Škoda otevřela nové centrum pro testování motorů

Škoda otevřela v Mladé Boleslavi nové centrum pro testování motorů. To vzniklo rozšířením stávajícího technologického a vývojového centra, přičemž investice se vyšplhaly přibližně na 45 milionů eur. Více než 34 milionů eur si vyžádala stavba samotná, dalších deset milionů bylo investováno do nákupu technologií a zařízení.

Škoda | Byznys | Nová Fabia | Škoda Fabia

První Škoda Fabia třetí generace sjela z výrobní linky

Motorové centrum obsahuje 21 zkušebních stanic, přičemž testovat se nebudou pouze sériové motory, ale své zázemí tu najdete také tým Škoda Motorsport. Dalších šest stanic je zaměřeno na dlouhodobé testování jednotlivých komponentů motorů.

Nové centrum bylo údajně stavěno s co největším ohledem na životní prostředí. Motorové brzdy budou vyrábět elektrický proud, který poskytnou do sítě, nebo přímo pro spotřebu v budově. Teplem vzniklým při testování motorů se bude budova vytápět. Úspory vyčíslila automobilka na 720 tun CO2 ročně.

Tajné | Škoda | Kombi | Paparazzi | Nová Fabia | Paříž 2014 | Škoda Fabia

Škoda Fabia Combi se prohání po R10, je odhalení na spadnutí?

Škoda také upozorňuje, že je jedinou českou automobilkou, která v ČR vozy nejen vyrábí, ale také vyvíjí. Technický vývoj aktuálně zaměstnává přibližně 1700 odborníků.

Zobrazit tiskovou zprávu
Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 10 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků