Škoda otevřela nové centrum pro testování motorů

Škoda otevřela v Mladé Boleslavi nové centrum pro testování motorů. To vzniklo rozšířením stávajícího technologického a vývojového centra, přičemž investice se vyšplhaly přibližně na 45 milionů eur. Více než 34 milionů eur si vyžádala stavba samotná, dalších deset milionů bylo investováno do nákupu technologií a zařízení.

První Škoda Fabia třetí generace sjela z výrobní linky

První Škoda Fabia třetí generace sjela z výrobní linky

Motorové centrum obsahuje 21 zkušebních stanic, přičemž testovat se nebudou pouze sériové motory, ale své zázemí tu najdete také tým Škoda Motorsport. Dalších šest stanic je zaměřeno na dlouhodobé testování jednotlivých komponentů motorů.

Nové centrum bylo údajně stavěno s co největším ohledem na životní prostředí. Motorové brzdy budou vyrábět elektrický proud, který poskytnou do sítě, nebo přímo pro spotřebu v budově. Teplem vzniklým při testování motorů se bude budova vytápět. Úspory vyčíslila automobilka na 720 tun CO2 ročně.

Škoda Fabia Combi se prohání po R10, je odhalení na spadnutí?

Škoda Fabia Combi se prohání po R10, je odhalení na spadnutí?

Škoda také upozorňuje, že je jedinou českou automobilkou, která v ČR vozy nejen vyrábí, ale také vyvíjí. Technický vývoj aktuálně zaměstnává přibližně 1700 odborníků.

Zobrazit tiskovou zprávu
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

dnes | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků