a taky tenhle climatronic uz do zadneho noveho auta nedavaji, tak se ho chteji zbavit
Tím, že snížili cenu klimatizace na 15 tis., tak pak mi ten paket poskládaný z jednotlivých položek v konfigurátoru vychází normálně na cca 35 tis. a oni ho dávají s velkou pompou za "25 tis." !?! Je všem přeci jasné, že u auta za cca 400 tis. si někdo nekoupí jen tak klimu za 55 tis, což je dalších cca 14% ceny auta !!! Proto ji slevnili..., aby se vůbec prodávala.
Co mě ,ale udivu je je že se to prodává i na vyspělej západních trhách.Nedivil bych se Rusku,Indii,ČR, Atd. Ale německo atd. Oktávku tam máj fakt asi rádi.
Ale zase vem že je to 8 let starý auto s poslednim faceliftem z roku 2000 nebo 2001.Ale tvůj názor.taky dobrej.Každej Ty Oktávky nemůže jen vychvalovat jako já.
"DUŠan::OI nebylo nikdy nijak zvlast dobre auto" .To jsi slyšel kde?? A co je podle tebe dobrý auto megan sedan.??? nebo podobný francouzký šity. Rozhlídni se okolo a zeptej se milionu lidí jestli to je dobré auto.
Megan kombík s klimou stojí cca 470 tis. A když si spočítám do stejné výbavy i Octavku (i s přibližně stejným motorem/výkonem), tak mi vyjde cca o 40 tis. dráž ! A to je při tom výběhovka !!! Megan je modernější, větší (hlavně rozvor je naprosto bezkonkurenční) a dává stejnou záruku.Octavia, ať už nová nebo stará je zkrátka pořád předražená ! Samozřejmě , že se najdou u prodejců ještě nějaké další slevy, ale to i třeba právě u Renaultu. Dávno jsou pryč doby (1996-1998), kdy byla Octavia cenově přijatelná ve srovnání s konkurencí... Škodovka po vzoru VW a audi přešla na systém: nabízíme volant, motor a 4 kola, ...zbytek si připlaťte ! I když třeba u Fabie se vyplatí koupit rovnou verzi Elegance, protože je tam plná výbava, kterou za ty peníze u nižších verzí výbav nikdy třeba dodatečně nepořídím.
Zalezi kde. Kdyz se rozhlednu okolo treba ve Francii (respektive vicemene kdekoliv mimo CR a SR), tak to Frantici vyhraji na plne care. Nicmene ja nejsem zrovna milovnik Francouzu, ovsem OI take neni zadna velka vyhra. Z motoru je vcelku rozumnych tech 1.8T, ovsem podvozek + jizdni vlastnosti jsou spise podprumerne, jizda pri vyssich rychlostech velmi slaba (stabilita, aerodynamicky hluk), zpracovani interieru maximalne prumerne, kvalita sedacek jedna z nejhorsich vubec, prostor mizivy, volant priserny, razeni nepresvedcive, a tak by se dalo pokracovat ...
Tak jeste ,ze ja presedal z Felicie a nemam takovy naroky! Podle me je to dostacujici auto i kdyz dnes uz bych sel taky spis do novy ikdyz se mi ta stara libi vic
V podstatě to souhlasí. Je to holt devět let staré auto.
ve vyhledávači auto, která jsou ihned k dodání jsou octavie s velmi solidní výbavou za 370 tisíc. 1,6 74 kw, el. okna, 2xairbag, ABS....
A teď mi někdo může říkak, že Octavia je drahá. s 1.8 T,+paket+bagy. Konkurenta za tu cenu na trhu jsem nenašel.
No taky je to nova ojetina, tak co by jsi chtel. Kupovat predchozi modely se vetsinou velmi nevyplaci. Preci jenom technika jde dopredu, OI nebylo nikdy nijak zvlast dobre auto a OII za par let zlikviduje cenu OI jako ojetiny.
Opak je pravdou , nyní je právě vychytaná!!
V tom pripade si kup Ladovku, ta musi byt uplne super vychytana, protoze ji s minimalnimi zmenami delaji od osmdesatych let.
Musíš srovnávat srovnatelné !!! Jak typy aut, tak i jejich výbavy !!! Nemůžeš srovnávat uměle udržovanou mrtvolu Octavii Tour se současnými konkurenčními auty !!!
Nacvakal jsem si Octávku 1.6 s tímto paketem a vyšla mě na 430 i s rádiem. To fakt není zlý.
Radio bych si dal urcite jine nez origo, za ty prachy se poridi podstatne lepsi. Jeste ziskat od prodejce jako bonus hlinikace a je to fakt super.Jeste by me zajimalo jak to je s palubnim pocitacem. V konfiguratoru je sice za 0,- Kc, ale musite prihodit min. central. Pokud si poridim ten paket za 25 tis, mel by jit prihodit ten pocitac zadarmo pokud to chapu dobre?
sestav si Megane sedan se stejnou vybavou a a uvidime, tipuju pod 400 tacu
Sestavil jsem ho a 430 000,- vč. DPH
Jenze v Megane Sedan mate 6x airbag, ABS, EBD, a vykon 1.6 je 83 kw (u Octavie je 72kw?). U Octavie si muzete nechat o takove vybave za takovou cenu jenom zdat.
Octávka 75
No tak sedan už vůbec. Málo žádaný sedan, tedy 4 dvéř v téhle třídě bych vživotě nekupoval, když už tak 5ti dvéř . Krom toho Oktávka daleko líp podrží cenu. A srovnání kw je nutný přihlédnout při kolika je to otáčkách, zda to člověk vůbec využije bez vytáčení na 6000.
Sance, ze OI ted po prichodu OII "daleko lip podrzi cenu" je velmi optimisticke prohlaseni. Tyhle starsi modely vyrabene v dobe novych modelu ztraci rychlost mnohem rychleji. Staci se podivat kolik dneska stoji ojeta Astra Classic.
To neni dobry argument, Dusane. Nemuzes tvrdit, ze O1 rychle ztrati na cene na zaklade premisy, ze Astra Classic ztraci rychle na cene. Sorry, ale Opel obecne ztraci rychle na cene, zatimco Skodovka ji drzi. Pokud dneska koupis O1 za 430K, za ctyri pet let ji prodas bez problemu za 150K, zatimco toho Megana za 100K a budes rad...
A co my s tím?
No ty si ted pujdes koupit nanuka
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.