Škoda omezuje výrobu Octavií. Připravuje se na druhou generaci?

Jak jsme již informovali dříve, Octavia se od prosince nenabízí s motorem 1.9 SDI 50 kW, v nabídce jsou už jen turbodiesely 1.9 TDI 66/81 kW a 1.9 TDI-PD 96 kW. Omezení nabídky naftových motorů může mít důvod v přípravě na výrobu Octavie II, která by se měla na trhu objevit v létě 2004. Na začátku února navíc skončí výroba Octavie L&K ve verzi liftback; kombi se bude vyrábět i nadále. Zkrátka přípravy na dvojku jsou v plném proudu.

Protože je nová Octavia ostře sledovaným automobilem, připravil jsem přehled článků, v níž o novince píšeme:

Stručně o Octavii II: rozvor 2578 mm, více místa na zadních i předních sedadlech, trošku menší zavazadlový prostor (stále však nadprůměrný ve své třídě), vylepšený podvozek a tedy jízdní vlastnosti, nový interiér trochu podobný Golfu V, vylepšené výrobní technologie, vyšší bezpečnost. Těšíte se?

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků