Škoda Scala Škoda

Škoda Scala | Škoda

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Zajímavý je zjevný přechod z klasických USB zásuvek na novější platformu USB-C. Ta není mezi populací zatím tolik rozšířena. Na druhou stranu, Scala míří svou výrobu až na horizont pěti, šesti dalších let, kdy už by mělo dojít k obměně telefonů a kabelů u širší základny uživatelů. A o klasické USB nejspíš v dalších letech budeme v automobilovém průmyslu přicházet stejnou rychlostí, jako tomu je třeba u CD přehrávačů - který ani Scala už samozřejmě nenabídne.

Zajímavý je zjevný přechod z klasických USB zásuvek na novější platformu USB-C. Ta není mezi populací zatím tolik rozšířena. Na druhou stranu, Scala míří svou výrobu až na horizont pěti, šesti dalších let, kdy už by mělo dojít k obměně telefonů a kabelů u širší základny uživatelů. A o klasické USB nejspíš v dalších letech budeme v automobilovém průmyslu přicházet stejnou rychlostí, jako tomu je třeba u CD přehrávačů - který ani Scala už samozřejmě nenabídne.

Škoda Scala

Škoda Scala

Škoda Scala - první jízdní dojmy
Škoda Scala - první jízdní dojmy
Škoda Scala - první jízdní dojmy
Škoda Scala - první jízdní dojmy
62
Fotogalerie

Škoda poprvé ukázala interiér nové Scaly. Tohle tady ještě nebylo!

Měsíc před světovou premiérou nové Škody Scala nám mladoboleslavská automobilka ukazuje první oficiální ilustrace interiéru. Novinka se bude pyšnit hlavně zcela novým systémem infotainmentu.

Dojmy z řízení maskovaných prototypů Škody Scala jsme vám přinesli už dříve. Teď nám škodovka konečně odhaluje alespoň část produkčního designu nového hatchbacku. Přesněji si tak můžeme na zveřejněné ilustraci prohlédnout interiér, který je samozřejmě inspirován dřívějším konceptem Vision RS.

Palubní deska má podle automobilky plynule navazovat na dosud maskovaný design exteriéru vozu. Na rozdíl od konceptu však působí mnohem jednodušším a uspořádanějším dojmem. Máme se dočkat měkčeného povrchu přístrojové desky s velkoplošnými dekory, které budou mít úpravu napodobující krystalickou strukturu. Tento stylistický prvek chce nakonec Škoda zavést do všech nových modelů.

Scala dostane jako první model Škody nejnovější generaci infotainmentu s volně stojícím dotykovým displejem, umístěným vysoko na palubní desce v zorném poli řidiče. Uhlopříčka obrazovky je 9,2 palce. Na přání pak bude dodáván i digitální přístrojový štít o velikosti 10,25 s celkem pěticí různých zobrazení.

Díky nové generaci mobilních online-služeb Škoda Connect budou moci cestující vůz zamykat a odemykat pomocí mobilního telefonu a aktualizovat software infotainmentu nebo mapy navigace on-line. Uvnitř Scaly nebude chybět ambientní osvětlení a čalounění sedaček z ušlechtilého mikrovlákna Suedia. A jak už víme, ve standardní výbavě se objeví dvouzónová klimatizace nebo třeba USB-C konektory pro připojení externích zařízení.

Výrobce ještě dále potvrzuje vnitřní rozměry a prostornost nového modelu. S rozvorem náprav o délce 2649 mm budou mít cestující na zadních sedadlech před koleny 73 mm volného místa – mimochodem stejná hodnota jako v Octavii. Prostor nad zadními sedadly je prý s 982 mm nejlepší hodnotou mezi srovnatelnými vozy. Největší ve střídě bude i zavazadlový prostor o objemu 467 litrů, respektive 1410 litrů po sklopení zadních sedaček.

Světovou premiéru bude mít nová Škoda Scala 6. prosince 2018 v Tel Avivu. Budeme na místě a přineseme první statické dojmy.

Speciál: Škoda Scala

Škoda Scala je kompaktní model automobilky Škoda Auto. Představen byl 6. prosince 2018 v izraelském Tel Avivu a v nabídce nahrazuje modely Rapid a Rapid Spaceback. Stojí na modulární platformě MQB A0 s motory uloženými napříč a pohonem předních kol. Základem je tříválec 1.0 TSI (70 kW), vrcholná verze má čtyřválec 1.5 TSI (110 kW).

TEST 1.5 TSI ACT DSGJízdní dojmyCena a motoryVýbava • RozměrySvětová premiéra VýrobaŠkoda Scala na CNG Scala vs. Kamiq

Doporučujeme

Články odjinud