Škoda Octavia získala v listopadu 72% trhu ve svém segmentu

Měsíc před koncem roku 2005 zaznamenala Škoda Auto pozitivní výsledek prodeje, když v listopadu dodala zákazníkům v České republice celkem 5 588 vozů.

Značka tak zvýšila svůj prodej proti stejnému období loňského roku o  3 132 vozů a 5,62 %.

Rovněž podíl na celkovém počtu nově přihlášených osobních a lehkých užitkových vozů na českém trhu je v porovnání s loňském stabilní.

Největšímu zájmu se těšil model Fabia (33 463 vozů) s podílem ve svém segmentu 58,75 %. Modelová řada Octavia oslovila celkem 15 995 zákazníků, což je o 1 257 více a posílila tržní podíl v relevantním segmentu na 72,0 %. Model Superb si zvolilo  2 223 zákazníků, což znamená oproti předchozímu roku rovněž nárůst.

Rovněž tržní podíl značky Škoda v segmentu lehkých užitkových vozů (LUV) vzrostl na 19,68 % a Škoda Auto zde ještě více posílila svoji dominantní pozici. V období od ledna do listopadu se její podíl zvýšil z loňských 3,31% na současných 19,68%.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

včera | Jan Mička | 6 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků