Škoda Octavia velmi brzy skončí! Ale co bude dál?

Škoda Octavia velmi brzy skončí! Ale co bude dál?

Škoda Auto ve středu tohoto týdne ukončila možnost objednávek Octavie RS230, která musí uvolnit místo faceliftu. Informaci nám potvrdili někteří čeští dealeři s tím, že o budoucnosti standardního provedení a derivátů RS a Scout zatím nemají jasno. To už ale nyní neplatí.

Škodu Octavia RS230 už neobjednáte. Uvolňuje místo faceliftu

Škodu Octavia RS230 už neobjednáte. Uvolňuje místo faceliftu

Podle informací, které má redakce AutoRevue.cz k dispozici, bude možné standardní provedení Octavie objednávat pouze do 21. října (konec 43. kalendářního týdne), hned následující týden ale naběhne možnost objednávek modernizované verze. To ovšem neznamená, že se vůz objeví na silnicích hned – jeho výroba má začít až polovině února příštího roku, tedy krátce před premiérou na ženevském autosalonu.

Test Škoda Octavia 1.0 TSI: Otázka, na kterou neznáme odpověď

Test Škoda Octavia 1.0 TSI: Otázka, na kterou neznáme odpověď

Termín ukončení objednávek derivátů RS a Scout zatím není přesně znám, podle našich informací je závislý na naplnění kvót pro český trh. Jasno nicméně máme o možnosti objednání modernizovaný „eresek“ a Scoutů. Stane se tak v osmém kalendářním týdnu příštího roku, přičemž výroba začne o šest týdnů později.

Škoda Octavia po faceliftu: Bude vypadat přesně takto?

Škoda Octavia po faceliftu: Bude vypadat přesně takto?

Všechny verze modernizované Octavie bude spojovat jeden zcela nový prvek – vertikálně dělené přední světlomety. Zdroj redakci AutoRevue.cz prozradil, že se čeští dealeři s vozem setkali již zhruba v polovině letošního roku v rámci konference pořádané v pražských Letňanech. K vidění tam měl být i facelift Rapidu, model Kodiaq, který už ale v dnešní době není žádným tajemstvím, a nová generace Yetiho. Ta se bude velmi podobat Seatu Ateca, který se už v současnosti vyrábí v Kvasinách.

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 67 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků