Škoda po faceliftu zlevnila svůj model Rapid. Cena spadla pod 300 000 Kč

Tuzemská automobilka z Mladé Boleslavi hodlá nabízet svůj model rapid v obou karosářských variantách výhodněji než dříve.

Až 64 500 Kč ušetří nyní zájemci o novou Škodu Rapid v porovnání s jejími cenami před faceliftem. Záleží samozřejmě na zvolené motorizaci a stupni výbavy.

Škoda informovala, že základní provedení rapidu ve výbavě Active bude nyní stát 299 900 Kč., což je o patnáct tisíc méně než dosud. Ve výbavě takového vozu přitom již bude například rádio, klimatizace a centrální zamykání s dálkovým ovládáním. Jedná se o karosářskou variantu hatchback. Liftback je o pět tisíc dražší. Tento rozdíl zůstává stejný jako v minulosti.

Koncepty značky Škoda, na které se už zapomnělo

Koncepty značky Škoda, na které se už zapomnělo

25 tisíc korun se připlácí za stupeň Ambition, který je bohatší o lepší rádio, kola z lehkých slitin, mlhovky, LED světla denního svícení, kožený volant a hlavice řadící páky.

Zmíněná největší sleva 64 500 Kč se týká provedení Monte Carlo. Standardní výbava byla totiž rozšířena například o bi-xenonové přední světlomety, infotainment Swing s 6,5palcovým displejem a aparaturou ŠKODA Surround, automatickou klimatizaci Climatronic, elektricky ovládaná zadní okna, zadní parkovací senzory, multifunkční volant, zadní loketní opěrku či Winter paket s vyhříváním předních sedadel a trysek ostřikovačů.

Tak teď vypadá indická Škoda Rapid. Evropská získá facelift na jaře

Tak teď vypadá indická Škoda Rapid. Evropská získá facelift na jaře

Levnější jsou také některé příplatky. Například za automatickou převodovkou DSG se nyní bude platit jen 35 000 Kč.

Kromě drobných designových změn se u rapidu změnily rovněž motorizace. V nabídce již není motor 1,2 TSI, jeho roli přebral litrový přeplňovaný tříválec.

Tuzemští dealeři Škody již mají také nové ceníky pro nejmenší model značky - Citigo.

Oba modernizované modely se představily letos na autosalonu v Ženevě. Galerii novinek Škody si můžete prohlédnout zde:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků