Škoda Octavia WRC v plné přípravě na listopadovou Britskou rallye

U Dobšiné na východním Slovensku 26. října v 8.00 ráno zahájila vývojová skupina týmu Škoda Motorsport testování vozu Škoda Octavia WRC Evo II, které trvalo od 26. do 29. října.
Škoda Octavia WRC v plné přípravě na listopadovou Britskou rallye
U Dobšiné na východním Slovensku 26. října v 8.00 ráno zahájila vývojová skupina týmu Škoda Motorsport testování vozu Škoda Octavia WRC Evo II, které trvalo od 26. do 29. října. Čtyřdenní test má za cíl odzkoušet novou elektroniku agregátu a optimalizovat nastavení podvozku Octavie pro listopadovou Britskou rallye.

Optimalizační zkoušky proběhnou pod vedením šéfinženýra projektu Octavia WRC Dietmara Metricha, když vedoucí testovací skupiny, bývalý tovární jezdec týmu Pavel Sibera, stále leží v nemocnici po operaci zlomené kolenní čéšky. První dva dny bude testovat tovární pilot Armin Schwarz, v sobotu po něm převezme volant Luis Climent.

Armin Schwarz řekl: „Na tomto místě jsme testovali již v minulém roce, takže místo i trať velmi dobře známe. Testovací cesta se svým charakterem hodně podobá bahnitým šotolinovým tratím, které můžeme očekávat na erzetách ve Walesu. Mrzí mě, že s námi nemohl jet Pavel Sibera, jehož cenné zkušenosti jsou k nezaplacení. Pavel je s námi neustále v kontaktu a my s ním tak můžeme vše alespoň telefonicky konzultovat.“

Manažer týmu Pavel Janeba ví, že ve Velké Británii bude o celkovém výsledku rozhodovat především spolehlivost vozu. „Našim cílem je vyzkoušet nově vyvinutou elektroniku pro waste gate u turbodmychadla, abychom se na výkon našeho silnějšího motoru mohli po celou dobu Britské rallye stoprocentně spolehnout. Pochopitelně budeme usilovně ladit podvozek a zkoušet různé pneumatiky. Na test s námi odjel pan Huismann, ředitel firmy Proflex z Nizozemí, který s námi bude testovat nové tlumiče a pérování,“ dodal Janeba.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků