Škoda Octavia se bude vyrábět v Číně

Škoda s Octavií montovanou v Shanghai Volkswagen (SVW) rozšíří svoji modelovou nabídku v Číně. Příslušnou smlouvu dne 11. dubna v Mladé Boleslavi podepsali Detlef Wittig, předseda představenstva společnosti Škoda, Winfried Vahland, místopředseda představenstva společnosti Škoda a Chen Zhixin, předseda představenstva SVW a jeho zástupce Dieter Seemann.

Od roku 2007 se má ve firmě SVW vyrábět Škoda Octavia, limuzína střední třídy. Současně se počítá s vysokým stupněm lokalizace, která umožní ekonomicky výhodnou výrobu. Cílem je odebírat co možná nejvíce dílů z Činy. V tomto ohledu budou se SVW a společností Škoda Auto těsně spolupracovat Volkswagen Group China se sídlem v Pekingu a poskytovat potřebnou součinnost.

Prodej a servis vozů Škoda  poběží přes síť vybraných prodejců  a servisních podniků značky Škoda, do níž budou zahrnuti i dosavadní dnešní značkoví prodejci  Škoda v Číně.  Vozy, vyrobené v závodě SVW budou zpočátku určeny pro tuzemský trh. Škoda, jedna z evropských automobilových značek s nejdelší tradicí, je od roku  1991 součástí koncernu Volkswagen a dnes disponuje modelovou paletou nejmodernějších vozů na mezinárodní úrovni.
 
Příslušnou smlouvu dne 11. dubna v Mladé Boleslavi podepsali Detlef Wittig, předseda představenstva společnosti Škoda, Winfried Vahland, místopředseda představenstva společnosti Škoda a Chen Zhixin, předseda představenstva SVW a jeho zástupce Dieter Seemann. Od roku 2007 se má ve firmě SVW vyrábět Škoda Octavia, limuzína střední třídy.

Současně se počítá s vysokým stupněm lokalizace, která umožní ekonomicky výhodnou výrobu. Cílem je odebírat co možná nejvíce dílů z Činy. V tomto ohledu budou se SVW a společností Škoda Auto těsně spolupracovat Volkswagen Group China se sídlem v Pekingu a poskytovat potřebnou součinnost.

Prodej a servis vozů Škoda  poběží přes síť vybraných prodejců a servisních podniků značky Škoda, do níž budou zahrnuti i dosavadní dnešní značkoví prodejci Škoda v Číně. Vozy, vyrobené v závodě SVW budou zpočátku určeny pro tuzemský (čínský) trh.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

22.  2.  2018 | Jan Mička | 4 příspěvky
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků