Škoda omezuje nabídku verzí a motorů Octavie Tour

Stará Octavia se pod názvem Tour prodává už více než rok. Po příchodu nové generace na jaře 2004 nebyl starý model vyřazen z nabídky, byla jen provedena změna v systému výbav a byly vypuštěné některé motorické verze. Nyní došlo k dalšímu omezení. Už od podzimu nejsou v nabídce motory 1.9 TDI 66 a 81 kW, které ještě používaly technologii přímého vstřiku pomocí rotačního čerpadla, nahradil je motor 1.9 TDI 74 kW se vstřikováním PD, který plní emisní normu Euro 4.

Z nabídky byla vypuštěna verze s pohonem všech kol (Haldex první generace) a z benzínových motorů si můžete pořídit pouze 1.4 55 kW, 1.6 75 kW (vč. automatu) a 1.8T 110 kW. Základní čtrnáctistovka není k dispozici pro kombi. V prodeji už také není model RS, ten si můžete koupit pouze v druhé generaci s motorem 2.0 TFSI 147 kW. Základní cena Octavie Tour zůstala na 369 900 Kč, za 449 900 Kč pořídíte nafťák. Výbava je pouze jediná, najdete v ní ABS a přední airbagy, za zbytek se připlácí zvlášť.

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 17 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 207 příspěvků