Škoda omezuje výrobu Octavií. Připravuje se na druhou generaci?

Jak jsme již informovali dříve, Octavia se od prosince nenabízí s motorem 1.9 SDI 50 kW, v nabídce jsou už jen turbodiesely 1.9 TDI 66/81 kW a 1.9 TDI-PD 96 kW. Omezení nabídky naftových motorů může mít důvod v přípravě na výrobu Octavie II, která by se měla na trhu objevit v létě 2004. Na začátku února navíc skončí výroba Octavie L&K ve verzi liftback; kombi se bude vyrábět i nadále. Zkrátka přípravy na dvojku jsou v plném proudu.

Protože je nová Octavia ostře sledovaným automobilem, připravil jsem přehled článků, v níž o novince píšeme:

Stručně o Octavii II: rozvor 2578 mm, více místa na zadních i předních sedadlech, trošku menší zavazadlový prostor (stále však nadprůměrný ve své třídě), vylepšený podvozek a tedy jízdní vlastnosti, nový interiér trochu podobný Golfu V, vylepšené výrobní technologie, vyšší bezpečnost. Těšíte se?

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

TEST BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

dnes | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků