totalne uniformny dizajn co neprinasa nic ale ze vobec nic noveho.. dokonale zapadne do dennej sedi.
S designem moc naděláte. Auto všichni vidíme, většinou se buď líbí nebo ne. Více bych ocenil nějaké ocenění za technický přínos, spolehlivost nebo vlastnosti. Teď je otázka, zda na taková ocenění O4 má.
Za spolehlivost?:DD
Tak zrovna u auta je design důležitý minimálně proto, že tím jak vypadá utváří mimo jiné i podobu veřejného prostoru. A ošklivost okolí obecně příliš nezvelebuje. Škoda, že to ve Škodě stále nepochopili. Na druhou stranu je vtipné, jak konzervativní jsme při výběru auta a jeho barvy a jaká prasata při stavbě/rekonstrukci baráku.
Jirko, pokud jde o zvelebení veřejného prostoru, tak to by děvčata ve věku 18-25 musela na veřejnosti povinně chodit nahá a starší by mohly na ulici jenom když cvičí a dbají o sebe, jinak zakrýt rouškou nebo nejlépe rovnou burkou :-D Auto je pro část lidí buď dopravní prostředek a nebo náš symbol, náš hrad, naše radost. Je jasné, že doma vysávání odkládáme a naopak jsme nervózní, že ve voze nemáme čisto. Ale mluvím o tom, že design Škodovky všichni vidíme a většinou mají lidé na první pohled jasno, líbí - nelibí atd. Takže ztráta času hodnotit nebo se o tom bavit, naopak je třeba se zaměřit na vlastnosti, které se odkrývají postupně. Jízda, pocit při ní, ovladatelnost, důvěra v automobil, pohodlní, schopnost automobilu řešit dopravní situace. To jsou nekonečná témata, která někdy nejsou zřejmá po mnoho let. Jak automobil vypadá vidíme, osobně design O4 hodnotím dle české školní stupnice za 2 a hotovo.
Petře, nejsem Jirka. Nicméně o designu se v této diskusi bavíme především proto, že informuje úspěchu Octavie v soutěži, kde se hodnotil právě design. Nic víc, nic míň. Moje poznámka je v tomto kontextu čistě rozvíjející teorii, zda je, nebo není důležitý. A za mě prostě je - nejen u automobilů. To přirovnání k ženám je trochu mimo, ale rád to pro tebe rozvedu. Ono totiž souvisí všechno se vším. Pokud by byla kvalita normou, potom bychom žili v hezčích městech, měli čistší krajinu a sami bychom vypadali zdravěji a nemusel by to kompenzovat výběr slečen, který si stanovil. Bohužel realita je taková, že většina českých měst a především obcí je ošlivá, žereme sračky, jezdíme v šedých octávkách, smrdíme pivem a cigaretama a neumíme si ani správně zvolit velikost košile. Tím myslím "průměr". A ne, hezký rodinný domek není o penězích, někdy stačí odpustit si tu křiklavě zelenou a hned je celá ulice o 50% hodnotnější. Grafika, kterou se prezentují firmy, materiály, které k tomu volí, atd.. nic z toho většinou kultivaci nepomáhá. Vedení obcí které si volíme ve většině případů už vůbec ne. Prostě čím míň toho chceme od sebe, tím méně se nám samozřejmě dostává a tak nám spousta věcí prostě "stačí". Ale to už jsme hodně odběhl od designu Škodovky. ;-)
Tak budete Jaroslav? Design je důležitý a také se nerad dívám na Multiplu 1.gen nebo jak jsou ohnité Astry a Felicie. Design ale vidíme, většina lidí se rozhodne na první dojem. Líbí, nelibí, nijaké ... Nemyslím si tedy, že je třeba o tom dlouze diskutovat. Naopak věci které tak zřejmé nejsou, například bude zdejší 1.0TSI průser jako TSI EA111 nebo ne? Takové záležitosti se neřeší, protože se energie a prostor vypotřebuje na PR ódy o tornádo linii a tomu, že lidé vlastně rozbité linie na 4 očku chtěli. Podstata toho, zda chtít Octaviu 4 zůstává proto stále nezodpovězená dokud s modelem nebudou praktické zkušenosti. O tom co si volíme, jak vypadají ulice a jiné samozřejmě souhlas, také jsem z toho smutný, že z větší části žijeme v buranově.
Respekt a 1*. Priklady tahnou a tech je zel u nas po malu nebo o nich media nepisi (o ceskem provans stylu nebo mega srubech se naopak pise vsude).Na druhou stranu respektujme vkus/potreby ostatnich, pokud neomezuji/neohrozuji okoli.
A proc mate na uvodni fotce predni masku z KIA, to uz koncern zacal kopirovat i asijsky design. No fuj velebnosti, dost na tom, ze je to zamoreny virem, jeste je to i osklive. Kolik ta designova cena stala?
Škoda si koupila cenu za design... :-D
No vida Škoda získala cenu za nejlepší design stejně jako Kia. A potom že to nejsou srovnatelné automobilky a že jsou Korejci zaostalí...;-)
No to sis dovolil tedy moc, to se ti u škodafans trpět nebude! :-D
Podle těch minusů, co ti naskočily, tak tobě také ne....;-)
Já to vím, že tady takto dopadnu, a to i s velice rozumným názorem. Výše mě za něj také ocenili. :-D Škodafanatikům zdar.
Současná Octavia se nepovedla tečkám navzdory, ale že ten granko puntík dostala i Scala? No očividně ji to nezatraktivnilo ani o puntík. Z portfolia Škody je to aktuálně nejošklivější model. Vypadá jako Fabia po ošklivé srážce s Rapidem.
Ona tahle automobilka ještě existuje? Tak ať si ještě užijí svých 5 minut slávy....
Hlasovani proběhlo v Česku...
Neproběhlo.
Ze to dostava kde kdo, je fakt. Ale tak kazde oceneni potesi. Nic asi o cene nepovi vice nez samotne hodnoceni 'vitezu'. Takze k ziskani 'prestizniho' oceneni staci napr. toto https://www.red-dot.org/project/skoda-scala-39840... .
Škoda Octavie IV nejlepší design ve třídě kombi, SUV, sportovních aut, sedanu, hatchbacků atd. Prostě Octavie je nepřekonatelná a přitom je to auto tak pro firemní pohůnky.
paradox je, že firemní pohůnci už často s budgetem na novou Octu nedosáhnou ...
Tak tak, moje obvyklá verze Style a 2,0 a DSG už je natolik dráha, že jsem si směl vybrat Superba, pěknou skladovku za nižší cenu O IV. Takže jsem na tom jskobpohunrk vydělal.
:-D Proto je Octavia vyprodaná že? :-D Že se na chudší nebo pomalejší nedostane, to je věc druhá. Kapacity naplněny a vyprodány, takže to tak špatné nebude B-] Hezkej den a šetři, třeba si za pár let nějakou odloženou také koupíš, až si lidé pojezdí ;-)
Proto, ze je nova Octavia tak popularni, se bude ta stara (4 ocko) vyrabet jeste skoro rok. Proste Octavia 110 Kw ve Style za 900 000 Kc je nesmysl. Za podobne penize se bezne prodava CLA SB od MB, nebo i C klassa. Miluju Skodovky,(mam 2 Superby) ale soucasny cenik Octavie je spatny vtip.
Kolem 900 se dá sehnat Toyota Camry.
Tyhle ceny jsou k smíchu. Opět to jen potvrdili.
Red Dot je prestižní? Jak vtip dobrý. Tenhle "puntik" se rozdává snad na počkání komukoliv kdo o něj projeví zájem, ale jak to vypadá zájemců ubývá
Nebyl bych si tím rozdáváním jistý. Předpokládám, že přihláška bude vyžadovat nějaký vstupní poplatek. Pravděpodobnost výhry je pak stejná jako u kola štěstí ve střelnici.
Z toho haterům škodovky prdne žilka.
Evidentně z toho máš druhé Vánoce. Je to stejné ocenění, jako auto roku. Nikdo nekupuje auto podle toho, kolik získalo cen, tedy asi až na tebe, ale podle svých představ, a až prodejnost ukáže, jestli je auto úspěšné, nebo ne. V Česku bude Octavia jistě úspěšná a já doufám, že i v Evropě, neboť na úspěšnosti, prodejnosti, aut Škoda je závislá velké množství zaměstnanců různých firem v tomto státě a tedy i stát.
Vzhledem k tomu, že tuto cenu dostal nedávno i obráběcí stroj, tak myslím, že z toho maj spíš všichni srandu. ;-)
Fidó to mě napadlo taky a hned ten první koment
Když to mohla dostat i ta čtyřoká krasavica, tak už to může dostat opravdu každý.
čtyřoká octávie se líbí dělníkům a spodní vrstvě čr. Nelíbí se vysokoškolákům a pražákům.
Subjektivně si myslím, že je podstatné, zda se prodává nebo ne. Buď máš hlad a nebo jsi úspěšný a sytý. Zda si tvůj výrobek koupili více v Plzni nebo Praze, Bc. nebo Ing. je možná nějaké zpřesnění kam se orientovat, ale jinak to jedno. Grafy nahoru, peníze již na účtě tak co. Dobrá práce Škoda B-]
A alkoholikům s totálně propláchlou hlavou se líbí nebo ne?
No toto. No toto. Dizajny odpudive vacsine tu komentujucich vyhravaju sutaze o designe. No toto no toto. Cely sve je hore nohami. Len tu je vsetko spravne. PS: Aspon ze sa da v tejto hlupej karantene popijat dobra Plzen sebou.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.