Škoda otevřela nové centrum pro testování motorů

Škoda otevřela v Mladé Boleslavi nové centrum pro testování motorů. To vzniklo rozšířením stávajícího technologického a vývojového centra, přičemž investice se vyšplhaly přibližně na 45 milionů eur. Více než 34 milionů eur si vyžádala stavba samotná, dalších deset milionů bylo investováno do nákupu technologií a zařízení.

První Škoda Fabia třetí generace sjela z výrobní linky

První Škoda Fabia třetí generace sjela z výrobní linky

Motorové centrum obsahuje 21 zkušebních stanic, přičemž testovat se nebudou pouze sériové motory, ale své zázemí tu najdete také tým Škoda Motorsport. Dalších šest stanic je zaměřeno na dlouhodobé testování jednotlivých komponentů motorů.

Nové centrum bylo údajně stavěno s co největším ohledem na životní prostředí. Motorové brzdy budou vyrábět elektrický proud, který poskytnou do sítě, nebo přímo pro spotřebu v budově. Teplem vzniklým při testování motorů se bude budova vytápět. Úspory vyčíslila automobilka na 720 tun CO2 ročně.

Škoda Fabia Combi se prohání po R10, je odhalení na spadnutí?

Škoda Fabia Combi se prohání po R10, je odhalení na spadnutí?

Škoda také upozorňuje, že je jedinou českou automobilkou, která v ČR vozy nejen vyrábí, ale také vyvíjí. Technický vývoj aktuálně zaměstnává přibližně 1700 odborníků.

Zobrazit tiskovou zprávu
Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

včera | Radek Pecák | 8 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků