Škoda Praktik: nová česká dodávka zná své ceny

48 komentářů

Tudor
1. dubna • 20:18

VW Caddy 1.4 má objem nákladového prostoru 3200 litrů oproti 1 783 Pokojstru a je dražší o 25 tisíc

Aer
2. dubna • 12:40

Když někdo prodává párátka, nebo propisky nepotřebuje 3200l a je rád, že si může vybrat, případně ušetřit 25t Kč.

patrik
31. března • 20:58

Každopádně, jak praví nade mnou malíř - cokoli delšího než metr a kousek je dlouhé, boxy nebo přepravky nelze skládat do sloupců, protože se karosérie i otvor zužují, o nemožnosti nakládání ještěrkou už se mluvilo... no nic, přečtěte si ještě dnešní článek na Automixu, udělali dost podrobnou prohlídku, vyzkoušeli a na pár věcí se ve Škodě Krauskopfa zeptali - stojí to za to :-P

malíř pokojů
31. března • 20:34

3-[3-[3-[

jogurt
31. března • 21:36

Přiheftuj je na střechu gumicukem nebo přihoď padesát tisíc kč a kup si v akci Transporter TDI s klimatizací............

ManekH.
31. března • 18:38

Už když jsem poprvé spatřil Roomstera,připadal mi jako hybrid mezi pikapem a osobákem.Tahle verze mu ale sedí nejvíc.I když je trochu moc načančanej.Jako osobní vůz se mi vůbec nelíbí,hlavně z boku.

MASH
31. března • 16:06

Vcera jsem je videl u Prahy nalozene na kamionu... No, vzhledove nic moc (ale nemuzu byt prilis objektivni, neb Roomster povazuju za naprosto odporne auto).

_Teddy_
31. března • 17:02

Praveze si objektivny, lebo ho povazujes za odporne auto... :-)

david3658
31. března • 17:18

kecate kecate kecate, kde vy na tie kecy chodite, že slaby motor a pod.....škodovka by to nerobila keby to nezvladlo nejake tie 2 vrecia cementu a podobne. Verte, že to bude ok.Vy stale potrebujete kritizovať....zrejme sa straaaašne nudíte.

El Carlos
31. března • 19:57

Já si myslím, že hlavně u Praktika nejde o to jak vypadá. Nebo mi snad chcete tvrdit, že ta Dacia Combi je nějaký designérský skvost??? Asi ne a to ani ve verzi pro rodinu. Roomster Praktik prostě nepotřebuje křivky a krásu. Stejně každej technik jezdí jako dobytek a i benzínovej motor oddělá do roka a půl. Navíc - viděli ste někdy Citroen, Peugeot??? To sou hnusný auta a nejsou dělaný pro zedníka/servisáka...

micc
31. března • 13:51

Jenom mě tak trochu uteklo kde to budou vyrábět.Dle slov Škody nestíhají vyrábět kvůli poptávce roomster a ještě z toho udělají dodávku.Asi zase zavedou pořadníky!!!

Petr_P.
31. března • 19:44

a dle jiných slov (také ze škodovky) je Roomster propadák a snaží se ho udat kde se dá, ale není o něj zájem

Cynik
1. dubna • 13:12

Uveď zdroj nebo mlč.

Polovnik
1. dubna • 21:41

Takovou zjevnou lež nemusí podkládat důkazy, nejspíš to má z ústředí ODS, kde poslouchal Topolánka s Langerem.

j
31. března • 14:10

Peugeot Partner je nejlepšííííííííííííí.

marekg
31. března • 20:19

Je nejlepší co se týče využití vnitřního prostoru.Na to že má lehce přes 4metry,je to vevnitř jak obývák.Máme ve firmě jeho bráchu Berlingo 1.9D v předfaceliftové verzi,jedinej luxus je servořízení:-D.Osobně mě vadí ten topornej traktoroautobusovej posaz.Motor je zdá se nesmrtelnej,bez jakékoliv elektoniky.Jinak dynamika obstojná tak do 110kmh,dosáhnout dálniční limit i na rovince trvá věčnost,nehledě na aerodynamický hluk.(Nejvíc jsem z toho na rovince doslova vytřískal 150 ale to už hrozně na silnici plave a teplota vody stoupá.Zkrátka prostorově řešený dobře ale jízdní vlastnosti a konstrukce jsou už dnes podprůměrné.

El Carlos
31. března • 19:53

no tak to snad už radši předraženýho Roomstera TDI než francouzský auto... :-D

Tomas
31. března • 12:07

Myslim, ze dodavka ma byt praktickym vozidlom na prenasanie nakladu alebo nastrojov. Ked ju vsak niekto bude chciet pouzit na prevoz nakladu, tak mu bude uplne nanic - kto to kedy videl davat do uzitkoveho auta 1.2 L benzinovy motor ? :-/

Nimra
31. března • 22:54

třeba škoda 1203 :-)

marekg
31. března • 19:59

Nemusíme chodit daleko,Renault montuje do Kangoo motor 1.2 16V 55kW a to jak do osobní tak čistě skříňové verze.Výhodou je,že je to čtyřválec k tomu docela tichej a že tohle auto váží v základní osobní verzi lehce přes tunu(zjištěno z tech.údajů na webu Renault).Ovšem nechtěl bych to vidět plně naložený,to taky nebude žádná sláva.A městská spotřeba 9l ? To už moje Fabie Combi 1.4 16V Elegance,která má stejnej výkon a je zhruba o 120kg těžsí,žere o 3 deci míň:-O

jogurt
31. března • 21:31

zapomínáš na jeden podstatný rozdíl. Renault do té dodávky montuje velmi krátký stálý převod, takže když ty s fábií jedeš kliďánko svých 2800 otáček, kangoo točí jak zubní vrtačka.

Jouda
31. března • 14:01

Treba Fiat a jeho DOBLO !!!

Martin Kalenda
31. března • 18:19

fiat je peknej shit sorry i kdyz je docela cenove prijatelnej

Leon
31. března • 12:23

souhlas pár pytlů cementu nebo malty a už se nerozjedeš, no možná při trošce štěstí když budeš z kopce a na plný plyn :)

Ráďa
31. března • 12:46

Omyl, motor 1.2 je zcela předimenzovaný. To 1.2 je vhodné tak pro tah 2 nápravových karavanů nejlíp po dálnici a např Rakousko. Myslím, žeby tam klidně stačili dva válce. Přece jsou od VW, tak jsou taaak zázračné ne?;-):-D:-D

Honza
31. března • 12:58

1,2 stačí, ale s větším výkonem. Jsou motory 1,4, který by vám jakoby mohly stačit, ale výkon mají kolikrát stejný jako 1,2. Což třeba nemusíte vědět, např. motory Peugeotu mají relativně malý výkon, ale velký obsah, dle mého zbytečný, protože parametrově jsou ve všech směrech horší než konkurence (na kvalitně, ale parametrově, jako že mají velký velký obsah a malý výkon ve srovnání s konkurencí). Ale to je jedno. Roomster praktik se bude v ČR a SR rozhodně prodávat, ale jedná se o velmi malou dodávku. Doblo, Partner, Combo, Berlingo, Kangoo, Caddy, Transit Connect jsou všechno o 1000l větší v nákladním prostoru a hlavně francouzi a italové se dají koupit i levněji. Ale když někdo chce malou dovávku, tak bude Roomster dobruj kup..

Juha
31. března • 13:08

Hlavně ať si každý zkusí přehodit něco těžkého přes tu hranu a nebo nechat naložit zdvižkou paletu.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Ráďa
31. března • 13:43

Naložit zdvižkou paletu? To je Žkoda, po té nemůžeš chtít takové věci:-P Max strouhátka a pastelky do papíráku;-) Jinak je fajn, že když nemáš vítr v zádech tak nebudeš mít problémy ani s padesátkou po městě, dál už tě ten plyn totiž nepustí;-)

lamal
31. března • 13:52

taky ako ty si praktika nekupia ale ked bude nejaky sefino co sa do toho trt rozumie vyberat auto do vozoveho parku tak ho kupi aby lepsie reprezentovalo jeho firmu ,ved predsa niesme supaci a bude mu jedno ci jeho zamestnanci budu nadavat na mensiu prakticnost alebo ze sa stym budu vliect za kamionmi...vtom je to co som chcel napisat.

lamal
31. března • 9:50

Ja si myslim ,ze v CZ a SK to bude trhak a je jedno ci tam budu slabe motory hlavne ze to bude lacne a mam taky dojem aby to nekazilo image roomsteru ,lebo tak sa mi vidi,ze ich tu bude behat ochvilu viac ako roomsterov...

Jarda
31. března • 10:19

No nevím jestli zrovna 297 tisíc za nejmenší motorizaci je málo.Za tu cenu se spíše živnostníkům vyplatí třeba Dacia v kombíku-a navíc získá i auto pro rodinu.
Cenová politika Škodovky je pro mne záhadou-v dnešní době vychází moooooc draho.

El Carlos
31. března • 19:52

nj, maj spocitany, ze se to tak proda. Kdyby nahodou ne, tak to zlevni nebo udelaji akce...Jen tak ze zajimavosti bych chtel vedet, jestli tam bude treba nabidka A/C ktera me zajima vic nez mlhovky.

jogurt
31. března • 21:28

Praktik s naloženým nákladem, do kopce a se zapnutou klimatizací, do bude zážitek ve stylu Škody 105 s pěti vyžranými jezeďáky na palubě.Ale poslední móda, kdy do zatáčky přisvětluje jedna mlhovka, je docela příjemná a doufejme, že až to erární tupost pochopí, bude to standardem u všech aut.

El Carlos
31. března • 23:24

Erární tupost chápe v první řadě horko v létě. Mlhovky mě trápí hned po A/C B-]

graf
31. března • 17:13

279tis. ... ale bez DPH...!!!!! Tomu rikam fajn cena... B-]

lamal
31. března • 10:43

no to hej nemyslel som najlacnejsie vzdy mozes mat nieco lacnejsie nez (dnesnu) skodu ,ale aj tak im to asi pojde...lebo to stale inak vypada ako cistokrvna dodavka a to zavazi + to ze sa skoda predava aj ked sa neoplati

Carda Retarda
31. března • 10:27

a to ještě přijde Kia Ceed ve verzi kombi se zárukou na 150 000 km a cena bude vyšší jen o +-70 000 Kč v plné palbě s 1,6 VVT motorem,tak fakt nevím,kdo bude tady ty české zázraky kupovat :-/

MELLO
31. března • 12:59

No tací kteří to kupovat budou, např. já. Já si radši koupím Fabii nebo Octaviii i kdyby byl Ceed třeba o 100tis levnější, ale proč - prostě proto. Při nákupu auta se řídím citem a ne ekonomickou rozvahou.

Skyline
1. dubna • 9:14

A ktery cit to je? Touha po necem skaredem, nevykonnem a drahem? Tebe by meli dat do encyklopedie jako ilustraci hesla "skodifkar".

puck
31. března • 13:40

pri manzelke to bolo ako :-) ?

Leszek
31. března • 10:25

Jenze dokud to budeme kupovat i pres vysokou cenu, tak muzou ceny dal a dal premrstovat. A rekneme si to narovinu: Cesi skodovky proste kupovat budou, i kdyby mohli mit za stejnou cenu mnohem vic...

coolna
31. března • 9:49

nechapu, jak s timhle dneska muze nekdo vytahnout do boje... jedinej rozdil je v tom, ze misto ploch sklenenych jsou ty plochy plechovy.... myslim, ze doby "formanu praktiku" uz davno minuly, protoze dnes uz je na trhu dostatek cistokrevnych malych dodavek a ne techto polovicatych predelavek. Treba zadni dvere budou obzvlaste prakticke :o) aspon nikdo nebude moc namitat, ze se do nakladovyho prostoru musi lezt jenom zadem, ale moc se toho tema dverma nenalozi. v ramci VW tohle sve bratricky z koncernu ohrozit nemuze, o ostatnich ani nemluve

Franta
31. března • 9:12

Co ten cerny sloupek? Fuuuuuj.......

alambert
1. dubna • 19:46

souhlas. měli radši nechat celej rám kolem okna černej. tohle vypadá fakt dost blbě....

JanQ
31. března • 7:44

nafta se proste vyplati,priplatiss jen 70 litru a pak jezdis se spotrebou o litr mensi...a to se proste vyplati:))

Řemeslník
31. března • 7:21

Takových aut je na trhu dost,ale řemesníci potřebuji malé auto,kde je za řidičem prostor 2m viz různé latě,vodovahy PVC ap.

MT
31. března • 11:56

Jak kteří. někteří potřebují vozit vercajk v bednách a ne žebřík, lišty nebo latě. Mně tam chybí naftový čtyřválec. Při vší úctě k TDI se domnívám, že tříválec pro denodenní ježdění, v českých folklórních podmínkách navíc i na dlouhé štreky a nadoraz, není to pravé ořechové.

m
31. března • 2:23

to se mi libi...
o hodne jezci nez klasicka verze roomstera, ale je to pro me furt koreec/japonec

Doporučujeme

Články odjinud