1.5 TSi škube za studena - závada zatím nebyla odstraněna...
No tak je jasné že od "nulakrátpohárkonstruktérů" nelze požadovat, aby motor reagoval na potřeby řidiče, zejména pak zvýšit otáčky a přenos na hnací hřídel....
Škodovka moc dobře ví, že drtivou většinu jejich aut kupují firmy, organizace a instituce (ty poslední dvě ovšem za jiné ceny), tak s tržním podílem 34% si může s cenama prohrávat dle libosti. Na soukromé zájemce si vzpomene až bude opět krize. Tehdy stála Octavia Tour 270.000 Kč.
Koupil jsem si škodu tour v roce 2008 za 725000kč,1.9tdi 77kw.Nemohl jsem si vybrat pojišťovnu byla dána prodejcem.Měl jsem tam hav+zak.pojistku v ceně.Auto mělo 4airbagy+4ks pneu na zimu.Přehravač+radio,koberečky,zástěrky na všechny kola+potahy škoda auto.Tak nevím kde jste nabral cenu 270 000kč.
ja kupoval v roce 2007 passat combi s timto motorem, vybava Highline. Sleva byla tusim kolem 19%. Skladovka za 775 000Kc.
No tak není nad prodejcův um pohrát si se zákazníkem a nabídnout mu výbavičku za přijatelné ceny :D. Když zákazník v tomto smyslu prodejce potěší, ten pak k našroubované ceně přidá 2 gumové koberečky grátis a je ujednáno :D
Pravdou je, že 2008 bylo ještě před krizí. Ceny hluboce padaly až 2009 a výš. Nicméně skoro 3/4 mega za toura je dobrá ujetost. Dobře si pamatuji, že na konci r.2010 se skladovky Tour 1.9TDI 74kW prodávaly běžně za 280.000,-. V lednu 2011 stála FL Octávka s klimou a motorem 1.2TSI 77kW necelých 350.000,- Kč, což nebyl tak úplně nejhorší kup.
Tak to tě teda pěkně natáhli, nebo jsi trouba.https://www.auto.cz/skoda-octavia-combi-tour-... ...
Jedna pětka se vycuka k dokonalosti.
Škoda, původní Tour asi konkuroval Scale a byl o něj větší zájem, než sami chtěli. Takhle už nabídka rodinného auta do 450, kterému nic zásadního nechybí, padla.
Zjistili, že bílá je nejkupovanější a už je za příplatek 10k. A to ještě před měsícem byla za 0.
Bílá určitě za 0 nebyla, už hezkých pár let se za ni připlácí.
http://old.vybermiauto.cz/autodata/skoda/769_octavi... ...
U Octavek bývaly ještě před dvěma lety dvě bílé. Jedná zdarma, druhá za příplatek.
Nelži, rozhodně ne. Před dvěma lety stala Candy cca 5 tis. a Laser kolem 9 tisíc. Metla Moon pak asi 14. Za 0 byla už dlouho jen Modrá Pacific, nebo nově Energy. U Citiga pak za 0 červená Tornado, teď naposled žlutá Sunflower.
...nedalo mi to... ;-)http://old.vybermiauto.cz/autodata/skoda/769_octavi... ... Tak kdo se tu teď Yellowhammere slušně ztrapnil a ještě si přitom dovolil urážet ??? :-D:-D:-D:-D:-D;-)
Co Ti na to osočování mám napsat? Nic - hádat se s Tebou rozhodně nebudu. Snad jen že v dubnu 2017 jsem dostal novou služební Octu s bílou barvou, která prostě BYLA ZDARMA. A mel si co chceš. A loni v červnu mě ji vyměnili za další novou Octu a tam už to bylo za příplatek tuším cca 6 litrů. Takže asi tak.
Octavia IV bude mít standart základní barvu a odstín bude za příplatek vždy. :) Nová doba!
jak jsem kupoval fábku, taky červená byla za 0 a některý automobilky nemají žádnou zdarma. Tak už ten živožt chodí.
150 PS / 250 Nm za necelých 460 kCZK? Vstupní brána do rally sportu je nyní otevřena pro každého...
:-)))
:-D
1,5 tsi supr skubaci motor a nikdo nevi kde je chyba. Dete do ......
Jo. A bude hur, protoze VW prehnane setri uplne, ale uplne na vsem.
Škoda Škubánek. :-D
tak snad alespoň Skubaneq ;-)Jinak nám ve firmě třeba cuká 1.2TSI EA111 v Golfu. Děje se to jen v zimě na obyčejný benzin 95 okt. Na "lepší" benzin 98 okt. necuká. Příčinu jsem nezkoumal a ani to nereklamoval, prostě jen tankujeme v zimě dražší benzin. Píšu to sem jen proto, že stran cukání popisoval zde na fóru stejné řešení (a vyřešení) problému i někdo jiný (myslím, že to byl ten týpek, co nesnáší diesely ještě víc než já) a to se přitom jednalo o úplně jiný motor (tuším, že buď 1.4 nebo 1.8 TSI). Takže cuká zřejmě koncernové kdeco a příčiny i řešení mohou být ledasjaké. :-D
Jojo, cukala i 1,4TSI, ale tam to bylo při mírnějším rozjezdu a spíš myslím kvůli spojce.
1.5tsi a ještě s filtrem? Díky nechci , mám v FRku 1.4tsi a naprostá spokojenost.
Bez filtru už nekoupíš skoro nic, deal with it.
A jak ho tady zdejsi redaktori vychvalovali. To byla kazdodenni onanie nad tremi valci a ejhle on to byl dalsi podvod od Nemcu. :-D. V automobilce o tom vedeli od zacatku.
Odkdy je 1,5TSI tříválec?
Ty vole, nejakej idiot o tom napíše v největším baraku dneška a zavistivy cechaci si i toho budou honit pindoury kde se dá. S těma motory běžně jezdím a nikdy se nic takovyho neprojevilo. Když o něčem víte hovno, nedělejte že sebe debily na veřejnosti!
Právě mám od dealera zapůjčenou Škodu Scala 1.5 TSI DSG a hned během prvních jízd jsem si říkal co je špatně, že to skáče hůře než můj letitý P407 v automatu :-) Pak jsem chvilku pátral a našel několik obsáhlých diskusí na toto téma a nestačil se divit kolik majitelů se potýká s tímto problémem. Na konkurenčním webu vyšel článek, že VW o problému ví snad již 7(!) měsíců a chystá sw update někdy na podzim. No dávají si načas s opravou a mezitím vesele prodávají dál...
Aha takže, ty lidi na fóru Škoda si vymýšlejí ? Kdo by měl chuť může si počíst, jen upozorňuji, že je to již dost obsáhlé - > https://forum.skodahome.cz/topic/145119-15-tsi-opf-d... ...
tvl, 35 stran narekov. To uz kto sa musel rozhodnut pre tie motory... to tych ludi snad museli oklamat. aby mi motor skapal ked preradim z I. do II stupna pokial ho dostatocne nevytocim... teda dostatocne, nadbytocne... to uz je pomaly auto len pre chlapov, zeny na semaforoch musia zazivat to iste ako kedysi v starych 120tkach... A potom v clanku o hyu pepan napise .... na do smrti kundaje...
Tak trochu hloupost, co píšeš, 1,5 tsi je čtyřválec s vypínáním dvou válců.
On o voze a ty o koze. :-D
co to meleš o třech válcech, jaký podvod? ten kdo neumí jezdit si snad koupí jiné auto.
Vypadá to, že škubání se tentokrát řidiče neptá. Tak než se to vyřeší, šup s ním akčně do škodule, češi to podle jejich výzkumu mají rádi a dokonce to požadují.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.