Zatím nejlepší design Octavie stejně jako Rapid. Kabáň myslím.
Ty krádeže navigací v té době byl hodně velký problém. Vím z VW fóra, že navigace ze Passatů B6/B7 se kradli ve velkým. Hlavně prý na Barandově v Praze. Některým lidem i několikrát za sebou. Ty navigace šli velmi lehce vyndat. Stačilo vycvaknout plast okolo navigace a pak tam byly jenom 4 malý šroubky do palubky. Navigace byla pryč ani ne do minuty.Pak se začaly vymýšlet určitý způsoby jak krádeži zamezit. Třeba dát šrouby z nezvyklou hlavou nebo ty hlavy šroubů zabrousit, aby nešli povolit. To bylo ještě horší. Protože v ten okamžik zloděj úplně v klidu navigaci vyrval z palubky a slabý plast na kterém to držel ulomil. Což pro nešťastného majitele potom znamenalo výměnu celé palubky.
Ale zpětně se to jeví jako špatné rozhodnutí vývoje, protože jiné automobilky v té době měli už dávno palubní systémy, které se prostě ukrást nedaly. Nijak.
za ty krádeže můžou majitelé vw koncernu. Najdou se i tady dobrá individua co frajeří, že mají koncern za hubičku a policie nedělá nic ani vůči těm co mají odpočet pro uklizečku a nadávají ti co koupili auta s dph, že jsou socky.
Nejpovedenější byla jedničková octavia s motorem 1,9D/100koní.Každá další inovace nějaké převratné zlepšení nepřinesla, spíše naopak v nějakém směru.
Žádná verze motoru 1,9D NIKDY neměla 100k. Jediným dieselem s tímto výkonem byla nejslabší verze 1,9TDI-PD se systémem pumpe-düse. Montovala se do Fabie I. a do Octavie Tour a Octavie 4x4. 2004-2010.
my se tady bavíme o 1,9Dieslu s měnitelnou geometrií statorových lopatek podtlakem, které při podtáčení rády zatuhly a tak přestala octávie zpívat. My se bavíme o rotačním čerpadle, né o tym, jak nafta z PD tekla proudem do oleje a ještě se šponama.
On upozorňoval na to, že TDI s rotačním čerpadlem bylo v Octavii ve výkonových verzích s 90 a 110 koňmi, zatímco výše uvedených 100 koní (a nejvýkonnějších 130 koní) bylo právě TDI PD.
jedničková octavie byla s rotačním čerpadle a když začne diskuze o ní, tak nebudeme se bavit o vrtulníku.
Ano, většina jich měla rotační čerpadlo a souhlasím, že to byly (a dodnes jsou) velmi dobré diesely. Asi jediné, které bych si i koupil. Ale jedničkoá Octavia měla pod kapotou i TDI PD, konkrétně to byly verze se 100 a 130 koňmi (74 a 96 kW). Ten první příspěvek byl, že nejlepší bylo těch 100 koní, na což jogurt upozorňoval, že to je asi překlep.
Petr Umr je stále stejný debil. Vyjadřovat srozumitelně se neumí, z podstaty nenávidí koncern VW a bezprecedentně vylizuje řiť Babišovi.
Ale byly inovace i dobré a promítly se i do fabie II, ale taky se začalo šetřit, třeba zkrácením svazku elektriky, které v ohybu byly krátké, šetřením na servisu a na reklamačních řízení typu pane budeme to dělat až při garančce aby jste to neměl zdarma........Jo ty turba jsou nesmrtelný s tým rotákem.
musíme k tomu adaptivnímu tempomatu napsat, že neumí zastavit a potom se rozjet třeba v kolonách nebo na ulici co má každých sto metrů semafory. Škodovka bojuje i jiným způsobem proti zlodějům a tak tento způsob se nelíbí ani majitelům, tak prodeje jsou tristní.
Pro hloupé neumí, pro ostatní umí. Základní a povinnou součástí všech těchto systémů "jízdy v koloně" a to pouze ve vozech s automatickou převodovkou, u manuálu by to z principu věci bylo k ničemu, je timeout, časový interval po který se vozidlo opět samo rozjede, ten je u různých vozů něco mezi 8 a 30 sekundami. Po jeho překročení už nikoliv, což je zcela elementární bezpečnostní prvek. Tedy během timeoutu nemusí řidič dělat nic a jakmile se vozidlo vpředu rozjede, asistent jízdy v koloně rozjede také. Po uplynutí timeoutu musí řidič dát vozu pokyn "rozjeď se". Ťuknutím do pedálu plynu nebo pohybem páčky tempomatu. Nic víc potřeba není.
Já si pamatuji škodu s automatem aisin s 1,6Mpi, potom sem s automatem škodu neviděl a právě ta dvouspojka, ty dvě lamely spojky pro přehřívání ten rozjezd po určité době v klidu neudělá.
Tak tohle jestli je pravda, tak takovou technologii ať si strčí Zlej pán do zadku, né díky.
No ono je to závislé na ruční brzdě. Pokud máš elektrickou, tak to funguje dle očekávání. Jakmile máš klasickou ručku, tak to po pár (3? 5?) sekundách na tebe po zastavení pípne, na maxidotu ukáže červené varování a musíš sám brzdit.V aktuální řadě se to bohužel týká FABIA / KAMIQ / SCALA, kde tedy adaptivní tempomat dobrzdí sice až do zastavení, ale pak vypadne. Někde jsem četl, že u těchto vozů je to vlastnost platformy, takže se s tím nedá nic dělat.Jo a byl jsem to "reklamovat", protože KAMIQ se takto skutečně chová a myslel jsem si že jde o závadu. Ani jsem si neuvědomil že už tak dlouho jsem neřídil auto s normální ručkou...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.