Škoda poprvé ukázala interiér nové Scaly. Tohle tady ještě nebylo!

Karel  |  07. 11. 2018 09:00

Ty krávo!!!! Tohle tady ještě nebylo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dávejte pozor, abyste se z volně stojícího displeje neposrali. Sice to dnes už má kdejaká jiná automobilka (jako třeba Hyundai a Kia), ale to nevadí. To se nepočítá. Počítá se to tehdy, když to má Škoda. Jsem z toho úplně hotovej, uf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Odpovědět  |   | 
Milhaus  |  07. 11. 2018 09:39

Ještě to tady nebylo!!!!!! a už to tady je tak to je sakra hustý úplně nejhustější!!!!, jedná se o světovou událost!!!!! a ještě tam do nadpisu dejte víc vykřičníku. Na auto.cz je nadpis úplně normální tak se vzpamatujte vylízaná redakce!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Odpovědět  |   | 
Jiří  |  07. 11. 2018 10:54

hezkýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýý škodáááááááááááááááááááááááááá jedééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééé

Odpovědět  |   | 
Osel z Jetele  |  07. 11. 2018 10:38

Vyďýmlidobře, jeten obřý megadyzplej víž neš vífukivottopeňý! Milňýk!!!

Odpovědět  |   | 
Jan  |  07. 11. 2018 12:11

A jak bude vypadat základ bez navigace za 450 tis.?

Odpovědět  |   | 
martin  |  08. 11. 2018 14:03

V sulade s tradiciami znacky, cize nahovno.

Odpovědět  |   | 
emil  |  10. 11. 2018 17:47

Jenom s tim rozdílem, že ti Škoda nenasrala, ale nachcala

Odpovědět  |   | 
Kunigunda Schwanzhof  |  07. 11. 2018 14:08

"Díky nové generaci mobilních online-služeb Škoda Connect budou moci cestující vůz zamykat a odemykat pomocí mobilního telefonu a aktualizovat software infotainmentu nebo mapy navigace on-line."

A kdo si, deti, mysli, ze jedno takove zamknuti, ci odemknuti, bude i do budoucna zdarma, zvedne ruku.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  07. 11. 2018 16:08

počkej a ty chceš veřejně říci, že nemáš ve svojim autě dotykový displej? Proč píšeš, že to má kdejaká automobilka?

Odpovědět  |   | 
fanúšik  |  07. 11. 2018 09:34

Jednou zo súčasných výhod Rapidu oproti Fabii je to že pri sedení je prístrojovka a volant vyššie oproti kolenu vodiča a tým pádom do stredového tunela koleno nenaráža a celkovo je tento priestor priestranneší, v tomto novom riešení vidím tu najväčší problém, volant je akoby nižšie na spôsob Peugeotu a radiaca páka vyššie ako v Opli Crossland, celkový výsledok - vodič má zasa menej miesta.

Odpovědět  |   | 
Dix_  |  07. 11. 2018 09:40

Takový interiér bude mít i OIV.

Odpovědět  |   | 
Kenny  |  07. 11. 2018 12:52

No proc ne. Ale hlavne at jsou zpatky normalni matrose, stejne jaky byly treba v O2. A ne vixlajvan co dali do O3, F3, Rpd.

Odpovědět  |   | 
fanúšik  |  07. 11. 2018 13:10

minulosť sa nevráti, môžeš plakať, ak na tom šetria ostatní bude to robiť aj Škoda

Odpovědět  |   | 
Kenny  |  07. 11. 2018 13:58

Dokud tomu budou vsichni pritakat, tak se realita nezmeni protoze to trh prijal. Kdyby to vsichni kritizovali, nekteri se mozna malinko chytnou za nos a vyberou si to treba na falesnych koncovkach vyfuku nebo proste jinde. Zrovna v interieru travis dost casu a to je to misto, odkud se na sve auto divas at chces nebo nechces nejcasteji. Takze ja hlasuju pro slusne interiery. Zda je to trochu marny boj je vec druha. Treba v CityGo, ktere je motorove i podvozkove nahodou vzhledem ke kategorii slusne. Tak se jim plechovy interier podle me trosku vymstil.

Odpovědět  |   | 
Adam  |  07. 11. 2018 14:10

V interiéru si nová Octavia polepší poměrně výrazně, i když tlak na úsporu je samozřejmě vždy...

Odpovědět  |   | 
Barum  |  09. 11. 2018 20:26

To je dobře Jsem docela zvědavý. Octavia 4 má být léto 2020?

Odpovědět  |   | 
Lucenzo  |  07. 11. 2018 10:17

Jako bych se dival na hyundai i30 jak uz se soudruzi z NDR musi opicit po korejskych opicacich tak to uz je opravdu bida ....

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  07. 11. 2018 10:57

A po kom se opičili vývojáři v Německu korejské firmy ? Žeby u Mercedesu, ten ten displej takhle vystrčil jako první, myslel jsem si tenkrát že si dost troufají a asi se zbláznili, takhle ostudně a bezradně to tam plácnout. No a ono se to chytlo. Prostě takový módní trend a u Škodovky to ještě nebylo !

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  07. 11. 2018 10:58

Jo, kdyby to bylo dříve u škodovek a potom to udělal Hyundai, KIA..., tak bys tu psal, že zase v automobilkách z východu nic nedokáži vymyslet, že opět kopírují skvělý škodovácký nápad, design. Ale co teď, došly slinty?
Nevidím důvod z toho dělat tragedii, je to zkrátka trend a jen jelita z toho dělají problém.

Odpovědět  |   | 
fanúšik  |  07. 11. 2018 11:09

v súčasnom Rapide je displej s navigáciou umiestnený blbo nízko mimo zorného poĺa vodiča. Ak to má navigáciu tak je lepšie ak je displej vyššie.

Odpovědět  |   | 
pacho  |  07. 11. 2018 15:46

tuším, si práve vymyslel teplú vodu.

Odpovědět  |   | 
fanúšik  |  08. 11. 2018 07:26

tak v tom prípade Škodovka ešte v roku 2017 "Teplú vodu" nepoznala, lebo v rámci FL dali väčší displej aj s navigáciou ale ponechali ho na pôvodnom mieste, teda dole

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  07. 11. 2018 11:15

Slinty si nechte někam na záchod pátý cenový. Nemám potřebu někoho srážet jednoduchými podpásovkami na jaké jste přišel Vy. Ale znáte to, snad, jak se do lesa volá ...

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  07. 11. 2018 11:23

Jako neodborníkovi jsem ti nedávno napsal, co si tvých názorech myslím a že nick ti opravdu sedí. Copak se ti zdá podpásového v porovnání k tvému prvnímu vyjádření?
Pro mě je důležitá moje poslední věta, hloupé pindy nepotřebuji psát.

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  07. 11. 2018 12:40

Evidentně jste použití "neodborníka" nepochopil a ještě si myslíte, že "tomu", nejlíp úplně všemu, rozumíte. Není dobré někdy rýpnout provokační neumětelskou otázkou a donutit dotazované-ho přemýšlet ? To je trošku rozdíl proti jednoduchým afektovaným urážkám. Co třeba takoví zpívající "Brouci", (náhodou mne napadlo tahle přezdívka a ono zrovna taková trefa), to vypadají jako brouci ? Pytlík, pytlík !

Odpovědět  |   | 
Kenny  |  07. 11. 2018 12:55

Miro, nechovej se jako 3.14 Pan Neodbornik ma pravdu, alespon oproti tobe.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  07. 11. 2018 13:19

Pro oba, vzhledem k tomu, že si neodborník vůbec nevšiml, že jsem reagoval na Lucenzo a ne na něj, tak ten svůj vyblitek si oba nechejte laskavě pro sebe.

Odpovědět  |   | 
Kenny  |  07. 11. 2018 14:02

A kdyz nenechame tak co, bude na zadek od velkeho Miry?

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  07. 11. 2018 19:43

Vzhledem k tomu, že jsi naprosto stejný jelito, jako neodborník, navíc nikdy tímto způsobem nikomu nevyhrožuji, který reaguje na něco a neví na co, že ty 3.14, tak si na tu dupu dej sám, nebo o to požádej své rodiče, chlapečku.

Odpovědět  |   | 
Trevor  |  07. 11. 2018 10:44

Neskutečně revoluční milník ve světových dějinách!!! Čistá genialita, naprosto skandální převrat na poli techniky!!! Vivat ŠKODA!!!

Odpovědět  |   | 
Itymi  |  07. 11. 2018 13:35

Škoda, škoda a zase škoda, ať si celou Škodu strčí mezi půlky!

Odpovědět  |   | 
Svetr Vanek  |  07. 11. 2018 11:11

Hm Skoda umi O tom si ostatni muzou nechat jen zdat. Jeste grafik udelal na displeji takovy sarmantni odlesk Asi bude Scala mym pristim autem.

Odpovědět  |   | 
Trevor  |  07. 11. 2018 12:21

Škoda Srala!

Odpovědět  |   | 
Osel z Jetele  |  07. 11. 2018 12:40

atysy zasejc čulák

Odpovědět  |   | 
emil  |  10. 11. 2018 17:49

A ty poscanej pejčus. Čus

Odpovědět  |   | 
3.0 D4D  |  07. 11. 2018 12:57

No a i kdyby? Ty na velkou snad nechodis?

Odpovědět  |   | 
Wunderbar  |  07. 11. 2018 12:47

Interiér je věrná kopie Fordu Focus / Fiesta, tak jaká pak novinka?!?
https://www.caricos.com/cars/f/ford/2019_ford_foc... ...


Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  07. 11. 2018 16:46

Doporučuji stavit se na očním.

Odpovědět  |   | 
PetrJ  |  07. 11. 2018 12:56

Je to hezka prakticka evoluce. V jednoduchosti je krasa, na avantgardu a vystrelky tu jsou jine znacky....
Me se ty VAG interiery libi, clovek sedne do Seatu, VW, Audi, Skody a citi se "doma".

Odpovědět  |   | 
Suchar  |  07. 11. 2018 13:20

Říjen 2018 - Připravte se Škoda uvolňuje první info na "Scalu" a začínáme :vize, koncept, vize, koncept, vize,... tak teď už jenom po těch přípravách na extra ukázku v Tel Avivu v prosinci si počkáme na extra cenu, nebo ne, ještě ať sem hodí par vizí.

Odpovědět  |   | 
E15  |  07. 11. 2018 14:04

6.12. se na stránkách motoristického tisku dočteme, jaký že to byl ten Rapid strašný vergl. A že Scala je o 15 levelů jinde

Odpovědět  |   | 
emil  |  10. 11. 2018 17:50

Ale kokot, chcala

Odpovědět  |   | 
pacho  |  07. 11. 2018 14:32

čisté fakta: keby boli s tým vysunutým displejom prisšli pred 5timi rokmi, tak by to bolo mozno zaujímavé P208 to má už dobrých pár rokov, a je to o triedu nižšie auto. Ten rozvor, je zaujímavy. Tiež by mohol autor uviesť do ktorej triedy sa radí scala, lebo porovnávať napr kufor, že je najväčší v triede?? je ťažko keď nie je uvedená trieda. Napr. P308 s lepiacou sadou má väčší kufor ( 467/470). Ešte by to chcelo porovnať cenu, a tá bude určite bezkonkurenčná, podobne ako pri "lacnom" rapide.

Odpovědět  |   | 
Lucenzo  |  07. 11. 2018 14:35

pro Mirek + neodbornik - neměl jsem na mysli vystouplý displej, ale celkový design palubni desky. skoro stejné jak v i30,akorat dispej vypada lepe zapracovaný do palubky než v i30. tak se hned nemusíte vstekat a urážet. téma článku je na interier, ne na vystouplý displej, a ja psal k tématu . . .a navíc vystouplý lcd už dělají a budou dělat naprosto všichni, a není to jen ted v modě, ale je to i opatření proti zlodějům

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  07. 11. 2018 20:42

Jediné, v čem se dle tebe mohli opičit, je displej. Je to tvůj problém, když máš potřebu to nějak okecat.

Odpovědět  |   | 
Vyscala  |  07. 11. 2018 14:46

Hnusne uniformne prizdisracske. Jako vzdy. Skodovko, co se tak aspon jednou trosku odvazat a nekopirovat stale dokola jine? Svet ti pekne ujizdi.😉

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  07. 11. 2018 15:10

Super skica.
Este stastie, ze Skoda neskicuje raketoplany, to by si citatel autorevue.cz mohol mysliet, ze uz zajtra pristane ludstvo na Marse.

Odpovědět  |   | 
emil  |  10. 11. 2018 17:51

Jeho klávesnice nebo noťas musejí mít už pěkně nahoněno

Odpovědět  |   | 
Trevor  |  07. 11. 2018 15:41

Perfektně odvedená PR práce koncernové redakce!

Odpovědět  |   | 
Dr.Iver  |  07. 11. 2018 16:05

Hlavne at to nemá mlatici zadni torzku, papundeklovy vyplne dveri, drncici trivalce, DSG s vecnymi problémy s mechatronikou a okynka bez dojezdu a bude z toho auto...

Odpovědět  |   | 
mijunior  |  07. 11. 2018 20:21

Myslíš tu torzku co má např. Ačkovej Mercedes nebo tříválec co má nový Focus? Tak to se obávám že aut dle tvého gusta bude pomálu.

Odpovědět  |   | 
Screan  |  07. 11. 2018 17:26

Obrovskej displej to tu ještě nebylo ... Zas dělaj velkej BUM u věcí co ostatní už mají dávno, ale je to škoda tak tomu musíme dát HYPE. A pak v efectu k tomu dostaneme jako bonus plasty, který budou zas vrzat...

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  07. 11. 2018 17:36

ak to pojde takto dalej, mozeme uviest system prenosnych obyvaciek.

Odpovědět  |   | 
Krabat  |  07. 11. 2018 21:26

Mně ta skica hodně připomněla Mazdu 6, ta stavba je téměř totožná. :) Tedy ničím revoluční, byť za mě optimální rozložení ovládacích prvků, které mi vyhovuje. Ten titulek článku působí v tomhle světle vyloženě komicky.

https://autoweek.com/sites/default/files/style... ...

Odpovědět  |   | 
Rudolf Hvězds  |  08. 11. 2018 19:30

Ale ten název? V Brně bylo kino Moskva .V roce 1968 jej přejmenovali na Scala.Okamžitě se mi vybavilo jiné slovo ,a to chcala.Škoda chcala.Němci budou vždy stejní.

Odpovědět  |   | 
Jaromír  |  09. 11. 2018 10:32

Hnus velebnosti.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

včera | Jan Mička | 31 příspěvků
Minitest Kia Ceed SW 1.6 CRDi 7DCT: Litrový premiant za super peníze

Kia Ceed SW 1.6 CRDi 7DCT (minitest)

Zavazadlový prostor větší než u dosavadního lídra kategorie, příznivá cena a úsporný naftový motor. Kia Ceed SW tahá trumfy z rukávu jeden za druhým.

14.  3.  2019 | Vladimír Kadera | 65 příspěvků
Minitest Peugeot 508 1.6 PureTech GT Line (133 kW): Tak trochu ve stínu

Peugeot 508 1.6 PureTech GT Line (minitest)

Pustit se do boje ve střední třídě s benzinovou jedna-šestkou už v dnešní době není nic neobvyklého. Jak si vede Peugeot 508 se slabším zážehovým motorem?

12.  3.  2019 | Vladimír Kadera | 41 příspěvků

Nejčtenější články

Nový Superb je za dveřmi! Passat nejen dožene, ale v něčem i překoná

Nový Superb je za dveřmi! Passat nejen dože…

Prototypy modernizované Škody Superb se už v současnosti prohánějí po českých silnicích. Oficiální premiéra je na spadnutí, pojďme si proto shrnout, co zatím s jistotou víme.

16.  2.  2019 | | 143 N/A
Škoda Octavia byla na odpis. Ve Stalinově bunkru z ní udělali nové auto

Škoda Octavia byla na odpis. Ve Stalinově b…

Rusko si většinou spojujete s legračními kompilacemi z tamních cest, které se objevují na různých video serverech. Oni ty auta umějí ale i řádně opravit, jak dokazuje i tento případ.

22.  2.  2019 | | 20 N/A
Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsilnější TSI s manuálem končí

Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsi…

Nejdříve na Slovensku, nyní už i v Česku. Škoda omezila nabídku modelu Fabia a motor 1.0 TSI s výkonem 81 kW je už možné kombinovat pouze s převodovkou DSG. To se odráží na základní ceně.

2.  3.  2019 | | 223 N/A
Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto okřídlená Škoda pohořela

Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto o…

Soutěžní prototyp 130 RS A5 dostal ve své finální verzi pozoruhodnou pohonnou jednotku 1.6 DOHC s výkonem 186 koní při 8500 otáčkách za minutu, přesto se mu zazářit nepodařilo.

24.  2.  2019 | | 21 N/A
Dny Škody Citigo na benzin se chýlí ke konci. Její odchod spustí revoluci

Dny Škody Citigo na benzin se chýlí ke konc…

Škodě Citigo bylo na podzim loňského roku sedm let. Už nyní víme, že verze se spalovacím motorem se osmého roku života nedočkají, model jako takový však úplně neskončí.

18.  2.  2019 | | 69 N/A