Škoda Octavia Scout: off-roadový design a podvozek vyšší o 33 mm

Ženeva 2014 se kromě premiéry konceptu Octavie s karoserií pětidveřového kupé stane také první příležitostí k prohlídce další verze současné Octavie. Jak mladoboleslavská automobilka oznámila dříve, nejde o nic jiného než o provedení Scout.

První oficiální skica naznačuje podobu Škody Octavie Coupe

První oficiální skica naznačuje podobu Škody Octavie Coupe

Škoda dnes oficiálně zveřejnila první fotografie a také první základní informace. Novinka samozřejmě vychází z Octavie Combi, přepracované jsou oba nárazníky a kolem blatníků i prahů najdete černý plast. Standardem pro nový Scout jsou taktéž sedmnáctipalcová litá kola se speciálním designem. Interiér obsahuje kůží potažený volant a dekory určené výhradně pro Scout. Všechno dohromady má podle tiskové zprávy zajistit doslova off-roadový vzhled.

Test Škody Octavia Combi 2.0 TDI 4x4 – za všechno se musí platit

Test Škody Octavia Combi 2.0 TDI 4x4 – za všechno se musí platit

Co se důležitějších vlastností týká, největší změnou je vyšší podvozek. Škoda přidala na světlé výšce 33 milimetrů. Vzhledem k tomu, že standardní verze nabídnou 139 mm, dostáváme tedy celkové číslo 172 mm. V nabídce budou dva vznětové a jeden benzinový motor. V kombinaci se zmínkou o pohonu všech kol to znamená jednotky 1.6 TDI, 2.0 TDI a 1.8 TSI.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Foto: Škoda Auto

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků