Škoda Octavia získala v listopadu 72% trhu ve svém segmentu

Měsíc před koncem roku 2005 zaznamenala Škoda Auto pozitivní výsledek prodeje, když v listopadu dodala zákazníkům v České republice celkem 5 588 vozů.

Značka tak zvýšila svůj prodej proti stejnému období loňského roku o  3 132 vozů a 5,62 %.

Rovněž podíl na celkovém počtu nově přihlášených osobních a lehkých užitkových vozů na českém trhu je v porovnání s loňském stabilní.

Největšímu zájmu se těšil model Fabia (33 463 vozů) s podílem ve svém segmentu 58,75 %. Modelová řada Octavia oslovila celkem 15 995 zákazníků, což je o 1 257 více a posílila tržní podíl v relevantním segmentu na 72,0 %. Model Superb si zvolilo  2 223 zákazníků, což znamená oproti předchozímu roku rovněž nárůst.

Rovněž tržní podíl značky Škoda v segmentu lehkých užitkových vozů (LUV) vzrostl na 19,68 % a Škoda Auto zde ještě více posílila svoji dominantní pozici. V období od ledna do listopadu se její podíl zvýšil z loňských 3,31% na současných 19,68%.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 74 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků