Web pro nejzarytejsi skodafily - autorevue.cz.
ať už byla propagace Škody v dobách komunismu jakkoli podivná, je třeba uznat, že se podařilo udržet dealerskou síť a nějaká ta auta prodat. I vzhledem k tomu, že se nejednalo o nějaký výkřik techniky či průkopnické řešení.
S tym suhlas - kamarat sa ozenil v Quebecu a s pobavenim zistil, ze jeho svokrovci zacinali na Skode 120. Byvaly kolega z Britskej Kolumbie sa ucil jazdit na rodicovskej 120-tke, jeho otec mal skodoviek niekolko.V oboch pripadoch ludia, ktori mali nulove vazby na byvale CSSR. Ale rovnake zdovodnenie - cena, cena, cena a fakt, ze v 70. a 80. rokoch boli americke auta priblizne rovnako nespolahlive.
Auto na posledni foto - cerveny pickup z modelu M pochazejici z GB je skutecne v CR - podilel jsem se na jeho importu. Mel by byt v puvodnim stavu a prihlaseny na veteranske znacky.
Normální automobilka k tomu účelu vyrobí sportovní model. Škodovka bastl nebo něčemu uřeže střechu. Tam je prostě už několik generací něco špatně
Jo, sportove auto vyrobime prilepenim nalepky vRS na dieselovy rodinny kombik, terenne vyrobime oplastovanim spodku rovnakeho auta... ;)
škodouka rozděluje národ !!!
Nerozděluje.
rozděluje
Becherovka rozděluje národ
Co na tom nechápete, géniové? Jako pickup je to plus-mínus k hovnu, jako pojízdná reklama to sloužit mohlo.
Nedava smysl ale racionalni vysvetleni existuje... au au auuu.
"Takový automobil opravdu nedává smysl. Navzdory tomu ale racionální vysvětlení existuje."To racionalne zdovodnenie je z kategorie: "Nedobře se na to díváš, Veverko."
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.