Obvykle články s bulvárně zavádějícími nadpisy na mnoha webech vůbec nečtu, ale vzhledem k tomu, že zde se to drželo v rozumné míře a toto je první nadpis, který vyloženě lže, prosím autora článku, ať titulkáře nakope do kulí. Tohle ať si nezvyká. Pokud jde o jednu a tu samou osobu ... snad to zvládnete sám sobě, nebo požádejte bližní. A pokud jde o ženu, vyražte jí, dokud je čas.
...som zvedavy, kedy skoncia aj s dieslami.
No tak hlavně aby přestali šetřit na matroši, hlavně i interiéru, odhlučnění a na podvozku je zatím aktuální nová Octa kvalitou zpracování horší než ta 5-8 let stará dvojková :-O
fakt? Vždyť ta dvojková nestála za nic - ta měla snad nejhorší odhlučnění podvozku, jaké jsem kdy zažil. Trojková je teda ještě horší? A to někdo kupuje?
Už aby to bylo a doufám že skončí jednou provždy.
A hlavně ať tam nezapomenou dát to 1.0 tshit, ať to pekně "jede" a hlavně žere😀.Zlatá atmosféra s dlouhodobou spotřebou 4.9 - Clio Grandtour 1.2 56kw. A to nejezdím jako důchodce s kloboukem🤓
:-DVím,že to spuou lidí,sere,ale ono to podle spousty dostupných textů jede a dokonce ani nežere,naposledy porovnávaly dvě dodávky,jjednu naftovou a samozřejmě s benzínovým 1.0 Tsi a naložili to cementem a to tsi zvládlo okruch za 7.2 l.
http://autosalon.iprima.cz/videa/skoda-octavia-combi... ... Shlédněte to video, a pak mi dejte vědět, co jste si z něj odnesl.
Motorka mi žere víc, a to má o tunu nižší hmotnost :-D
S grandtourou za 4,9 litru? To by tě i ten klobouk předjel...
.... objednávat "něco" co nevím jak bude vypadat ???? to je naprostá zhovadilost !!!!!!!
Sice chápu, že někteří jedinci si auta prohlíží jako kdyby šlo o ženskou, a možná se s nim i mazlí, ale taky jsou lidi, co potřebují jezdit a je jim jedno, jak facelift bude vypadat, a neřeší ptákoviny.
Je smutné, že se najdou idioti, kteří v konkurenci kapitalismu přistoupili na socialistické praktiky automobilek a jsou ochotni objednávat auto a čekat na něj půl roku. To by bylo řevu, kdyby s podobným marketingem přišli třeba pekaři, aby jim náhodou nezbylo moc rohlíků.
Ale vždyť se dá přijít do salonu a říct, že chci skladovku v základu.Auto je na zakázku vyráběná záležitost, člověk si navolí kombinaci barvy, motoru, převodovky, kol, výbavy, přesně podle vlastních představ. Skříň "v základu" taky koupím do hodiny v prvním obchodě s nábytkem, ale pro kus podle mých představ budu muset k truhláři a čekat, než ji vyrobí.
Není pravda. Když jsem kupoval OII, běžná řada, žádné speciální požadavky, žádná metalíza - obyčejný lak - čekací doba 4 měsíce. Půl roku po zahájení výroby.Navíc, i kdybych měl speciální požadavky, nejde o žádnou "výrobu skříně podle mých představ", ale jen o "srovnání poliček v sériově vyráběné sektorové skříni".Na druhou stranu, můj zadek si pochvaluje, že jsem nečekal na OIII.Ale fakt je, že soused u nás čekal půl roku i na Dustera. Umí si někdo představit, jak Němec čeká půl roku na Dacii? Nejsou čekací lhůty v řádu měsíců jen dalším projevem "specifického českého trhu", jak se nám snažili namluvit, když se profláklo, že máme nejdražší mobilní volání a služby v Evropě? :-/
No, snad to nedopadne jako facelift dvojkové octavie. Zatímco před FL měla v jistých ohledech zajímavé rysy, po FL to byl hnus...
Soused z Boleslavi se tehdy rozhodl designově přiblížit svému korejskoslezskému nohsledovi.
Nohsledovi? podívej se na prodejní výsledky...
Prodejní výsledky nic nenaznačují, škodovky jsou spotřební úplně obyčejná auta, Hyundai je výrobce opravdových aut a je to úplně jiná liga.
Co fetujes?
asi chlupy z korejského bobra :D
No žádná škoda stejně si to kupovali jen nějací magoři na překračování povolené. rychlosti. Na co obyčejnému člověku je 230 koní? Vždyť to není ani ekologické...
Každé malé dítě ví, že 230HP není na překračování povolené rychlosti. Na překročení povolené rychlosti by vám třeba nestačilo ani 2000HP. Pár KM od našich hranic je neomezená.
Tobě je 230 a více koní k hovnu, ale někdo jako třeba já sere na ekologii, chce 400+ koní a chce překračovat rychlost kdy se mu zamane. A pro takové lidi je tu i možnost si koupit něco co má víc koní než tvůj vysavač.B-]
jo, jo ekologie je novodoba zdimacka na penize jeste vetsi oblbovak nez nabozenstvi.
To by mne zajímalo jak jsi udělal řidičák vždyť na silnicích jezději taky normální lidi.
Jen si těma autama a kecama kompenzuješ svoji vlastní nevyzrálost a neschopnost.
Tak to hlavne prosimte napal do stromu a ne do nekoho nevineho.
Chudák strom! Raději prosím do zdi :-)
Je s podivem ze kdyz ma nekdo rychle auto tak ma automaticky bourat do zdi ci stromu. Silny auto zabrzdi lip nez ty vase felicie a na pocet nehod jsou sportovni auta jen promile pripadu. Jehovisto doufam ze mas na aute napsano ze to nemas v hlave v poradku a ze az to naperes s feldou do stromu tak odmitas transfuzi. :-)
No ty seš dobrej vocas, dá li pánbůh abych tě na cestě nikdy nepotkal - budu spokojený.;-)
Takovemu spratkovi bych vypnul wifinu, "sofere".
Překlad pro tebe: nejde ani tak o výkon auta, jako o tvůj postoj. Překlad překladu: ..jako třeba já sere na ekologii, chce 400+ koní a chce překračovat rychlost kdy se mu zamane.Jistější než zeď, je nedávat některým lidem řidičák.;-)
Udivuje mě, že blbovi s takovou inteligenci jako máš ty vůbec dali řidičák. Nejlepe. napal do do stejnýho blba jako jsi ty :)
Panebože i tohle má volební právo? Pak se nedivme výsledkům.
Já to pochopil jako legraci, tedy "parodii", na titulek. Přesněji idiotský titulek a sám jsem měl nutkání něco podobného napsat. Já se zase divím, že to někdo takto pochopí a vezme a má volební právo.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.