Škoda omezuje výrobu Octavií. Připravuje se na druhou generaci?

92 komentářů

Niemand
20. prosince • 9:36

90% reakci ctenaru jako vzdy vubec nesouvisi s clankem. Samozrejme Skoda je ta nejhorsi automobilka, protoze nekdo koupil jeden spatny automobil u jednoho spatneho a neseriozniho prodejce. Tema ukoncim asi tim, ze tu mame nastesti svobodu volby.

impact
21. prosince • 15:30

hele nova oktavka... prvni fotky prosakly na povrch...

http://www.daniil.dds.nl/skoda/new-octavia-ae.jpg

Mac
21. prosince • 20:10


Neni pochyb, že je to ona. Z boku je fakt nádherná, vypadá fakt "ostřeji". Jen ten rozvor je na pohled krátký na tu kastli (ale to má i současná) a to zadní kolo je moc utopený v plechu - chtělo by to větší ráfky

Rorejs
20. prosince • 14:48

Souhlasim ze nelze posuzovat kvalitu vozu podle "jednoho" nespokojeneho zakaznika.

Mozna to z mych prispevku nevyznelo, ale mne osobne az tak ani nenastval neseriozni prodejce, ale pristup Skodovky, kterou jsou samozrejme kontaktoval a kterym je to UPLNE JEDNO !!!

Holt ma asi Skodovka dost zakazniku a ja nemam moc jinou sanci jim jejich postup oplacet jinak, nez upozornovanim ostatnich aby si dali bacha.

BTW: Pokud bych podobnou zkusenost cetl tak cca pred rokem, tak bych nebyl tam kde jsem

Victor
21. prosince • 3:03

Jeden nespokojeny zakaznik? Tak ja se hlasim jako dalsi hodne hodne nespokojeny zakaznik Skodovky. A znam spoustu dalsich nespokojenych zakazniku tehle "skoda mluvit" automobilky. Skodu uz nikdy!

Rorej
21. prosince • 12:00

Ono taky proto tam byly ty uvozovky. Taky o par vim. Mozna se po tom co je schramstli skopcaci sla technicka uroven nahoru, ale pece o zakaznika je KATASTROFALNI a kvalita servisu neni o moc lepsi. Sice najdes autorizovany servis na kazdym rohu, ale krome vymeny oleje a vycteni pameti zavad nic moc nezvladaji. Nevim o jine znacce kde by se vyskytovalo tolik nahodnych chyb o kterych nikdo netusi proc vznikaji a hlavne jak se jich zbavit

Niemand
21. prosince • 20:38

Ja znam zase mnoho velmi spokojenych zakazniku. Takhle bychom se mohli pretahovat jeste dlouho. Uvedu priklad. Dealer Skoda, u ktereho jsem vuz kupoval (kdysi) byl velmi seriozni, servis byl bez vyhrad a pokud se neco vyskytlo, stacil jeden mail do Mlade Boleslavi a bylo vyreseno. Automobilka se velmi angazovala a jeste ted den mi volali jak z Boleslavi, tak majitel servisu, jestli jsem plne spokojen s opravou. Od te doby mam se servisem Skoda velmi vrele vztahy. Asi skutecne zalezi na tom konkretnim dealerovi a jeho pracovnicich. Stale opakuji, pokud se vam neco nelibi, jdete ke konkurenci, od toho tu je.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Rorejs
21. prosince • 20:49

OK, zkusim si z tebe vzit priklad a zacnu zase chvilku pro zmenu otravovovat ve Skodovce. Snad natrefim na nekoho, kdo nebude jenom chrlit "automaticke" odpovedi.

o.c.La
18. prosince • 11:07

Ten razvor osi je nejak malo, nie? Ved Golf V ma rovnych 2600 mm. Konkurenti ako Megane, 307, Stilo, Mazda 3 (2640 mm!)vsetci maju razvor nad 2600 mm. V kazdom teste Octavie ale aj Golfa bolo spomenute, ze je malo miesta vzadu. A jazdne vlastnosti Octavie s metrovym zadnym previsom tiez neboli najlepsie. Sucasna Octavia je hovadsky dlhe auto na ten maly razvor (2512 mm). Focus ma razvor 2615 mm a je aj kratsi. Ked sa z toho nepoucili tak ja neviem. Podla mna ten razvor bude urcite vacsi. Aj centimetre zavazia.

Petr Broža
18. prosince • 13:54

Golf V má rozvor 2578 mm, stejně jako A3 a stejně jako Octavia II.

o.c.La
19. prosince • 19:34

Sorry! Sekol som sa. O to viac plati to, co som napisal.

rmira
18. prosince • 13:51

a co teprve civic 5d s 2680mm...

Mike
18. prosince • 12:06

nechapu, proc se vsechny skodovky srovnavaji ve tride, kam nepatri - octavka je dlouha 4507, ale treba stilo jen 4253, 307cka ma 4202, takze octavka je o celych 25-30cm delsi, ale rozvor ma naopak mensi, to plati i o fabii, mela by byt srovnavana uplne s necim jinym, pak by urcite nemela nejvetsi kufr ve sve tride...

o.c.La
19. prosince • 19:45

No a kam podla teba patri Octavia ak nie do nizsej strednej triedy? To ze nema normalnu skratenu verziu ako napr. Toledo - Leon je uz ich problem (obchodna politika koncernu). Stilo MW je napriklad dlhsie ako Octavia kombi. S Octaviou je to tak, ako keby Renault nevyrabal Clio, len paThaliu (s tymto porovnanim som nechcel nikoho urazit).

Peter L
18. prosince • 19:51

ono je v podstate jedno, s čím sa zrovnáva, alebo do ktorej triedy sa ju snažia napasovať. PODSTATNÉ je, že vďaka svojmu rozvoru má Octavia mizerné jazdné vlastnosti a vzadu priesto tak akurát pre morské prasa.

Tomik2
18. prosince • 7:48

A doufam, ze bude mit minimalne stejne dobre jizdni vlastnosti jako Fabie...

Niemand
17. prosince • 16:20

To jsem cekal, ze se opet vyhrne nekolik nymandu, co zase budou pomlouvat auto, aniz uvedou jasne a NEZAUJATE argumenty. Skoda vyrabi automobily velmi dobre kvality (konecne o tom vypovidaji testy spolehlivosti a cetna oceneni v zahranicnich casopisech a soutezich). Jsou to auta s vybornym pomerem cena uzitna hodnota, ktera maji techniku VW. Design jako jiz obvykle nehodnotim, to je proste na kazden z nas. Pokud jste mel nekdo Skodu (automobil), ktera byla vice poruchova, tak to je vec nemila, ale u KAZDE automobilky se vyskytne nejaky kus, ktery neni uplne "koser". O tom bych mohl mluvit dlouho, ale stejne se najde nekdo, kdo tady bude vykrikovat nejake predpojate blaboly...

Akai
18. prosince • 9:48

A jaké testy spolehlivosti máš na mysli ? Jestli myslíš TUV tak tam je Octavia v kategorii 4-5 let starých vozů na 38 místě, daleko za chrastítkem Opel Corsa (27), dokonce i Seat Arosa (37) je před ní.
V kategorii 1-3 roky je na 51 místě, dokonce i Daewoo Matiz (23) je daleko před ní.
Tolik o kvalitě, design Oktávky se mi celkem líbí, jsem celkem konzervativní, ale hodnotit design je nemožné, je to SILNĚ subjektivní. Co se ale dá hodnotit je CENA. V té si myslím, že Oktávka nabízí celkem dost, na rozdíl od Fóbie. Takže když shrnu výrobní program Škody, vychází mi toto :
1. Škoda Felicia - lidové vozítko s dobrým poměrem cena/výkon /tím nemyslím motor/
2. Škoda Octavia - Vozítko střední třídy s docela dobrým poměrem cena/výkon
3. Škoda Fábie - lidové vozítko za ceny střední třídy, prostorem menším než Felicie, ale zato s velkou bezpečností, nahnané na úkor váhy.
Tak nevím, ale podle mě Škodovka spěje od levných a praktických vozidel k drahým a nepraktickým, nebo se mýlím ?

Rorejs
18. prosince • 8:12

Chces jasne argumenty proti Skodovce. Zkus se mrknout do clanku tady na Autorevue tak 2 mesice dozadu. Vyjadruji tam svoji "spokojenost" s Oktavkou. Hlavne me stve ze skoro rok po koupi porad reklamuju stejnou zavadu a nikdo ji neni schopen vyresit.

Fakt uz si propadam jako "U blbecku na dvorecku .. " :D

Tomik2
18. prosince • 9:00

Chapu ze Te to asi dost stve, ale ono se take rika ze zadna sleva neni zadarmo!!!

Nechci nijak omlouvat jednani dotycneho salonu ci primo Skodovky, ale mel jsi si proste koupit nove auto za beznou cenu a ne nejakou pochybnou predvadecku!

Rorejs
18. prosince • 10:44

Doplnuji za auto bylo deklarovano jako NOVE a NEJEDNALO se o zadnou PREDVADECKU !!!

Osobne me ale vice zklamal pristup Skodovky, ktere je to uplne jedno a zakaznik si to ma sam vyridit s prodejcem. Rozhodne jsem o tehle automobilce mel vyrazne lepsi mineni.

Jinak zcela souhlasim s Markem.

Tomik2
18. prosince • 11:05

Tak jeste jinak... Priste se vykasli na prodejce a kup si auto primo z Boleslavi! Nedelam si zadne iluze o sluzbach ktere autorizovani prodejci poskytuji....

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Marek
18. prosince • 13:43

A co tym dosiahnem, kd si kupim auto priamo v MB ? Budem mat zarucene, ze to bude podareny kus ? Alebo mi da lepsiu cenu ? Naco su potom ti "autorizovani" predajcovia, ked si mam ist kupovat auto do tovarne ? Aj ostatne veci kupujes od vyrobcu z tovarne namiesto od predajcov ?

Tomik2
18. prosince • 14:59

Koupe auta je dost specificka vec, ale priznam se ze pokud ta moznost je, tak se snazim kupovat i ostatni veci primo od vyrobce, a to z jednoho prosteho duvodu - vzdy mam jistotu ze se jedna o novy vyrobek ktery netrcel nekde u nejakeho prodejce a nehralo si s nim spoustu lidi...Vyrobni vadu tim nevyloucim, ale o tom jsem nic nerikal....

MaxvRS
18. prosince • 19:45

Škodovka se nedá koupit přímo od výrobce. Tuto možnost mají pouze velkoodběratelé v zákaznickém centru Škoda. Ty tam můžeš akorát absolvovat předváděcí jízdu a auto(objednané jinde) si tam převzít. Tím máš skoro záruku, že ti v tom nebude nikdo jezdit jako se to stalo mně. Jelikož mé auto bylo novinka, tak v tom prodejce nechal pár lidí absolvovat předváděcí jízdu a najeli min. 200km aniž bych o tom věděl. Pro příště jsem poučen.

Peter L
19. prosince • 20:58

toto je problém, ktorý by aj mňa najviac nasral - predvádzacie jazdy s novým vozidlom. Motor, ktorý by mal byť aspoň 1000 km v zábehu sa v rámci ukážky výkonu vytáča nastudeno (veď kto bude zahrievať motor, ktorý nie je jeho), samozrejme než si to predvádzajúci omaká, 4x mu to zdochne... Za tých 200-300 km predvádzacích jázd sa motor opotrebuje ako reálnych 20-30 000 km. A to je už dôvod, prečo si vozidlo postrážiť.

Mikei
26. prosince • 17:42

Přesně tak, každej v servise autům nakládá jako prase... Pracuju v jedné automobilce (raději nebudu říkat jaké) a to co se tam děje s autama co si tam zákazník da servisovat, či s autama co se chystají k prodeji... je mazec: studenej motor (např. Mondeo TDCI 2.0) hrabačky na suchym asfaltě, ručka je zatáhlá skoro co 5 minut) atd... Skrátka se tam najede na tom autě třeba jen 100 km, ale dá se tomu takovej nehoráznej kalup, že to auto je z toho neštastné, nehledě na to, že když se motor dobře zajede má to vliv i na spotřebu. Jo, pak se jenom auto vezme na dílnu umyje vyleští vysaje a prodá. Nějaké rozbité a poopravená auta jsme tam také prodali. Jenže tohle se neděje jen s novýma autama, ale i s těma co si tam lidi přijedou nechat spravit... Nehledě na tom že když přijede chlap a má v prdeli jen něco tak se mu připočítá hafol věcí k tomu, atd... Děje se to takhle všude. Věřte tomu. Kamarád je mechanik v Mercedesu a je to to samé.

MaxvRS
21. prosince • 19:59

No dovedu si představit jak s tím asi zacházeli a děsím se toho, kdy se to na autě projeví, třeba zvýšenou spotřebou oleje. Při tě prvních (předváděcích) 200km byla spotřeba 8,8l. a to je u TDi docela hodně, takže to nasvědčuje, jak s tím asi zacházeli. Příště se firmě Auto Bohemia vyhnu obloukem.

Marek
18. prosince • 15:35

To, ze v to auto trcalo par mesiacov v salone a ze si do neho sadalo par ludi, by mi vadilo rozhodne menej ako nejaka vyrobna vada. Viem, ty o vyr. vade nehovoris, ja len chcem povedat to, ze pokial by som sa mal trepat cez pol republiky do MB a kupit si tam auto a jedine co ziskam je to, ze je naozaj nove a nikto v nom predo mnou nesedel.. tak to mi za to nestoji.

Tomik2
18. prosince • 15:53

Vsechno je otazka priorit, a ja kdyz jsem to auto kupoval tak jsem chtel opravdu nove

Ale jinak tim vyloucim i tu moznost ze auto bylo prodane se slevou, treba protoze bylo lehce bourane (napriklad spadlo z navesu pri prevozu k prodejci) opravene a prodavane jako NOVE. Proste nemam tu duveru k tem prodejcum a to je cele.

Rorejs
18. prosince • 11:11

Zase az takovej VUL nejsem, takze priste uz to ROZHODNE nebude Skoda a zrejme ani nic z molochu VW.

Je to celkem moje 4-ta skodarna ( 120A, Rapid 136 a Felda 1.3L&K ) a rozhodne s ni mam nejvic starosti. Osobne nedam dopustit na staryho dobryho Rapida, s tim jsem byl uplne nejspokojenejsi.

Tomik2
18. prosince • 11:22

Moc si to beres, chtel jsi usetrit tak tady to mas! Automobilka by sice mela mit kontrolu nad svymi prodejci, ale jak si se sam presvedcil nema a mozna ani nechce, ostatne neni se cemu divit.

Jsem zvedav, ktera automobilka to u Tebe priste vyhraje a jak budes spokojeny.

Marek
18. prosince • 13:51

No... po precitani toho "dobrodruzneho" pribehu s oktavkou si trufam povedat, ze akakolvek dalsia kupa auta moze byt uz len lepsia

Rorejs
18. prosince • 14:00

No je fakt, ze tohle beru jako silne pozitivni fakt a uz se nemuzu dockat

Rorejs
18. prosince • 11:32

Trefil jsi to, pripoustim ze to moc zeru a vetsina lidi by nad tim mavla rukou.

Zatim nemam nejakyho favorita na pristi auto, ale vychazim-li z predpokladu, ze vic nasranej uz asi bejt nemuzu, tak ma to pristi vozitko hodne ulehcenou praci v tom, abych to kvitoval jako pokrok k lepsimu

Marek
18. prosince • 10:05

Tak toto ma naozaj dostalo ! Ta zlava predsa nie je preto, ze auto je vrak, alebo sa mylim ? Ta zlava je kvoli tomu, ze to auto uz nejaky cas stalo v salone, pripadne nieco najazdilo a vztahuje sa na neho uplne taka ista zaruka a podmienky ako na nove auto. Pokial by zlava bola z dovodu nejakej vady, MUSI na to predajca upozornit a som si isty, ze keby tak urobil, dotycny by si to auto nekupil. Takze asi tak...

Tomik2
18. prosince • 10:46

Mozna ze to spatne vyznelo, nemyslej jsem to samozrejme az tak ze by auto melo byt vrak, ale pro me vetsinou plati, ze sleva rovna se zvysena pozornost a opatrnost pri koupi!!! A z vlastni zkusenosti vim, ze snadneji se reklamuji vyrobky zakoupene za beznou cenu nez ty zlevnene. Pozor! Netvrdim, ze by to tak melo byt....ale ja to proste tak beru a taky se podle toho snazim ridit...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Tomik2
18. prosince • 10:48

jeste male doplneni: Auto z predvadecky proste neni nove auto! Nikdy se nedozvis kolik toho skutecne najezdilo, a jak a kdo s tim jezdil!!!

Marek
18. prosince • 13:32

Zopakujem este raz, aby si pochopil:
Pokial auto kupim hoci aj zlacnene, ALE BEZ ZAVAD (tym myslim bez akychkolvek zavad, na ktore by ma predajca upozornil), berie sa to ako predaj noveho auta so vsetkymi zarukami a garanciami ! Tu zlavu chapem ako kompenzaciu za to, ze napr. auto stalo pol roka v predajni a ocumovali ho desiatky ludi (sadali do neho, osahali ho, atd.), prip, ze v nom skusobne jazdilo par zaujemcov, ALE opakujem, pokial predajca nezmieni ziadne vady, je to nove auto. A pokial ma najazdenych nejakych 10-20 tisic, beriem tu zlavu ako kompenzaciu napr. za to, ze o tieto kilometre sa mi skrati zaruka, prip. budem musiet ist skor na garancku.

Priklad:
Povedzme ak ma predvadzacie auto 20 tisic a interval garanciek ma 30 tisic, pojdem s nim na prehliadku za 10 tisic km, namiesto za 30 tisic, keby bolo fungl nove. Tym padom ma tych prvych 10 tisic km vyjde o cosi drahsie, ako keby auto bolo uplne nove.

Takze toto je dovod zlavy na predvadzacich autach, chapeme sa ? Takze nevidim dovod, preco by som mal mat s takymto autom akykolvek problem pri uplatneni reklamacie. Jedina vynimka je, ak by som kupil auto so zlavou z toho dovodu, ze ma nejaku vadu  a predajca ma na to upozornil. Vtedy nemam sancu na reklamaciu z dovodu takto spomenutej vady.

Ale to ostatne neplati len o autach...

výnimočne som si ho zmenil
18. prosince • 20:05

ha ha ha, to by si sa čudoval, čo všetko sa snažia predajcovia Škoda predať ako nový voz, alebo ako predvádzačku bez poistných udalostí. Na Slovensku bol nedávno medializovaný prípad Galimexu - a to už je celkom slušný predajca (Žilina, Martin), ktorý predával búrané auto ako predvádzačku, len to akosi zabudol oznámiť kupujúcemu.

Našej firme sa toto isté stalo v XXX (hlavné mesto istej nemenovanej krajinky, v ktorej si sa asi narodil) - kúpili sme auto deklarované ako nepoškodenú predvádzačku a o chvíľu sme zistili, že bolo skoro po totálke. Veľmi rád by som zverejnil pár detajlíkov - kde sme to kúpili, aké to bolo auto, čo na ňom bolo roztrieskané, atď.,  ale po dohode o kompenzácii škôd medzi nami a predajcom sme sa zaviazali prípad nezverejňovať. Ale pretože ma veľmi svrbí jazyk, naznačím len, že to je v súčasnosti najväčší predajca značiek koncernu XXX (áno, presne ten) v jednej malej nemenovanej krajinke.

Marek
19. prosince • 9:02

Ja netvrdim, ze sa to nemoze stat, ja len hovorim, ze pokial ti predajca preda predvadzacku ako nove auto a akosi "zabudne" upozornit, ze bolo buchnute, tak potom sa na to auto vztahuje presne taka zaruka ako na nove a pri zisteni nejakych nezrovnalosti mas narok na bezplatnu opravu, prip. dalsiu zlavu, alebo odstupenie od zmluvy. Vidim, ze u vas vo firme ste zvolili kompenzaciu skod, takze ste sa zrejme dohodli a obom vam vyhovuje taketro riesenie.

ešte chvíľu anonym
19. prosince • 10:02

no vieš, ale naša spoločnosť niečo znamená a predajca pochopil, že keby skúšal nejaké finty, doplatí na to len on.

Druhá vec je, keď si kúpiš takýto automobil ako fyzická osoba. Zo svojej praxe (automobilový priemysel - finančné služby) ti poviem, že nie je vôbec ojedinelou udalosťou, že sa nové auto v servise poškodí , celkom časté sú takisto poistné udalosti u tzv. predvádzacích vozidiel, ktoré majú pridelené ako služobné vozidlá zamestnanci predajcu. Pokiaľ takéto auto prídeš reklamovať ako fyzická osoba, väčšina predajcov (v SR, možno aj ČR) ťa pošle niekam konštatovaním, že si si to spôsobil sám, že možno oni na tom len poškodili lak a podobné kaleráby. Proste kalvária, ku vyriešeniu ktorej postupne potrebuješ súdneho znalca, obrátiť sa na súd, dokázať vinu.... A na to má málokto nervy. Väčšinou sa to končí tak, že si dáš auto opraviť do iného servisu a všetko zaplatíš.

Marek
19. prosince • 11:40

Jasne, je to ine, ked sa to stane firme, ta ma cas a aj prostriedky na to, aby bojovala... ved preto si vas zaviazali mlcanlivostou.

Ale ver mi, ze keby sa to stalo mne ako fyzickej osobe, idem tvrdo za tym, az kym by som nedosiahol svoje, akymkolvek sposobom...

Ale to su len take teoreticke uvahy, je mi jasne, ze ked sa to predajcovi stane, snazi sa to zamaskovat a takyto vrak niekomu predat ako predvadzacku. Ma malu marzu, preda par aut za mesiac a tak potrebuje kazdu korunu A ma stastie, ked narazi na nejakeho "moulu", ktory po tom nejde a vsetko si zaplati zo svojho.

Rorejs
19. prosince • 12:48

Doufam ze si toho "moulu" nemam brat osobne

Vubec me tenkrat nenapdlo ze kdyz beru novy auto od autorizovanyho dealera, tak bych mel mit sebou nejakyho profika, kterej to vsechno zkontroluje taj jako kdybych kupoval ojetinu v bazaru v Horni Dolni.

Marek
19. prosince • 14:50

Nie, to urcite nie ! Podla toho, co popisujes, si si isiel za svojim a domahal si sa napravy, niekto iny by to uz davno vzdal... Ale je to hanba, ze sa takto sprava "autorizovany" dealer.

Tomik2
18. prosince • 14:52

Asi jsi opravdu moc velky idealista!!! Popisujes to sice krasne, a bylo by jeste lepsi kdyby to tak chodilo. No mozna tomu u vas na Slovensku tak je, i kdyz o tom dost silne pochybuji

Marek
18. prosince • 15:32

Tiez neviem ako to chodi na Slovensku, som uz vyse 2 roky v CR

Ale pokial sa bavime o konkretnom priklade - totiz kupa auta bez zavad so zlavou, stojim si za tym, co som napisal. A pokial sa tyka uplatnenia reklamacie, nerobim si ziadne iluzie, len som chcel tym povedat, ze v takychto pripadoch je uplne jedno, ci si to auto kupil so zlavou, alebo nie... Takisto by si mohol mat problem s uplatnenim zaruky pri fungl novom aute u toho isteho predajcu. Chcel som len povedat to, co som popisal vyssie.

Takze netreba si nechat sr*t na hlavu a to nielen od predajcov aut, ale vseobecne od predajcov... A pokial ty mas taky pristup, aky mas (ved to bolo so zlavou, co narobim), tak to je tvoja vec.

Rorejs
18. prosince • 13:52

Toto konkretni vozidlo melo najeto cca 100km a nemelo by se jednat o predvadecku.

Navic si myslim ze nekoncici problemy s centralem a alarmem nejsou timhle zpusobeny. Verim ze to bude nakonec nejaka blbost, ale stve me ze ja musim litat mezi servisem skodovky a dovozcem alarmu ( uz jsem u neho nechal cca 1700 CZK ) a stejne se zatim na nic neprislo

P.

Marek
18. prosince • 14:39

Uz si presne nepamatam na ten tvoj clanok, cital som ho uz pred casom... takze pokial to auto malo 100km, tak bolo naozaj nove a to bez debaty.

Je jasne, ze nieco taketo sa moze vyskytnut aj u inej znacky, ALE ak sa tak stane, vsetky zavady by mali byt v zaruke odstranene bez reci a okamzite, inak urobim predajcovi v salone taky cirkus, ze na to dlho nezabudne

Mikei
26. prosince • 17:24

Jo ty jseš dobý chytrák, myslíš si, že dnes je jednoduché něco reklamovat? A ještě k tomu něco co  není zjevné. Např. když mi blbl centrál na oktávce, tak že jednou za měsíc když jsem otočil klíčkem v zámku a zamkly se mi všechny dveře, kromě spolujezdce, po druhém zamknutí nebyl problém... S tímto bych dojel do škody, ti by to třeba tisíckrát zkusili - vše OK, tak bys tam mohl udělat cirkus, na jaký by nezapoměli... Tak to není. Musíš se probudit do reality. A na opravu mají 30 dnů a ne okamžitě...

Victor
17. prosince • 22:00

Už mi prošlo rukama hodně aut, ale Škodovky jsou a vždy byly jednoznačně nejhorší šunty.

r
19. prosince • 17:11

Tak to jste jeste nemel Fiata nebo Alfu - kam se na ne skoda v poruchovosti hrabe.

Victor
21. prosince • 3:00

Mel. A skodovky jsou jednoznacne mnohem vetsi sunty. S fiaty jsem nikdy problem nemel. Se skodovakami neustale.

Mac
21. prosince • 19:33


Třeba to byla chyba toho mezičlánku volant-sedadlo

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Victor
22. prosince • 1:35

Jo, rozpadla prevodovka, upadly vyfuk, nefunkcni elektrika a pod. to jsou typicke chyby "meziclanku volant-sedadlo". Ses opravdu tak blbej nebo te Skodovka plati za to, abys prispival do tehle diskuse podobnymi radobyvtipnostmi? Skoda je proste sunt! Varuji pred ni kazdeho potencialniho kupce!

Ondra
24. ledna • 20:39

Typicky...objeví se tu jeden z tisíce, který měl problém se značkou o které se diskuze vede a napíše ho sem... A pak to vypadá, že značka shit... Ovšem to je napříkald jeden z tisíce... těch ostatních 999 lidí se na tu diskuzi taky podívá, ale nic nenapíšou, protože žádné problémy němeli...

Andrea
18. prosince • 0:26

No jo, nesmíš ale jezdit stopětkou ...

Victor
18. prosince • 10:04

Jednalo se samozrejme o Fabie, nove Octavie a Superba. Ten Superb byl vubec nejhorsi. Fuj!

Staropramen
17. prosince • 15:03

Těšíte se?

NE! Proc bych se boha jeho mel tesit na nejakou nekvalitni sunku s prisernym designem? Skodu ani za nic, nechci mit skodu

AJA
18. prosince • 10:11

Tesim se velice, bohuzel na novou Octavii u nas nema z fyzickych osob asi 95% populace. A do leasingu jit podruhe? ani nahodou, vyhozeny prachy. Takze se koukneme na ulici, projedeme se sluzebnimi vozy a nechame si zdat hezke sny

Pockam si na nejakou rozumne bouranou ojetinu, nejlepe japonce, ty se ani nemusi pojistovat. Pryc s kocourkovem a ceskou "ne"ekonomikou. Vzhuru k bilionovemu dluhu verejnych financi

Pavel
17. prosince • 18:28

Moc chytrej!Jenom jestli Ty máš kvalitní hlavičku.

Pavol
17. prosince • 16:23

Nerozumiem, preco nasi zapadni bratia maju take antipatie k Skode. Keby sa na SK vyrabali taketo auta, bol by som na to patricne hrdy. Je jasne, ze Favorit, alebo Felicia boli niekde mimo, ale napr. Fabia patri k uzkej spicke vo svojej triede, Octavia v case, ked vznikla detto. Tesim sa na Octaviu II.

efa
19. prosince • 8:53

Tak práve octavia je uplne mimo vsetky triedy!

Honza
17. prosince • 20:34

Nevyrábí se v Bratislavě Passaty a Touaregy?

MF
18. prosince • 9:17

Podla poslednych info. sa v BA vyrabaju. Polo, Golf 4, Bora, Touareg, Ibiza, a v podstate sa tu montuje aj Porsacky Kajen. Ten sa zmontuje bez prednej masky a zopar drobnosti a prevezie sa na domontovanie do Nemecka. Ved kto by si kupil Porse monovate na Slovensku, ze ? :))) Passat sa tu uz nemontuje tusim od roku 2000, ale nepamatam si to presne. Da sa tu uz ale poprehanat na Golfe V.

 

No a co sa Octavie tyka. Tak nie ze by som sa extra tesil. Som skor zvedavy. Ak sa poucia z chyb predoslej verzie, tak to bude slusne auto. Skoda ze to bude opat na tak kratkom podvozku a predpokladam, ze ju opat budu supovat do triedy medzi Vectry a Laguny :) Aj ked razvor je mensi ako Megane alebo Astra.

Z
24. prosince • 13:41

50% z každýho Cayenne je smontováno v Blavě.

ja
17. prosince • 16:38

Ne vsichni jsme tu ignoranti, to at si nasi vychodni sousede nemysli

Ja jednu octavii mam a jsem taaaaaaakhle spokojeny ) No ferrari to neni. A v podobne cenove hladine (i levneji) se daji koupit auto v necem lepsi, ale ja mam svou skodovku rad Je to uz ma druha, to prvni ale nebylo auto (model 105

 

LK
17. prosince • 15:47

Na to sedí reklama Fordky (kterou taky moc nemusím, ale to sem nepatří): mít Ford znamená nemít ŠKODU. Velká či malá písmenka posledního slova ať si každý dosadí sám

Leonardo Cupranek
17. prosince • 17:40

Ne ze by se mi Skodovka libila, ale tvrdit, ze je horsi, nez Ford (nebo treba Opel) je trochu prehnane.

Skodovka samozrejme neni skvele auto, neni to skvela znacka a nema skvelou kvalitu. Na kvalitu Opelu, Fordu ci vsech francouzskych a italskych znacek (az na vyjimky) staci v pohode.

Ale na druhou stranu samozrejme v kvalite nema na Mazdu, Toyotu, Nissan, Volvo, Audi, atd...

kamil
17. prosince • 18:07

Můžu vám řici že Škoda je na tom daleko lepe kvalitově než Peugeot. Pracoval jednu dobu v servisu Peugeot a následně ve Škodovce a musím říci že obě značky jsou dobré, ale Škoda má lepší zpracování. Vezmeme se třeba Fábii Všichni říkájí jak má strohý interiér. Asi je to pravda, ale když sednete do 206 tak všude máte pohybné slícovaní plastovích dílu a hlavně jsou na omak tvrdé a studené. Fábii je opak pravdou. Slícování perfetkní  plasty na omak měkké a teplé (kdo řekne opak lže!!). Při testech 607 a Superba jasně vítězí Škoda a přitom má lepší cenu. Která značka dává navíběr tolik ruzných motorů jako škoda? Do 607 dáte tři motory do superbu 6 motorů!

Victor
17. prosince • 22:02

Cože? To nahrubo otesané prkno co má Fabka místo palubky, že je lepší než přístrojovka ve 206? Tys musel spadnout na hlavu z hodně velký vejšky. Neznám hnusnější interiér než má Fabie. A zpracování mizerný.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Ondra
24. ledna • 20:25

Kamarád má 206, sedím v tom víceméně každý den a Fabka má tedy rozhodně lepší interiér... a kdokoliv řekne, že ne, tak buď kecá anebo vlastní 206 a snaží se to trapně a bezhlavě hájit...

Marek
27. ledna • 15:45

Podla mna Fabia nema krajsi interier ako P-206. Je to vec vkusu a nikomu nemozes vnucovat svoj nazor ako jediny spravny. P-206 som vlastnil, teraz idem kupovat nove auto, ale Peugeot to nebude, takze nepotrebujem nic obhajovat. Proste sa mi jeho interier viac pozdava ako Fabia. Tebe sa moze Fabia... ja ti to neberiem.

Lada
7. ledna • 21:15

Jediný v čem máš pravdu, je že Fábie má palubku strohou, ale někomu se to líbí. Zkoušel jsis někdy šáhnout na palubku 206 a Fabii? Ten tvrdej plast uprostřed co má 206. Navíc slícování je u Fabie lěpší nejen na palubovce, ale i u vnějších spar. Stačí je porovnat někde na parkovišti! Ale pozor at není jedno nebo druhý auto po bouračce!

Milan Rejholec
18. prosince • 16:17

206 má fakt ubohej interier. Fabii nemusím, ale rozhodně je na tom líp než pažout (vím o čem mluvím- jezdil sem ve peg.206)

limach
18. prosince • 7:21

Je fakt, že kvalitně zpracovat to "rovné prkno" z Fábie je asi jednodušší než u 206, kde se člověk v autě neunudí k smrti. A pochybuju, že u 206 před spolujezdcem zeje díra místo víka schránky a vzadu chybí nade dveřmi madla. To je moje poslední zkušenost.

inside
19. prosince • 8:22

Nemas jezdit juniorem, ty posledni zkusenosti... Stokrat radsi fabii nez 206 - aby mi to vsechno drncelo po 15 000 a abych se zabil na tom francouzskem "podvozku"... ver mi, znam obe tak 25 000 km, vim, o cem mluvim... i kdyz OK uznavam, ze kdo si kupuje 206, ten se obvykle o nejaky podvozek nebo jizdni vlastnosti nestara, to spis jakou rtenku k tomu... no nic

Marek
19. prosince • 8:53

No nic... zasmial som sa po ranu... Nemam sice s P-206 take "bohate" skusenosti ako ty, pretoze kym som stihol nabehat necelych 10 tisic km, tak mi ho slohli, ale ani raz som nemal pocit, ze sa zabijem a uz vobec mi tam nic nedrncalo, vsetko slapalo ako ma. Ale jasne, 10 tisic je malo. Pre mna hral dost podstatnu ulohu pri vybere auta dizajn a takisto aj vybava a to mi peugeot ponukol lepsie ako Fabia. Ja sa proste v aute musim dobre citit a auto sa mi musi pacit, keby som chcel len priblizovadlo, kupim nejaku staru sunku a je pokoj. Proste, ked uz som sa rozhodol, ze kupim nove auto za 300 litrov, tak po vzhliadnuti par aut to vyhral ten peugeot.

A ja nikomu svoj nazor nevnucujem, su to moje cisto subjektivne pocity, proste 100 krat radsej 206 ako hnusnu Fabiu...

Tomik2
19. prosince • 11:59

Fabia ma nesrovnatelne kvalitnejsi podvozek potazmo jizdni vlastnosti nez P206! To je davno znamy fakt, a nic na tom nezmeni Tva moudra

Marek
19. prosince • 14:59

Aj Ty si ma rozosmial... Opakujem, ze nikomu svoj nazor nevnucujem a je to len moj SUBJEKTIVNY nazor.

Pisem ja niekde o podvozku ? Pisal som niekde, ze ho ma P-206 lepsi ako Fabia ? Nepamatam sa, tak co to teraz vytahujes. Diskusia zacala prvotne na tema dizajnu a specialne vnutorneho priestoru a palubovky, tak co tu omielas podvozok Nejazdil som vo Fabii a tak nemozem na tema podvozku a jazdnych vlastnosti nic napisat.

Opytam sa ta teda: V com je podvozok vo Fabii lepsi ? Pretoze tvoja veta "To je davno znamy fakt, a nic na tom nezmeni Tva moudra" mi ako rozumny argument nepripada. Ja som totiz s Fabiou ani nesiel na skusobnu jazdu, pretoze vzhladom k mojim vyhradam k dizajnu a k vybaveniu by ma ani sebelepsi podvozok nepresvedcil o tom, aby som si ju kupil. Takisto som si precital par testov a zas az taky rozdiel v jazdnych vlastnostiach medzi P-206 a Fabiou som nezaznamenal. Holt, kazdy mame ine priority a preto sa predava siroke spektrum aut...

Ako som povedal uz skor, mal som P-206 3 mesiace, najazdil som asi 10 tisic, uplna spokojnost. Ty mozno jazdis s Fabiou, takisto si spokojny a je to v pohode...

Tomik2
19. prosince • 15:35

Ok, uznavam ze jsi o podvozku nic nepsal. Nechal jsem se unest tim, ze jsi koupil auto za 300 tis jen proto ze se Ti libi design. Dobre mas na to samozrejme pravo. Ale nezlob se na me, alespon projet si se s tou Fabii mohl. Zjistil by jsi ze oproti te 206 nabizi lepsi jizdni vlastnosti, citim se jisteji v zatackach, nikterak se nenaklani apod. Myslim si, ze Fabia ma dobre citelne chovani na silnici, v P206 jsem si tak jisty nebyl....

Marek
19. prosince • 15:48

To nebolo LEN kvoli dizajnu. Ako som pisal, bolo to kvoli dizajnu, vybave... a doplnim este ze rozhodli aj podmienky lizingu a to, ze som k autu dostal napr. komplet sadu zimnych gum a kartu na benzin za 10.000 KC. V tomto smere ponuka Peugeotu v tom case jasne prevysila Fabiu.

A co som sa docital v testoch a hodnoteniach, neprislo mi, ze by ten rozdiel v kvalite podvozku bol az taky velky. Jasne, mohol som sa previezt, ale asi by ma to aj tak nepresvedcilo. A naviac, od takychto aut necakam sportove zazitky, takze podla toho sa s nimi aj jazdi. Na vyblbnutie som mal kedysi Mazdu MX-3

Ondra
24. ledna • 20:32

No Pažout ti dal tyhle pí***iny navíc, abysis tu šunku koupil. U Fabky se to dělat nemusí, tam je lepší prodej :)

Marek
27. ledna • 15:42

Sa pozri, ake pi..viny (v podobe roznych "akcnych" modelov, zliav a podobne) ponuka Skodovka na Fabie a potom tu vykrikuj, ty inteligent

Tomik2
18. prosince • 7:45

Vzdycky kdyz nekomu dochazeji argumenty proti Fabii, tak vytahne jak je hnusnej Junior.... Prosim neporovnavejte tuto nechutne ocesanou verzi s ostatnimi auty, ano?!

limach
18. prosince • 10:55

Provedu. Ale naposledy jsem jen ve verzi Classic a ne Junior. Ta sice měla dekl před spolujezdcem, ale madla vzadu ne. A přístrojovka je taky stejná u všech, ne?

Lada
7. ledna • 21:11

Myslíte si že puugeot 206 XA (užitková verze, nebo se taky prodává jako nejnižší verze s okínkama pro lidi. myslíte si XA má madla pod stropem?  206XA je tak ubohá že ji chyběj i nějaký střešní výstuhy. Zatim co Junioru asi ne. Nadruhou stranu zase má schránku před spolujezdcem.  206XA je tak ubohá že ji chyběj i nějaký střešní výstuhy. Zatim co Junioru asi ne. Mimochodem jako nejnižší výbavu bych považoval Classc. Junior je jen pro ty kteří májí fakt málo pěněz. Mimochodem než Juniora bych si koupil radši ojetinu.

Tomik2
18. prosince • 11:01

Pristrojovka je skoro stejna ve vsech to mas pravdu. Momentalne se asi nejhezci nachazi ve verzi Comfort a RS, mam na mysli tu celou cernou...A co se tyce madel, tak to mas bohuzel pravdu. Setrit za kazdou cenu (viz prave mensi zrcatko!) asi take neni spravne a takoveto zakladni veci by nemely chybet ani u Classica.

Marek
18. prosince • 9:49

Uznavam, ze dizajn (ci uz vonkajsi, alebo vnutorny) je silne individualna vec a porovnavat by sa mali auta priblizne rovnakej kayegorie a ceny... Takze porovnal som kedysi najlacnejsie Fabie a najlacnejsie modely P-206 a co sa dizajnu tyka, u mna Francuz vyhrava na plnej ciare.

Ale ako hovorim, je to individualne, len som chcel povedat, ze ten Peugeot aj v najlacnejsej verzii mal velmi slusny interier, co sa o Fabii povedat neda.

Tomik2
18. prosince • 10:40

Mohl by jsi prosim priblizit termin "velmi slusny interier"? Mas na mysli velmi slusny material, nebo velmi slusne dilenske zpracovani, nebo snad velmi slusny design? Myslim ze jak ten material tak zpracovani mluvi jasne pro Fabii, za nejlevnejsi verzi beru Classica. (nevytahujte na me zase Juniora).A co se tyce designu, tak to je samozrejme vec osobniho vkusu...

Marek
18. prosince • 13:20

Velmi slusny interier = velmi slusne spracovanie, material aj dizajn, proste kombinacia vsetkeho... Nebudem sa hadat, dizajn je vec vkusu, len pripomeniem, ze z toho, co som videl (a osahal) na mna interier v P-206 urobil o dost lepsi dojem.

A pokial sa bavime o najlacnejsej verzii a porovnavame najlacnejsie verzie 2 aut rovnakej triedy (v priblizne rovnakej cene), tak budme dosledni a provnavajme NAOZAJ najlacnejsie verzie, takze neviem preco tu stale vykrikujes, ze nemam vytahovat Juniora...

Victor
18. prosince • 12:48

Jak zpracovani, tak kvalita mluvi jasne pro 206! No a design je sice mozna vec osobniho vkusu, ale v pripade te hruzy zvane Fabie bych uzil spis termin nevkusu...

Doporučujeme

Články odjinud