Škoda Octavia Spring: Co nabízí jarní série?

Dalším akčním modelem Škodovky je „jarní“ Octavia Spring. Jak je u akčních modelů zvykem, přináší i Spring některé prvky výbavy nad úroveň modelu ze kterého vychází.
Škoda Octavia Spring: Co nabízí jarní série?
V případě Octavie Spring posloužila jako základ výbava Ambiente. Jako doplňky posloužily prvky běžně dostupné ve stupni výbavy Elegance. Pokud patříte k ještě náročnějším příznivcům značky, tak je pro vás, stejně jako u „běžných oktávek“ připravena celá řada dalšího příplatkového příslušenství.

Pří výběru Octavie Spring můžete vybírat ze sedmi odstínů metalických barev, za které nebudete již nic doplácet a které dobře ladí  s interiérem v černém provedení (obložení stropu, stropní madla, sluneční clony, vnitřní zpětné zrcátko a obložení vnitřních sloupků).

Pro „jarní“ akční model je k dispozici celkem pět motorů. V nabídce jsou benzínové motory o výkonu od 75 kW do 110 kW, tedy čtyřválce o objemu 1.6, 2.0 a 1.8T. Pro příznivce naftových motorů jsou připraveny známé devatenácti stovky o výkonu 66 kW a 81 kW. Všechny motory jsou standardně dodávány s manuální převodovkou a k motorům 1.6 MPI, 2.0 MPI a 1.9 TDI (66kW) je možné získat také převodovkou automatickou.

Vybavení interiéru:
      • mechanická klimatizace
      • vkládané koberce
      • el. ovládání oken vpředu a vzadu
      • osm reproduktorů
      • dešťový senzor
      • šedý pruh na čelním skle
      • řadící páka a madlo ruční brzdy v kůži
      • rádio Symphony s CD
      • dálkové ovládání centrálního zamykání s alarmem
      • výškově nastavitelná sedadla a bederní opěrky vpředu
      • MAXI DOT – kombi-přístroj s velkým bodovým displejem
      • dělená sedadla vzadu s loketní opěrou (limuzína)
      Další prvky v sériové výbavě:
      • ostřikovače světlometů se signalizací poklesu hladiny náplně
      • bez štítku označení motorizace a bočních štítků
      • zadní stěrač (limuzína)
      • barva dle barevné palety „Spring“
      • 15“ hliníková kola Triton
      Kolik stojí akční model Spring?

      Octavia Spring 1.6 MPI/75kW Kč 513 900,- 
      Octavia Spring 1.6 MPI/75kW (AT) Kč 563 900,- 
      Octavia Spring 2.0 MPI/85kW Kč 545 900,- 
      Octavia Spring 2.0 MPI/85kW (AT) Kč 594 900,- 
      Octavia Spring 1.8 20V Turbo/110kW Kč 593 900,- 
      Octavia Spring 1.9 TDI/66kW Kč 548 900,- 
      Octavia Spring 1.9 TDI/66kW (AT) Kč 598 900,- 
      Octavia Spring 1.9 TDI/81kW Kč 608 900,- 
      Octavia Combi Spring 1.6 MPI/75kW Kč 563 900,- 
      Octavia Combi Spring 1.6 MPI/75kW (AT) Kč 613 900,- 
      Octavia Combi Spring 2.0 MPI/85kW Kč 595 900,- 
      Octavia Combi Spring 2.0 MPI/85kW (AT) Kč 645 900,- 
      Octavia Combi Spring 1.8 20V Turbo/110kW Kč 643 900,- 
      Octavia Combi Spring 1.9 TDI/66kW Kč 598 900,- 
      Octavia Combi Spring 1.9 TDI/66kW (AT) Kč 648 900,- 
      Octavia Combi Spring 1.9 TDI/81kW Kč 658 900,- 

      bazar

      Nissan Juke 1,2
      Rok výroby: 2017
      Stav: nový vůz
      Cena: 370 000 Kč
      Renault Thalia 1,4
      Rok výroby: 2006
      Stav: 52 888 km
      Cena: 60 000 Kč
      Hyundai ix20 1,6
      Rok výroby: 2011
      Stav: 67 361 km
      Cena: 216 000 Kč
      Skoda Octavia 1,9
      Rok výroby: 2005
      Stav: 349 860 km
      Cena: 73 000 Kč
      Skoda Octavia 1,9
      Rok výroby: 2006
      Stav: 267 318 km
      Cena: 90 000 Kč
      Skoda Superb 2
      Rok výroby: 2010
      Stav: 159 691 km
      Cena: 295 000 Kč
      Nabídka dalších vozů
      Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

      Renault Koleos

      Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

      17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
      Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

      Suzuki Ignis

      Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

      13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
      Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

      Ojetina: BMW Z4

      Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

      12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků