Škoda postupně odhaluje novou Fabii [aktualizováno]

68 komentářů

Dr
18. srpna • 19:54

Tak dokonce to bude mít i světla:-D:-D:-D:-D:-D:-D

puk123
19. srpna • 6:18

Jo, ale z úsporných důvodů bude zadní jen napravo, nalevo bude jen reflexní samolepka.

Mirus
18. srpna • 19:30

To nevypada na LED zadni lampy co redakce odhadovala... :-/

LOL
18. srpna • 22:07

Jsi blázen? Led v srpnu?

mirek
18. srpna • 16:31

Zřejmě se tento infantilní seriál protáhne, nevěřím, že bude premiéra celého auta v tomto týdnu. Ještě zbývá "odhalit" škrabku na led ve víku nádrže, volant, přihrádku spolujezdce, řadící páku, sedadlo přední i zadní, síťku v kufru a pak samotný kufr, krom toho taky displej multifunkčního centra a pak prázdnou přihrádku po multifunčkním centru u nejlevnější verze.
Dávám Škodovce minimálně dva týdny.... :-)
Tahle ptákovina nefungovala za komančů u představování Favorita s Jiřím Hrabovským v tehdejší ČST, soudě podle aktuální situace na zahraničních i českých serverech, minula se účinkem i letos u Fabie III.

Pajda
18. srpna • 9:15

Tak na webu ŠA je další foto zadního světlometu s dovětkem že: "Novou ŠKODA Fabia v celé své kráse uvidíte již zítra.​" a já se těšil ještě na aspoň 37pokračování té slideshow :-D

Zabiják
17. srpna • 23:22

Nechci být hulvát,ale krumpl jménem Škoda auto nesmí do vsi! Brácha má oktávii já fábii a už nikdy víc! Dal jsem za tento novej kýbl téměř třista litrů a doufal vize nového vozu,že do něj nebudu muset investovat! Opak pravdou..najeto 24000km motor v hajzlu! Když vidím foto z Mladé Boleslavi chci vraždit!!! Skrytá reklama jak hovado! 3-[ Strč si ten sráč do prdele! Zasranej Kabaň hovado! 3-[ Na kole mám najeto víc km a jezdí bez poruchy!

-Fík
18. srpna • 15:22

Jediné co mě napadá, že je problém s TSI ale jestli to má najeto jen 24 000, tak to opravuje škoovka v záruce. Ale současná TSI už odladila. A je to slušnej motor.

LOL
18. srpna • 22:05

tím bych si nebyl tak jistý, že to už odladili. Spíše bych řekl, že problém posunuli v čase kousek dál.

Antiautomat
18. srpna • 14:49

Vidim ze pan je nahnevany, ale za to, ze motor je nekvalitny (co je v podstate kazdy koncernovy benzinak a polovica dieselov), Kaban nemoze. Ako je mozne ze taky jednoliter ecoboost (v ktorom je namahanie podstatne vacsie a vobec, prave ten by mal byt poruchovy), nijakymi malichernymi problemami netrpi? Odpoved je samozrejma - poddimenzovane suciastky, material a konstrukcne chyby, k tomu este aj nespravne naspecifikovany olej.
Potom je jasne ze sa jedna o auto na par rokov - rozpadne sa to hned po zaruke a sup, bez si kupit nove: ekologia v podani ich marketingu. Kaban moze za to, aku nakopnutu chladnicku spravil zo zadneho dekla na rapide a kokte, to je doslova des bes a dizajnovy grc. Ja mam vybehovu koktu 1, ked sa este veci, hlavne motor, robili poriadne a ziadny problem. Z dnesnej ich produkcie je naozaj tazke si vobec nieco vybrat (pokial teda mienite mat auto viac ako 5 rokov). Bud je to uplne osekane, alebo predrazene (ide spolu) a pokial si bakelit v motore najdem v takejto cenovke, potom uz je to na, mierne povedane, dobre rozmyslenie si, za co ta cenovka tam je.

Item
18. srpna • 13:30

Budem hadat - TSI? :-/

Zabiják
19. srpna • 22:13

Ne TSI ale 1,2 htp! :-/ Ale šmelc je to stejnej! Docela mě mrzí,že ani po urgencích nemá Škodovka zájem alespoň o pitomou odpověď,proč ten sráč z jejich dílny vydrží pouze 24000km! 3-[ Bohužel je po záruce ...první majitel ... pravidelná výměna oleje a motor v hajzlu! 3-[

jsiblbecek
18. srpna • 11:45

jsi hloupej blb - jsem rád že tobě škodovka nefunguje a kéž bys platil za opravy do smrti

...
17. srpna • 21:44

keby to bol aspoň superbe ale takto šaškovať u ľudového auta?

-Fík
16. srpna • 13:35

Já chci furt fotku toho ovládání oken jestli bude dvoupolohové na všech oknech? Když bude tak si nějakej ten roční vůz koupim když ne tak ne :D

dzelo
15. srpna • 15:31

Proboha už jděte s tou Fabií III do zadele to přece již není normální dělat takové caviky kolem zgarbu. To nedělá žádná automobilka jen Škodovka a potom vyjde na světlo boží zgarb za nekřesťanské peníze.:-/

Marius
15. srpna • 15:13

ne, ne, ne!!! Skodovky si nekupujte, jsou to sroty, rezavi, co 4000 km je to v servisu - jeste vice nez Renaulti, opravy jsou vzdy za minimalne 20 000,- nahradni dily se nedaji sehnat, motory nejsou odzkousene miliony kilometru. Nebrat! Radeji pesky!!!Jenom pritelkyne Octavie II (r.v. 2010) a muj Superb II (r.v. 2009) maji dohromady nalitanych 620 000 km :-)..a bez problemu (krom vstriku Siemens u Supa - vymena na zaruku), jen olej, filtry, brzdy a nedavno sly u Supa na radu tlumice nebot retarder neni pro me prekazka :-DBezte si koupit radeji Hnujdaje, Kia, francouze, nebo vylitane a v CR pred smrti BMW, Audi, Volvo, MB. Davejte mi minusy, vase mindraky jsou vasimi problemy, ne mymi ;-)

Marius
18. srpna • 13:08

Pardon překlep 62 000 km dohromady.

Marius
18. srpna • 17:08

Pokus o vtip? Nebo neumis pocitat? :)Ja nikomu nevnucuju Skodovky, jen nechapu, proc ma nekdo nutkani na ni plivat (asi je lepsi si ulevit jen v diskuzich a ne na parkovistich, ikdyz to mnozi jiz praktikuji..). Kamarad mel BMW 3 a za 4 roky (150 000 km) vymenil 3x palivovy cerpadlo - kazde za nejakych 40 000,-. Taky nikde nepisu, jaky jsou BMW kramy, ten model na to trpel, fanousci budou asi vedet, ktery E cislo to bylo - v tomhle se neorientuju.Jinak tohle cekani na wow efekt u Fabie III je trapny, zitra se predstavuje cela, tak jsem zvedavej na diskuze :D

VW
19. srpna • 15:15

Neměl tankovat u hypermarketu ...,ale jezdil jsem s takovým vozem a to co tady píšeš jsem osobně nezažil a ani jsem neslyšel aby se to dělo v takové míře při těch kilometrech včetně ceny za to čerpadlo,takže buď zde přeháníš nebo to byl vyjimečný exemplář.Mimochodem osobně nemám nic proti vozům Škoda,ale spíše proti určitým majitelům těchto vozů,kteří tuto značku dehonestují a to přehnanými historkami o absolutní spolehlivosti,titěrné spotřebě,žádných oprav po milionu najetých kilometrů,stylem jízdy(nejoblíbenější předjíždět na plné čáře-top dvojitá plná) a pdb.Už jen z principu že Škoda používá koncernové díly,tak mě vždy napadne,že buď pro Škodu jsou díly vylepšené nebo veškeré koncernové značky jsou na tom se spolehlivostí stejně.

Marius
19. srpna • 16:22

Ne ne. Opravdu se mu to sypalo a kde tankoval nevim. Cena za cerpadlo byla opravdu brutalni, ale uz si nepamatuju, jestli tech cca 40 000,- bylo s praci nebo nebo ne. Byl to 2.0 naftak.Ja patrim spis mezi kritiky Skodovky, protoze kde co dokazou odflaknout a jde to udelat mnohem lepe za stejnou cenu - alespon podle me. Ale zase nemuzu rict, ze se sypou a jsou to hujdy. V rodine nam jezdi spousta Skodovek (od feldy az po supa) od nova a problemy jsou spis starnutim (alternator po 10 letech u feldy, zatuhly brzdy..), vlastne jedina se sype Fabie HTP (upadly el. stahovaky oken, vyfuk), ktera ale byla kupovana jako ojeta a nejak zblizka jsem ji ani nevidel a tezko odhadovat, jak se s ni zachazelo a zachazi (jeji ridicka je docela ridicsky netahlo :)). Take jsme meli v rodine Renaulty (Clio 1996 a 2011), Oply (Zafira 2005, Astra 2004) opet novy auta a kdyz se Renault zacal po 130 000 km rozvrzavat, tak sel. Oply dopadli dobre a slouzili do nejakych 180 000 km. Interier byl docela strohy, ale kvalitne odvedena prace. Nakonec jsme vsichni u koncernu (krom Swifta). Golf III (1995), Felicie (1996 a 1999), Golf IV (2004), Passat B7 (2008), Octavia I (1999), Octavia I (2003), Octavia II (2010), Superb II (2009), Fabie (2003), A4 allroad (2011). Vsichni mame jiny motory a krom reznoucich Felicii a vyse zminenyma problemama s Fabii auta jezdi bez fatalnich poruch. U ty novejsi Octavie (2003) odesla chcipaci klapka (neklidny volnobeh) a u toho Golfa III urezla po 260 000 km pruzina, auto ale uz dosluhuje a jezdi se s nim po poli a do lesa a funguje spis jako traktor na praci. Pak nejaka ta baterka, ale to bych bral jako spotrebni vec. Osobne jsem pocital, ze budu menit dvouhmoty, vstriky atd.. ale nic. Tak nevim, jestli to je tim, ze se mi auta nevys*raj nebo stesti na dobry kusy. Krome Fabie neni zadne auto v zakladni vybave ani motorizaci.Mne nemusi nikdo vysvetlovat, ze ujedou 500 000km bez poruchy, to je blbost, ale tech 300 000 km behem 5let se pri slusnym zachazeni da najet. A jak jsem tu psal, tak Octavie pritelkyne ma 28x xxx km a Superb ma 32x xxx km. Pred letosni zimou, ale obe auta u nas konci. Puvodne jsem chtel pro zenu koupit Rapida, protoze toho ted stejne moc nenajezdi, ale po testovaci jizde ho nechci ani videt. A to uz jsem se ho naucil rozpoznat od Octavie :D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Marius
19. srpna • 16:25

.. a k te spotrebe. Neresim jestli si to veme 5.0l nebo 6.0l/100km

Dr
15. srpna • 16:11

CHA CHA CHA,:-D ,ty jsi mě pobavil vždyť nemáš ani jedno.!

Marius
15. srpna • 18:04

Tak urcite :-P

Dorian
15. srpna • 13:44

Mám Rapida a jsem velice spokojen B-]

corse
17. srpna • 13:18

Tak to te lituju :(

k22
17. srpna • 9:42

A najeto máš kolik?15000km? tak to je spokojen snad každý ne?:-D

Datel
16. srpna • 11:13

Dobře Ti tak.

Ivan
15. srpna • 10:00

debilkovia,bude to to isté a robia z toho vedu,ved to isté robili aj so s tzv starými volkwagenmi fabiami oktáfkami etc...
a co je to --nič prieborné obycajné auto lacná výroba dráhý predaj..:-O

Graver
15. srpna • 9:00

Je hezké, jak tu každý nadává na Škodovku a stejně s ní většina z Vás jezdí. Já nemohu na tuto značku nadávat, jsem s Oktávkou Combi 2,0 TDI opravdu spokojený. Kdyby byla vzadu širší, nemá to auto chybu :o) Snad jen tu cenu....

Tom
14. srpna • 21:36

Stejně zase bude vypadat jak krabička od mýdla. Dělat tolik povyku z nejhorším modelem řady, no nevím, aby si ze samého čekání nekoupil zákazník jiné auto :-)

14. srpna • 14:32

Škodovka s tím nadělá povyku jako když odhalovali Favorita. Taky nakonec vyleze hnus?B-]

VW
14. srpna • 10:44

Tyvoe nic lepšího krom piče mé mladé jsem snad ještě neviděl.....

puk123
14. srpna • 12:10

Co, taky se ti odhaluje stejným tempem? A že to vzala zrovna od piky. Jen aby ti vydrželo nadšení, než odhodí burku celou. :-)

VW
16. srpna • 21:14

Však je to tvá mladá ...tak víme oba o co jde ;-)

puk123
18. srpna • 9:31

Nekecej, ukaž fotku! 3-[

VW
18. srpna • 13:04

Chceš ji v burce nebo jen pitchu?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
puk123
18. srpna • 13:21

Nač mi bude vidět burku, když ji může měnit?

Jozef Kostelansky
13. srpna • 21:32

Škodovka by mohla na propagácii trochu popracovať. V srpnu 1987 pred predstavením Favorita boli krátke ukážky pravidelne aj v televízii. :-)
Keď bol v září v novinách predstavený nový Favorit, kúpil som si Svět motorů dokonca 2x. Toto vydanie bolo totiž zabalené vo fólii. Jeden Svět motorů som si prečítal, druhý - zabalený - odložil do archívu. Možno by som ho niekde v pivnici /sklepě/ ešte našiel...

tonda
13. srpna • 19:52

To mi sakra připomíná kdysi ukázku Favorita... Problém je, že je to splácanina Octavie, Rapidu a Pola... Tak proč tolik povyku pro nic...

honza-22
13. srpna • 17:48

Aspoň že ty čínský ledky má pod světlem a ne vedle mlhovek, že to pány inženýry napadlo a zmizí tak za pár (desítek) let škodovkáři mlhovkáři ze silnic snad... je to hrůza teď.

Milda
15. srpna • 9:45

Co máš za problém? Je to pořád lepší, než ty pouťové patvary v hlavních světlech. Denní svícení musí být 25 cm nad zemí a min. 60 cm od sebe. To je celé. Tak se zklidni.

w
17. srpna • 11:33

Škoda reagovat na debily.Ten má denní svícení z aukra, které mu svítí celé týden, a háže machra :)

Honza
13. srpna • 12:14

Pánové..jestli už jste se vynadívali...na to galaktické a šokující přrední světlo...doporučuji se podívat na nového Superba..je sice kamuflovaný,ale tuctová hrůza už z toho kouká...je to článek ...o pár řádků výš...

Tom
13. srpna • 13:21

tak na "tuctovou hrůzu" se dá alespoň koukat i po letech viz první oktávka a fabie I na rozdíl od některých ve své době futuristických výstřelků napříč značkami

Jiří Kokoška
13. srpna • 9:38

Asi mají obavu o zdravotní stav svých ovcí a tak se to bojí z důvodu šoku a zděšení to ukázat najednou!???:-D:-D:-D

Antiautomat
13. srpna • 8:35

''Co uvidíme příště? Poklici na kola? Řadicí páku? Střešní anténu?''
Hehe, toto mi autor doslova vzal z huby. :-D:-D:-D:-D

Tom
12. srpna • 22:18

Vždyť to bude stejné jak Rapid a Octavia... co jako skrývají ? Vpředu hnusné trojuhelníky, vzadu taky, světla podobná... no prostě hnus! :-D

Jozef Kostelansky
12. srpna • 21:45

Škodovácky striptýzek nám zase začína. Mám ale obavy, že nevydržím do konca a urobím sa /udělám se/ predčasne... :-D

Mrdokvas
12. srpna • 20:42

B-] ty ledky budou až od výbavy elegánz! V základu to neukážou vle

Cukov
12. srpna • 20:14

Jestli to bude zase velbloudí hrb, taky by to nezachránily ani laserové lampy. Machrujou jak bude ostře řezaná a dynamická, ale pokud si dobře pamatuju, tak verzi RS už dělat nebudou. Marně v tom hledám logiku.

Item
13. srpna • 11:09

Lebo RS uz nebude potrebna, len samotny novy dizajn asi Fabku zrychli o cca 20% :-D a vdaka pouzitym vnutornostiam bude zrejme subjektivny pocit z rychlosti este omnoho vyssi, vid novy rapid. Pri 90 km/h som mal pocit ze idem snad dvesto. Pravdupovediac, ani pri vyse 200 na dialnici som nemal taky zly pocit ako s Rapidom pri 90 na dlhej rovnej okreske. No a po vystupeni sa navyse dostavil prijemny pocit, ze je to uz za mnou, a ze toto auto teda isto nechcem

puk123
13. srpna • 12:36

Není divu, že nebude, když současná se moc neprodávala. Možná byla zrychlená, ale stále to byl úžký a vysoký malý HB s 5 dveřmi. Kdo by to chtěl? Teď se zase šetří, kde se dá, takže nebude prostor na větší motor a vše bude dimenzováno tak akorát. Zase bude více prostoru pro profi i garážový tuzing. Atraktivnějším základem by mohla být 3D verze.

LOL
12. srpna • 19:16

Schadewagen PEEPSHOW!! :-D

12. srpna • 18:55

světlo za příplatek

hat
14. srpna • 19:32

Zase nekomu smrdi z ucha a svou frustraci (pro ozrale burany mindrak) si leci na diskuzich....neposlouchaji je deti, stara a ani chlapi v hospode.

faubléé
12. srpna • 21:40

Za kurevskej příplatek, tradičně:-D

Tom
12. srpna • 20:52

Ale vzdt to delaji i jine znacky tak co se vztekate.
Kdyz me neco nezajima tak nereaguju.

Honza
13. srpna • 12:08

Dělají..ale ne u každého auta...

faubléé
12. srpna • 21:38

Na značky, co to dělají taky a co jsou nejspíš zcela určitě taky z "koncernu", sere pes.. Maniakální slepá posedlost škodovkou bude mít zanedlouho svoje oddělení v psychiatrických léčebnách..

Tom
12. srpna • 22:26

1.nedela to zdaleka jen koncern... Neprijde mi to taky uplne normalni prezentace, ale ja nejsem jejich zakaznik a je mi to fuk
2. Na vedlejsim oddeleni budou lezet zase pacienti s chorobnou potrebou vymezit se vuci cemukoliv od Skody at je to cokoliv.
3. Myslim ze jsou osklivejsi a hlavne mnohem "okoukatelnejsi" auta nez dela Skoda ikdyz zadni prolis na viku u RZ a posledni Fabka se mi opravdu nelibi.

Datel
14. srpna • 21:07

To je hezký, jak hájíš škodofku, ale celej podělanej koncern včetně škodofky dělají auta na jedno brdo, akorát novináři a zarputilí škodofkáři jsou celý podělaný, jak je to nadčasový design a další plky.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Tom
14. srpna • 22:30

Tvuj koment nechapu.... Me je uplne jedno jaky delaji auta. Jezdim Volvem a ani v rodine uz Skodovka nikde neni.
Jen mi neni jasna potreba nekterych plivnout, kopnout at udela koncern potazmo Skoda cokoliv.
Takhle auta odhaluje kde kdo. To ze delaji auta jak ty pises na jedno brdo je asi pro spustu lidi plus. Zadne extra vystrelky co se okoukaji a najdou vse na svem miste jak jsou zvykli. Proc ne kdyz se to prodava. Pravda posledni Fabka se moc nepovedla a tu prvni naopak povazuju ve sve tride a dobe za hezke solidni auto. A ten soucasny prolis na ordeli se fakt moc nepovedl.

XiXao
12. srpna • 16:41

Škoda opět navázala na svou tradici, když v roce 1987 před představením nového Favorita ukázala také jenom fotku předního světla. Ale to se jednalo o převratnou událost ve výrobě škodovek, takže si mohli dovolit dělat s tím drahoty, jenže dnes jsou auta čím dál tím víc stejná, takže překvapení po celkovém odhalení bude plus mínus 0.

Fero
12. srpna • 16:01

zatial lepsie ako Octavia, uvidime dalej...

Antonín
12. srpna • 15:19

No nádhera! :-O Škoda kliknutí myší!

yoggi
12. srpna • 14:44

Skoda Auto to si robis srandu, najpriek priazni k tejto znacke si fakt uz trapna. Ukazte to alebo chodte s tym niekde. Boze obycajna Fabia sa ma predstavit a nie zazrak, preto som si Skodu uz nekupil a vybral surodenca Seat. Skoda sa mi zacina protivit tymto ich pristupom.............
Aj korejci ukazali i20 a ziadne halo okolo..................

Svetak
12. srpna • 14:40

Jsem pln ocekavani, cely napjaty, uz se nemohu docka az tu nadheru uvidim celou, skvost vsech skvostu, etalon designove vytribenosti a prakticnost snoubena s ultimatni sportovnosti, kvalita rucniho zpracovani a nejluxusnejsi materialy slicovane jak jeeeeezis....

Doporučujeme

Články odjinud