Škoda Octavia velmi brzy skončí! Ale co bude dál?

Škoda Octavia velmi brzy skončí! Ale co bude dál?

Škoda Auto ve středu tohoto týdne ukončila možnost objednávek Octavie RS230, která musí uvolnit místo faceliftu. Informaci nám potvrdili někteří čeští dealeři s tím, že o budoucnosti standardního provedení a derivátů RS a Scout zatím nemají jasno. To už ale nyní neplatí.

Škodu Octavia RS230 už neobjednáte. Uvolňuje místo faceliftu

Škodu Octavia RS230 už neobjednáte. Uvolňuje místo faceliftu

Podle informací, které má redakce AutoRevue.cz k dispozici, bude možné standardní provedení Octavie objednávat pouze do 21. října (konec 43. kalendářního týdne), hned následující týden ale naběhne možnost objednávek modernizované verze. To ovšem neznamená, že se vůz objeví na silnicích hned – jeho výroba má začít až polovině února příštího roku, tedy krátce před premiérou na ženevském autosalonu.

Test Škoda Octavia 1.0 TSI: Otázka, na kterou neznáme odpověď

Test Škoda Octavia 1.0 TSI: Otázka, na kterou neznáme odpověď

Termín ukončení objednávek derivátů RS a Scout zatím není přesně znám, podle našich informací je závislý na naplnění kvót pro český trh. Jasno nicméně máme o možnosti objednání modernizovaný „eresek“ a Scoutů. Stane se tak v osmém kalendářním týdnu příštího roku, přičemž výroba začne o šest týdnů později.

Škoda Octavia po faceliftu: Bude vypadat přesně takto?

Škoda Octavia po faceliftu: Bude vypadat přesně takto?

Všechny verze modernizované Octavie bude spojovat jeden zcela nový prvek – vertikálně dělené přední světlomety. Zdroj redakci AutoRevue.cz prozradil, že se čeští dealeři s vozem setkali již zhruba v polovině letošního roku v rámci konference pořádané v pražských Letňanech. K vidění tam měl být i facelift Rapidu, model Kodiaq, který už ale v dnešní době není žádným tajemstvím, a nová generace Yetiho. Ta se bude velmi podobat Seatu Ateca, který se už v současnosti vyrábí v Kvasinách.

Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 18 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků