Škoda odtajnila ceny "sportovnějšího a terénnějšího" SUV Kodiaq

863 900 Kč za Kodiaq Scoutline a 871 900 Kč na verzi Kodiaq Sportline, budou dealeři značky Škoda v České republice vyžadovat od zájemců o tyto nové varianty většího ze dvou SUV v nabídce mladoboleslavské automobilky.

Škoda na autosalonu ve Frankfurtu informovala, že prodej začíná 15. září. Kodiaq Scoutline je ve všech motorizacích vždy sériově vybaven pohonem všech čtyř kol. Samozřejmě lze od běžného provedení rozpoznat díky specifickým designovým prvkům.

Devět důležitých zpráv po prvním svezení se Škodou Kodiaq

Devět důležitých zpráv po prvním svezení se Škodou Kodiaq

Vůz je k dispozici s motorem 1,4 TSI o výkonu 110 kW a manuální převodovkou od 863 900 Kč, v kombinaci s dvouspojkovou automatickou převodovkou DSG pak od 913 900 Kč. Benzinový agregát 2.0 TSI v kombinaci s DSG bude k dispozici od 953 900 Kč. Vznětový agregát 2,0 TDI o výkonu 110 kW v kombinaci s manuální převodovkou začíná na částce 908 900 Kč, s DSG od 958 900 Kč. Vrcholné provedení 2,0 TDI (140 kW) DSG je možno pořídit od 1 018 900 Kč.

Kodiaq Sportline lze zase rozpoznat díky černě laděným prvkům. Vstupuje na trh s cenou od 871 900 Kč, volitelně s motorem 1,4 TSI s pohonem předních kol a automatickou dvouspojkovou převodovkou DSG, nebo s pohonem všech kol a manuální převodovkou. S pohonem 4×4 a DSG je motor 1,4 TSI k dispozici od 921 900 Kč.

Benzinová jednotka 2,0 TSI o výkonu 132 kW s pohonem 4x4 a DSG startuje na 961 900 Kč. Motorizace 2,0 TDI o výkonu 110 kW je k dispozici od 916 900 Kč v případě kombinace DSG s pohonem předních kol, nebo pohonu 4×4 s manuální převodovkou. Tentýž agregát s pohonem 4×4 a DSG startuje od 966 900 Kč. Nejsilnější provedení 2.0 TDI o výkonu 140 kW se pojí výhradně s pohonem všech kol a dvouspojkouvou automatickou převodovkou DSG, debutuje s cenou od 1 026 900 Kč.

Příští rok se představí ještě nejsilnější verze kodiaqu s označením RS.

Na fotogalerii modelu kodiaq se podívejte níže:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
 
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 18 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků