Škoda po faceliftu zlevnila svůj model Rapid. Cena spadla pod 300 000 Kč

Tuzemská automobilka z Mladé Boleslavi hodlá nabízet svůj model rapid v obou karosářských variantách výhodněji než dříve.

Až 64 500 Kč ušetří nyní zájemci o novou Škodu Rapid v porovnání s jejími cenami před faceliftem. Záleží samozřejmě na zvolené motorizaci a stupni výbavy.

Škoda informovala, že základní provedení rapidu ve výbavě Active bude nyní stát 299 900 Kč., což je o patnáct tisíc méně než dosud. Ve výbavě takového vozu přitom již bude například rádio, klimatizace a centrální zamykání s dálkovým ovládáním. Jedná se o karosářskou variantu hatchback. Liftback je o pět tisíc dražší. Tento rozdíl zůstává stejný jako v minulosti.

Koncepty značky Škoda, na které se už zapomnělo

Koncepty značky Škoda, na které se už zapomnělo

25 tisíc korun se připlácí za stupeň Ambition, který je bohatší o lepší rádio, kola z lehkých slitin, mlhovky, LED světla denního svícení, kožený volant a hlavice řadící páky.

Zmíněná největší sleva 64 500 Kč se týká provedení Monte Carlo. Standardní výbava byla totiž rozšířena například o bi-xenonové přední světlomety, infotainment Swing s 6,5palcovým displejem a aparaturou ŠKODA Surround, automatickou klimatizaci Climatronic, elektricky ovládaná zadní okna, zadní parkovací senzory, multifunkční volant, zadní loketní opěrku či Winter paket s vyhříváním předních sedadel a trysek ostřikovačů.

Tak teď vypadá indická Škoda Rapid. Evropská získá facelift na jaře

Tak teď vypadá indická Škoda Rapid. Evropská získá facelift na jaře

Levnější jsou také některé příplatky. Například za automatickou převodovkou DSG se nyní bude platit jen 35 000 Kč.

Kromě drobných designových změn se u rapidu změnily rovněž motorizace. V nabídce již není motor 1,2 TSI, jeho roli přebral litrový přeplňovaný tříválec.

Tuzemští dealeři Škody již mají také nové ceníky pro nejmenší model značky - Citigo.

Oba modernizované modely se představily letos na autosalonu v Ženevě. Galerii novinek Škody si můžete prohlédnout zde:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

dnes | Miro Mihálik | 6 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků