Škoda oznámila cenu pro Fabii Combi. Základ koupíte za 262 900 Kč

Škoda oznámila cenu pro Fabii Combi. Základ koupíte za 262 900 Kč

V lednu příštího roku uvede Škoda na trhu novou Fabii s karoserií kombi. Auto se představilo na autosalonu v Paříži, dnes už jsou k dispozici také základní fakta týkající se ceníku. Nejdostupnější provedení bude stát 262 900 Kč.

Také Škoda Fabia Combi má svou premiéru za sebou fotogalerie

Také Škoda Fabia Combi má svou premiéru za sebou fotogalerie

Základní cena se týká provedení s výbavou Active a benzinovým tříválcem 1.0 MPI naladěným na 55 kW (75 k). Standardem je pro tuto verzi centrální zamykání, šest airbagů, systém XDS+ nebo multikolizní brzda. Když se podíváme na další výbavy, zjistíme, že v nejdostupnější verzi chybí elektricky ovládaná okna vpředu, dálkové ovládání centrálního zamykání nebo rádio.

Škoda Fabia 1.2 TSI je takové normální auto první jízdní dojmy

Škoda Fabia 1.2 TSI je takové normální auto první jízdní dojmy

Vše získáte ve druhé úrovni Ambition. Nejvyšší úroveň Style přidá LED denní svícení, pětipalcovou dotykovou obrazovku, patnáctipalcová litá kola, bezklíčové startování nebo automatickou klimatizaci.

Se základní výbavou Active pořídíte kromě litrového tříválce také motor 1.2 TSI (66 kW) a naftový tříválec 1.4 TDI (66 kW). Ve výbavách Ambition a Style je pak dostupná také výkonnější dvanáctistovka TSI (81 kW) nebo diesel 1.4 TDI (77 kW).

Zobrazit tiskovou zprávu
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků