Škoda otevřela nové centrum pro testování motorů

Škoda otevřela v Mladé Boleslavi nové centrum pro testování motorů. To vzniklo rozšířením stávajícího technologického a vývojového centra, přičemž investice se vyšplhaly přibližně na 45 milionů eur. Více než 34 milionů eur si vyžádala stavba samotná, dalších deset milionů bylo investováno do nákupu technologií a zařízení.

První Škoda Fabia třetí generace sjela z výrobní linky

První Škoda Fabia třetí generace sjela z výrobní linky

Motorové centrum obsahuje 21 zkušebních stanic, přičemž testovat se nebudou pouze sériové motory, ale své zázemí tu najdete také tým Škoda Motorsport. Dalších šest stanic je zaměřeno na dlouhodobé testování jednotlivých komponentů motorů.

Nové centrum bylo údajně stavěno s co největším ohledem na životní prostředí. Motorové brzdy budou vyrábět elektrický proud, který poskytnou do sítě, nebo přímo pro spotřebu v budově. Teplem vzniklým při testování motorů se bude budova vytápět. Úspory vyčíslila automobilka na 720 tun CO2 ročně.

Škoda Fabia Combi se prohání po R10, je odhalení na spadnutí?

Škoda Fabia Combi se prohání po R10, je odhalení na spadnutí?

Škoda také upozorňuje, že je jedinou českou automobilkou, která v ČR vozy nejen vyrábí, ale také vyvíjí. Technický vývoj aktuálně zaměstnává přibližně 1700 odborníků.

Zobrazit tiskovou zprávu
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

včera | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků