Škoda Octavia se bude vyrábět v Číně

Škoda s Octavií montovanou v Shanghai Volkswagen (SVW) rozšíří svoji modelovou nabídku v Číně. Příslušnou smlouvu dne 11. dubna v Mladé Boleslavi podepsali Detlef Wittig, předseda představenstva společnosti Škoda, Winfried Vahland, místopředseda představenstva společnosti Škoda a Chen Zhixin, předseda představenstva SVW a jeho zástupce Dieter Seemann.

Od roku 2007 se má ve firmě SVW vyrábět Škoda Octavia, limuzína střední třídy. Současně se počítá s vysokým stupněm lokalizace, která umožní ekonomicky výhodnou výrobu. Cílem je odebírat co možná nejvíce dílů z Činy. V tomto ohledu budou se SVW a společností Škoda Auto těsně spolupracovat Volkswagen Group China se sídlem v Pekingu a poskytovat potřebnou součinnost.

Prodej a servis vozů Škoda  poběží přes síť vybraných prodejců  a servisních podniků značky Škoda, do níž budou zahrnuti i dosavadní dnešní značkoví prodejci  Škoda v Číně.  Vozy, vyrobené v závodě SVW budou zpočátku určeny pro tuzemský trh. Škoda, jedna z evropských automobilových značek s nejdelší tradicí, je od roku  1991 součástí koncernu Volkswagen a dnes disponuje modelovou paletou nejmodernějších vozů na mezinárodní úrovni.
 
Příslušnou smlouvu dne 11. dubna v Mladé Boleslavi podepsali Detlef Wittig, předseda představenstva společnosti Škoda, Winfried Vahland, místopředseda představenstva společnosti Škoda a Chen Zhixin, předseda představenstva SVW a jeho zástupce Dieter Seemann. Od roku 2007 se má ve firmě SVW vyrábět Škoda Octavia, limuzína střední třídy.

Současně se počítá s vysokým stupněm lokalizace, která umožní ekonomicky výhodnou výrobu. Cílem je odebírat co možná nejvíce dílů z Činy. V tomto ohledu budou se SVW a společností Škoda Auto těsně spolupracovat Volkswagen Group China se sídlem v Pekingu a poskytovat potřebnou součinnost.

Prodej a servis vozů Škoda  poběží přes síť vybraných prodejců a servisních podniků značky Škoda, do níž budou zahrnuti i dosavadní dnešní značkoví prodejci Škoda v Číně. Vozy, vyrobené v závodě SVW budou zpočátku určeny pro tuzemský (čínský) trh.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 31 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků