Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

 |  03. 08. 2019 12:38

1,5 tsi supr skubaci motor a nikdo nevi kde je chyba. Dete do ......

Odpovědět  |   | 
Tom  |  03. 08. 2019 12:58

A jak ho tady zdejsi redaktori vychvalovali. To byla kazdodenni onanie nad tremi valci a ejhle on to byl dalsi podvod od Nemcu. . V automobilce o tom vedeli od zacatku.

Odpovědět  |   | 

co to meleš o třech válcech, jaký podvod? ten kdo neumí jezdit si snad koupí jiné auto.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  03. 08. 2019 16:37

Vypadá to, že škubání se tentokrát řidiče neptá. Tak než se to vyřeší, šup s ním akčně do škodule, češi to podle jejich výzkumu mají rádi a dokonce to požadují.

Odpovědět  |   | 
.  |  03. 08. 2019 17:56

On o voze a ty o koze.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  03. 08. 2019 18:06

Tak trochu hloupost, co píšeš, 1,5 tsi je čtyřválec s vypínáním dvou válců.

Odpovědět  |   | 
Bob  |  04. 08. 2019 08:31

Ty vole, nejakej idiot o tom napíše v největším baraku dneška a zavistivy cechaci si i toho budou honit pindoury kde se dá. S těma motory běžně jezdím a nikdy se nic takovyho neprojevilo. Když o něčem víte hovno, nedělejte že sebe debily na veřejnosti!

Odpovědět  |   | 
Michal  |  05. 08. 2019 07:40

Aha takže, ty lidi na fóru Škoda si vymýšlejí ? Kdo by měl chuť může si počíst, jen upozorňuji, že je to již dost obsáhlé - > https://forum.skodahome.cz/topic/145119-15-tsi-opf-d... ...

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  05. 08. 2019 09:43

tvl, 35 stran narekov. To uz kto sa musel rozhodnut pre tie motory... to tych ludi snad museli oklamat. aby mi motor skapal ked preradim z I. do II stupna pokial ho dostatocne nevytocim... teda dostatocne, nadbytocne... to uz je pomaly auto len pre chlapov, zeny na semaforoch musia zazivat to iste ako kedysi v starych 120tkach... A potom v clanku o hyu pepan napise .... na do smrti kundaje...

Odpovědět  |   | 
Iczeman  |  05. 08. 2019 20:14

Právě mám od dealera zapůjčenou Škodu Scala 1.5 TSI DSG a hned během prvních jízd jsem si říkal co je špatně, že to skáče hůře než můj letitý P407 v automatu Pak jsem chvilku pátral a našel několik obsáhlých diskusí na toto téma a nestačil se divit kolik majitelů se potýká s tímto problémem. Na konkurenčním webu vyšel článek, že VW o problému ví snad již 7(!) měsíců a chystá sw update někdy na podzim. No dávají si načas s opravou a mezitím vesele prodávají dál...

Odpovědět  |   | 
Ivan  |  05. 08. 2019 09:35

Odkdy je 1,5TSI tříválec?

Odpovědět  |   | 
Apolo Anton Ohno  |  03. 08. 2019 13:47

1.5tsi a ještě s filtrem? Díky nechci , mám v FRku 1.4tsi a naprostá spokojenost.

Odpovědět  |   | 
Nyte  |  03. 08. 2019 22:55

Bez filtru už nekoupíš skoro nic, deal with it.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  03. 08. 2019 16:20

Škoda Škubánek.

Odpovědět  |   | 
E15  |  03. 08. 2019 21:29

tak snad alespoň Skubaneq

Jinak nám ve firmě třeba cuká 1.2TSI EA111 v Golfu. Děje se to jen v zimě na obyčejný benzin 95 okt. Na "lepší" benzin 98 okt. necuká. Příčinu jsem nezkoumal a ani to nereklamoval, prostě jen tankujeme v zimě dražší benzin. Píšu to sem jen proto, že stran cukání popisoval zde na fóru stejné řešení (a vyřešení) problému i někdo jiný (myslím, že to byl ten týpek, co nesnáší diesely ještě víc než já) a to se přitom jednalo o úplně jiný motor (tuším, že buď 1.4 nebo 1.8 TSI). Takže cuká zřejmě koncernové kdeco a příčiny i řešení mohou být ledasjaké.

Odpovědět  |   | 
Yellowhammer  |  04. 08. 2019 11:48

Jojo, cukala i 1,4TSI, ale tam to bylo při mírnějším rozjezdu a spíš myslím kvůli spojce.

Odpovědět  |   | 
skubaneq  |  05. 08. 2019 11:16

Jo. A bude hur, protoze VW prehnane setri uplne, ale uplne na vsem.

Odpovědět  |   | 
Žere mi klakson  |  03. 08. 2019 13:01

150 PS / 250 Nm za necelých 460 kCZK? Vstupní brána do rally sportu je nyní otevřena pro každého...

Odpovědět  |   | 
/  |  03. 08. 2019 13:36

Odpovědět  |   | 
Smiders  |  03. 08. 2019 19:27

)

Odpovědět  |   | 
Jerry  |  03. 08. 2019 19:38

Zjistili, že bílá je nejkupovanější a už je za příplatek 10k. A to ještě před měsícem byla za 0.

Odpovědět  |   | 

jak jsem kupoval fábku, taky červená byla za 0 a některý automobilky nemají žádnou zdarma. Tak už ten živožt chodí.

Odpovědět  |   | 
Nyte  |  03. 08. 2019 22:58

Bílá určitě za 0 nebyla, už hezkých pár let se za ni připlácí.

Odpovědět  |   | 
Moje jméno  |  04. 08. 2019 06:47

U Octavek bývaly ještě před dvěma lety dvě bílé. Jedná zdarma, druhá za příplatek.

Odpovědět  |   | 
Yellowhammer  |  04. 08. 2019 11:51

Nelži, rozhodně ne. Před dvěma lety stala Candy cca 5 tis. a Laser kolem 9 tisíc. Metla Moon pak asi 14. Za 0 byla už dlouho jen Modrá Pacific, nebo nově Energy. U Citiga pak za 0 červená Tornado, teď naposled žlutá Sunflower.

Odpovědět  |   | 
šofér  |  05. 08. 2019 12:02

Octavia IV bude mít standart základní barvu a odstín bude za příplatek vždy. :)

Nová doba!

Odpovědět  |   | 
nemám jméno  |  07. 08. 2019 10:10

Co Ti na to osočování mám napsat? Nic - hádat se s Tebou rozhodně nebudu. Snad jen že v dubnu 2017 jsem dostal novou služební Octu s bílou barvou, která prostě BYLA ZDARMA. A mel si co chceš. A loni v červnu mě ji vyměnili za další novou Octu a tam už to bylo za příplatek tuším cca 6 litrů. Takže asi tak.

Odpovědět  |   | 
nemám jméno  |  07. 08. 2019 10:15

...nedalo mi to...

http://old.vybermiauto.cz/autodata/skoda/769_octavi... ...

Tak kdo se tu teď Yellowhammere slušně ztrapnil a ještě si přitom dovolil urážet ???

Odpovědět  |   | 
nemám jméno  |  07. 08. 2019 10:16
Nyte  |  03. 08. 2019 23:00

Škoda, původní Tour asi konkuroval Scale a byl o něj větší zájem, než sami chtěli. Takhle už nabídka rodinného auta do 450, kterému nic zásadního nechybí, padla.

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  04. 08. 2019 10:06

Jedna pětka se vycuka k dokonalosti.

Odpovědět  |   | 
Marthys  |  04. 08. 2019 14:59

Škodovka moc dobře ví, že drtivou většinu jejich aut kupují firmy, organizace a instituce (ty poslední dvě ovšem za jiné ceny), tak s tržním podílem 34% si může s cenama prohrávat dle libosti. Na soukromé zájemce si vzpomene až bude opět krize. Tehdy stála Octavia Tour 270.000 Kč.

Odpovědět  |   | 
manas  |  05. 08. 2019 10:13

Koupil jsem si škodu tour v roce 2008 za 725000kč,1.9tdi 77kw.Nemohl jsem si vybrat pojišťovnu byla dána prodejcem.Měl jsem tam hav+zak.pojistku v ceně.Auto mělo 4airbagy+4ks pneu na zimu.Přehravač+radio,koberečky,zástěrky na všechny kola+potahy škoda auto.Tak nevím kde jste nabral cenu 270 000kč.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  05. 08. 2019 11:19

Tak to tě teda pěkně natáhli, nebo jsi trouba.
https://www.auto.cz/skoda-octavia-combi-tour-... ...

Odpovědět  |   | 
Lord Owl  |  05. 08. 2019 13:51

No tak není nad prodejcův um pohrát si se zákazníkem a nabídnout mu výbavičku za přijatelné ceny :D. Když zákazník v tomto smyslu prodejce potěší, ten pak k našroubované ceně přidá 2 gumové koberečky grátis a je ujednáno :D

Odpovědět  |   | 
nemám jméno  |  07. 08. 2019 10:24

Pravdou je, že 2008 bylo ještě před krizí. Ceny hluboce padaly až 2009 a výš. Nicméně skoro 3/4 mega za toura je dobrá ujetost. Dobře si pamatuji, že na konci r.2010 se skladovky Tour 1.9TDI 74kW prodávaly běžně za 280.000,-. V lednu 2011 stála FL Octávka s klimou a motorem 1.2TSI 77kW necelých 350.000,- Kč, což nebyl tak úplně nejhorší kup.

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  09. 08. 2019 07:33

ja kupoval v roce 2007 passat combi s timto motorem, vybava Highline. Sleva byla tusim kolem 19%. Skladovka za 775 000Kc.

Odpovědět  |   | 
mj  |  05. 08. 2019 10:25

1.5 TSi škube za studena - závada zatím nebyla odstraněna...

Odpovědět  |   | 
Lord Owl  |  05. 08. 2019 13:54

No tak je jasné že od "nulakrátpohárkonstruktérů" nelze požadovat, aby motor reagoval na potřeby řidiče, zejména pak zvýšit otáčky a přenos na hnací hřídel....

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Volkswagen Touareg V8 4.0 TDI Black Style: Nehodící se škrtněte

Volkswagen Touareg V8 4.0 TDI

Touareg je vlajkovou lodí Volkswagenu, s motorem V8 by se ale dal považovat za takovou vlajkovou loď „na druhou“. Pokud máte o koupi osmiválce zájem, pospěšte si. Brzy totiž nenávratně zmizí z nabídky.

20.  2.  2020 | Jan Mička | 26 příspěvků
Minitest Opel Astra 1.2 Turbo (96 kW) Elegance: Tříválec na dlouhé cesty

Opel Astra 1.2 Turbo

Faceliftovaná Astra generace K dostala pod kapotu výhradně tříválcové motory, všechny pocházejí od General Motors, nikoli z dílen PSA. Vyzkoušeli jsme silnější verzi základní dvanáctistovky, která v mnoha ohledech velmi mile překvapila.

15.  2.  2020 | Petr Schnagl | 37 příspěvků
Minitest Mercedes-Benz V300d: Šestiválec vám už chybět nebude

Mercedes-Benz V300d

Skoro 240 koní v dodávce. Kdo to potřebuje? Když se nad tím zamyslíte, tak možná právě vy...

13.  2.  2020 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků

Nejčtenější články

Slavný český závodník prodává svůj dům na kolech. Má obrovský motor a 9 postelí

Slavný český závodník prodává svůj dům na k…

Pět televizí, devět postelí, koupelna, záchod a vůně poháru mista Evropy tahačů v ceně!

23.  1.  2020 | | 25 N/A
Speciální SUV Škoda má mřížku chladiče jako BMW X6. Uvnitř čeká nový křišťál

Speciální SUV Škoda má mřížku chladiče jako…

Koncept nového modelu Škody výhradně pro indický trh se ukáže už zanedlouho. Ještě předtím ale značka láká na jeho nejzajímavější prvky.

23.  1.  2020 | | 24 N/A
Takto vypadá zatím nejlevnější Škoda Octavia LB. Výbavu má vážně bohatou

Takto vypadá zatím nejlevnější Škoda Octavi…

Škoda již spustila konfigurátor pro novou Octavii s karoserií liftback. Detailněji jsme se podívali na zatím nejlevnější specifikaci.

1.  2.  2020 | | 171 N/A
Nejvzácnější Škoda Fabia je na prodej v Česku. Spustila šílenství, víme o ní vše

Nejvzácnější Škoda Fabia je na prodej v Čes…

Škoda Fabia třetí generace není po více než pěti letech na trhu autem, za kterým byste se otočili. Jedna taková však přece jen existuje. A máme k ní opravdu blízko!

7.  2.  2020 | | 25 N/A
Super73-R je Steve McQueen mezi elektrokoly. Plážová stylovka nevyjde draho

Super73-R je Steve McQueen mezi elektrokoly…

Snad ale nikdo nenatočí remake filmu Velký útěk s tímhle...

29.  1.  2020 | | 18 N/A