Zbavuje se Škoda zásob motoru 1.4 TSI? Octavia Trumf má 150 koní za 444.900 Kč

Vypítko  |  08. 01. 2018 08:08

já bych tu holotu nechtěl ani zadarmo

Odpovědět  |   | 
Stan  |  08. 01. 2018 08:36

Lžeš si do vlastní kapsy, kdyby ti zazvonili zástupci Škody před dveřmi a dali tí klíč od tohoto auta, tak se ti rozklepou kolena a budeš šťastný jak malý kluk, to že by jsi auto nabídl k prodeji a za prodané si koupil Hnujdu je už tvá věc.

Odpovědět  |   | 
Kaa  |  08. 01. 2018 12:57

Odpovědět  |   | 
vypítko  |  08. 01. 2018 22:07

pro socky jako ty Stane by se ten rozpadlej Hnůj hodil, já jezdím jedině ve svaté trojce a nechám si to dělat od tvý milfky

Odpovědět  |   | 
B  |  08. 01. 2018 22:55

Ve svatý trojce z pětadevadesátýho

Odpovědět  |   | 
sc1971  |  12. 01. 2018 00:12

ty vole... to jsou zase kecy ... kolik let bude ještě třeba ? ten socialismus nám dal zabrat, styl nám brutálně poklesl

Odpovědět  |   | 
a  |  08. 01. 2018 08:42

Na dnešní poměry holota. Octavii II po faceliftu ale prodávali ještě ve větším holobytu – to nemělo ani tónovaná skla... V té verzi jsem neseděl, tak ani raději nechci vědět, jak to vypadalo vevnitř,

Odpovědět  |   | 
Zbyněk  |  09. 04. 2018 18:37

Tonovaná skla měla octavie II FC v základní výbavě, jestli si to nepletete se sunsetem. Ten v základu nemá žádná automobilka.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  08. 01. 2018 08:43

To nemá za ty prachy navigaci?Potažmo dvouzónovou klimatizaci bez příplatku?
Tohle max za 350000,. zlatej Megane grand,sice se 130PS ale se vším!za cca 420000,- a bude spolehlivější!

Odpovědět  |   | 
Drak  |  08. 01. 2018 09:16

Je to masakr. Kupoval jsem trojku RS v benzínu 220k a manuálu hned, když to šlo do prodeje. Cena začínala na 619.000 Kč. Dovybavil jsem (navigace, vyhřívané sklo, nějaké pakety, audio) cena 70.000 Kč. Před slevou 689.000 Kč, slevu jsem dostal 15% a SUMA 585.000 Kč za prostorné a praktické auto, které má solidní motor, jízní vlastnosti a výbavu. Navíc v RS vypadá mnohel lépe než klasická Octávka. Vše včetně DPH. Nevím, kolik dostane běžný klient slevu, ale díky firmě, kde pracuji máme 15% u Škody a 19% u Fordu.

Odpovědět  |   | 
Dr. 120L  |  08. 01. 2018 10:07

Drak: to je trochu mimo, srovnávat RS po slevách s cenou akční nabídky bez slev. Jinak praktické a prostorné auto vypadá jinak než nižší střední ;) Já mám třeba díky firmě A6 Allroad za pár tisícovek ročně, a taky se tu nevytahuju jak si někdo může platit za Fabie nebo Rapidy 5 tisíc měsíčně, když já za tu samousumu mám allroada

Odpovědět  |   | 
Drak  |  08. 01. 2018 10:50

Vytahuješ se teď krapet ty bych řekl a navíc, jsi dorbá žebrota, když to platíš na lízačku, já to platil převodem z účtu ;)

Odpovědět  |   | 
sc1971  |  12. 01. 2018 00:14

a to je nějak důležité ?

Odpovědět  |   | 
SMRT  |  25. 05. 2018 11:04

A já si těma penězema ráno vytírám p...l a když něco zůstane tak i večer.

Odpovědět  |   | 
Drak  |  08. 01. 2018 10:52

Ale jasné, mocný diesel v šestihrnku dodá seběvědomí

Odpovědět  |   | 
Marek45  |  09. 01. 2018 14:55

Mocný diesel? Možná někde v nějakém zapadákově, nebo v Rumunsku
Sebevědomí muže dodat V8 5.7 (a více) HEMI, případně nějaký V6 3.6! Ale nafta?

Odpovědět  |   | 
Toper  |  08. 01. 2018 13:32

Pár tisícovek ročně? Tak trochu kecáš, nebo ta vaše firma tak trochu podvádí na daních a odvodech. Případně, je ta tvá A6 již zaplacený erár, kterým tam jezdí více lidí.


Odpovědět  |   | 
Cenda  |  08. 01. 2018 21:42

Nemusi. Firma mu jej poskytne pro soukrome uzivani a plati jen vyssi dan z prijmu. Takto jsem platil cca 800 mesicne za Accorda.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  08. 01. 2018 22:51

za soukromé užívání služebního auta = naturální příjem v hodnotě 1% z pořizovací ceny auta vč. DPH
Takže pokud ta A6 s 6 hrnkama (pokud to nebylo holoauto) stála cca 1,5 mil Kč vč.DPH
tak se to rovná příjmu 15 tis. měsíčně, z čehož ti musí ze mzdy strhnout 15% daň + sociální a zdravotní takže to to je za rok docela ranec, když vezmeš že je to jako bonus, kvůli kterému jsi přistoupil na nižší plat když jsi uzavíral pracovní smlouvu

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  09. 01. 2018 07:37

Na vysi platu to nemusi mit vliv.

Odpovědět  |   | 
a  |  09. 01. 2018 22:57

Většinou to nemá vliv ani na funkci rostlináře.

Odpovědět  |   | 
JoAn  |  08. 01. 2018 09:09

Mě by takové auto (za ty prachy) nesmělo ani parkovat na chodníku před barákem. Kamarád jsi koupil litrového Rapida za 400 tis !!!! Když jsem se ho zeptal, co ho vedlo k takému nákupu za takové velké peníze, v klídku mi odpověděl "Jsou na to levné náhradní díly" !!! Málem mě odvezla sanitka. Národe patriotů, prober se !!!!

Odpovědět  |   | 
Peter  |  08. 01. 2018 10:20

Prostě to kupují lidé, kteří už předem počítají s tím, že se jim tam něco rozbije, případně si nikdy neuzavřou havarijní pojištění a platí vše že svého.
Já se o ceny ND nestarám - Japonec(T...) dlouhá záruka, hav.poj. i po záruce. Za 17 let a 5vozů( já i manželka) pouze 1x před.ložiska + 1 srna řešena pojistkou.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  08. 01. 2018 19:59

A Japonci se jako nakazí? Proboha, kde to furt berete? Je to docela úsměvné, jako by to auto dělala nějaká vyšší inteligence...

Odpovědět  |   | 
Peter  |  09. 01. 2018 00:24

A četl jsi co jsem psal ? Od r2000 3x Corolla , 2x Avensis a teď k tomu ještě nové C-HR . Za tu dobu kromě brzd a pravidelného servisu pouze 1 x přední ložiska na Corolle. Nájezd cca 20- 25 tkm ročně. Nemám nejmenší důvod kupovat Octavie. Aspoň u mne rozhodně neplatí, že japonci mají drahé ND. Já nevím,co to je kupovat ND. Ale každý ať si koupí, co chce.

Odpovědět  |   | 
mikes  |  09. 01. 2018 21:53

Jasne. My mame v rodine avensise a bohate stacilo... Klima kaput hned po vyjezdu od dealera, opryskany lak na narazniku po roce, padani motoru do nouzaku, a zlaty hreb, motor KO po 120 tis. km.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  10. 01. 2018 12:37

%, diesel?

Odpovědět  |   | 
mikes  |  11. 01. 2018 22:08

Co %?!
Ano, je to diesel.

Odpovědět  |   | 
harry  |  25. 02. 2018 11:03

Mám čtvrtého japonce. Pouze u prvního ( Mitsubishi ) výměna chladiče. Mimochodem o 1500,00 levnější než na Oktavii. Pak 2x Toyota bez závad, nyní Mazda, bohužel hnijou.Potvrzuji. Ale Škodovku? Tam je za příplatek snad i volant. V základu dávají řidítka z koloběžky. Škoda slov a peněz

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  08. 01. 2018 10:20

Kdyby ten člověk byl opravdu tvůj kamarád, tak držíš hubu a nekazíš mu radost. Já nechápu, kde se v lidech bere stále taková hořká touha furt někomu radit, jak má za své peníze žít svůj život.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  08. 01. 2018 11:03

Aladin: On se ho pouze zeptal, co ho k tomu nákupu vedlo. Kde tam vidíš nějaké rady o žití života? Prober se a ruku na srdce. Ty, když si jdeš pro nové auto, jaké je pořadí tvých priorit? Je na prvním místě cena náhradních dílů? Asi ne, že? Proto si přece kupujeme nové auto.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  08. 01. 2018 11:47

Ano, mít přiměřené servisní náklady k ceně vozu je pro mě jedno z předních kritérií. Právě proto, že to moje kritérium v minulosti nebylo vůbec a kupoval jsem pouze srdcem. Volil jsem Almeru. Jenže platit stále za štíplé mlhovky 3x víc než na Octávii mě nebavilo, taky jsem časem začal přemýšlet nad zbytečně drahou pojistkou, nad tím, proč zarezlý motorek zadního stěrače musí stát 15tis a pod. Pokud jezdíš s vozem delší dobu, může se ti na pojistce a servisu značně prodražit. Oko bych nad tím přihmouřil, kdyby ten vůz byl naprosto vyjímečný. Ale takové raritky se v mé hladině 500-600tis nevyskytují. To ty peníze raději směřuji do pořizovací ceny vozu, než na jeho provoz.

Odpovědět  |   | 
SUP  |  01. 02. 2018 14:13

Ma pravdu predsedo, jj souhlas a like

Odpovědět  |   | 
Marex  |  08. 01. 2018 18:09

Ale vždyť mu radost nekazil, pouze chtěl vědět, co ho k takovému kaufu vedlo. Také jsem ze Škodovek vystřízlivěl a stejně, jako kamarádi přešel na japonské vozy. Má to ale jednu nevýhodu, když se sejdeme, už si nemůžeme navzájem dávat rady, jak co na svých autech řešit, na co si dávat pozor a kde levně sehnat náhradní díly

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  08. 01. 2018 10:33

Jo. Taky mám jednoho bývalého kolegu, jako jste vy a podobné rady jsme od nej dostávali denně, protoze on si koupil supr korejce a my jsme byli blbci.

Po zkusenostech s autem, sevisem, náhradními díly a uplatnitelností záruky se mu dnesk uz jenom smejem. Ale on to zase neni takovy vul, protoze se poucil, a nikdy si dalsiho korejce nekoupi....

Odpovědět  |   | 
Jakub  |  08. 01. 2018 12:41

Mám druhého korejce (RIO) kupuji roční předváděcí se slevou cca 70000 v slušné výbavě a nemám problém

Odpovědět  |   | 
tub  |  10. 01. 2018 13:57

predvadzacku by som bral maximalne za tych 70 tisic Studene starty, vytacanie este studeneho motora, skusanie co to da, ... taky motor musi byt po roku zhumplovany az no

Odpovědět  |   | 
Petr  |  01. 02. 2018 13:02

Taky jsem se nechal nachytat na 7let záruky. Po 40.000 km je motor KO a uplatnitelnost záruky tak u soudu.. Korejce už nikdy!

Odpovědět  |   | 
Stan  |  08. 01. 2018 10:56

Tak tebe bych chtěl mít za kámoše... Pochlub se co ti parkuje před barákem? Nebo co by sis za nové auto v ceně 400k koupil?

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  08. 01. 2018 11:08

Sice to není otázka na mě, ale za +/- 400 bych šel do Ibizi FR 1.5 TSI 110 kW. Momentálně nej nabídka v poměru cena/výkon.

Odpovědět  |   | 
Stan  |  08. 01. 2018 11:14

Ibiza FR je moc pěkné auto

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  08. 01. 2018 11:33

Je docela záhodou, proč někdo, kdo si plete měkké i a tvrdé y, má vůbec potřebu udílet rady ostatním. btw ibiza je auto velikosti fóbie. To je fakt užitečná rada.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  08. 01. 2018 11:55

qwertz: Ano, chybička se vloudila. Kdybych měl opravovat všechny tvé chyby v příspěvcích, tak bych tu byl do večera. Ale chápu, kopnout sis musel. A k tomu zbytku. Na jednoduchou otázku jsem dal jednoduchou odpověď, co na tom nechápeš? Že je Ibiza B segment? To jsi objevil Ameriku.

Odpovědět  |   | 
Stan  |  08. 01. 2018 12:54

Ibiza se píše s velkým počátečním písmenem mudrlante...

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  08. 01. 2018 13:24

Těch velkých písmen mi tam chybí víc

To může značit, že za ža a) neumím psát, za b) ignoruju velká písmena a diakritiku, c) překlepl jsem se. (3x ?) Vyberte si.

Zaměnit i/y lze jen z důvodu, že jste pologamotný, nebo jako pologramotný chcete vypadat. Neznám klávesnici, kde by tyto písmeny byly vedle sebe, nebo se jedno měnilo v druhé zmáčnutím shift.

Odpovědět  |   | 
Stan  |  08. 01. 2018 13:50

Píše se ignoruji a ne ignoruju, to obkecáš jak? Nepoučuj ostatní o jazyku českém, když jej neumíš používat...

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  08. 01. 2018 14:04

Variantu "a) neumím psát" máte v nabídce. Tak s čím jste prosím vás nespokojen? Naní to ani v logickém rozporu s předcházejícími příspěvky, neboť zde niomu rady neposkytuji (když už neumím psát). Ale třeba jenom vy neumíte číst, co já vím.

Odpovědět  |   | 
Stan  |  08. 01. 2018 15:08

Neumíš ani přemýšlet, jelikož nechápeš rozdíl mezi umět psát a umět skloňovat...

Odpovědět  |   | 
jvc  |  08. 01. 2018 16:32

Přesně pro tohle jsem po 30 letech odešel o ženy. Místo aby řešila problém, tak vždycky začala vytahovatí s ním zcela nesouvisející blbosti. S vámi si doma asi taky musí užít svoje, co?

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  08. 01. 2018 16:57

ale jo. máte pravdu. Já se tady jednou za měsíc vyblbnu a pak jsem hodnej

Jestli jsem se kolegu nekdy dotkl, tak se jim hluboce omlouvám. Vzdy se snazim drzet nejakou uroven, a vsem na dukaz ucty vykam

Odpovědět  |   | 
a  |  09. 01. 2018 23:08

Když jste tak chytrej a nekompromisní, měl byste si pořádně zjistit pravidla psaní velkých počátečních písmen. Názvy značek nebo modelů aut se totiž píšou někdy s velkým, někdy s malým. Záleží, jestli mluvíte o značce nebo modelu výslovně, nebo jestli obecně. S malým se třeba píše: „mám mercedes“, „jezdím ibizou“, „škodovku bych nechtěl“ atd.

http://nase-rec.ujc.cas.cz/archiv.php...

Odpovědět  |   | 
Stan  |  08. 01. 2018 13:51

Skloňování je ve tvém bodovém systému jak vysoko?

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  08. 01. 2018 14:06

V diskuzi na autorevue, kde si všichni titulují idiotem v okamžiku, kdy má někdo opačný názor, nebo si dovolil preferovat produkt jiného výrobce, se těmito drobnostmi nehodlám zabývat.

Odpovědět  |   | 
Stan  |  08. 01. 2018 15:04

Gratuluji, odpověděl sis na svůj vlastní rýpavý komentář k chybce v příspěvku od Shimiho. Pokud nejsi schopen dodržovat naprosto správně zásady jazyka českého ve svých příspěvcích, tak nepoukazuj na chyby ostatních.

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  08. 01. 2018 15:11

Tak že neumíte číst, jse již dostatečně dobře demonstroval. Nemusíte v této trapnosti pokračovat. Už to všichni víme.

Nepokuazoval jsem na chyby ostatních, pouze jsem se pozastavil nad tím, že někde s tímto písemným projevem má potřebu udílet rady ostatním. To jsou dvě zcela odlišné věcí, i když je mi jasné, že to vůbec nechápete.

Odpovědět  |   | 
Stan  |  08. 01. 2018 15:35

Zmínil ses o chybě jiného a POUKÁZAL tak na ni. Navíc si dost protiřečíš se svým oblíbeným výrazem neumět číst, za který schováváš své intelektuální i gramatické nedostatky. Shimi mi odpověděl na otázku, jaké auto by si koupil v dané cenové relaci, nejde tak tedy o jeho radu spotřebitelům.

Odpovědět  |   | 
LOL2000  |  08. 01. 2018 13:31

Tak qwertzi, každá hospoda má svého blba a mistní diskuze viditelně taky.Řadu let to tu dokazuješ.Titul mistní blb ti zde už dlohodobě patří a nic na tom nemění to, že jsi jinak inteligentní člověk. Naopak to ti ještě přitěžuje ale zároveň umožňuje každý rok titul místního blba vyhrát.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  08. 01. 2018 19:09

Celkem trefné, alespoň jsem se zasmál.

Odpovědět  |   | 
Nyte  |  08. 01. 2018 11:49

Rapid 1.0 TSI za cenílových 400 jsme teď do rodiny kupovali, už s ním mám něco najeto. Mile rád ti odpovím, proč ve výběru zvítězil.

Odpovědět  |   | 
tvoja mama  |  08. 01. 2018 12:31

Ahoj, mna to celkom zaujima, nevedel som sa dlho rozhodnut ci rapida alebo teda triedy vyssie ako megane/mazda 3. Rapid mi prisiel relativne drahy. Diky za odpoved

Odpovědět  |   | 
Nyte  |  08. 01. 2018 14:42

Mégane je zajímavý, resp. má velmi zajímavé ceny. Od toho odradila spíše jeho proslulost podprůměrnou prostorností vzadu, dále otázka osobních sympatií, kdy wow efekt už vyprchal, a potřeba spíše užšího auta než širšího. Mazda už je jiná cenová. Hodně jsem srovnával na příklad s Fiatem Tipo, který prostě nebyl tak výhodný, motor (1.4 turbo) podle všeho není z nejúspornějších a servisní síť nic moc.

Odpovědět  |   | 
Radon  |  08. 01. 2018 22:22

Pred 4 lety mne delali ve Skodovce kalkulaci na Rapid (1,2 motor, automat. klima, kozeny paket, corner) za 330k. Podobne vybavena Mazda 3 420k, Leon 385k. To mezitim Rapid tak zdrazil nebo co je v tech 400k za vybavu?

Odpovědět  |   | 
Nyte  |  09. 01. 2018 00:17

V poslední době zdražili všichni, ale u Rapidu mám pocit, že se ceny příliš neměnily. Za 400 (ceníková cena) jsou xenony, dešťový a světelný senzor, vyhřívaná sedadla, multifunkční volant a BT, dotykový infotainment, 4x el. okna, loketní opěrky vpředu i vzadu apod.

Odpovědět  |   | 
Milhaus  |  09. 01. 2018 07:33

Pokud se nepletu nedělal se Rapid s automatem pouze s motorem 1.4 TSI..?! Alespoň tomu tak bylo ze začátku produkce.

Odpovědět  |   | 
Milhaus  |  09. 01. 2018 07:36

Pardon čtu blbě po ránu. Aut.klima už to vidím. Koukal jsem nedavno na auta s automatem a nějak jsem z toho ještě teď v hajzlu

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  09. 01. 2018 07:39

Rapid mel/ma podvozek srovnatelny s Mazdou nebo Leonem?

Odpovědět  |   | 
houmr  |  09. 01. 2018 07:44

Ani omylom. Leon ma platformu MQB. Leon a Mazda 3 su nizsia stredna C segment, zatial co Rapid nie. Rapid je take koncernove vyprazdnenie skladu zastaralej techniky

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  09. 01. 2018 08:20

Rapid je chytra past

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  11. 01. 2018 15:11

Jedinym vyhodnym Rapidom (vzhladom na ucel) bol 1.2MPi.

Odpovědět  |   | 
a  |  09. 01. 2018 23:11

Rapid má špatný podvozek, za ty peníze nestojí.

Odpovědět  |   | 
Kaa  |  08. 01. 2018 13:06

I mě by to zajímalo. Proč Rapid a hlavně proč tříválec.

Odpovědět  |   | 
Nyte  |  08. 01. 2018 14:51

V první řadě proto, že Rapid s tříválcem je jedním z mála kompaktů, u kterých za 400 dostaneš zrychlení pod 10 sekund, vysoký krouťák a k tomu velmi nadprůměrnou výbavu. Výsledná cena šla navíc o nějakých 10 % dolů.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  08. 01. 2018 19:18

Zrychlení je zrovna celkem zbytečný parametr. Mnohem zajímavější je prožné zrychlení, chceš někoho předjet a chceš to co nejrychleji. Na to ti je zrychlení z 0 na 100 km/hod celkem k ničemu, když nad stovkou to začne být líné. Tím netvrdím, že to s tímto motorem tak je, ještě jsem s ním neměl tu čest se potkat.

Odpovědět  |   | 
Nyte  |  08. 01. 2018 20:26

V každém případě patří k tomu svižnějšímu na cestách a parádně odolává zatížení. I když zpřevodování není zrovna lehké.

Odpovědět  |   | 
mikes  |  09. 01. 2018 21:19

Zrychlení je zrovna celkem podstatný parametr protože ti napoví jaká je max. dynamika auta, kterou právě využiješ při předjíždění, kdy potřebuješ maximálně zrychlit. A mj. v dnešní době oprav dálnic je najezd na dalnici prave o testu max zrychleni z nuly. Najezd na okresku v hustem provozu z vedlejsi to same.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  10. 01. 2018 19:20

Ty najíždíš na dálnici tak, že zastavíš a potom startuješ z "nuly"? Na dálnici najíždím běžně z připojovacího pruhu a do připojovacího pruhu přijíždím většinou minimálně s rychlostí 60 km/hod a rozhodně nedávám při nájezdu plyn na podlahu.

A už vůbec nechápu, co to má společného s opravami na dálnici. Nikde jsem nepotřeboval takto startovat, naopak je zde potřeba být obezřetnější a neblbnout jako nějaký pošuk.

Pokud pojedu v koloně, předemnou "brzda" s 80 km/hod a v očích smrt, v protisměru něco podobného, tak potřebuji z této rychlosti ve vhodnou chvíli vystartovat a co nejrychleji "brzdu" předjet, a to je ovšem něco úplně jiného, než start z 0 na 100 km/hod. Tohle může být i při větší rychlosti a mnohým autům při tom dochází dech, proto se jedná o pružné zrychlení.

Odpovědět  |   | 
mikes  |  11. 01. 2018 22:52

"A už vůbec nechápu, co to má společného s opravami na dálnici. Nikde jsem nepotřeboval takto startovat, naopak je zde potřeba být obezřetnější a neblbnout jako nějaký pošuk."

Ty jsi toho na dalnici asi v poslední době moc nenajezdil. V místech oprav dálnice je provoz vedený odstavným pruhem, tzn. z přípojného pruhu na dálnici je běžný jízdní pruh. Nájezd na dálnici je v tomto místě ze STOPky, to neznáš?! Jak na takovem místě jedes? Jako pošuk nebo tu STOPku projedeš tou svojí šedesátkou? Ono ale nejde dogmaticky o to že zrychlíš 0-100, ale prostě pokud má auto nějakou dynamiku 0-100, tak bude mít adekvátní zrychlení i v disciplíně 30-100, 30-80, 50-100, 80-120 apod. za předpokladu že motor budeš vytáčet a budeš plně využívat dynamiku. Že můžou mít dvě auta se stejným zrychlením jinou pružnost, o tom se nepřu, to je jasné, zvlášť když se srovnává atmo vs turbo. Píšu od začátku že mi jde o max. možné zrychlení.

Co se týká předjíždění z 80kmh při jízdě v koloně, pak máš dvě možnosti jak to udělat:

1. použiješ to tvoje pružné zrychlení = jedeš na 6. kvalt, zadupneš plyn do země a pak se smrtí v očích zjišťuješ že zrychlení na 120 ti trvá dejme tomu 15-17s (cca u auta se zrychlením 0-100 za 10s. cca pokud jde o turbomotor, u atmo to samozřejmě trvá ještě déle). No a i u toho turbomotoru má pak smrt v očích nejen ten co jede před tebou, ale i ty a i ten co se blíží v protisměru, protože to trvá věčnost.

2. druhý způsob - snažíš se zrychlit maximálně co auto dovede a předjet co nejrychleji, protože předjíždění je vždycky kritický manévr s běžným autem - nikdy např. nevíš jestli se ten co jede před tebou 80kmh najednou nerozhodne tě vyškolit a taky na to nedupne. No a pokud potřebuješ zrychlit co nejvíce máš jedinou možnost jak to udělat, podřadit, a pak to zajedeš ne za 15s ale dejme tomu za polovinu. A pokud podřadíš, pak pro srovnání dynamiky dvou auta je parametr zrychlení rozumně vypovídající, protože tam už nezáleží na tom jestli turbo máš nebo ne. Neznám situaci, kdy auto A se zrychlením 0-100 za 10s je při podřazení a zrychlování 80-120 pomalejší než auto B které taky podřadí a má 0-100 za 12s. Ty ano? Pokud jo, které to jsou

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  10. 01. 2018 20:05

http://dfens-cz.com/kroutak-vykon-a-spol/...

Podívej se na obrázku, jaké má zrychlení z 0 na 50, z 0 na 100 a z 0 na 130 km/hod KIA a potom Peugeot. Následně se podívej na pružné zrychlení z 80 na 120 km/hod. Zvláští, pořadí si vyměnili.
http://postimg.org/image/gtw0w8s5v/...

Odpovědět  |   | 
R2  |  10. 01. 2018 21:23

Osobne nemam rad testy na pevne dany rychlostni stupen, kazde z tech aut muze byt jinak zprevodovane a jinak ochotne se nechat vytocit. Ve svem aute bych treba ze 60 zrychloval nejspise na 3. mpozna na 2. rychlostni stupen a kolem 100 preradil.
Prevodovka je take mnohdy duvodem nemalych rozdilu v testu 0-100, je velky rozdil, jestli konci tesne pred 100 nebo tesne nad 100 a zda tedy behem testu staci jedno prerazeni nebo musite radit dvakrat.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  10. 01. 2018 21:40

Zrychlení je ošidná věc. Dosáhnout jako první stovky neznamená, že je první v cíli. Tady je vidět, jak se to může také vyvíjet, a že při pružném zrychlení to bude mezi těmito auty úplně obráceně.
http://cool.iprima.cz/porady/autosalon/tesla-mo... ...

Tak pokud vyžaduji opravdu razantní předjetí, tak jedu za 3.

Odpovědět  |   | 
R2  |  11. 01. 2018 01:50

1. Souhlasim s vami. Obcas se clovek se silnejsim autem zabije driv nez clovek s trakarem dohrka do cile.
2. Nekdy je auto, ktere je zpusobile drzet stopu v obtiznych podminkach, degradovano neschopnym ridicem.
3. O nicem z toho nebyla do nedavna rec.
4. jelikoz nevidim video, tak naprosto netusim, proc jedete za 3. Priste napiste oc jse nebo dejte pouzitelny odkaz. Vynechte prosim pofiderni stranky televizi, na ktere se nikdo nediva. Navrhoval bych youtobe, stream, vlastni hosting a pod...
https://snag.gy/Slzrm2.jpg...

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  11. 01. 2018 05:55

Na tom není nic pofiderního a jestli ty si myslíš, že vše, cos nevytvořil ty, je cinknuté, tak si hledej kámoše konspirátory jinde a nepiš tady hlouposti. A že ty o tom nevíš neznamená, že to neexistuje.
Video normálně funguje, asi máš chybu mezi židlí a klávesnici, případně nemáš něco nainstalovaného, a já ti "ajťáka" dělat nebudu. Kdybys trochu něco o PC tušil, tak na tom obrázku máš napsáno, proč ti to nejde.
To video není moje, je to z textu zjevné, a poznámka o trojce znamenala, že pokud potřebuji rychle předjet, i při rychlosti k 90 km/hod, klidně podřadím na stupeň 3.

Odpovědět  |   | 
mikes  |  11. 01. 2018 22:58

Zvláštního na tom není nic když srovnáváš pružnost atmo a turbomotoru, je jasné že turbomotor bude pružnější a komfortnější pro běžnou jízdu. Ale podívej se na zrychlení když zrychlují na max, KIA jde z 50 na 130 za 12,6s, Peugeot za 14s, a to je to o čem mluvím. Tam ti je větší pružnost naprd, když v KIA podřadíš tomu Peugeotu ujedeš.

Odpovědět  |   | 
Kaa  |  08. 01. 2018 20:04

Osobně jsem přesvědčen, že koupě tříválce není dobré rozhodnutí, jelikož negativa převládají nad klady těchto motorů.
Připouštím však, že méně náročný uživatel může být i s touto konstrukcí motoru relativně spokojen.

Odpovědět  |   | 
houmr  |  08. 01. 2018 21:03

Hmmm zaujimavy parameter vyberu vozidla zrychlenie z 0-100km/h pod 10s
Skuste porovnat napr. s Passatom B6 2,0 TDI 103kW, ktory na z 0-100 za 10,1s.........
Zoberte tie dve auta a zacnite zrychlovat z 80km/h a opakutje tuto situaciu po obsadeni vozidiel 4 pasaziermi. Udaj uplne k .....
Rapid som mal tyzden zapozicany a pisal som recenziu nan. Akurat tam bol motor 1,6 TDI.
Sam mam v aute 1,2 TSI a motor v tom aute som nevyberal preto ze je udavane z 0-100 za 10s
Ale spat k Rapidu. Uz na nom vylepsili veci, to kolko zmien sa odohralo hned po uvedeny vozidla na trh, co v historii Skoda nikdy neurobila. V skratke svoju klientelu si to najde, pripadne ak to niekto ma za priaznivu cenu hodne priaznivu beriem. Len v skratke. Skusenost je taka, ze Rapid urcite nie je auto nizsej strednej triedy (C segment), je tam vela kompromisov ( interier, kvalita, riesenia).

Odpovědět  |   | 
Nyte  |  09. 01. 2018 00:30

Nechytej mě za slova, uvedl jsem to jen jako typický údaj pro srovnání dynamiky. Máš pravdu, že průběžně se toho zlepšilo hodně a to včetně interiéru.

Odpovědět  |   | 
mikes  |  09. 01. 2018 22:09

Zrychleni 0-100 je uplne normalni parametr, co na to nechapes? Se ti asi zhrouti svet az zjistis ze pri simulovanem predjizdecim manevru 60-100 ma rapid čas 5.7 a pašík 5.6, viz. Adac testy (B7 dokonce za 6.2s). A k tomu nutno podotknout ze rapid plni ponekud jine emise nez starý jeste nepriduseny pašík.

Odpovědět  |   | 
houmr  |  10. 01. 2018 18:37

udaj zrychlenia z 0-100kmúh robis, kde bezne. Na tento udaj ma vplyv viacero faktorov sprevodovanie. Niektore auta to daju na 2-ke a niektore potrebuju 3-ku. Cize vo vysledku auto co musi zaradit 3-ku uz moze byt pomalsie, zatial co pri udaji zrychlenia 0-130 alebo 0-150km/h mozu byt karty uplne ine.
Podstatnejsia vec pre uzivatela by bolo pruzne zrychlenie 60-100 a 80-120 alebo 90-130km/h co bezne v premavke robis.
Polemizovat nad 3- valcom fuknutym s tazsimi prevodmi a nalozenom aute, skus si to a uvidis.


Odpovědět  |   | 
mikes  |  11. 01. 2018 23:14

No vidím že jsi to nepobral takže ještě jednou - když už trváš na zrychlení z nuly tak je to třeba na nájezdu na dálnici ze stopky (v místě oprav nemáš přípojný pruh), nebo při nájezdu na na okresku z vedlejsi cesty. Podstatné není ale to, že to je údaj 0-100, ale že bude auto se zrychlením 0-100 za 10s taky předjíždět rychleji než auto se zrychlením 0-100 za 12s., bude taky rychlejší v disciplíně 60-100, 30-80, 60-120 nebo cokoliv si vymyslíš pokud motor budes vytáčet. Samozřejmě jednou jednomu autu může jedna disciplína sednout víc než jiná díky převodům, ale ty rozdíly nebudou celkově vzato nijak zásadní, to pak je jenom o slovíčkaření a hledání disciplíny zrychlení 58,6kmh - 96,3, která bude ušita na míru převodum konkretního auta.

Pokud říkáš že na předjíždění nepotřebuješ podřazovat, pak si to spočítej, jen hrubé počty - auto se zrychlením 0-100 za 10s má pružnost 80-120 na 6. za cca 15s dejme tomu. Za celý předjížděcí manévr tedy ujede 400m než to rozkoulí z 80 na 120. Když podřadíš tak předjedeš na poloviční vzdálenosti.

Odpovědět  |   | 
j  |  06. 06. 2018 08:49

Abych si koupil Octavii 1.0 tříválec s otravným start stop systémem, který ničí motor a filtrem pevných částic za 450000,-, nejsem padlej na hlavu. nejspíš si půjdu pro Toyotu Auris 1.6 97kw a mám na 100 000km klid.

Odpovědět  |   | 
Pepa  |  08. 01. 2018 09:39

Ja holotu tve mati taky ne...

Odpovědět  |   | 
Marex  |  08. 01. 2018 18:00

Já bych to třeba zadarmo bral, ale obratem ruky bych to prodal nějakýmu Pepíkovi, co si ze Škodovky uchcává do gatí

Odpovědět  |   | 
moje jméno  |  17. 01. 2018 13:07

Holotu ? V základu je v tom vše, co je pro slušné ježdění potřeba. Škoda jen těch základních světel. Ty LEDky po druhém seřízení už svítí velmi dobře. Tvůj komentář považuji za více než hloupý

Odpovědět  |   | 
abc  |  08. 01. 2018 08:33

Prej zasoby, to je vtip roku. 😄

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  08. 01. 2018 09:05

už sama myšlenka, že výrobce má "v zásobě" tisíce motorů, svědčí o naprostém diletantství takzvaného redaktora

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  11. 01. 2018 15:20

To nie je tak jednoduche. Jedna sa o zabehnutu produkciu, od toho-ktoreho sub-dodavatela zacinajuc, zadanym vyrobnym planom pokracujuc az tym-ktorym skladom konciac. Do toho este technicke zmeny. Moze sa uplne normalne prihodit situacia, kedy auto prekona technicku zmenu (a koncern je v tomto doslova na spici), ktora nesie vazbu na ten-ktory motor, diel, normu apod. V mnohych pripadoch sa vec riesi tak, ze 'dopracujeme' viac dielov vybehoveho kusu. V extremnych pripadoch sa startuje vyroba vybehu reverzne. Diletantom by som skor nazval toho, kto sa nad tymto vobec pozastavuje.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  08. 01. 2018 09:21

Fakt takový luxus. okna v elektrice? No nepovídejte... já od Škodovky čekal, že tam dají švihadla s vysvětlením, že populace tloustne a trocha pohybu neuškodí

Odpovědět  |   | 
fony  |  08. 01. 2018 09:25

Jednoducho ..... Simply Clever ....... :D

Odpovědět  |   | 
tom  |  08. 01. 2018 12:01

Tak se podívej ke konkurenci. Dost zakladu ma vzadu švihadla, nicmene resi se to jen u skodovky

Odpovědět  |   | 
Marex  |  08. 01. 2018 18:18

No, ono není tak dávno, co Škodovka měla ty švihadla v základu i u předních dveří a to je na tom to úsměvné

Odpovědět  |   | 
praptak  |  18. 01. 2018 12:50

Octavia je už hodně dlouho nemá.

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  08. 01. 2018 10:18

Jestli to nebude Octavia Russian edition..... No nekupte to auto z ruska

To by asi ak odpovidalo skutecnosti, ze jde pouze o liftback. nejde skoro menit konfigurace, barvy laku jinak nedostupne v ČR.....

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  08. 01. 2018 10:36

Russian edition = auto na soucastky

Odpovědět  |   | 
Q  |  08. 01. 2018 11:08

Dobrý postřeh. Mrknul jsem do ruského konfigurátoru a jsou tam právě ty barvy laků.
Na druhou stranu. V dnešním globalizovaném světě je skoro jedno, kde se to vyrobí.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  08. 01. 2018 11:19

Q: Skoro jedno? Obrovský omyl. Rozdíly jsou dokonce i v rámci jedné fabriky, která vyrábí více modelů, respektive značek. Krásným příkladem je TPCA. Zkus se pobavit s někým, kdo tam dělá dlouhodobě, třeba na výstupní kontrole a zboří se ti růžový svět. Jinak co se Škody a Ruska týká, tak to mám z první ruky a rozhodně není jedno, jestli je auto vyrobené u nás a nebo v Rusku.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  08. 01. 2018 12:26

Rozdiely v ramci tej-ktorej odnoze koncernu samozrejme su (trebars Cayenne a Touareg na Slovensku), ale skor by ma zaujimali rozdiely v ramci jedneho modeloveho radu.

Co konkretne povedal ten, kto tam v tej skodovke pracuje na tej vystupnej kontrole?
Ked to uz mate z prvej ruky, urcite to bude zaujimave. Seriozne sa pytam.

Odpovědět  |   | 
a  |  09. 01. 2018 23:14

Technická: on myslel fabriku TPCA. To není škodovka, ale joint venture Toyoty a PSA v Kolíně nad Labem. Vyrábí se tam T. Aygo, P 108 a Citroën C1.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  10. 01. 2018 11:59

potom preco sa miesa do debaty? Ucelom mojho dotazu bolo dostat odpoved na toto.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  08. 01. 2018 11:02

Skodovky se nekupuji, ty se fasuji. Nebo ty nekoho se zdravym rozumem, kdo by sve vydelane penize vyhodil za Skodovku?

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  08. 01. 2018 11:07

např. "hloupí" a bohatí švýcaři kupují Octávky 1.8TSI 4x4 DSG jako housky na krámě. Asi bste jim měl udělat školení. Evidentně to ne a ne pochopit....

Odpovědět  |   | 
Petr  |  08. 01. 2018 11:36

Argumentovat Svycarskem je takove qwertzovsky hloupe. Uvedm si, jakymi auty se jezdi ve Svycarsku, jaka kupni sila a kdo kupuje Octavky.

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  08. 01. 2018 11:45

smirte se s tim, ze skodovky se ve velkem kupuji v cele evrope bez ohledu na kupni silu. Az si prectete, ze O3 Combi je nejprodavanejsi kombík v evropě napříč kategoriemi, asi se vám zboří svět.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  08. 01. 2018 12:23

Čili, Švýcar co na to má, tak je v pohodě, ale Čech, který na to má, je duševně nemocný? A možná lidé v rádiusu pěti sousedních domků budou se Škodovkou už úplní debilové, ne?

Odpovědět  |   | 
Petr  |  08. 01. 2018 12:55

Zkus zapremyslet. Jsi uplne mimo

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  08. 01. 2018 13:03

Tak jsou to debilové všichni?

Odpovědět  |   | 
LOL  |  09. 01. 2018 22:08

Ne, jen ti, kdo se té kokty po 3-4 letech nezbaví.

Odpovědět  |   | 
moje jméno  |  17. 01. 2018 13:09

Bohužel, já znám jenom ty, kteří nic jiného než jetou Octávku nechtějí. Možná vědí proč a ty to stále ještě nevíš

Odpovědět  |   | 
Marex  |  08. 01. 2018 18:20

Třeba mají v garáži touhu mít i pro ty 1.8 TSI i barel s olejem na dolévání

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  08. 01. 2018 11:53

Není to nejhorší cena. Bez příplatkového paketu to sice je větší holátko, než třeba Mégane (výbava Intens), ale s ním se zase věci docela srovnávají, protože příplatky za LED světla a asistenční systémy vydají za téměř totéž. Bonusem Octavie pak je výkonnější motor a prostor.

Odpovědět  |   | 
memo  |  08. 01. 2018 12:18

A parkovacie senzory min. vzadu nechali kde..?
PS: To, že to je v bielej hnusné auto snáď ani nie je treba pripomínať
Keď vidím peknú Octaviu pred faceliftom, kombík, v slušnej výbave - radosť pozerať.
Verzia po facelifte - strašné niečo..

Odpovědět  |   | 
tvoja mama  |  08. 01. 2018 12:33

strasne pre teba. po FL v peknej metalize, a kolesami je to auto napr pre mna celkom pohladne. Ale ked vidim interier tak radsej oci zatvaram

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  08. 01. 2018 12:49

Tak se podívej do ceníku na stránkách Škody, parkovací senzory má Trumf v základu. A že je zrovna tady blbě nafocená neznamená, že musí být v bílé ošklivá. Mimochodem, bílá sluší málokterému autu.

Odpovědět  |   | 
a  |  09. 01. 2018 23:17

Bílá je hezká jenom na dodávce, a to ještě jen v okamžilu, kdy mi slečna od PPL dováží dlouho očekávanou objednanou věc, kterou nutně potřebuju.

Odpovědět  |   | 
Dix_  |  08. 01. 2018 13:52
Antiautomat  |  08. 01. 2018 12:17

Mne sa to pozdava. Pripomina mi to akciu Tour, vtedy bola jednotkova jednasestka v benzine aj s nejakou tou skromnejsou vybavou za cca 13.ooo eciek. Toto auto ma vybavu lepsiu (trebars tempomat, 8 repro, liate disky, svetelny a dazdovy senzor). O vykonnejsom motore (ten 1.4TSi ide naozaj slusne) ani nehovoriac. Mozno by to chcelo este paket na zle cesty, predne + zadne lapace hnusu a zadny stierac v cene a v kombiku. Normalne prakticke - a rychle auto.

Odpovědět  |   | 
Milhaus  |  08. 01. 2018 13:42

Tomu autu dle mých požadavků nic nechybí, je pravda že konkurence je jinde jak výbavou tak cenou. Já osobně bych do toho nešel ale každý sám za sebe.

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  08. 01. 2018 14:07

tak rozměry

Odpovědět  |   | 
Mrdokvas  |  08. 01. 2018 13:50

jůůů tolik peněz českej pepik dohromady nikdy nedá.. a ani na splátky to nepude.. takže dost bylo mokrého snění a alou do áček pro vylítanýho pašíka!

Odpovědět  |   | 
lazywriter  |  08. 01. 2018 13:56

No, nevim. Podobny motor jsem mel v Passatu (1.4 TSI CNG 110kW). Bylo to trochu tezsi auto, ale stejne mu nemusela po 200 tisicich km (z toho drtiva vetsina na tempomat po dalnici v limitu) vyletet ojnice. VW servis ochotne nabidl novy motor za 300 tisíc.

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  08. 01. 2018 14:08

lol

Odpovědět  |   | 
 |  08. 01. 2018 14:48

Honem tam bezim dokavad jsou na sklade ty "sestivalce"

Odpovědět  |   | 
Alík  |  08. 01. 2018 15:40

To je asi do budoucna poslední motor bez stop/start systému a také jako zážehový jeden z posledních bez FAP filtru

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  08. 01. 2018 19:31

Nepleteš se? V dnešní době auto bez start-stop systému? To by Octavia přišla o body v hodnocení.
http://az749841.vo.msecnd.net/sitescscz/alv1/c9443770-e... ...
• VNITŘNÍ VÝBAVA A KOMFORT
"Start-Stop systém a rekuperace brzdné energie"

Odpovědět  |   | 
Alík  |  08. 01. 2018 19:49

To Mirek: Nevím, jak po faceliftu, ale ve firmě máme 1,4 TSI z 03/14 a ta stop/start systém zaplať pánbuch nemá.

Odpovědět  |   | 
Alík  |  08. 01. 2018 19:51

To Mirek: Díky za rozšíření obzoru.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  08. 01. 2018 21:23

Také ten krám v autě mám a strašně rád bych se ho zbavil, přesněji převrátil alespoň jeho funkci, ale to prý nejde. Tak vždy při rozjezdu cvak na tlačítko a je vypnuto. Umím to vyřešit elektronikou, ale nechce se mi zatím hrabat v autě.

Odpovědět  |   | 
a  |  09. 01. 2018 23:19

To ale neznamená, že ho tam dnes nedávají. Ony automobilky často mají tentýž motor jednou se SSS, pak zase bez něho. Nedá se na to moc spoléhat.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  08. 01. 2018 22:18
a  |  09. 01. 2018 23:23

Nejdřív jsem nechápal, ale holt na Dálném východě je to normální.

Odpovědět  |   | 
Orel  |  08. 01. 2018 23:29

No zbavit se toho chteji, otazka je, zda to na sebe chteji navleci zakaznici

- Octavia 3 je odpruzena jako Opel Speedster = tedy vubec!
- Ma nyni opravdu velmi osklivy predek
- Ma stale sterilni tvrdy plastovy interier
- Jde v ni vsecko slyest
- Vystoupim z ni vzdycky unaveny
- Je to TSI ktere trpi zvlastnimi zavadami
- Zere olej
- Schvalne tomu davaji 6 kvalt at se clovek ukvedla, DSG rozjezdy nic, nic a priskok
- no a jestli by tam nekoho napadlo dat stop-start (nevim zda je) tak to by me uz taaaak vytacelo ze radeji autobusem. Ono pekne rozvaleny pres dvojsedacku v Karose okukujic svezi skolacky je vlastne daleko lepsi svezeni nez nejaka O3

Odpovědět  |   | 
Nyte  |  09. 01. 2018 01:34

Jakými závadami?

Odpovědět  |   | 
a  |  09. 01. 2018 23:26

Školačky, jo? Tak to psal buď 15letej kluk, co má auta leda tak v pokojíku na poličce, nebo nějakej retard. Ani jednomu auto do ruky nepatří.

Odpovědět  |   | 
Orel  |  10. 01. 2018 23:03

psal jsem to ja .. a ty jako okukujes milfky?

Odpovědět  |   | 
kukolar  |  11. 01. 2018 19:32

neviem ako u vás ale unás su školáčky napr. aj také maturantky čo majú 18-19 rokov a to isté aj vysokoškoláčky čo majú určite viac

Odpovědět  |   | 
Dr.River  |  09. 01. 2018 12:17

1.4TSI se na odpocinek neodebere, protože nova 1.5TSI je takovy pruser (především problémy s prehrivanim), ze ji ani v MB nenasadi. Novy motor se bude par let na mamlasech, kteří si kupuji Konzern, testovat a pak se chybky vychytají. Oni jsou na to zvykli...

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  10. 01. 2018 12:03

Treba brat kym este je.
Skoda tej prednej casti, to je hnus, ale zbytok auta je za tuto cenu ferovy kup.

Odpovědět  |   | 
lulinak  |  09. 01. 2018 22:38

mno nevím s automatickou klimou jsme na 500 a za to clovek ma jakykoliv jiny auto s podobnou motorizaci, sam ted vybiram a napr. Auris, Tipo, Megane, i30 apod. nabidnou vic muziky, jsou v kombiku, tmavy skla, hagusy, tazny a za atd... a celkem cenokove za 450. Za 450 i touhle samou vybavou bych to bral, ale takto je to stale o 100 litru vejs nez konkurence....

Odpovědět  |   | 
Nyte  |  10. 01. 2018 14:23

Zase nezapomínej na velmi solidní 1.4 TSI pod kapotou, na tu mnoho konkurentů nemá adekvátní odpověď.

Odpovědět  |   | 
ptakoještěr  |  10. 01. 2018 11:13

Pan redaktor zapomněl uvést důležitou informaci, která je podstatná pro velkou část potenciálních kupců tohoto vozu. A to, zdalipak a kdepak to má popelníček ?

Odpovědět  |   | 
a  |  11. 01. 2018 00:34

Děláte si srandu, ale dnes jsou popelníčky většinou za příplatek. Většinou tak do tisíce korun.

Odpovědět  |   | 
Nyte  |  10. 01. 2018 14:17

Hledal jsem o Trumfu bližší info a skutečně se dá prakticky na 100 % říct, že se opět nebude vyrábět v ČR. Docela podstatná informace, řekl bych.

Odpovědět  |   | 
Dr.River  |  11. 01. 2018 14:50

Joo tak to se asi bude bastlit v Rusku, to odpovida...

Odpovědět  |   | 
Favorit sportline  |  10. 01. 2018 23:08

Pripomína mi to tie favorit sport line alebo black line. Tie 1.4 tsi boli docela kazove, koľko tisíc km dá ten motor?

Odpovědět  |   | 
Nyte  |  12. 01. 2018 19:27

Ale vůbec ne, současné 1.4 TSI patří mezi nejlepší motory od VW.

Odpovědět  |   | 
Johny  |  10. 01. 2018 23:39

Moje poslední Škodovka bylo nové Fáčko 135 LS v r.92, ještě karbec bez katalyzátoru, měl jsem ho 10 let, od té doby mi už ale Schade nesmí přes práh, jako fanda US vozů následoval Lincoln, pak zánovní Dodge RAM1500 3,6 6V a od té doby nedám na velký pick-up dopustit, takže loni nový Dodge RAM 1500 5,7 8V HEMI a ačkoliv si každý klepe na čelo, stačí jedno svezení a nechcete už nic jiného... Ano, na parkování v centru Prahy to není, naštěstí se mi podařilo o 2 ulice dál koupit velkou garáž, tak neřeším ani zóny, v létě lítám po městě na skůtru a v zimě se klidně svezu MHD.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  11. 01. 2018 08:13

RAM bych bral, bydlet na samote u lesa Za ten skutr a MHD tleskam.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Range Rover P400 Autobiography: Další důvod, proč se stát milionářem

Range Rover P400

Range Rover není autem pro každého, ale každý by si ho měl zkusit. Nyní má nový motor o výkonu 400 koní s hybridní technikou. Jaký je?

včera | Vladimír Kadera | 58 příspěvků
TEST Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4 Black Edition: Ta nejčernější myslí jen zeleně

Toyota RAV4 Hybrid Black Edition

Současná generace Toyoty RAV4 se vzdala naftového motoru. Oblíbené SUV koupíte buď s ryze benzinovým, nebo hybridním pohonem, přičemž elektrifikovaná verze nedávno dorazil na český trh v atraktivním provedení Black Edition. Vyzkoušeli jsme tu nejlepší možnou konfiguraci.

26.  11.  2020 | Jan Mička | 81 příspěvků
TEST BMW X6 xDrive30d: Starbucks, špinavé nohavice a příjemná jízda

BMW X6 xDrive30d

Jednou z největších premiér loňského roku bylo nové BMW X6, obří stylovka pro hordy movitých majitelů, kteří se nebojí expresivního stylu. Zkusili jsme naftový základ v podobě verze xDrive30d.

22.  11.  2020 | Vladimír Kadera | 64 příspěvků

Nejčtenější články

Ve Zlíně vyrábí úžasná šlapací autíčka. Na zakázku postaví Felicii i embéčko

Ve Zlíně vyrábí úžasná šlapací autíčka. Na …

Nechte svému potomkovi vyrobit šlapací autíčko na zakázku a titul rodiče roku máte dozajista v kapse.

18.  11.  2020 | | 48 N/A
Daniel Fuglevič
Český trhŠkodaRetro
Vzácný pick-up Škoda 1202 je na prodej. Nádherný kus má na tachometru 143 km!

Vzácný pick-up Škoda 1202 je na prodej. Nád…

Do české inzerce opět zavítala jedna zajímavá rarita od škodovky. Tento old-school pick-up je navíc v brilantním stavu.

4.  11.  2020 | | 23 N/A
Daniel Fuglevič
Raritapick-upŠkodaOjetiny
Nová Škoda Fabia Combi byla oficiálně potvrzena! Do hry ji vrátili i naštvaní Češi

Nová Škoda Fabia Combi byla oficiálně potvr…

Na schválení výroby měly údajně zapůsobit i negativní ohlasy české veřejnosti na ukončení praktičtější Fabie.

26.  11.  2020 | | 69 N/A
Daniel Fuglevič
Nová FabiaŠkodaKombi
Dacia Duster mohla vypadat i takto. Starý koncept má od dnešního SUV daleko

Dacia Duster mohla vypadat i takto. Starý k…

Dokázal by Duster jakožto lifestylový crossover zaujmout takovou hromadu zákazníků jako jeho následná produkční a méně odvážná verze?

9.  11.  2020 | | 19 N/A
Daniel Fuglevič
KonceptDacia Duster
Nová Dacia Sandero ve velké galerii: Ani levnější verze nevypadá vůbec špatně!

Nová Dacia Sandero ve velké galerii: Ani le…

Nová generace Dacie Sandero o sobě dala společně se sedanem Logan poprvé oficiálně vědět už koncem září. Na osobní setkání zatím nedošlo, konečně si ale můžeme novinky prohlédnout alespoň v pořádné galerii.

20.  11.  2020 | | 108 N/A
Jan Mička
Dacia SanderoPremiéry