Škoda poprvé ukázala interiér nové Scaly. Tohle tady ještě nebylo!

57 komentářů

Jaromír
9. listopadu • 10:32

Hnus velebnosti.

Rudolf Hvězds
8. listopadu • 19:30

Ale ten název? V Brně bylo kino Moskva .V roce 1968 jej přejmenovali na Scala.Okamžitě se mi vybavilo jiné slovo ,a to chcala.Škoda chcala.Němci budou vždy stejní.

Krabat
7. listopadu • 21:26

Mně ta skica hodně připomněla Mazdu 6, ta stavba je téměř totožná. :) Tedy ničím revoluční, byť za mě optimální rozložení ovládacích prvků, které mi vyhovuje. Ten titulek článku působí v tomhle světle vyloženě komicky.https://autoweek.com/sites/default/files/style... ...

Anti-automat
7. listopadu • 17:36

ak to pojde takto dalej, mozeme uviest system prenosnych obyvaciek.

Screan
7. listopadu • 17:26

Obrovskej displej to tu ještě nebylo ... Zas dělaj velkej BUM u věcí co ostatní už mají dávno, ale je to škoda tak tomu musíme dát HYPE. A pak v efectu k tomu dostaneme jako bonus plasty, který budou zas vrzat...

Dr.Iver
7. listopadu • 16:05

Hlavne at to nemá mlatici zadni torzku, papundeklovy vyplne dveri, drncici trivalce, DSG s vecnymi problémy s mechatronikou a okynka bez dojezdu a bude z toho auto...

mijunior
7. listopadu • 20:21

Myslíš tu torzku co má např. Ačkovej Mercedes nebo tříválec co má nový Focus? Tak to se obávám že aut dle tvého gusta bude pomálu.B-]

Trevor
7. listopadu • 15:41

Perfektně odvedená PR práce koncernové redakce!

Joe Doe
7. listopadu • 15:10

Super skica.
Este stastie, ze Skoda neskicuje raketoplany, to by si citatel autorevue.cz mohol mysliet, ze uz zajtra pristane ludstvo na Marse.

emil
10. listopadu • 17:51

Jeho klávesnice nebo noťas musejí mít už pěkně nahoněno

Vyscala
7. listopadu • 14:46

Hnusne uniformne prizdisracske. Jako vzdy. Skodovko, co se tak aspon jednou trosku odvazat a nekopirovat stale dokola jine? Svet ti pekne ujizdi.😉

Lucenzo
7. listopadu • 14:35

pro Mirek + neodbornik - neměl jsem na mysli vystouplý displej, ale celkový design palubni desky. skoro stejné jak v i30,akorat dispej vypada lepe zapracovaný do palubky než v i30. tak se hned nemusíte vstekat a urážet. téma článku je na interier, ne na vystouplý displej, a ja psal k tématu . . .a navíc vystouplý lcd už dělají a budou dělat naprosto všichni, a není to jen ted v modě, ale je to i opatření proti zlodějům

Mirek
7. listopadu • 20:42

Jediné, v čem se dle tebe mohli opičit, je displej. Je to tvůj problém, když máš potřebu to nějak okecat.

pacho
7. listopadu • 14:32

čisté fakta: keby boli s tým vysunutým displejom prisšli pred 5timi rokmi, tak by to bolo mozno zaujímavé P208 to má už dobrých pár rokov, a je to o triedu nižšie auto. Ten rozvor, je zaujímavy. Tiež by mohol autor uviesť do ktorej triedy sa radí scala, lebo porovnávať napr kufor, že je najväčší v triede?? je ťažko keď nie je uvedená trieda. Napr. P308 s lepiacou sadou má väčší kufor ( 467/470). Ešte by to chcelo porovnať cenu, a tá bude určite bezkonkurenčná, podobne ako pri "lacnom" rapide.

E15
7. listopadu • 14:04

6.12. se na stránkách motoristického tisku dočteme, jaký že to byl ten Rapid strašný vergl. A že Scala je o 15 levelů jinde ;-)

emil
10. listopadu • 17:50

Ale kokot, chcala

Suchar
7. listopadu • 13:20

Říjen 2018 - Připravte se Škoda uvolňuje první info na "Scalu" a začínáme :vize, koncept, vize, koncept, vize,... tak teď už jenom po těch přípravách na extra ukázku v Tel Avivu v prosinci si počkáme na extra cenu, nebo ne, ještě ať sem hodí par vizí.

PetrJ
7. listopadu • 12:56

Je to hezka prakticka evoluce. V jednoduchosti je krasa, na avantgardu a vystrelky tu jsou jine znacky....
Me se ty VAG interiery libi, clovek sedne do Seatu, VW, Audi, Skody a citi se "doma".

Wunderbar
7. listopadu • 12:47

Interiér je věrná kopie Fordu Focus / Fiesta, tak jaká pak novinka?!?
https://www.caricos.com/cars/f/ford/2019_ford_foc... ...

JirkaX
7. listopadu • 16:46

Doporučuji stavit se na očním.

Trevor
7. listopadu • 12:21

Škoda Srala!:-D:-D

3.0 D4D
7. listopadu • 12:57

No a i kdyby? Ty na velkou snad nechodis? :-D

Osel z Jetele
7. listopadu • 12:40

atysy zasejc čulák

emil
10. listopadu • 17:49

A ty poscanej pejčus. Čus

Svetr Vanek
7. listopadu • 11:11

Hm Skoda umi B-] O tom si ostatni muzou nechat jen zdat. Jeste grafik udelal na displeji takovy sarmantni odlesk ;-) Asi bude Scala mym pristim autem.

Trevor
7. listopadu • 10:44

Neskutečně revoluční milník ve světových dějinách!!! Čistá genialita, naprosto skandální převrat na poli techniky!!! Vivat ŠKODA!!!

Itymi
7. listopadu • 13:35

Škoda, škoda a zase škoda, ať si celou Škodu strčí mezi půlky!

Lucenzo
7. listopadu • 10:17

Jako bych se dival na hyundai i30 :-) jak uz se soudruzi z NDR musi opicit po korejskych opicacich tak to uz je opravdu bida ....

Mirek
7. listopadu • 10:58

Jo, kdyby to bylo dříve u škodovek a potom to udělal Hyundai, KIA..., tak bys tu psal, že zase v automobilkách z východu nic nedokáži vymyslet, že opět kopírují skvělý škodovácký nápad, design. Ale co teď, došly slinty?
Nevidím důvod z toho dělat tragedii, je to zkrátka trend a jen jelita z toho dělají problém.

neodborník
7. listopadu • 11:15

Slinty si nechte někam na záchod pátý cenový. Nemám potřebu někoho srážet jednoduchými podpásovkami na jaké jste přišel Vy. Ale znáte to, snad, jak se do lesa volá ...

Mirek
7. listopadu • 11:23

Jako neodborníkovi jsem ti nedávno napsal, co si tvých názorech myslím a že nick ti opravdu sedí. Copak se ti zdá podpásového v porovnání k tvému prvnímu vyjádření?
Pro mě je důležitá moje poslední věta, hloupé pindy nepotřebuji psát.

neodborník
7. listopadu • 12:40

Evidentně jste použití "neodborníka" nepochopil a ještě si myslíte, že "tomu", nejlíp úplně všemu, rozumíte. Není dobré někdy rýpnout provokační neumětelskou otázkou a donutit dotazované-ho přemýšlet ? To je trošku rozdíl proti jednoduchým afektovaným urážkám. Co třeba takoví zpívající "Brouci", (náhodou mne napadlo tahle přezdívka a ono zrovna taková trefa), to vypadají jako brouci ? Pytlík, pytlík !

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Kenny
7. listopadu • 12:55

Miro, nechovej se jako 3.14 Pan Neodbornik ma pravdu, alespon oproti tobe.

Mirek
7. listopadu • 13:19

Pro oba, vzhledem k tomu, že si neodborník vůbec nevšiml, že jsem reagoval na Lucenzo a ne na něj, tak ten svůj vyblitek si oba nechejte laskavě pro sebe.

Kenny
7. listopadu • 14:02

A kdyz nenechame tak co, bude na zadek od velkeho Miry? :-D

Mirek
7. listopadu • 19:43

Vzhledem k tomu, že jsi naprosto stejný jelito, jako neodborník, navíc nikdy tímto způsobem nikomu nevyhrožuji, který reaguje na něco a neví na co, že ty 3.14, tak si na tu dupu dej sám, nebo o to požádej své rodiče, chlapečku. :-P

fanúšik
7. listopadu • 11:09

v súčasnom Rapide je displej s navigáciou umiestnený blbo nízko mimo zorného poĺa vodiča. Ak to má navigáciu tak je lepšie ak je displej vyššie.

pacho
7. listopadu • 15:46

tuším, si práve vymyslel teplú vodu.

fanúšik
8. listopadu • 7:26

tak v tom prípade Škodovka ešte v roku 2017 "Teplú vodu" nepoznala, lebo v rámci FL dali väčší displej aj s navigáciou ale ponechali ho na pôvodnom mieste, teda dole

neodborník
7. listopadu • 10:57

A po kom se opičili vývojáři v Německu korejské firmy ? Žeby u Mercedesu, ten ten displej takhle vystrčil jako první, myslel jsem si tenkrát že si dost troufají a asi se zbláznili, takhle ostudně a bezradně to tam plácnout. No a ono se to chytlo. Prostě takový módní trend a u Škodovky to ještě nebylo !

Dix_
7. listopadu • 9:40

Takový interiér bude mít i OIV.B-]

Kenny
7. listopadu • 12:52

No proc ne. Ale hlavne at jsou zpatky normalni matrose, stejne jaky byly treba v O2. A ne vixlajvan co dali do O3, F3, Rpd.

Adam
7. listopadu • 14:10

V interiéru si nová Octavia polepší poměrně výrazně, i když tlak na úsporu je samozřejmě vždy...

Barum
9. listopadu • 20:26

To je dobře;-) Jsem docela zvědavý. Octavia 4 má být léto 2020?

fanúšik
7. listopadu • 13:10

minulosť sa nevráti, môžeš plakať, ak na tom šetria ostatní bude to robiť aj Škoda

Kenny
7. listopadu • 13:58

Dokud tomu budou vsichni pritakat, tak se realita nezmeni protoze to trh prijal. Kdyby to vsichni kritizovali, nekteri se mozna malinko chytnou za nos a vyberou si to treba na falesnych koncovkach vyfuku nebo proste jinde. Zrovna v interieru travis dost casu a to je to misto, odkud se na sve auto divas at chces nebo nechces nejcasteji. Takze ja hlasuju pro slusne interiery. Zda je to trochu marny boj je vec druha. Treba v CityGo, ktere je motorove i podvozkove nahodou vzhledem ke kategorii slusne. Tak se jim plechovy interier podle me trosku vymstil.

fanúšik
7. listopadu • 9:34

Jednou zo súčasných výhod Rapidu oproti Fabii je to že pri sedení je prístrojovka a volant vyššie oproti kolenu vodiča a tým pádom do stredového tunela koleno nenaráža a celkovo je tento priestor priestranneší, v tomto novom riešení vidím tu najväčší problém, volant je akoby nižšie na spôsob Peugeotu a radiaca páka vyššie ako v Opli Crossland, celkový výsledok - vodič má zasa menej miesta.

Karel
7. listopadu • 9:00

Ty krávo!!!! Tohle tady ještě nebylo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dávejte pozor, abyste se z volně stojícího displeje neposrali. Sice to dnes už má kdejaká jiná automobilka (jako třeba Hyundai a Kia), ale to nevadí. To se nepočítá. Počítá se to tehdy, když to má Škoda. Jsem z toho úplně hotovej, uf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

petr r. (petrumr)
7. listopadu • 16:08

počkej a ty chceš veřejně říci, že nemáš ve svojim autě dotykový displej? Proč píšeš, že to má kdejaká automobilka?

Kunigunda Schwanzhof
7. listopadu • 14:08

"Díky nové generaci mobilních online-služeb Škoda Connect budou moci cestující vůz zamykat a odemykat pomocí mobilního telefonu a aktualizovat software infotainmentu nebo mapy navigace on-line."A kdo si, deti, mysli, ze jedno takove zamknuti, ci odemknuti, bude i do budoucna zdarma, zvedne ruku. :-D

Jan
7. listopadu • 12:11

A jak bude vypadat základ bez navigace za 450 tis.?;-)

martin
8. listopadu • 14:03

V sulade s tradiciami znacky, cize nahovno.

emil
10. listopadu • 17:47

Jenom s tim rozdílem, že ti Škoda nenasrala, ale nachcala

Osel z Jetele
7. listopadu • 10:38

Vyďýmlidobře, jeten obřý megadyzplej víž neš vífukivottopeňý! Milňýk!!!

Milhaus
7. listopadu • 9:39

Ještě to tady nebylo!!!!!! a už to tady je tak to je sakra hustý úplně nejhustější!!!!, jedná se o světovou událost!!!!! a ještě tam do nadpisu dejte víc vykřičníku. Na auto.cz je nadpis úplně normální tak se vzpamatujte vylízaná redakce!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jiří
7. listopadu • 10:54

hezkýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýý škodáááááááááááááááááááááááááá jedééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééé

Doporučujeme

Články odjinud