Škoda omezuje výrobu Octavií. Připravuje se na druhou generaci?

Jak jsme již informovali dříve, Octavia se od prosince nenabízí s motorem 1.9 SDI 50 kW, v nabídce jsou už jen turbodiesely 1.9 TDI 66/81 kW a 1.9 TDI-PD 96 kW. Omezení nabídky naftových motorů může mít důvod v přípravě na výrobu Octavie II, která by se měla na trhu objevit v létě 2004. Na začátku února navíc skončí výroba Octavie L&K ve verzi liftback; kombi se bude vyrábět i nadále. Zkrátka přípravy na dvojku jsou v plném proudu.

Protože je nová Octavia ostře sledovaným automobilem, připravil jsem přehled článků, v níž o novince píšeme:

Stručně o Octavii II: rozvor 2578 mm, více místa na zadních i předních sedadlech, trošku menší zavazadlový prostor (stále však nadprůměrný ve své třídě), vylepšený podvozek a tedy jízdní vlastnosti, nový interiér trochu podobný Golfu V, vylepšené výrobní technologie, vyšší bezpečnost. Těšíte se?

TEST BMW X4 M40d/240 kW: Začnu mít konečně rád crossovery?

BMW X4 M40d

Projet se v nejvýkonnější naftové X4 někde na riviéře, prskali bychom nad jejím podivným designem. Když ale máte na silnicích kalamitu a objevíte její zábavně naladěnou čtyřkolku, máte Vánoce i v únoru.

včera | Miro Mihálik | 19 příspěvků
Minitest Škoda Superb 1.5 TSI ACT DSG: Je to o úhlu pohledu

Škoda Superb 1.5 TSI ACT (minitest)

Nový motor, stejný výkon. Změnila se nějak základní Škoda Superb s jednotkou 1.5 TSI?

15.  2.  2019 | Vladimír Kadera | 90 příspěvků
TEST Škoda Kodiaq RS 2.0 TDI/176 kW: Dává smysl, jen trochu jiný

Škoda Kodiaq RS 2.0 TDI/176 kW

Při hodnocení Škody Kodiaq RS velice záleží na přístupu „pozorovatele“. Pokud vůz budete brát jako sportovní SUV, zřejmě vám brzy dojdou argumenty. V nabídce však rozhodně není nadbytečný.

12.  2.  2019 | Jan Mička | 85 příspěvků