Škoda Octavia Tour poprvé pod 300 000 Kč

Novodobá generace Octavie se již vyrábí třináct let. Zatímco její místo na výsluní již zabrala Octavia druhé generace, nedávno navíc modernizovaná, Octavia Tour se stále prodává dobře a úspěšně plní tržní mezeru mezi Octavií II a Fabií. Ztratila sice punc manažerského vozu, protože její standardní výbava je omezená a při jejím doplnění na úroveň Octavie II se dostanete vysoko nad ní, ale stále zůstává zajímavou volbou pro zákazníka, jenž za svůj skromný peníz žádá relativně prostorný a osvědčený vůz. Nyní se její základní cena propadla v sérii Edition až na 289 900 Kč, což je jistě cena velmi dobrá a lze za ni Octavii Tour pořídit jen do konce února. Zmíněná cena se týká liftbacku se zážehovým motorem 1,6i s výkonem 75 kW. Za pohonnou jednotku TDI se srovnatelným výkonem ale již připlatíte 50 000 Kč, za karosérii kombi se připlácí 30 000 Kč.

Vývaba Octavie Tour Edition je opravdu skromná, ale škodovka pro ni za slušných 10 000 Kč, tedy za celkových 299 900 Kč, nabízí zajímavý paket Plus. V rámci něj získáte navíc klimatizaci, centrální zamykání, elektrické ovládání předních oken a vyhřívaných zrcátek či zpětná zrcátka a kliky dveří lakované v barvě karosérie. Je třeba se připravit na to, že dealeři budou mít k dispozici především vozy již vybavené tímto lákavým paketem.

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

21.  10.  2018 | Miro Mihálik | 35 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků