Škoda odhalila kompletní ceník nového Superbu. Je z čeho vybírat

Škoda odhalila kompletní ceník nového Superbu. Je z čeho vybírat

Po ženevském oznámení základní ceny nového Superbu zveřejnila automobilka Škoda také kompletní ceník. Zájemci se mohou těšit na čtyři benzinové a tři naftové možnosti, čtyři úrovně výbavy, automatickou převodovku i pohon všech kol.

Škoda | Autosalony | Škoda Superb | Ženeva 2015

Nová Škoda Superb vs. Passat vs. Mondeo: První tabulkový souboj  

Jak už bylo řečeno, nejlevnější Superb je ten s benzinovou čtrnáctistovkou TSI ACT a výkonem 110 kW (150 k). S výbavou Active za něj zaplatíte 599 900 Kč. Stejný motor ve stejné výbavě můžete spojit také s automatickou převodovkou nebo pohonem všech kol. V obou případech zaplatíte shodně 664 900 Kč.

Dieselová část nabídky začíná čtyřválcem 1.6 TDI naladěným na 88 kW (120 k). Opět s výbavou Active vás vyjde přesně o jeden tisíc korun dráž než nejdostupnější benzinová jednotka. I tento motor lze spojit s automatem (+65 000 Kč).

Kdo chce naftovou čtyřkolku, ten musí sáhnout po dvoulitru a minimálně výbavě Ambition. V spojení se slabší verzí (110 kW / 150 k) vás vyjde takový Superb na 770 900 Kč, vrcholné provedení (140 kW / 190 k) pak má ve standardu také automat, takže cena poskočí až na 881 900 Kč.

Škoda | Premiéry | Autosalony | Sedany | Škoda Superb | Ženeva 2015

Fotogalerie: Nová Škoda Superb se připomíná v Ženevě aktualizováno

Součástí základní výbavy je například klimatizace, dálkové centrální zamykání, tempomat nebo šestnáctipalcová litá kola. Bez ohledu na zvolenou výbavu pak můžete připlácet za řadu věcí od čalounění kůže/Alcantara, přes elektricky nastavitelné sedadlo řidiče, až po navigaci nebo třeba i rezervní kolo. Všechny varianty totiž mají jako základ pouze sadu na opravu pneumatiky bez zvedáku a heveru. 

Kompletní ceník najdete níže. Prodej odstartuje v červnu. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

dnes | Michal Žďárský | 2 příspěvky
Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

J.D. Power každoročně pořádá anketu o kvalitě vozů na trhu v USA. Už druhý rok z něho nejlépe vyšla Kia se svým výsledkem 72 PP100.

včera | Daniel Havlina | 18 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků