Škoda po faceliftu zlevnila svůj model Rapid. Cena spadla pod 300 000 Kč

Tuzemská automobilka z Mladé Boleslavi hodlá nabízet svůj model rapid v obou karosářských variantách výhodněji než dříve.

Až 64 500 Kč ušetří nyní zájemci o novou Škodu Rapid v porovnání s jejími cenami před faceliftem. Záleží samozřejmě na zvolené motorizaci a stupni výbavy.

Škoda informovala, že základní provedení rapidu ve výbavě Active bude nyní stát 299 900 Kč., což je o patnáct tisíc méně než dosud. Ve výbavě takového vozu přitom již bude například rádio, klimatizace a centrální zamykání s dálkovým ovládáním. Jedná se o karosářskou variantu hatchback. Liftback je o pět tisíc dražší. Tento rozdíl zůstává stejný jako v minulosti.

Koncepty značky Škoda, na které se už zapomnělo

Koncepty značky Škoda, na které se už zapomnělo

25 tisíc korun se připlácí za stupeň Ambition, který je bohatší o lepší rádio, kola z lehkých slitin, mlhovky, LED světla denního svícení, kožený volant a hlavice řadící páky.

Zmíněná největší sleva 64 500 Kč se týká provedení Monte Carlo. Standardní výbava byla totiž rozšířena například o bi-xenonové přední světlomety, infotainment Swing s 6,5palcovým displejem a aparaturou ŠKODA Surround, automatickou klimatizaci Climatronic, elektricky ovládaná zadní okna, zadní parkovací senzory, multifunkční volant, zadní loketní opěrku či Winter paket s vyhříváním předních sedadel a trysek ostřikovačů.

Tak teď vypadá indická Škoda Rapid. Evropská získá facelift na jaře

Tak teď vypadá indická Škoda Rapid. Evropská získá facelift na jaře

Levnější jsou také některé příplatky. Například za automatickou převodovkou DSG se nyní bude platit jen 35 000 Kč.

Kromě drobných designových změn se u rapidu změnily rovněž motorizace. V nabídce již není motor 1,2 TSI, jeho roli přebral litrový přeplňovaný tříválec.

Tuzemští dealeři Škody již mají také nové ceníky pro nejmenší model značky - Citigo.

Oba modernizované modely se představily letos na autosalonu v Ženevě. Galerii novinek Škody si můžete prohlédnout zde:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

dnes | Miro Mihálik
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků