Hm je perfektní Možná by se ten rozvor ještě mohl prodloužit o 3-5 cm ve prospěch interiéru a na malý úkor nekonečného kufru, ale jinak je to super autičko)) Desing je dokonalýýýýýýý a motor 1.6 FSI vypadá velmi slibně. Ráďa
Nechápu jak může Škodovka do takového auto nemontovat v základu elektrická okna. A podle výčtu základních výbav v tisku dokonce nebudou el. okna ani ve výbavě u Ambiente, což už beru za úlet.
Jinak souhlasím s názorem, že pokud bude cena Oktávky s klimou, výkonem 85 kW a elektrikou ... stát kolem 600 000,- (jako že u bratra Golfa V to tak vychází), může se stát, že věrní zákazníci sáhnou např. po konkurenci ze střední třídy (např. Mazda 6 má i tempomat v základu (a cena ¨byla kolem 590 000).
Octavia už není levné auto, cena patří spíše do "horních vrstech atmosféry". Ovšem podle toho, co jsem viděl, už Octavia není auto, jaké bývalo, patří už skutečně na přelom nižší střední a střední. U Octavie I to bylo jen přání Škody, u Octavie II je to fakt.
Myslím se, že až na ČR Škodovka nedisponuje tak známou značkou jako jsou např. VW, Renault, Opel, Peugeot (ikdyž si můžeme o jejich autech myslet cokoliv). A tak si myslím, že pokud se snaží držet krok se známymi značkami, je to správné, nikoiv však v cenách.
Zajímalo by mě podle čeho jste posuzovali "dostatečné boční vedení". Ono tak lze soudit na základě krátké chvíle (koneckonců sami píšete, že jste tam neseděli dlouho), kterou jste ve voze strávili? Já až do teď myslel, že se to projeví až při jízdě. Nebo jste snad s vozem už jezdili?
Vůbec mám dojem, že celý článek je plný frází a jak jinak než pozitivních. Jde o škodovku, že jo .......
Dobré boční vedení lze poznat i bez jízdy, stačí se v sedačce pořádně zavrtět. Rozhodně je lepší než u současné verze, o tom není sporu.
Možná se vám to zná jako fráze, ale z toho auta máme velmi dobrý pocit, skutečně nás v pozitivním slova smyslu překvapilo. Je ale jasné, že test ukáže víc.
kedy sa môžeme tešiť na prvý test nove Octávky ?
Předpokládám, že v měsíci začátku prodeje; bohužel nejprve poputují Oktávky do tištěných médií.
neni spatna...ale...za ty penize se da koupit Volvo V40...vyberte si...BTW jsem zvedavej kolik lidi si to poridi s 1.4MPI
V40??? Je to síce Volvo, ale už veterán - veď aj kvôli tomu stojí len toľko
Neviem, v akom svete zijes.3. generacia V40 prisla na
trh len pred necelymi dvoma rokmi.Len tak mimochodom,
zakladna verzia stoji priblizne 700 000 Sk.
No nevim ale muj nazor je takovej ze skodovka zustanem skodovkou a za cenu 650 tis. si radsi koupim mazdu nebo volvo ve stejne vybave neli lepsi a navic mam zaruku kvality coz se u Shade neda tvrdit hold Shade je Shade a Mazda je Mazda a Volvo je Volvo (pro mene chapave Shade=predrazenej a nespolehlivej smejd, Mazda+Volvo je zaruka kvality, spolehlivosti a perfektniho servisu coz se u koncernu VW neda rict)
a ted at zacne FLAMEWAR
flamewar nezacne, pretoze si vystihol situaciu
skoda sa zdrzovat diskusiou o Oktavii, ked existuju omnoho lepsie auta . a nielen Mazdicka, tych lepsich alternativ Octavie je privela
Pane Broža ,
zkuste také prosím trochu nafotit toho kombíka co je vidět na promítacím plátně - viz 2.obrázek v článku , dík
Ivo
Současnou Oktávku kombi si můžete prohlédnout i jinde
Z toho obrazku bych rekl, ze je to starej kombik
Skoro ako HYUNDAI
Pokud si ji budu moci koupit jako kombi, 4x4, TDI a automat tak si ji koupím.
To že někdo nechce kombi, to chápu, ale že se někdo koupí jen půl náhonu v benzínu a s klackem k přehazování rychlostí ... tomu fakt nerozumím.
Miloš
Proboha proč pořád dělají to ovládání oken vedle kličky? Vždyť je to příšerně nepohodlné, stěžovalo si na to v mém okolí nezávisle už několik majitelů Oktávky I. Přitom jiná "koncernová" auta, jako např. Seat Toledo/León, to mají vcelku normálně - takovým tím "tahátkem/tlačítkem" v madle dveří.
Neni nahodou pan Novak pan Staropramen pod jinym jmenem? Moc bych se nedivil..
Nedejte se vysmát škodovka a auto? To jsou přece protichůdné pojmy!!!Ukradený design, zkurvený vnitřní prostor - to jsou typické znaky značky škoda....
Proto se většině lidí Líbí
Skurvená musela byť tvoja mater, keď utrčila svoju pindulku tvojmu čurákovi fotrovi, keď splodili taký genetický odpad, ako si ty! Ako sa do hory volá, tak sa z nej ozýva!!!
Nevim co na tý Odstávce vidíte? Já na ní vidim jen že se škoda vrací zpět k mynulosti např pedálem plinu odspodu ala 120. A to vše za 800tísíc. Je to jen Zkopírovaný Volvo no není se čemu divyt. Škoda nebýt kopírování jiních značek by nebyla tam kde je - v prdeli. Určitě to bude pokračovat v tradici odstávie jedna, která byla naprosto nespolehlivá a nevydržela. Toť můj názor
Hele, nauč se nejdřív aspoň základy pravopisu, ať neděláš zase ze sebe debila...
Hele Pepiku, najdi si svuj nick a nevydavej se za me!
Mno co k tomu říci? Snad že jen víme co jsi zač, takže se s tebou a s tvýmí komplexy nubudeme zatěžovat.
parada, je to fakt parada zvenku i vevnitr. myslim ze vyrobu toho starce bodou muset ukoncit mnohem driv nez predpokladali protoze po tomhle nemuze jit na odbyt
To auto je fakt super,ale tak za současný ceny..Pokud bude dražší než Golf,což je pro mě docela šok,tak to fakt nevím.Auto je krásný(oproti tomu co jsem očekával),ale pokud chtěli udělat střední třídu,proč tam kua neflákli trochu větší rozvor??Aspoň 2,6m.Kdyby byla Elegance 1,9 TDI 77KW za 550-600tis.tak do ní jduale to je nejspíš sen..takže se juknu po skutečný střední třídě.Jo nepřipadá vám zepředu vzdáleně Hyundai XG??
Základní cena je 424900Kč
Jak poznam ktera fotka je classic a ktera elegance? Ze tam nema klima v interieru a nema lakovany zrcatka? Hlavne by me zajimala cena ty 1.6 75kw s el. oknama s clima, radiem a nejakejma peknejma kolama?
Přesně tak, navíc Classic nemá kůži
Prepocital jsem si cenu, kterou SKODA a.s. oznacila v Zeneve ELEGANCE 1,6FSI a vychazi na 635 000,-
Výpočtom podľa kurzu to možno vyšlo tak. Ale skús si napr. prepočítať súčasnú Octaviu alebo Fabiu a zistíš, že tá cena je niekde úplne inde - tu je podstatne nižšia, než v zahraničí. Holt musíme v napätí čakať na oficiálne ceny pre Čechy a Slovensko
Nic moc, zezadu vypada dost lacine, lampy jsou asi z pudy?? Nekdo zaspal soucasny trend, ale na druhou stranu co by se pak tunilo. Predek je povedeny, ale je to stale jedno a to same auto. Myslim ze si ponecham svoji starou 1,9 TDI 2001!
Golf V? Vzhledem k tomu ze klesa zajem o IV tak V uz asi nema sanci, dost bylo Golfa!! Neco noveho!!
Aby neklesal zájem o G IV, vždyť už G IV je výběhový model Prodejně si G IV vedla dobře Nad GV visí obrovský otazník....
Vypadá to že Astra, Focus a spol. tu mají velkého konkurenta Jestli bued Škoda takhle pokračovat, tak se Octávia stane bestcelerem této třídy.
Fakt si to myslis? Me prijde ze ta cena ji v tom moc nepomuze. Dobre vybavena a s rozumnym motorem bude stat okolo 600 tisic a to je moc. Za 600 tisic se da v akci sehnat rozumny auto stredni tridy (sice v zakladni vybave, ale ta je casto na urovni octavie elegance ...). Ale zalezi jak nasadi cenu i ostatni - ...
Takhle drahá je i současná Octávie. Myslim si to. Tahle Octávia je Pěkná vně i unitř. Kvalitní, poměrně veliká má výborné technologie. např. převodovka DSG. Samozdřejmě že si to Škoda nechá zaplatit. To ji taky přináší dobré zisky.
Mně se teda na první pohled líbí. Nevím jestli se mi to jen zdá a nebo je to fakt ale pedál plynu je asi ukotven na podlaze jako u Š120. To bude dost nepohodlné.Co vy na to?
Ve Škodě 120 jsem jel a ukotvení pedálu plynu v podlaze mi nijak nepohodlné nepřipadalo, skoro spíš naopak.
To se dalo čekat, má to tak i nové Audi A3 a Golf V, přece jen je Octávka na stejné platformě. Takhle uchycený pedál má i BMW.
A nikdo to nežeší.... Já bych se takovým detailem vůbe nezabýval. Je to přeci uplně nepodstatný...
Pro mě je to naprosto nepodstatné
Ta verze světlometů s xenony vypadá podivně.
Jsou tam jenom xenony.B-xenony to nejsou.Potvrzeno na infolince Škoda.
Dix
Oktavia uz zase nema zadni sterac, faceliftem 2001 ho dostala, ted ji ho zase sebrali. Jsem zvedavy, jestli diky lepsi aerodynamice, se nebude zadni okno uz tak spinit ....
ZAJDI SI NA OČNÍ ! Na jedný z těch fotek zezadu, kterou jsem stáhnul ten stěrač je.
Tak sorry, nejak jsem jej prehledl. To, ze jde o priplatkovou vybavu mi nijak nevadi.
Jo, ale je to priplatkova vybava.
A nebo jestli kdyz budes mit zadni okno nepruhledny od deste nebo od mlhy (kdyz auto dyl stalo), tak se nejakym zazrakem po nastartovani zpruzracni .
Nechápu to, podle fotek je Golf jen chudej příbuznej !!! Co s ním VW zamýšlí ?
už jsem se nad tím zamýšlel výše, ale taky to nechápu.
Toz kde je ten slibovany cenik? Mam pocit ze Octavku Classic si moc lidi nekoupi ani kdyby byla o 50.000 levnejsi nez O2. Akorat nechapu proc se nezlepsuje vybava u modelu Elegance a Ambiente. Klimatizace az u Elegance? To jsme zpatky o pet let proti konkurenci. Jenom 4 airbagy? To je opravdu nejnizsi stredni trida co se tyce vybavy ... trumfne je vubec nekdo s jeste horsi vybavou?
Výbava je ubohá jako u staré Octávky když začínala, tak taky ani GLX verze neměla el. okna. I ta přístrojovka u verze Classic je děsná. Slušně vybavená Elegance s motorem TDI bude tak za 650 000 Kč a to už je fakt dost.
na konkurencnom webe pisu: "Cena nové Octavie začíná na částce 424 900 Kč."podla mna je to nepredajne...
Myslím že se bude prodávat stejně dobře jako ta minulá generace. Pořád je levnější než třidveřový Golf bez kufru za 439900 (když pominu současnou akci).
No ten golf ma navic alespon tonovany okna, elektricky okna a zrcatka, dalkac k centralu (pokud se nepletu) a 6 airbagu ... A mozna by se jeste neco naslo ... Proste ve verzi s klimatizaci by mi ta nabizena vyabva stacila. To samy se o novy oktavce bohuzel rict neda ...
Divím se že u Golfa dali hned na rozjezd slevu a klimat. zdarma. To u Octávky nehrozí, ale přesto už teď registrují prodejci stovky zájemců o ní.
Jenže podle fotek je Oktávka II auto, zatímco Golf plastová náhražka
Jenom podle fotek pane, jenom podle fotek.
Octavia má skutečně podle prvních dojmů lepší interiér, nicméně vkus je záležitost čistě subjektivní
To bych netvrdil. Nejvic oktavek se stejne prodavalo ve vyssi vybave a s motorem TDI. Classicu jsem videl opravdu malo a tech s 1.4 jeste min (asi jen 2-3 za zivot . Na druhou stranu jsem jich videl docela dost jako SLX nebo Elegance (vetsinou 1.9 TDI 66kw) a tahle vybava stoji pres pul milionu uz dneska ...
A to jsi jeste necetl, ze Classic nebude mit dvirka na odkladaci schrance pred spolujezdcem. Ze by inspirace Fabii Junior? Divim se ze bude mit vubec zadni plato (kdyz uz ma ty ciry skla, coz ma taky Junior
Kryt odkládací schránky Classic samozřejmě má, je to vidět na fotkách
Jak je to u octavky s pedalem plynu??????????????????????
Jako v Golfu, uchycen zespodu. Sem zvědav jak se s tím bude fachat. Ale když to mají jiné a luxusnější auta, tak proč ne v Octavii...
Jo aha, blbe jsem to precetl - jedna se o uzavirani schranky na pristrojove desce uprostred, Classic tam ma jen otevrenou prihradku. Sorry za mystifikaci (i kdyz, inspirace Juniorem se stejne nezapre .
jo jasně, lada 2170 se dvěma airbegama, jen s abs a s klimou a compem za příplatek (a s obludnou palubkou:) na druhou stranu za míň jak 300tisíc (v přepočtu)
Ze zadu vypada jak KIA Schuma, nebo jak se ten korejec menuje. Nic moc. Predek je lepsi.
Souhlas, chromovane lampy jako ma Mazda 6, tomu rikam bomba! Tyhle jsou asi ze skladu
T venku je pekna (alepson dle fotografii), ale zevnitr se mi libi stredova konzole. Radio pekne nahore aby nato kazdej videl a klima ovladana nize ale zese ne az pri zemi jak je to u dnesni. Proste nadhera jen by mne zajimalo jak budou vypadat plasty a zpracovani u jinych verzi nez je ta nejvyssi
Zatímco poslední modely škodovky (Octavia I, Fabia a vesměs ostatní modely z koncernu VW) byly byly oproti např. francouzským vozům tradičně chváleny za tuhost sedadel přispívající ke nižší únavě na dlouhých cestách (sedadla bývala ideálně tuhá), od nové Octavie II. budou asi sedadla ideálně měkká:))
Viz. výše "Výborná jsou také sedadla. Překvapila nás dostatečným bočním vedení, ideální měkkostí a dostatečnou délkou sedáku."
Ale už v testu Golfu V 1.4 FSI je v tomto nějaká schíza:
"--- Přední sedačky jsou velmi pohodlné, možná až příliš měkké
a zároveň:
" ...Zato sedačky zaslouží pochvalu. Mají delší sedáky i opěradla a lépe provedené boční vedení stehen, které tak netlačí. Sedačka dobře drží tělo v zatáčkách, přičemž mne překvapila doslova francouzská měkkost. Oproti tvrdé čtyřce je to znatelný posun v komfortu. Osobně bych trochu přitvrdil, ale jen malinko."
Co tím chtěl básník říct?
Neřídím tím, co nějaký pisálek napíše do novin, na web, atd, ale vlastním pocitem. A ten mě praví, že sedadla v oktávii 1 jsou naprostá katastrofa, protože několik desítek vteřin posezu mě stačilo k naprostému zhnusení a kdybych s ní měl jezdit, tak do ní přemontuju sedadla z R 21, se kterými jsem i po osmi letech naprosto spokojený.
Asi to, ze u francouzskych aut je to prehnana mekkost, ze ktere boli zada, kdezto Octavie I mela perfektni tvrde sedacky. Nyni ale ma Octavie II mekke sedacky, ale jsou taky perfektni. Kdyby francouzi udelali tvrde sedacky, tak by si recenzent stezoval na tvrde lavice . Osobne mam v aute s mensim prostorem radsi tvrdsi sedacky, ale u velkych aut spise mekci (abych se citil jako v obyvaku
Až si do ní sedneš, tak uvidíš. Nemá to cenu řešit. Já upřednostnuji též tvrdé sedačky
Asi tak ...
No já upřednostňuji sedačky RECARO
teda jestli vw group vyrábí auta tak dobře jako jejich presentace .. tak to potěš klobás :))(CD s prezentací novýho golfa jsem zatím taky neotevřel na žádným compu :)
No ja jsem jim psal, at si tu stranku opravi, ze tam maj chyb jak nasr.no (ne jen v Mozille). Tak me odepsali...Vazeny pane,velmi litujeme,ale nase firemni strategie je zalozena na podporenejrozsirenejsiho prohlizece mezi nasimi zakazniky a navstevniky nasichstranek, a tim je IE. Pro Vasi informaci jeste dodavame, ze webovaprezentace nove Octavie bude spustena az zitra, tedy ve stejnou dobu, kdyna autosalonu v Zeneve probehne tiskova konference nasi automobilky, naktere bude novy model oficialne predstaven.Vas Skoda Auto Internet TeamNo jestli bude ta nova oktavka tak kvalitni jak jejich prezentace, tak potes koste.Fakt tyhle jejich zvasty nechapu, koho zajima nejaka firemni strategie??? Ja chci ve svem prohlizeci prohlizet stranky, ne takovyhle amatersky zmetky!!!
Proboha, pochopte to, Mozilla sice podporuje standardy a je lepsi nez IE, ale pokud ho pouziva 90 procent uzivatelu, tak proste bude prezentace Skody optimalizovana pro nej. Ani me se to nelibi, ale chapu to. Kdybych byl v jejich kuzi, nejednal bych jinak.
CD s prezentaci Golfa lze otevrit bez problemu, otestovano na 5 pocitacich celkem beznych parametru se standardnimi Windows 2000 a XP.
Chyba se stat muze, vsichni jsme jen lidi, no ne?
otestováno k dnešku na čtyřech počítačích win 98/2000/xp - nejde !
a dorazil mě dnes prodejce od folcvágnů když jsem tam byl dnes pětku probnout, když se mě zeptal co asi dělá špatně, že mu to cd nejde pustit ... muhehehe :)
To bude v rukach pane.
Pravděpodobně to mají přetížený
určitě, a to cd od vw je taky asi přetížený :)
dotaz na redaktory :) jak voní oktávie ? (zatímco některý auta jsou neutrální , jiný mi voni po 3M, tak 5golf příšerně smrdí :( (což se prodejce snažil zamaskovat tím že mi věnoval smradítko do auta, který teda smrdí diametrálně odlišně, ale taky hrozně:)
a co pod kapotou ? koukali jste ? budese kvůli žárovce blinkru muset vyndavat motor nebo se mi to jen zdá ?
jo a ta díra v palubce (na jedný z těch fotek), to je taky designerská slast - octávka junior aneb jak na autě za půl mega ušetřit 5 Kč při výrobě :(
Mimochodem mě ty stránky už jdou v poho. i ty webky
Moc se mi líbí. První fotka kterou uveřejnila Škodovka stála za pr*. Byl jsem z ní sklamanej. Ale nyní, když vidím tyto fotky, tak jsem 100% spokojenej. Prfektní desing je reprezentativní. Věřím že ve skutečnosti na tom bude ještě lépe. Možná tuještě chybí fotka motorového prostoru.
to ji budou delat jenom ve stribrne metalize?? jinak nekdo se tady ptal co je to s temi spojlery a kridlem, podle oficialnich stranek je to tuningovy kit na novou oktavii
Super, jak Octavka, tak doprovodné komentáře, reportáže a fotografie. Chlapi jen tak dál. Chvílemi si připadám, jako bych tam jel a byl s vámi.
Je to srot ako kazda skodovka.....
...na ktorú zjavne žiarliš a s takýmto prístupom budeš stále jazdiť na svojom Wartburgu 353 Combi
První fotky se mě nelíbili, ale teď jsem unešen, je úžasná. Jen by mě zajímalo co jsou zač ty fotky se spoilerama a křídlem...
Jakto že na tech fotkách má Octávia Spojler takový - dělený
A na jiných ho má takový?
Spoiler je deleny protoze jde o jakysi sportovni paket, ke kteremu patri i jiny zadni spoiler se sportovni koncovkou vyfuku viz. oficalni stranky skody
Jo, s těma spoilerama vypadá fakt dost dobře.
Je možný, že takto bude vypadat Octavia RS
O2 se mi libi. GolfV je taky prima, ale vevnitr je fakt chudobka. Ale obe auta vypadaji v realu lip, nez na fotkach.
Pokud bude O2 levnejsi, nez G5, tak asi opravdu bude Golfu docela zatapet. Dulezite je, jak bude vypadat nova Bora.
Ale dulezite take bude, kolik budou stat veci nad standard. Verim, ze Classic s motorem 1.4 bude treba za 399000Kc. Ale otazka je, za kolik bude 2.0 FSI. Otazka je, kolik budou chtit za DSG. Otazka je, kdy bude 4x4, kdy bude FSI Turbo. A hlavne za kolik.
Za kolik budou obe sestnactky, ktere jsou na spodnim konci pouzitelnosti (1.4 je nepouzitelna, zvlast pro tak velke auto - tak tak staci ve fabii). Tipuju, ze 2.0 FSI Elegance bude pekne drahe auto u ktereho se uz muze zacit premyslet o konkurenci - nejen Passatu, Lagune, Vectre ci Mondeu, ale i o bratrickovi Superbu. O kolik bude srovnatelne vybavena Octavia 2.0 FSI levnejsi, nez Superb 1.8T? A bude vubec levnejsi? I nez Celebration?
je to celkom pekne. ale cakal som vacsie zmeny. take revolucne. hlavne ta zadna cast. no nic. uvidime... a vdaka za tolko super obrazkov!!!
Mě se to z fotek líbí. Interiér je paráda. Vypadá skutečně líp než Golf V. Už se těším na osobní setkání a projetí. že bych přeci jen v budoucnu podpořil českého výrobce?? Už jsem v to nedoufal POtenciál má, teď záleží na marketingu.
Upřímně. Nějak nechápu co koncern zamýšlel Golfem V (nemyslím si že G V je špatný, ale designově, hlavně interiér je ale podle mého horší než u ŠKody) . Tahle Oktávka mu zřejmě bude zle zatápět. Napadá mě jen, že VW se nevzdal myšlenky na přesun do "vyšší společnosti" Poněkud méně podařený G V a naopak velmi podařený Passat 2005 (podle obrázků to tak vypadá) by znamenal přesun těžiště prodejů do vyšší střední...
no z obrazkov vyzera ze je tam viac takych perliciek :)Preco na volante neni namiesto tych sipociek hore dole a neviem coho este truba ako to ma OPEL. takisto aj vystrazne tlacitko smeroviek sa mi zda byt fakt trochu moc nedosiahnutelne z miesta vodica :(((no mozno iba na obrazkoch to tak vyzera ...ale inak super:)
Tak tak, jedným slovm nádhera Záleží však od ceny, jedine tá môže pokaziť môj subjektívny "love at first sight". Viacero ľudí, čo ju už videlo naživo vravelo/písalo, že naživo vyzerá o poriadny kus lepšie... No, čo už, nastal čas zmeniť tapetu s Mégane Grandtour za Octaviu II A prichystať väčšie prasiatko
A jeste take zalezi na cene. Prece jenom ty nelakovany zrcatka a netonovany skla u Classicu, to je opravdu bida. Kazdopadne musim uznat ze z techle fotek se mi libi vic nez z oficialnich (tam je prilis sterilni). Jsem zvedavy na opravdickou.
Souhlas s tim, ze oktavka bude golfu zle zatapet - prece jenom to vypada jako solidni auto. Takze snad jen uz ty ceny. Predstava ze za rozumnou motorizaci (tzn. alespon 1.6 benzin) a rozumnou vybavu (bohuzel to vypada ze rozumna je az elegance ) bude stat necelych 600 tisic (vychazim z ceny soucasne 1.6 elegance), v pripade dieselu 1.9 74kw cenu odhaduji tak na 660 tisic, tak to se mi vubec nelibi ... Blizi se totiz prilis autum stredni tridy (treba Mondeu) ...
zakladni motor v elegancu odhaduju na psychologickejch 579 900. 66kW TDI ted stoji 542 000 tak by to tak i podle tech vybav mohlo bejt...
nóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóó
Všiměte si jak se otevírá přední kapota. Na výměnu zárovky bude potřeba asi sundat celej blatník!!! To mě připomělo takovou fajn věc, pokud se nepletu tak jako povinná výbava v autě je sada náhradních žárovek zajímalo by mě k čemu to je, když většina lidí si tu žárovku ani sama vyměnit neumí??? Mám P 206 a po dvouch, sice úspěšnech pokusech o výmenu žárovky v předním světlometu, si je už radši nechávám měnit v servisu! Fakt je to hnusná práce (navíc v servisu si za výměnu účtujou 35 Kč) . Každej kdo si bude chtít sám měnit žárovky v Octavii 2 si bude asi muset nechat přeoperovat ruce do těžko říct jakého tvaru, aby pod ty blatníky došáh!!!
Praskla vám někdy žárovka ve světlometech? Mě ještě nikdy.
Ne, tak to v aute nemas asi H7ky. Dokud jsem mel H4ky, tak mi praskla zarovka 1 za 3 roky, tedkon mi praska tak 1 za rok a pul ....
To ze si u noveho vozu clovek sam zarovku nevymeni, to vite vy, to vim ja. Jen se 'tesim' na okamzik, az mi odejde zarovka, zastavi me policista a kupodivu mi nebude chtit okamzite naparit pokutu, ale bude trvat na tom, ze si mam vymenit zarovku.
Otazka zni:
Kdyz mu nabidnu kilo a at me ji vymeni on, bude to brat jako uplatek ?? nopopups();
No, jelikoz uz u mondea rv. 96 se pro vymenu zarovky musi vymontovat celej sevtlomet, tak tohle me nechava uplne chladnym
jde to pouze se sroubovakem, ale jde to ....
u mondeii >2001 uz to jde zase bez sroubovaku
Zkus si overit jak se meni zarovky a nefantaziruj.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.