Škoda Vstupuje na vietnamský trh, který automobilka vnímá jako bránu do regionu ASEAN. Zdroj: Škoda

Škoda Vstupuje na vietnamský trh, který automobilka vnímá jako bránu do regionu ASEAN. | Zdroj: Škoda

Slavnostní ceremonie se účastnili zástupci české i vietnamské vlády a společnosti TC Group, která je partnerem české značky v oblasti prodeje e výroby. Zdroj: Škoda

Slavnostní ceremonie se účastnili zástupci české i vietnamské vlády a společnosti TC Group, která je partnerem české značky v oblasti prodeje e výroby. | Zdroj: Škoda

Škoda hodlá vybudovat do roku 2030 tři desítky prodejen, které mají zajistit roční odbyt 40 000 vozů. Zdroj: Škoda Auto

Škoda hodlá vybudovat do roku 2030 tři desítky prodejen, které mají zajistit roční odbyt 40 000 vozů. | Zdroj: Škoda Auto

| Škoda Kodiaq 2.0 TDI/147 kW 4x4 DSG Sportline Foto: Samuel Mareček

| Škoda Kodiaq 2.0 TDI/147 kW 4x4 DSG Sportline | Foto: Samuel Mareček

Následně se k nim připojí Octavia, Superb i elektrický Enyaq. Zdroj: Škoda Auto

Následně se k nim připojí Octavia, Superb i elektrický Enyaq. | Zdroj: Škoda Auto

V úvodní fázi sem budou automobily importovány z Evropy. Zdroj: Škoda Auto

V úvodní fázi sem budou automobily importovány z Evropy. | Zdroj: Škoda Auto

Od poloviny příštího roku Škoda využije potenciál indické fabriky produkující model Kushaq s finální montáží ve Vietnamu. Zdroj: Škoda Auto

Od poloviny příštího roku Škoda využije potenciál indické fabriky produkující model Kushaq s finální montáží ve Vietnamu. | Zdroj: Škoda Auto

Stavba výrobní haly v průmyslovém parku Viet Hung v provincii Quang Ninh už probíhá a produkce je naplánována na 27 000 vozů k roku 2027. Zdroj: Škoda Auto

Stavba výrobní haly v průmyslovém parku Viet Hung v provincii Quang Ninh už probíhá a produkce je naplánována na 27 000 vozů k roku 2027. | Zdroj: Škoda Auto

Pro automobilky je Vietnam slibnou příležitostí. Zdroj: Škoda Auto

Pro automobilky je Vietnam slibnou příležitostí. | Zdroj: Škoda Auto

Aktuálně je čtvrtým největším odbytištěm v jihovýchodní Asii, přičemž se zde počítá s prudkým ekonomickým rozvojem, který posílí životní úroveň. Zdroj: Škoda Auto

Aktuálně je čtvrtým největším odbytištěm v jihovýchodní Asii, přičemž se zde počítá s prudkým ekonomickým rozvojem, který posílí životní úroveň. | Zdroj: Škoda Auto

Momentálně připadá na 1000 lidí jen 38 automobilů, přitom Vietnam má asi 100 milionů obyvatel. Zdroj: Škoda Auto

Momentálně připadá na 1000 lidí jen 38 automobilů, přitom Vietnam má asi 100 milionů obyvatel. | Zdroj: Škoda Auto

| Škoda Kodiaq 2.0 TDA řada z nich si bude moci později dovolit vyměnit motorku za auto.I/147 kW 4x4 DSG Sportline Foto: Samuel Mareček

| Škoda Kodiaq 2.0 TDA řada z nich si bude moci později dovolit vyměnit motorku za auto.I/147 kW 4x4 DSG Sportline | Foto: Samuel Mareček

Slavnostní ceremonie se účastnili zástupci české i vietnamské vlády a společnosti TC Group, která je partnerem české značky v oblasti prodeje e výroby. Zdroj: Škoda
Škoda hodlá vybudovat do roku 2030 tři desítky prodejen, které mají zajistit roční odbyt 40 000 vozů. Zdroj: Škoda Auto
| Škoda Kodiaq 2.0 TDI/147 kW 4x4 DSG Sportline Foto: Samuel Mareček
Následně se k nim připojí Octavia, Superb i elektrický Enyaq. Zdroj: Škoda Auto
12
Fotogalerie

Škoda oficiálně vstupuje do Vietnamu. Auta tam nejdříve bude dovážet, pak i montovat

Vietnam je pro automobilky perspektivním trhem s očekávaným dynamickým růstem. Škoda se rozhodla příležitost chopit na počátku a do konce desetiletí si zde vybudovat stabilní pozici.

Škoda rozšiřuje celosvětovou působnost. Nejnovějším počinem je vstup na vietnamský trh, který Škoda vnímá jako bránu do regionu ASEAN. Slavnostní ceremonie se účastnili zástupci české i vietnamské vlády a společnosti TC Group, která je

Průnik na trh má být dynamický. Škoda hodlá vybudovat do roku 2030 tři desítky prodejen, které mají zajistit roční odbyt 40.000 vozů. Jako první se zde budou nabízet SUV Karoq a Kodiaq z Kvasin. Pak se k nim připojí Octavia, Superb i Enyaq iV.

V úvodní fázi sem budou automobily importovány z Evropy. Od poloviny příštího roku Škoda využije potenciál indické fabriky produkující model Kushaq s finální montáží ve Vietnamu. Stavba výrobní haly v průmyslovém parku Viet Hung v provincii Quang Ninh už probíhá a produkce je naplánována na 27.000 vozů k roku 2027.

Pro automobilky je Vietnam slibnou příležitostí. Aktuálně je čtvrtým největším odbytištěm v jihovýchodní Asii, přičemž se zde počítá s prudkým ekonomickým rozvojem, který posílí životní úroveň. Momentálně připadá na 1000 lidí jen 38 automobilů, přitom Vietnam má asi 100 milionů obyvatel. A řada z nich si bude moci později dovolit vyměnit motorku za auto.

Škoda Octavia

Škoda Octavia je nejprodávanější automobil v ČR a současně nejprodávanější model značky Škoda. V roce 2020 byla uvedena na trh Octavia IV – čtvrtá generace novodobé Octavie, tentokrát se čtyřmi variantami pohonů: spalovací motor, mild-hybrid, plug-in hybrid a stlačený zemní plyn.

Ceny a výbava • První jízda Škody Octavia RS iV • Škoda Octavia Scout • Hybridní modely • Škoda Octavia RS • Test Škoda Octavia 2.0 TDI Evo

Doporučujeme

Články odjinud