Škoda odtajnila další z letošních faceliftů. Citigo dostalo i novou kapotu

Během dvou měsíců letošního roku již Škoda stačila představit dva modernizované modely. Po octavii přišlo na řadu i citigo. A aktivita mladoboleslavského výrobce tím pro letošek rozhodně nekončí.

Kapota, maska chladiče, nárazníky a mlhová světla. To jsou díly, které se nyní v rámci faceliftu mění u nejmenšího vozu s logem Škody, tedy u citiga.

Designové změny v oblasti nárazníků se podepsaly i na změně rozměrů vozu. Ten je nyní o 34 milimetrů delší a měří nově bez tří milimetrů 360 centimetrů.

Nejmarkantnější je proměna spodní části předního nárazníku. Otvor se roztáhl na celou šířku vozu a v jeho rozích jsou teď umístěna mlhová světla. Na kapotě se objevily nové prolisy. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Takový byl vzhled modelu citigo od zahájení výroby do počátku letošního roku

Uvnitř vozu se objevil nový multifunkční volant, změny se dotkly také přístrojového panelu.

Místo dříve nabízené navigace je teď možné na palubní desku do originálního držáku vložit mobilní telefony s operačními systémy iOS a Android. Mobilní telefon se pak spojí pomocí Bluetooth se zabudovaným systémem infotainmentu a řidič nebo spolujezdec pak můžou díky aplikaci Move&Fun využívat například kontakty nebo playlisty z paměti telefonu.Také se třeba díky funkci DriveGreen učit jezdit ekologicky.

Omlazená octavia právě zažívá premiéru ve Vídni. Podívejte se, jak se mění

Omlazená octavia právě zažívá premiéru ve Vídni. Podívejte se, jak se mění

V nabídce pohonných jednotek se oproti době před faceliftem nic nemění. I nadále bude na výběr jedna ze dvou variant zážehového litrového tříválce MPI. Slabší má výkon 44 kW (60 koní), což umožňuje dosažení maximální rychlosti 162 kilometrů v hodině, silnější varianta disponuje až 55 kW (75 koňskými silami) a jede až 173 km/hod.

Třetí variantou je opět motor upravený pro spalování benzinu a stlačeného zemního plynu. G-Tec má výkon 60 kW /68 koní.

Citigo bude mít stále tři stupně výbavy - Active, Ambition a Style. Zájemci pak budou moci sáhnout také po verzi Monte Carlo nebo akční nabídce citigo fresh.

Prospěl facelift octavii? Pět otázek a odpovědí po prvním svezení

Prospěl facelift octavii? Pět otázek a odpovědí po prvním svezení

Mezi barvami se teď objeví v nabídce i speciální odstín zelená Kiwi. Kola můžou mít velikost až patnáct palců a lak ve stříbrné nebo antracitové barvě. Kontrastní lakování střechy a vnějších zpětných zrcátek lze zvolit buď černé nebo bílé.

Auto se v oficiální premiéře představí během ženevského autosalonu od 7. března, výroba začne v dubnu a první vozy se u zákazníků objeví na počátku června.

Nový vzhled vozu Škoda Citigo si můžete prohlédnout na následujících oficiálních snímcích: 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

bazar

Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 370 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 888 km
Cena: 60 000 Kč
Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 216 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 349 860 km
Cena: 73 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2006
Stav: 267 318 km
Cena: 90 000 Kč
Skoda Superb 2
Rok výroby: 2010
Stav: 159 691 km
Cena: 295 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků