Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

 |  03. 08. 2019 12:38

1,5 tsi supr skubaci motor a nikdo nevi kde je chyba. Dete do ......

Odpovědět  |   | 
Tom  |  03. 08. 2019 12:58

A jak ho tady zdejsi redaktori vychvalovali. To byla kazdodenni onanie nad tremi valci a ejhle on to byl dalsi podvod od Nemcu. . V automobilce o tom vedeli od zacatku.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  03. 08. 2019 15:08

co to meleš o třech válcech, jaký podvod? ten kdo neumí jezdit si snad koupí jiné auto.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  03. 08. 2019 16:37

Vypadá to, že škubání se tentokrát řidiče neptá. Tak než se to vyřeší, šup s ním akčně do škodule, češi to podle jejich výzkumu mají rádi a dokonce to požadují.

Odpovědět  |   | 
.  |  03. 08. 2019 17:56

On o voze a ty o koze.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  03. 08. 2019 18:06

Tak trochu hloupost, co píšeš, 1,5 tsi je čtyřválec s vypínáním dvou válců.

Odpovědět  |   | 
Bob  |  04. 08. 2019 08:31

Ty vole, nejakej idiot o tom napíše v největším baraku dneška a zavistivy cechaci si i toho budou honit pindoury kde se dá. S těma motory běžně jezdím a nikdy se nic takovyho neprojevilo. Když o něčem víte hovno, nedělejte že sebe debily na veřejnosti!

Odpovědět  |   | 
Michal  |  05. 08. 2019 07:40

Aha takže, ty lidi na fóru Škoda si vymýšlejí ? Kdo by měl chuť může si počíst, jen upozorňuji, že je to již dost obsáhlé - > https://forum.skodahome.cz/topic/145119-15-tsi-opf-d... ...

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  05. 08. 2019 09:43

tvl, 35 stran narekov. To uz kto sa musel rozhodnut pre tie motory... to tych ludi snad museli oklamat. aby mi motor skapal ked preradim z I. do II stupna pokial ho dostatocne nevytocim... teda dostatocne, nadbytocne... to uz je pomaly auto len pre chlapov, zeny na semaforoch musia zazivat to iste ako kedysi v starych 120tkach... A potom v clanku o hyu pepan napise .... na do smrti kundaje...

Odpovědět  |   | 
Iczeman  |  05. 08. 2019 20:14

Právě mám od dealera zapůjčenou Škodu Scala 1.5 TSI DSG a hned během prvních jízd jsem si říkal co je špatně, že to skáče hůře než můj letitý P407 v automatu Pak jsem chvilku pátral a našel několik obsáhlých diskusí na toto téma a nestačil se divit kolik majitelů se potýká s tímto problémem. Na konkurenčním webu vyšel článek, že VW o problému ví snad již 7(!) měsíců a chystá sw update někdy na podzim. No dávají si načas s opravou a mezitím vesele prodávají dál...

Odpovědět  |   | 
Ivan  |  05. 08. 2019 09:35

Odkdy je 1,5TSI tříválec?

Odpovědět  |   | 
Apolo Anton Ohno  |  03. 08. 2019 13:47

1.5tsi a ještě s filtrem? Díky nechci , mám v FRku 1.4tsi a naprostá spokojenost.

Odpovědět  |   | 
Nyte  |  03. 08. 2019 22:55

Bez filtru už nekoupíš skoro nic, deal with it.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  03. 08. 2019 16:20

Škoda Škubánek.

Odpovědět  |   | 
E15  |  03. 08. 2019 21:29

tak snad alespoň Skubaneq

Jinak nám ve firmě třeba cuká 1.2TSI EA111 v Golfu. Děje se to jen v zimě na obyčejný benzin 95 okt. Na "lepší" benzin 98 okt. necuká. Příčinu jsem nezkoumal a ani to nereklamoval, prostě jen tankujeme v zimě dražší benzin. Píšu to sem jen proto, že stran cukání popisoval zde na fóru stejné řešení (a vyřešení) problému i někdo jiný (myslím, že to byl ten týpek, co nesnáší diesely ještě víc než já) a to se přitom jednalo o úplně jiný motor (tuším, že buď 1.4 nebo 1.8 TSI). Takže cuká zřejmě koncernové kdeco a příčiny i řešení mohou být ledasjaké.

Odpovědět  |   | 
Yellowhammer  |  04. 08. 2019 11:48

Jojo, cukala i 1,4TSI, ale tam to bylo při mírnějším rozjezdu a spíš myslím kvůli spojce.

Odpovědět  |   | 
skubaneq  |  05. 08. 2019 11:16

Jo. A bude hur, protoze VW prehnane setri uplne, ale uplne na vsem.

Odpovědět  |   | 
Žere mi klakson  |  03. 08. 2019 13:01

150 PS / 250 Nm za necelých 460 kCZK? Vstupní brána do rally sportu je nyní otevřena pro každého...

Odpovědět  |   | 
/  |  03. 08. 2019 13:36

Odpovědět  |   | 
Smiders  |  03. 08. 2019 19:27

)

Odpovědět  |   | 
Jerry  |  03. 08. 2019 19:38

Zjistili, že bílá je nejkupovanější a už je za příplatek 10k. A to ještě před měsícem byla za 0.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  03. 08. 2019 20:50

jak jsem kupoval fábku, taky červená byla za 0 a některý automobilky nemají žádnou zdarma. Tak už ten živožt chodí.

Odpovědět  |   | 
Nyte  |  03. 08. 2019 22:58

Bílá určitě za 0 nebyla, už hezkých pár let se za ni připlácí.

Odpovědět  |   | 
Moje jméno  |  04. 08. 2019 06:47

U Octavek bývaly ještě před dvěma lety dvě bílé. Jedná zdarma, druhá za příplatek.

Odpovědět  |   | 
Yellowhammer  |  04. 08. 2019 11:51

Nelži, rozhodně ne. Před dvěma lety stala Candy cca 5 tis. a Laser kolem 9 tisíc. Metla Moon pak asi 14. Za 0 byla už dlouho jen Modrá Pacific, nebo nově Energy. U Citiga pak za 0 červená Tornado, teď naposled žlutá Sunflower.

Odpovědět  |   | 
šofér  |  05. 08. 2019 12:02

Octavia IV bude mít standart základní barvu a odstín bude za příplatek vždy. :)

Nová doba!

Odpovědět  |   | 
nemám jméno  |  07. 08. 2019 10:10

Co Ti na to osočování mám napsat? Nic - hádat se s Tebou rozhodně nebudu. Snad jen že v dubnu 2017 jsem dostal novou služební Octu s bílou barvou, která prostě BYLA ZDARMA. A mel si co chceš. A loni v červnu mě ji vyměnili za další novou Octu a tam už to bylo za příplatek tuším cca 6 litrů. Takže asi tak.

Odpovědět  |   | 
nemám jméno  |  07. 08. 2019 10:15

...nedalo mi to...

http://old.vybermiauto.cz/autodata/skoda/769_octavi... ...

Tak kdo se tu teď Yellowhammere slušně ztrapnil a ještě si přitom dovolil urážet ???

Odpovědět  |   | 
nemám jméno  |  07. 08. 2019 10:16
Nyte  |  03. 08. 2019 23:00

Škoda, původní Tour asi konkuroval Scale a byl o něj větší zájem, než sami chtěli. Takhle už nabídka rodinného auta do 450, kterému nic zásadního nechybí, padla.

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  04. 08. 2019 10:06

Jedna pětka se vycuka k dokonalosti.

Odpovědět  |   | 
Marthys  |  04. 08. 2019 14:59

Škodovka moc dobře ví, že drtivou většinu jejich aut kupují firmy, organizace a instituce (ty poslední dvě ovšem za jiné ceny), tak s tržním podílem 34% si může s cenama prohrávat dle libosti. Na soukromé zájemce si vzpomene až bude opět krize. Tehdy stála Octavia Tour 270.000 Kč.

Odpovědět  |   | 
manas  |  05. 08. 2019 10:13

Koupil jsem si škodu tour v roce 2008 za 725000kč,1.9tdi 77kw.Nemohl jsem si vybrat pojišťovnu byla dána prodejcem.Měl jsem tam hav+zak.pojistku v ceně.Auto mělo 4airbagy+4ks pneu na zimu.Přehravač+radio,koberečky,zástěrky na všechny kola+potahy škoda auto.Tak nevím kde jste nabral cenu 270 000kč.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  05. 08. 2019 11:19

Tak to tě teda pěkně natáhli, nebo jsi trouba.
https://www.auto.cz/skoda-octavia-combi-tour-... ...

Odpovědět  |   | 
Lord Owl  |  05. 08. 2019 13:51

No tak není nad prodejcův um pohrát si se zákazníkem a nabídnout mu výbavičku za přijatelné ceny :D. Když zákazník v tomto smyslu prodejce potěší, ten pak k našroubované ceně přidá 2 gumové koberečky grátis a je ujednáno :D

Odpovědět  |   | 
nemám jméno  |  07. 08. 2019 10:24

Pravdou je, že 2008 bylo ještě před krizí. Ceny hluboce padaly až 2009 a výš. Nicméně skoro 3/4 mega za toura je dobrá ujetost. Dobře si pamatuji, že na konci r.2010 se skladovky Tour 1.9TDI 74kW prodávaly běžně za 280.000,-. V lednu 2011 stála FL Octávka s klimou a motorem 1.2TSI 77kW necelých 350.000,- Kč, což nebyl tak úplně nejhorší kup.

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  09. 08. 2019 07:33

ja kupoval v roce 2007 passat combi s timto motorem, vybava Highline. Sleva byla tusim kolem 19%. Skladovka za 775 000Kc.

Odpovědět  |   | 
mj  |  05. 08. 2019 10:25

1.5 TSi škube za studena - závada zatím nebyla odstraněna...

Odpovědět  |   | 
Lord Owl  |  05. 08. 2019 13:54

No tak je jasné že od "nulakrátpohárkonstruktérů" nelze požadovat, aby motor reagoval na potřeby řidiče, zejména pak zvýšit otáčky a přenos na hnací hřídel....

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda se Škodou Kamiq 1.0 TSI: Revoluci nečekejte, poctivý kus auta ano

Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG (první svezení)

Už se těším, až si dnes večer sednu s šálkem horké kávy k počítači a zabořím se do diskuze pod tímto článkem. Na první dojem je totiž Škoda Kamiq opravdu dobrá.

včera | Vladimír Kadera | 115 příspěvků
TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 12 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 78 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 31 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A
Nadšenec si nechal postavit speciální kempingový Ford Transit. Na cenu nehleděl

Nadšenec si nechal postavit speciální kempi…

Někdo se rozhodne přestavět svou dodávku na obytný vůz svépomocí a někdo zase nechá práci na profesionálech bez starosti o výslednou cenu.

24.  7.  2019 | | 4 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A