni zkusenost!!!

Vladimír
24. října • 7:58

a nebude přeci kupovat předražené nové vozy. V bazaru se dá pěkné auto na podnikání pořídit za min. třetinovou cenu oproti novému - a tím podnikatel značně ušetří !!! Kupovat předražený Roomster je šílenost !!! Podnikatel si může koupit za mnohem nížší cenu např. ojetý malý Ford Tranzit, který o mnoho lepší, o mnoho větší a o mnoho levnější než Roomster.

xyz
24. října • 15:06

jenomze kdyz takovy podnikatel chce treba padesat aut, v bazaru nemuze poceitat s mnozstevni slevou.

MiB
24. října • 20:43

Rozumný podnikatel si dojde pro nového Tranzita / Tranzita Connecta v nafttě , dokoupí k němu čtyřletou záruku a bude v kufru vozit Hrůstry všem zoufalcům , co si to něm myslí, je je ten shit PRAKTICckej .viz http://www.ford.cz/ie/transitconnect/trc_overview/trc_lwb/-/-/-/-

mates
24. října • 15:59

mno strizlivou laickou uvahou se mi chce rict, ze podnikatel ktery bude resit potrebu nakupu 50 firemnich aut (cili nakup v hodnote cca 15 milionu) se urcite nebude ohlizet v bazarech kdyz uz pri 15 autech neni problem se dostat na 20-25 procentni discount z cenikovych cen primo jednanim se zastoupenim vyrobce....

JiVi
24. října • 8:55

rozumny podnikatel koupi novy vuz, protoze potrebuje, aby mu jezdil a ne aby stal na kdejakou volovinu na kraji silnice a on pak shanel, jak tam to zbozi/sebe/ na vykladku/nakladku/jednani dopravi ... smaaarja at sem neprispivaj detiiii :-O

pájaTHC
24. října • 11:40

máte pravdu, potřebuje VŮZ, nikoliv tuhle mrdku ;-)Souhlasím s názorem, že je to 1203 v "moderním" kabátě.

Pepa
24. října • 8:50

A ten Ford Tranzit se ojel jak, to ho Ford vyrábí rovnou jako ojetinu ? Nebo si ho snad nějaký podnikatel kdysi koupil jako nový ? To snad ne, to musel být ale šílenec :-)

mates
24. října • 8:32

anebo si muze koupit starou 1203 anebo to omuze tahnout na zadech tim usetri jeste vic.... boooooze proc tady stale nekteri jedinci porovnavaj novy auta s ojetinama, existujou i lidi a nastesti jich neni malo kteri proste nemaj financni problem a koupe auta pro ne samozrejme znamena koupi NOVYHO auta a ne zaprdenyho auta pouzivanyho x lidma a psem o jehoz stavu se muzeme jen a jen domnivat jakej bude, paradoxne prave kupci tehle ojetin pak hazej nejvetsi ramena ze si koupili novy auto :-)) ale nic proti nim, je jich cim dal vic, viz statistiky....

LK
24. října • 19:07

xistujou i lidi a nastesti jich neni malo kteri proste nemaj financni problemAno, proto u nás dominuje Škoda Fábia s úžasným tříválcem a oknama na kličky. Není to proto, že by na to lidi neměli, ale protože luxus čtyřválce, el. okének nebo snad dokonce manuální klimatizace je jen pro snoby, co si něco dokazujou!ne zaprdenyho auta pouzivanyho x lidmaAno, proto vždy, když letím na dovolenou, používám vždy nový Airbus A310. Do sedačky, kde přede mnou někdo prděl, bych si v životě nesedl.

mates
24. října • 20:29

aneb zcela zbytecny prispevek, hlavne nejak zareagovat, i kdyz porovnavas jabka s hruskama a pises kraviny, ale SES NA FOOORUUUUUU :-))

LK
25. října • 16:56

Ne hlavně nějak reagovat, ale reagovat na ty výblitky, které něčí chorá mysl vyplodila a není jí trapné to ještě psát na web.

Bohusz
24. října • 8:48

A to ani nemluvíme o tom, kde se asi tak ta ojetá auta v bazarech berou....

joe
24. října • 7:34

auto to moze byt sebe lepsie, ale ten dizajn - dve uplne ine spojene auta dohromady - je proste otrasny.

Pro Radima
24. října • 13:28

To je videt, kdo dela turba pro VW .-)
Co treba mazda RX-8 ? Tam i "maly" motor roztoci turbo :)

FandaS
27. října • 14:41

Nebude to třeba jen tím, že je to wankel, ty chytráku?

Alonso II
24. října • 7:16

Myslím, že Škoda nezahálela. Tento motor bude již mít VVT, TWINPORT, dvojité turbo i přímý vstřik. Také řídíćí jednotka se jistě vyrovná PS3.

t
25. října • 23:29

No 1.2ka je klasicky 3valec s 12Ventilmi. Nie je tam ziadne turbo. Je to ten isty motor ako vo Fabii (HTP 47kW) ibaze je nachipovany na vyssi vykon. Tot vse. Podobne ako je to u 1.4TDI 55kW a 59kW (55kW uz sa nerobi), alebo ako to je u 1.4 16V 55kW a 59kW. Jednoducho maly chiptuning a moze ist zasa cena nahor alebo sa aspon udrzat a pritom sa krasne mozu dopredavat zastarale technologie :)

radim
24. října • 12:29

odkud víš, že to bude mít dvojité trubo a kdo ho bude dělat?Zajímá mě to proto, že právě dělám na vývoji turba pro VW, není to ale Twinturbo.Taky si docela dobře nedovedu představit, jak chce tak malý motor, jako je 1.2l roztáčet twinturbo.

mrazik
24. října • 20:28

No jestli takovyhle koumaci delaj pro VW ve vyvoji, nemuzem se divit, ze je tam, kde je. V prd.....

jojo
24. října • 7:33

nevím jestli to bude mít řídící jednotku z P V3S, ale vypadá TO hrozně :-D

kix
24. října • 0:51

bych chtěl vidět jak to po pořádným naložení pojede třeba s tím HTP:-Dže by 1203ka v novým kabátě?:-D

petrumr
24. října • 18:57

Víš kolik 1203 uveze,kdybys to naložil do romstra tak se kola rozjedou aji ve předu.

lojza
24. října • 7:09

nechovej se jako debil, dekujeme

Péťa
24. října • 0:17

V pohodě by to bylo, kdyby nákladová hrana byla o 20 cm níže a místo zalepených oken by byla normální karoserie, takhle to vypadá hrozně zfušovaně.

Pickuper
24. října • 8:48

Naprotej souhlas! Je to roztodivnej bastl. Jsem naprosto zklamanej tím co vidím. Ještě nedávno, dokud jsem ho neviděl, jsem vážně uvažoval, že nahradím dosluhující Feldu Pick-upa právě tímhle, ale to jsem žil v bludu, že bude mít alespoň rovnou nákladovou plochu, pevnou a těsnou přepážku za řidičem a hlavně pořádně vypadající boudu. Trochu jsem doufal i v posuvné dveře (stačily by i jen jedny) či zadní dveře dělené a otvíratelné do stran. JInými slovy NEVER MORE SCHADE!!:-/:-/

p0etrik
27. října • 18:51

Moje rec, uz pokukuju po nejakem slusnem Transitu Connect.

George_Couser
24. října • 0:23

A není tam kvůli toho ta "třídílná skládací podlaha", která, když se rozloží, tak tam ta hrana nebude? (Něco jako dvojité dno O2)

aquila
24. října • 10:46

nie je, lebo na tu trojdielnu skladaciu podlahu urcite nedas 640 kilo :)

Doporučujeme

Články odjinud