Zbavuje se Škoda zásob motoru 1.4 TSI? Octavia Trumf má 150 koní za 444.900 Kč

Zatímco ve standardním ceníku je motor 1.4 TSI dostupný od 454.900 korun, akční Octavia Trumf se slušnou výbavu jej nabízí o 10.000 Kč levněji.

Podle aktuálního ceníku pořídíte Škodu Octavia za nejméně 417.900 Kč. Pod kapotou má litrové TSI s výkonem 85 kW a jde o základní výbavu Active. Přestože litr není k zahození a řadě zákazníků vyhoví, více výkonu se vždycky hodí, přičemž taková čtrnáctistovka TSI/110 kW vypadá velmi přijatelně. Ve standardním ceníku je s výbavou Active za 454.900 Kč, existuje však i levnější cesta.

Test Škoda Octavia 1.0 TSI: Otázka, na kterou neznáme odpověď

Test Škoda Octavia 1.0 TSI: Otázka, na kterou neznáme odpověď

Hovořím o akční verzi Trumf, kterou Škoda uvedla v pátek 5. ledna, a jejíž oficiální ceník má redakce Autorevue k dispozici. Jediným motorem je právě čtrnáctistovka TSI/110 kW (150 koní), a to za cenu 444.900 Kč.

Ve standardu je sedm airbagů včetně kolenního pro řidiče, tempomat, světelný a dešťový senzor, litá 16palcová kola, přední mlhovky, diodové zadní svítilny, malý kožený paket pro multifunkční volant, manuální klimatizace, palubní počítač Maxi Dot, výškově nastavitelná přední sedadla, elektricky ovládaná boční okna a vnější zpětná zrcátka, infotainment Swing s 6,5palcovým displejem a osmi reproduktory, dálkově ovládané centrální zamykání nebo plnohodnotná rezerva.

Minitest Škoda Fabia Combi 1.0 TSI: Problém tam, kde byste ho nečekali

Minitest Škoda Fabia Combi 1.0 TSI: Problém tam, kde byste ho nečekali

Připlatit si můžete za paket Trumf Plus (49.900 Kč), který zahrnuje plně diodové přední světlomety, automatickou dvouzónovou klimatizaci a bezklíčové odemykání a startování. V ceně je pouze bílý lak karoserie Pure, každý z šesti nabízených metalických odstínů stojí 15.300 Kč. Poslední příplatek představuje Mobilita Plus (záruky Mobilita Plus a prodloužená záruka na 5let/100.000 km) za 2000 korun.

Že má Octavia Trumf pod kapotou právě motor 1.4 TSI/110 kW, zřejmě není náhoda. Agregát se totiž letos odebere na odpočinek a nahradí jej modernější patnáctistovka TSI se stejným výkonem. Že je možná Trumf dalším krokem k „vyčerpat zásoby“, napovídá i fakt, že se tentýž agregát objevil ve Škodě Fabia edition R5, která vznikne v celkem 1300 exemplářích. Fabia třetí generace jej přitom nikdy neměla, třeba je to ale všechno nakonec trochu jinak.

Škoda Octavia Trumf - technická data a česká cena
Motor 1.4 TSI
Zdvihový objem [cm3] 1395
Válce/ventily 4/4
Největší výkon [kW/min] 110/5000-6000
Točivý moment [N.m/min] 250/1500-3500
Převodovka 6M
Max. rychlost [km/h] 219
Zrychlení 0-100 km/h [s] 8,1
Komb. spotřeba [l/100 km] 5,2
Základní cena [Kč] 444.900

Škoda Octavia

Škoda Octavia je nejprodávanější automobil v ČR a současně nejprodávanější model značky Škoda. V roce 2020 byla uvedena na trh Octavia IV – čtvrtá generace novodobé Octavie, tentokrát se čtyřmi variantami pohonů: spalovací motor, mild-hybrid, plug-in hybrid a stlačený zemní plyn.

Ceny a výbava • První jízda Škody Octavia RS iV • Škoda Octavia Scout • Hybridní modely • Škoda Octavia RS • Test Škoda Octavia 2.0 TDI Evo

Minitest Toyota GR Supra Dynamic 2.0: Dobře maskovaná vzpomínka na Celicu?

Toyota GR Supra Dynamic 2.0

Menší výkon, nižší cena. Zaujme Toyota Supra i ve střízlivém provedení se čtyřválcem pod kapotou?

21.  10.  2020 | Vladimír Kadera | 7 příspěvků
Minitest Honda Jazz Crosstar 1.5 e:HEV Executive: Nákupní vozík v montérkách

Honda Jazz Crosstar 1.5 e:HEV

Moderní interpretace nákupního vozíku je dostupná ve dvou různých variantách. Po základní se nyní podíváme na tu, která míří více na lifestyle.

18.  10.  2020 | Vladimír Kadera | 92 příspěvků
Za volantem hybridního Renaultu Clio E-Tech: Sesadí Toyotu z trůnu? Šanci má!

Renault Clio 1.6 SCe E-Tech

Minulý týden jsme se poprvé projeli s novými elektrifikovanými Renaulty. Po plug-in hybridním crossoveru Captur přišla řada na full-hybridní Clio E-Tech, kterému se toho dá vytknout jen málo.

15.  10.  2020 | Jan Mička | 28 příspěvků