Škoda Octavia získala v listopadu 72% trhu ve svém segmentu

Měsíc před koncem roku 2005 zaznamenala Škoda Auto pozitivní výsledek prodeje, když v listopadu dodala zákazníkům v České republice celkem 5 588 vozů.

Značka tak zvýšila svůj prodej proti stejnému období loňského roku o  3 132 vozů a 5,62 %.

Rovněž podíl na celkovém počtu nově přihlášených osobních a lehkých užitkových vozů na českém trhu je v porovnání s loňském stabilní.

Největšímu zájmu se těšil model Fabia (33 463 vozů) s podílem ve svém segmentu 58,75 %. Modelová řada Octavia oslovila celkem 15 995 zákazníků, což je o 1 257 více a posílila tržní podíl v relevantním segmentu na 72,0 %. Model Superb si zvolilo  2 223 zákazníků, což znamená oproti předchozímu roku rovněž nárůst.

Rovněž tržní podíl značky Škoda v segmentu lehkých užitkových vozů (LUV) vzrostl na 19,68 % a Škoda Auto zde ještě více posílila svoji dominantní pozici. V období od ledna do listopadu se její podíl zvýšil z loňských 3,31% na současných 19,68%.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků