Škoda po vzoru Jaguaru „neukázala“ na Tour de France nový Kodiaq

Letošní Tour de France je minulostí. Včera se jela poslední etapa, kde bylo kromě jiného k vidění také nové SUV z dílny automobilky Škoda. Ne, Kodiaq samozřejmě nebyl odhalen, pouze se projel po trati závěrečné etapy v červeném maskování. 

Škoda Kodiaq: 2065 l v zavazadelníku, posuvná sedadla a pět motorů

Škoda Kodiaq: 2065 l v zavazadelníku, posuvná sedadla a pět motorů

Přiloženou fotogalerii tak můžeme brát jako věc pro zajímavost, respektive jako další střípek pomalého postupného odhalování Škody Kodiaq. Nic nového prezentace na Tour de France totiž nepřinesla. 

Škoda Kodiaq na dalších skicách neodhaluje nic nového

Škoda Kodiaq na dalších skicách neodhaluje nic nového

Oficiálně se Škoda Kodiaq světu představí na podzimním autosalonu v Paříži, auto jako takové si ale určitě prohlédneme dříve. Mimochodem přesně před rokem stejnou formu prezentace zvolil Jaguar, který coby oficiální partner týmu Sky vyslal do závodu pro změnu jako doprovodné vozidlo maskovaný F-Pace. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 140 příspěvků