Škoda odstartovala v Kvasinách výrobu nového Superbu

Škoda odstartovala v Kvasinách výrobu nového Superbu

V Kvasinách sjel z výrobní linky první Superb nové generace. Zahájení sériové výroby mladoboleslavské vlajkové lodi si vyžádalo nemalé investice do výroby, montáže i logistiky. První exempláře dorazí do českých showroomů v červnu.

Nová Škoda Superb vs. Passat vs. Mondeo: První tabulkový souboj  

Nová Škoda Superb vs. Passat vs. Mondeo: První tabulkový souboj  

Nedlouho po světové premiéře Škoda zahájila sériovou výrobu nové generace modelu Superb. Úplně první exemplář dostal šedou barvu karoserie Business. Nástup nové generace Superbu si vyžádal novou svařovnu a rozšíření výrobních hal, což znamená velké investice. Škoda jako příklad uvádí fakt, že pouze na svařovnu bylo potřeba vynaložit 1,7 miliardy korun.

Fotogalerie: Nová Škoda Superb na „živých“ fotkách

Fotogalerie: Nová Škoda Superb na „živých“ fotkách

První netrpěliví zákazníci si mohou nový Superb už objednat, prodejci přijímají objednávky od desátého března, kdy také automobilka vypustila do světa kompletní ceník. Na výběr je dohromady sedm různých motorizací a čtyři úrovně výbavy. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

TEST BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

včera | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků