Škoda Octavia Spring: Co nabízí jarní série?

Dalším akčním modelem Škodovky je „jarní“ Octavia Spring. Jak je u akčních modelů zvykem, přináší i Spring některé prvky výbavy nad úroveň modelu ze kterého vychází.
Škoda Octavia Spring: Co nabízí jarní série?
V případě Octavie Spring posloužila jako základ výbava Ambiente. Jako doplňky posloužily prvky běžně dostupné ve stupni výbavy Elegance. Pokud patříte k ještě náročnějším příznivcům značky, tak je pro vás, stejně jako u „běžných oktávek“ připravena celá řada dalšího příplatkového příslušenství.

Pří výběru Octavie Spring můžete vybírat ze sedmi odstínů metalických barev, za které nebudete již nic doplácet a které dobře ladí  s interiérem v černém provedení (obložení stropu, stropní madla, sluneční clony, vnitřní zpětné zrcátko a obložení vnitřních sloupků).

Pro „jarní“ akční model je k dispozici celkem pět motorů. V nabídce jsou benzínové motory o výkonu od 75 kW do 110 kW, tedy čtyřválce o objemu 1.6, 2.0 a 1.8T. Pro příznivce naftových motorů jsou připraveny známé devatenácti stovky o výkonu 66 kW a 81 kW. Všechny motory jsou standardně dodávány s manuální převodovkou a k motorům 1.6 MPI, 2.0 MPI a 1.9 TDI (66kW) je možné získat také převodovkou automatickou.

Vybavení interiéru:
      • mechanická klimatizace
      • vkládané koberce
      • el. ovládání oken vpředu a vzadu
      • osm reproduktorů
      • dešťový senzor
      • šedý pruh na čelním skle
      • řadící páka a madlo ruční brzdy v kůži
      • rádio Symphony s CD
      • dálkové ovládání centrálního zamykání s alarmem
      • výškově nastavitelná sedadla a bederní opěrky vpředu
      • MAXI DOT – kombi-přístroj s velkým bodovým displejem
      • dělená sedadla vzadu s loketní opěrou (limuzína)
      Další prvky v sériové výbavě:
      • ostřikovače světlometů se signalizací poklesu hladiny náplně
      • bez štítku označení motorizace a bočních štítků
      • zadní stěrač (limuzína)
      • barva dle barevné palety „Spring“
      • 15“ hliníková kola Triton
      Kolik stojí akční model Spring?

      Octavia Spring 1.6 MPI/75kW Kč 513 900,- 
      Octavia Spring 1.6 MPI/75kW (AT) Kč 563 900,- 
      Octavia Spring 2.0 MPI/85kW Kč 545 900,- 
      Octavia Spring 2.0 MPI/85kW (AT) Kč 594 900,- 
      Octavia Spring 1.8 20V Turbo/110kW Kč 593 900,- 
      Octavia Spring 1.9 TDI/66kW Kč 548 900,- 
      Octavia Spring 1.9 TDI/66kW (AT) Kč 598 900,- 
      Octavia Spring 1.9 TDI/81kW Kč 608 900,- 
      Octavia Combi Spring 1.6 MPI/75kW Kč 563 900,- 
      Octavia Combi Spring 1.6 MPI/75kW (AT) Kč 613 900,- 
      Octavia Combi Spring 2.0 MPI/85kW Kč 595 900,- 
      Octavia Combi Spring 2.0 MPI/85kW (AT) Kč 645 900,- 
      Octavia Combi Spring 1.8 20V Turbo/110kW Kč 643 900,- 
      Octavia Combi Spring 1.9 TDI/66kW Kč 598 900,- 
      Octavia Combi Spring 1.9 TDI/66kW (AT) Kč 648 900,- 
      Octavia Combi Spring 1.9 TDI/81kW Kč 658 900,- 
      TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

      Jeep Compass 2,0 MultiJet

      Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

      12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
      Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

      Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

      Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

      10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
      Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

      Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

      Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

      9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků