ja mam dalsi ceské auto- hyundaia i ten je výborný,pravda nepriamo lebo bol asi vyrobenýv materskej fabrike,ale i tak som podporil dalsi "skodovácky" závod ceský,len sa nevolá Volkswagen skoda ale Hyundai...:-P
Myslíte korejce hundaj? To které ma s českem prd společného?
poriadny prievan-pruvan v penaženke...das auto...:-P
dalsi ceskoslovensky sen ;-)
Kam jsme to probuh dopracovali? To uz jako lidi nemame vubec zadne ambice a ani mozek?Kdyz je zadni naprava zavesena multilinkem a na celem aute jsou 'lepsi' tlumice, budeme pet oslavne ody na "vyborny podvozek"? To staci tak malo, aby byl automobilovy podvozek "vyborny"? A kdyz ma toto auto tak vybrony podvozek, kam se tedy radi podvozky Audi, BMW, Porsche, atd.?Zda-li pak clenove redakce take oslavuji, kdyz dostanou v restauraci rizek ze skutecneho masa? Mozna, ze ano. Nicmene, ja povazuji rizek ze skutecneho masa, stejne jako multilink a dobre tlumice, za zcela normalni vec. Uznale pokyvat hlavou jsem ochoten pouze tehdy, pokud je predlozeny rizek skutecne chutny a veliky jako talir. ;-)
Auto nemusí být audi, bmw nebo porsche... Aby mělo výborný podvozek
vyzerá tak tuctovo a obycajne..také nic moc...:-/
To auto je hezké. A není drahé.To jen Češi jsou švorcáci, co při deklarovaném HDP/hlavu 80% průměru EU si na ně nechávají kálet v podobě pětinových platů.
Doporučil bys tedy třeba prodavačce v Tescu aby zašla za šéfem že když jí nedá aspoň padesát tisíc tak okamžitě odejde ?
Presne to by mela udelat ... s tim, ze to odejit bude znamenat do nemecka/anglie/svycarska .... takze asi ta prodavacka bude umet i rozumejsi jazyk
a kdo tady potom zůstane ?
Zajímavé, že nikde není zmínka o zrychlení, které je u 4x4 135kw lepší skoro o 1s, než u RS :-D. Je ostuda OIII 135 nazývat RS...
180 koniku neni zazrak, ale na vahu auta to bude davat na rovine slusnou dynamiku, pokud tedy nepojede vuz do kopce nebo plne nalozeny, pak rychle spadne do prumeru, ctyrvalec to v techto situacich nevytrhne. Utahne 2 tuny? S automatem? A brzdeny nebo nebrzdeny prives. Pokud je to s manualem a brzdeny prives tak to je hodne spatna hodnota. I veterany typu Fiat Marea mely v roce 1996 - 3,5 tuny na brzdeny prives. Cenu nekomentuju, uz jsem to psal jinde, za ty penize koupim Freemonta v plne vybave s Pentastarem 3.6 L (280 hp). Scout neni dobra koupe v pomeru cena/vykon/uzitna hodnota, je to tresnicka ve Skodovackem prumeru, bohuzel dost prumerna tresnicka.
Jedna věc je papírová hodnota, druhá věc je, že tu Mareu bych s 3.5 tunovým přívěsem nechtěl ani vidět natož řídit.
Marea a 3,5 tuny na privesu? to by snad ani nesmelo na silnici. Spise celkova hmotnost soupravy...
Žiju v přesvědčení že každý přívěs s váhou přes 750 kg musí být brzděný. Nebo to snad může být i jinak ?
(Nielen) Švajčiarski chatári sa budú tetelit blahem... :-D
Klasická Škodovka. Není špatná, ale za to, co nabízí, nechutně předražená. Ať si ji naloží do octa s houbami.
tak to nechci vidiet slovenske ceny
To tu bude zas od Mexů nablito :D A POJD! Pořádně mi naklikej minusy ty web-hero :D
nemýlil jsem se, letadlo z Arménie, Ázerbajdžánu a Kazachstánu dorazilo! Jerevane, máš doma elastické boratovky? A říkají ti česká děvčata taky "ty bejku?":-D
Jestli neumis napsat nic k tematu, tak radsi mlc, tady se bavi dospeli. :-/
JO! od tebe to fakt sedí! Kolikrat jsi mě TY napadl naprosto mimo téma při diskuzi u jiných článků! Ted jsi se teda předvedl.
Ja nikdy, jediný příspěvek mimo téma si tady vytvořil ty, tak zavři tu svoji nevymáchanou hubu, nebo ti pres ni da tvůj fotr pěstí.
Jedinej smrad kdo tu má nevymáchanou hubu jsi ty, cucáku.
Nebudu opakovat ostatní, že je to ošklivé atd...ale spíše bych se zaměřil na jednu zajímavost. Z fotek je patrné, že auto má zdvojený výfuk, jednu koncovku vlevo a jednu vpravo, ovšem jsou schované. Na druhé straně RSIII TDI s designovými koncovkami a stejným motorem má tu vpravo prázdnou a tak v zimě bude majitel za blbce.
Ty výplně dveří snad nemůžou ani myslet vážně, tvrde hnusne plasty jako ve Favoritu, kdyby dali alespon na místo, kde se opírá ruka, nějakou vycpanou látku nebo kozenku nebo kůži, tak by to bylo hned pohodlnější a estetictejsi. No je vidět, ze v ergonomii a kvalitě vnitřních materiálu má Skodofka stále co dohánět.
a utajenu cenu radsej ani nedali ,hehe...B-]
Nevypadá hnusně, to ani omylem. Ale je vidět, že Škodovka to auto nedělá pro Čechy a Moraváky, cena je hnus. Navíc zneužívá, že jim tu výrobu dotujeme my všichni daňový poplatníci, díky blbečkům ve vedení ČNB. Je to smutné, vše naše je rozkradené a teď ještě dotujeme výrobu západních firem... a ti naší blbecci to ještě schválí, aby se jim to v jejich zemích dobře prodávalo.
Nedělelali to kvůli západnim firmam. Přečti si něco o inflaci a deflační pasti a pak jejich krok třeba pochopíš. To že to pomohlo exportérum byl v podstatě vedlejší efekt. Dostává mně jak každej tonda hned ví že je to špatnej krok protože je euro stojí o 1-2 koruny víc, ale dál už neni schopnej dohlídnout.
ono to hlavně pomohlo těm ufňukaným čechům, kteří chodí do kolbenek (co tak naříkají, že za 100 éček zaplatí o kilo navíc). Oni dodnes nepochopili, že bez toho opatření by půlka z nich byla do konce prázdnin bez práce.
Další hnup co zatáhne politiku uplně všude.
Jaktože přední kola při rozjezdu prokluzují? Kde jsou ty slibované bleskové reakce Haldexu ? :-(
Při rozjezdu s vytočenými předními koly, když třeba odbočujete do ostré křižovatky a máte kola v rejdu už při zastavení. Haldex v takové situaci schválně rozepne, aby nevznikalo pnutí v hnacím řetězci. To je oficiální vysvětlení. Obecně jsem měl ale pocit, že ve Scoutu nechává software přední kola hrabat daleko víc než třeba v Golfu.
Souhlasím že to je spíše softwarový problém ale zároveń jsem přesvědčený, si že to oficiální zdůvodnění by při podrobnějším rozboru neobstálo.
Lol, za tie prachy milionkrat radsej Outlandera 132kW s neporovnatelne lepsim VSETKYM ako "toto".
outlander je humus, design škodovky je o dost lepší.
outlander je hlavně svůj, škůdka je jen kopie audi..
Jak muže koncern kopirovat koncern? Když je to vpodstatě stejná společnost?
dej si facku.
To je odpověd hodná tvé ne-inteligence :D
.. řekl kýbl kytu.
Lepší než vidlák v čínském autě :)
Cos hulil?
Jerevana :-\
těžko.. já Škodovkou nejezdím a žíly mi to netrhá.Nicméně, že bych z toho (Škodovky) měl vždy kopřivku jako ty, tak to fakt nee.Tak ona ta Škodovka těží i z toho, že kombíků 4x4 v této kategorii moc není. Né každý chce hned SUV, i když pravda, otec si chtěl koupit už 4. oktávku 4x4 v řadě a pohled do ceníku a akce u Toyoty ho nakonec posadily do nové RAV 2,2D 4x4 a je spokojený i přes ten (pro mě) podivný design nových Toyot
tak si ho kup, no...
Nemuzu si pomoct, ale vypada to fakt odporne. Navic za takove prachy?
O co lepsie by sa predavalo keby existovala verzia stylom to iste s dvojkolkou a jednastvorkou TSI, pripadne aj s tou lenivou ''gumovou'' jednasestkou v nafte. Bolo by to uplne obycajne robustne a univerzalne auto za rozumnu cenu. Takto je to zasa - a ako uz je v poslednom case zvykom - jeden predrazeny nezmysel.
Z pohledu zákazníka určitě výhoda, zákazník by si mohl vybrat a koupit za o něco málo víc peněz výrazně upravené auto. Jenže z pohledu výrobce by to byl naopak průšvih, došlo by k přesunutí zákazníků od běžných oktávek ke skautům, to znamená od jednodušších silně ziskových aut k pracnějším a složitějším méně ziskových autům, tedy vyšší pracnost, nižší zisky a to je špatně. Škodovka určitě moc dobře ví co a jak prodává a když to tak dělají, tak to znamená, že to funguje, lidi kupujou a platí, tak proč jim v tom bránit.
Ano, Skoda mozna moc dobre vi proc to dela.Nicmene z pohledu zakaznika je to prusvih. Skodovka nam pak neustale podsouva predrazeny srot, zatimco cokoliv, co uz neni vylozeny srot (coz ovsem neznamena, ze to je kdo vi jak dobre auto), je prezentovano jako luxus s patricne navysenou cenou.To je ten duvod, proc potkavame a silnicich stale vice krojecu. Zakaznik urcite moc dobre vi co a jak kupuje a kdyz to tak dela, znamena to, ze to vyplati.
Hmmm no tak hadam nacapit na to tych tych par plastov vo farcojk-bau (montaz, pokial sa to tam nelepi este predtym, teda ked to leze z lakirungu, co by bolo este jednoduchsie) snad az taky problem nie je a nemam taky pocit ze by diely ako par podloziek pod tlmice a spomenute plasty boli nejak velmi viazane na tribzac (podvozok a pohonne skupiny). No a predat sa toho mohlo ovela viac, co sa v dnesnom krachujucom kapitalizme pocita najviac. Navyse cenovy rozdiel pri tych jednoduchsich by sa mohol viac natiahnut a stale by to bolo prijatelne a oholenejsi zakaznik spokojnejsi. Snad prvykrat keby tam oddelenie prislusnych geniov so zelenym excelom (maju z neho diplomovky) dostali premie zasluzene. Ktora zakladna skola je v BA najtazsia? > VS ekonomicka :-)
No a protože se to neděje a výrobce je spokojený, tak mi logika říká, že buď je tvoje úvaha nesprávná, nebo o tom nevědí. Zkoušel jsi s nima o tom mluvit?
No to teda nevím, ale Scout je jen Combi s pár plastíkama a zvýšeným podvozkem. A už tak je Combi s 4x4 neskutečně předražený vergl. Takže ziskovost takového Scouta s tím top motorem, je mnohem víc než z obyčejné Octavky.
Prostě je nesmysl bojovat o zákazníky ve vlastních řadách. Když se daří, tak je potřeba vytvářet a nabízet dražší modely, ne levnější.
Kdo bude chtít, aby jeho obyčejná obyčejná octávka vypadala jako scout, tak ty plasty určitě půjdou někde koupit a nalepit. Podvozek se taky zvednout dá. Jen ten pohod 4x4 mu bude chybět.
Takhle to dělá čecháček a vypadá to na normální oktávě odporně, třeba jako neoriginál ledky, které ani pořádně nesvítí u aut...
Plasty i podvozkové díly koupit jdou. Když jsem to ale propočítával, tak ve výsledku vyjde levněji koupit rovnou Scout. Aspoň u starého modelu to tak bylo. Těch pár originálních plastů, lak a montáž vyjde přes 100 tis. Kč.
No a proto nemají nejmenší potřebu komplikovat si to nějakými menšími motory. Už jsem to vysvětlil - bylo by to víc práce, míň peněz.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.