Škoda Octavia: Sekvenční řazení dává jízdě sportovní příchuť

17 komentářů

Zínomotors
10. července • 11:52

Tady nejde o krásu, ale o rychlost a přesnost zařazení převodového stupně. Vzhledem k tomu že jsem si postavil dvě kopie octavie WRC si nemužu stěžovat, že mě to někde vyplivlo, či zradilo.

Dusan Bolek
31. března • 18:31

Tak tohle je fakt sila ! Tohle si muze dat do auta fakt jenom magor. To dilenske zpracovani budi skutecne duveru, ten budik na desce vypada jak tlakomer od destilacni aparatury na slivovici.

Ale dobre to ladi s tim umelohmotnym "drevem" co je jim doplnena palubni deska. Mne tyhle Octavia tuning doplnky vzdy privedou do dobre nalady.

Magister
18. října • 12:46

Ten obrázek montáže v octavii je opravdu hrozný... Nadruhou stranu nemyslím, že
tohle je skutečně záležitost do auta na denní dojíždění do práce. Je to věc, která se montuje
do závodních speciálů, které mají k tomu interier velmi podobný. Často jen jedna sedačka
skořepina, všude rámová konstrukce, hasicí přístroj, otáčkoměr a právě signalizace převodu.Takže některé nesmysly jsou tady bezpředmětné, ale at si oravdu každý dělá co chce, česká
vlastnost pořád někoho moralizovat nebo normalizovat je opravdu strašná !
Nadruhou stranu v tom co nabízí škoda 120, jsou to opravdu vyhozené peníze i pokud se do
nacpe jiný motor, jiné brzdy a spousta dalšího, není ani karoserie tím nejvhodnějším, ne díky
tvaru, ale kvůli tuhosti a aerodynamice. Pokud to někdo mění celé a dělá i tyto úpravy, potom
už to není o škodě 120, ale o jakém si hybridu...

avus
29. března • 11:40

Zdravim Vas,

uz to tu nekdo zminoval, ale jak tohle razeni muzou zvladat synchrony? Uz vidim zoufale skodovkare, jak tam ty kvalty rvou tou dlouhou pakou. Jeste to autor vychvaluje jako "charakteristicke kovove rupnuti"! Proboha!

Takhle se radi nesynchronizovane zavodni prevodovky se zivotnosti v radu stovek kilometru.

Mejte se. avus

impact
11. dubna • 12:52

Kazdy spravny zavodnik prece radi s meziplynem, takze synchrony v podstate nepotrebuje.

Nicmene mate pravdu, ze "charakteristicke kovove krupnuti" by se pri razeni rozhodne ozyvat nemelo.

vili
22. března • 9:19

Hmm je videt že techničti idioti jeste nevymřeli!!! Do motorek se dava snad sekvenční převodovka ne?!!! Pokud se chčeš technicky pokecat jdi si neprve přečíst nejakou literaturu na základce, tam jsem se o tom již učil!!! Kreténi všech zemí spojte se!!!

cj
23. března • 10:36

Ty môj malý MacGiver,ako ťa obdivujem

Bartoš Josef
20. března • 6:03

Vyrobily byste mi to na přání i do š.120 GLS ?

vili
21. března • 10:50

Hmm s takovým defektem jses už narodil, nebo jsi se stal debilem v poslední době?

asd
21. března • 13:08

Vili, odhaduji, ze ty jsi se s defektem uz narodil.
Kdyz to nekdo chce a libi se mu to, at mu to namontuji treba na motorku.

xxl
19. března • 17:04

Nieven ci to synchronizacia v prevodovke dlho takyto sposob radenia vydrzi ? Bezne prevodovky nie su stavane na takyto sposob radenia, pokial viem tak sekvencka na speciale dokonca synchronizaciu vobec nema. 

re-ject
19. března • 10:28

mozna dobry napad, taky by to mozna byla pohadka s tim jezdit ale vypada to az neskutecne priserne!!!

stejne si myslim ze s novym modelem (resp. faceliftem) prijdou do oktavky jak nove motory tak myslim ze nebudou hloupi a daji tam i tiptronic :))

popo
19. března • 14:44

kedy je avizovaný najbližší facelift octváky na trh?

Pierre
19. března • 19:58

Ještě jeden citat z Mf Dnes: "Automobilka již připravuje nástupce octavie, ale s jeho uvedením na trh je zřejmě možné počítat až v roce 2003. Tyto informace ovšem firma dosud tají. "

Pierre
19. března • 19:42

Viděl bych to na přelom 2003-2004, ale facelift to už nebude, ale kompletní novinka.

Radek Šilhavý
19. března • 16:55

Domnívám se, že to brzy nebude. Počítám nejdřív v roce 2004, spíš později

Cosworth
19. března • 8:37

Umíte představit to žihadlo? Škoda Octavia RS, upravená na 250 ks, a tento způsob řazení? Musí to být pohádka

Doporučujeme

Články odjinud