Škoda odhaluje interiér konceptu elektrického SUV. Má pět displejů

Koncept pro autosalon v Šanghaji už má i vizualizaci svého interiéru. Elektromobil Vision E nabídne čtyři sedadla a odvážný design.

Čína je nejen pro Škodu velice významný trh. Proto se chce na nadcházejícím autosalonu v Šanghaji blýsknout konceptem elektrického SUV s názvem Vision E. Vzhled exteriéru a první informace jsme již přinesli:

Škoda dospěla k názoru, že nejlepším elektromobilem bude SUV. Tak má vypadat

Škoda dospěla k názoru, že nejlepším elektromobilem bude SUV. Tak má vypadat

Nyní však mladoboleslavští uvolnili také nákres interiéru. Plovoucí středový displej, menší hranatý volant s přístrojovým panelem umístěným u čelního skla, to už jsme viděli... Například na nedávno testovaném Peugeotu 3008.

Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Svůj displej však nemá jen řidič, ale i spolujezdec a dokonce i zadní pasažéři. Ti jej mají umístěný na opěradle předního sedadla. Pátého cestujícího v konceptu neusadíte, zadní sedadla jsou oddělena a vůz je čtyřmístný. Pro pohodlné vystupování z vozu se sedadla otáčí o dvacet stupňů. Po otevření dveří tak činí automaticky.

Klepněte pro větší obrázek

Další prvky souvisí se strategií Volkswagenu, konkrétně s plánovanou modelovou řadou I.D., která bude stát na speciální platformě MEB. Stejně jako Vision E. Tyto vozy představují nejen elektrickou, ale také autonomní budoucnost. Proto se i u Škody dají sklopit sedačky do komfortní polohy pro autonomní jízdu.

Klepněte pro větší obrázek

V Šanghaji díky Vision E uvidíme nejen technologickou, ale i designovou vizi Škody. Ta vizuální by měla přijít mnohem dříve. Inspirovat by se tímto konceptem mohlo připravované stylové SUV o velikosti Kodiaqu.

Prohlédněte si také exteriér konceptu Vision E:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků