Škoda Octavia Scout: horal v akci (první test)

102 komentářů

mydvaja
9. dubna • 10:48

Zdravím Vás , tento komentár som písal do viacerých testov .
mydvaja napísal/a:
Apríl 9th, 2010 o 10:23Zdravím Vás všetkých , hlavne nadšencov “scoutíkov”. Ja vlastním tiež presne Škoda Octavia Scout 2.0 TDI ale r. 2008 bez úpravy masky . Som do neho priam “zamilovaný” , ale veľmi mi vadí spôsob tlmenia. Neviem či to je konštrukčná , či výrobná vada , ale pri minimálnom “vystrelení” tlmičov kolies( napr. keď rýchlejšie prejdem zo starej vozovky na frézovanú cca 3-4cmm pokles ) počujem dosť silné údery asi na nejaké dorazy , alebo neviem ako by som to inak nazval samozrejme prednej aj zadnej nápravy. Bol som aj na kontrolnej stolici tlmičov ,tam to bolo v norme , ale tam takýto rázny pohyb neskúšajú. Bol by som rád , keby niekto s takýmto problémom reagoval .Ďakujem
P.s. Čo sa týka tých sp. zrkadiel , prešiel som z felície na octávku , ale s feldou sa cúva neporovnatelne lepšie , to je vlastne ďalšie malé mínus môjho miláčika , použijem staré známe ” keď miluješ , nieje čo riešiť ….. ale ja verím že dá sa riešiť , celkom by ma zaujímalo či táto novšia rada má taký istý problém s tlmením , rád by som porovnal , skúste zavolať . Môj mob. 0915 979 370, som z Ilavy Ďakujem, Jaro
mydvaja | 178.40.61.33

Stary Bobr
24. února • 22:48

Tak nevím, jestli je autor vlastenec, nebo nemá přehled. Ale rozvorem patří Octavia spíše mezi malé vozy a celkovou délkou mezi nižší střední třídu. Asi to bere podle velikosti kufru. Ale většinou se v osobním autě vozí lidi. Na náklad si beru dodávku

Hynas
20. listopadu • 13:40

:-) Tyhle ty reakce po konkrétním článku mě vždy dokážou pobavit víc, než kterýkoliv test. :-)
Díky za to...nepovažuju se tlučhubu, rádoby chytráka nebo provokatéra, proto do reakcí nepíšu, protože vím, že jakákoliv reakce na toto by byla jen úrodnou půdou pro popichování a vybíjení si vlastní lidové tvořivosti...ale přesto se vždy moc rád přesvědčuju, jací jsou mezi přispivateli článků tupci a naopak chytráci. :-)

Jan
19. února • 21:14

Motor 2.0 FSI Skoda postupne nahradi 1,8TFSI. Uz ma nebavi citat blaboli o tomto motore. Bavite sa tu o mrtvole.

Ivan
17. února • 10:49

Škoda, že nemá plnohodnotný, tedy stálý, pohon 4x4, ale pouze občasný.

Palo
17. února • 17:44

Nielen v tomto zaspali dobu , nové modely podľa mňa dokumentujú ajˇurčitú dizajnérsku bezradnosť , ale može to byť cielene , len aby preboha nebola Škoda uspešnejšia než VW .
Neboj sa , v segmente C sa to s 4x4 rozbehne .

ITTI
19. února • 17:48

No, nám to neříkej, řekni to bývalému designérovi Škody,posílám vzdělání + co řídil ve Škodě:
THOMAS INGENLATH:
1964: Narozen v německém Krefeldu
1989: Studium Automobilového designu na univerzitě v Pforzheimu
1991: Titul M.A. v oboru design vozidel na londýnské Royal College of Art, poté externí spolupráce s Audi Design
1995: Vedoucí oddělení vnějšího designu osobních vozů u Volkswagen Design
2000: Vedoucí designér společnosti Škoda Auto
Nyní Bentley.
U Škody dělal: O2,F2,Roomster,Yeti,Tudor....
Je fakt,že lidi co umí Škoda hledá stále.
Přihlaš se a jdi.:-D:-D Hodně zdaru!B-]

abdulahmad
19. února • 19:07

Že mě to nenapadlo hned, teď děláš ěéfkonstruktéra TY:-O

ITTI
20. února • 0:38

nedělám, akorát miluju ty,co umí úplné hovno a jenom zpochybnují práci druhých....z odpovědi je jasné,že tam patříš též,takže čest a jdi ,berou,fakt berou lidi stále...ale "tlučhuba" nestačí, vědomosti,tak trošku,vědomosti.....B-] ne vřískání fičovin, to v Š-A nefrčí,nazdárek,kunstruktére:-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
abdulahmad
20. února • 8:50

Myslím , že seš to ty, kdo tady ostatní osvovuje přinejmenším neslušně. Nevím kde jsi přišel na to, že umím hovno. Rozhodně nezpochybňuji práci druhých , jestliže, jak říkáš si může auto koupit každý jaké chce, tak zároveň přece každý může mít svůj názor , od toho je tady to fórum,ne? A jestli já vidím mnohem více výhod u Subaru než u Škody tak to tak ber. Nezpochybňuji tedy práci , ale výsledek. Myslím, že jsi akorát nafoukaný a možná trochu nasraný , ale to je tvoje věc, měj se :-)

lego
17. února • 10:09

Podle toho, co jsem četl, jsem si udělal obrázek, že Škoda opět vyrobila auto, které se pouze snaží napodobovat neúplnými řešeními auta, která lépe vypadají či lépe jezdí. Připadá mi to tak, že když už na něco nemám, tak s tím udělám něco, aby to alespoň tak vypadalo. Je zvláštní, že je stále mnoho lidí, kteří si koupí bundu, i když ta je nikdy nezahřeje.....

Jouda
17. února • 12:38

Spuste lidi nevadi ze zimni bunda nehreje ... Tem lidem staci jak ta bunda vypada ....
Koukni na francouzky "auta" ... ten samej pripad ....

lego
17. února • 14:16

...no je to asi pravda, ačkoliv jsem ještě neviděl Renault Laguna allroad nebo Peugeot 407 scout...

KOSS
17. února • 3:13

Za posledni leta jsem jezdil jak s O I v kombiku, O II kombi, tak i s XC70. A srovnavat kombort jizdy techto aut je krapet silenstvi. Netvrdim ze nake je spatne. Se vsemy jsem byl spokojen v dobe kdy jsem je mel. Ale XC70 ma naprsto nejlepsi v komfortu ovladani, sedadel a podobnych blbinek. Take je mnohem drazsi, to ano.Ale netvrdme, ze se daji srovnavat. Totiz nedaji. A dalsi poznamka. XC70 pouziva take haldex. O tom kterou generaci v aute mam, nevim vubec nic. Ale rozhodne bych nepouzival nazev Tereni. Rekneme si uprimne, nejsou jimi! Pomuzou vam vyjet zasnezeny krpal, kde by se i s dobrymi pneu a dbrym ridicem lecktera auta zasekla (nekritizujte mne, mam s tim vlastni zkusenosti), pomuzou vam v trakci a nakonec si jen tak jednoduse neposkodite spodek auta od vyjetych koleji. Naprosto kdesi vzadu je jeste fakt, ze se do takoveho auta naseda preci jen o neco lepe.
Ale srovnavat je a nazyvat je Terenimi, to opravdu neverim vlastnim ocim.

kozadojikrev
17. února • 11:22

PŘESNĚ:-|

superQ
16. února • 21:32

Pane Vaíčku, pokud jste fotky Scounta fotil vy, tak klobouk dolů ... Přeji mnoho štastných ujetých kilometrů a dalších dobrých rezencí :o) Q

guseppe2
16. února • 23:26

Scout má jednu obrovskou výhodu proč se bude prodávat - je to znak okřídleného šípu a na ten češi jdou jak hloupé stádo ovcí za pasákem. Probuďte se a počítejte, čtěte na internetu, dívejte se po autosalonech a zjistíte, že jsou i lepší nabídky.

ITTI
18. února • 20:46

Ano pasáku! Necháme se přiučit,jak vybírat auto. Především stádně hloupý jedinec se domnívá,že lidé kupují auto,aniž by přemýšleli.To soudíš podle sebe?:-D
BTW:takový pasák ani moc přemýšlet nemusíB-]to jo,tam je to jasné:-D

kozadojikrev
19. února • 19:10

No ty jsi mi filantrop, vážně máš o masách tak vysoké mínění? Že se někdo naučil počítat , ještě neznamená, že přemýšlí:-|

Palo
17. února • 17:36

Ver jednej veci , že znalec pri tejto cenovej ponuke Scouta uprednostní akékoľvek iné SUV .
Ale dokazuje to , že automobilky pracujú s emóciami , Škoda stavá na predajnom uspechu Octavie v Nemecku , ale aj u nás . Záleží , kto sa dá nachytať .

JaJa
17. února • 22:10

Hmm, tak to nejsem znalec, nebot mam objednanou O2 4x4 2.0 TDi za cca 750.000 ... zadny jiny osobak s pohonem 4x4, podobnou cenou, stejnou vybavou, motorem a kvalitou zpracovani jsem nenasel :-/
Pokud nejaky takovy modelod konkurence znas, tak ho sem muzes napsat.

abdulahmad
18. února • 10:17

Hmm, tak to nejsi. Akorád se tu ztrapňuješ:-/
Legacy Outback(710000,- 4x4 o hodně lepší,neb stálý,o výbavě už nemluvím vůbec a o motoru a kvalitě zpracování..........);-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
JaJa
18. února • 18:32

LOL, vzdyt to zere jako krava a za stejnou cenu to ma polovicni vybavu B-]

abdulahmad
18. února • 18:45

No jo, no tak si kup toho scouta, skautíku :-D:-D

ITTI
18. února • 20:48

No, on si především každý koupí co chce a ty druhé je po tom obrovské hovno. Je to srozumitelné sdělení?B-]

lego
18. února • 19:55

Kolik Legacy jsi viděl "znalče"???...s kolika z nich jsi jel????.....jak jsi přišel na tu spotřebu a výbavu???

JaJa
18. února • 23:07

Chces snad tvrdit, ze to zere stejne jako TDicko? :-O
Nez jsem objednal tu ochcafku, tak sem si prosel celou radu prodejcu a proste nikdo nic podobneho za 750.000 nema.
Jak jsem jiz na zacatku napsal, nejsem zadnej znalec B-]

lego
19. února • 18:07

hmmm, ale bohužel jsi neodpověděl k věci..., stále nevím, jaké máš zkušenosti s Legacy....

JaJa
19. února • 21:19

Zadne, stejne jako s O2 4x4 B-]

lego
19. února • 22:36

...v tom případě "děkuji", za hodnocení...;-)

JaJa
20. února • 8:45

Mno, pokud si nekdo kupuje nove auto, tak je pravdepodobne, ze s nim nema zkusenosti, ale cerpa informace z doslechu, nebo od zastoupeni-prodejcu ... :-P
Ja si nekupuji jedno a to same auto porad dokola :)

lego
20. února • 20:10

Vysvětluješ nevysvětlitelné...., píšeš tak, jako bys věci znal, když však příjde na fakta, tak jsi v koncích. Zkus někdy napsat, že sis našel z ofic. zdrojů údaje, porovnal si je a na základě toho, že píšeš to, co píšeš...;-)

JaJa
20. února • 21:14

Precti si znovu me prispevky.
Obesel jsem prodejce ruznych znacek v Brne, povozil se v predvadeckach, procetl web a vysledkem je objednavka O2 4x4.
Najezdim rocne kolem 70.000 km, chci kombika s pohonem 4x4 v cene do cca 750.000 Kc a nenazrany benzinak je pro moji potrebu k nicemu, takze subaru slo jako prvni ze hry.
Moje stavajici auto je uz pres 5 let O1 TDI a za celou tu dobu to auto kazdy den nastartovalo a nikdy jsem nezustal na silnici z duvodu nejake poruchy stat. Mozna takhle funguje i subaru, ale ja ho nechci. Uz to chapes?PS: nejsem zadny skodovkofil, mam auto na praci a ne pro zabavu B-]

lego
20. února • 21:33

...hmmm, já mám auto pro zábavu a potom teprve pro práci.... Mimochodem, pokud jdeš jen po spotřebě, tak není co řešit, ale tím pádem jsi nemusel chodit např. k Subaru, jelikož o nich je notoricky známo, že naftu nemají a budou jí mít až letos koncem roku...

JaJa
20. února • 21:41

Vsak ja k subaru ani nesel ;-)

lego
20. února • 21:56

Tak to jsi o hodně přišel...:-D

JaJa
20. února • 23:32

Mno, mam pocit, ze jsem prave o nic neprisel a navic jsem si usetril spoustu casu poslouchanim kecu o "jedinecnem" pohonu 4x4 :-P

lego
21. února • 22:05

No je na pováženou tvrdit o něčem, co jsem nezkusil, že to jsou "kecy"..;-)

lego
20. února • 22:09

...ještě mě napadá, že pokud jsi k nim nešel, tak Ti právě chybí ty výše deklarované zkušenosti a znalosti....:-))

kozadojikrev
18. února • 10:13

http://www.sauto.cz/search.php?f_k=1&f_m=&f_n=&f_b=9&f_pf=700000&f_pt=750000&f_yf=&f_yt=&f_t=&f_c=&f_r=&f_ft=egacy outback
Nemusíš být znalec, jen není třeba být slepý a hluchý:-)):-)):-)):-))

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
JaJa
18. února • 18:37

Ten odkaz ukazuje leda tak h... a ne subaru, ale to je vlastne jedno a to same :-P

kozadojikrev
19. února • 19:59

Qashqai

bzony
17. února • 1:43

Problem je jen v tom, ze my cesi kupujem auta v zakladu. Kdyz OII tak za 450000 + radio. Kdyz BMW tak 1,6... Jen hrstka si koupi, dobre vybaveny model s vykonejsim motorem, protoze za ty stejne penize muzeme mit model o tridu vys... Bohuzel, v zapadni Evrope je to jinak a prevazne pro ni je Scout urcen :-/

Lukáš
16. února • 16:06

Myslím že za tu cenu je to rozmná koupě.... Scout je moc podobnej starší audi a6 allroad.... A za tu cenu, co byste nechtěli.... Je to auto co se mi líbí. I když na Škodovky nejsem.

crane
16. února • 22:46

Image je jedna vec, realita ina. Octavia II je to hoci pekny, ale dalsi skodovacky interierovy nedorobok. Design je subjektivna vec, ale rezonovanie roznych veci v roznych situaciach druha. Pri rozbehu nieco v palubovke, pri (nie neobvykle hlasnej) hudby nieco v pravych zadnych dverach. Za tie prachy skutocne vyborne. (Jazdil som niekolko Octavii, I aj II). A to si nedovolim odhadovat, co sa stane, ked sa s touto prerobenou oktavkou este aj zlezie z cesty ...

lego
16. února • 18:32

Forester je jasná volba. Srovnávat s ním embéčko je blbost. Je to jako poslat Dolní Lhotu do Ligy mistrů....

Aladin
16. února • 19:26

Když s ní pošleš pár kapříků.....:-D

16. února • 16:05

Asi mám malé IQ,co mají společného auta s http://www.zive.cz

KArel
16. února • 16:23

Vydavatele. Zvětši si IQ.

George_Couser
16. února • 15:54

Normálně nekritizuji, protože vím, že líp se kritizuje, než tvoří, ale prosím autora, aby si to po sobě alespoň jednou přečet...bohatě mi stačí, když v prvních pěti odstavcích narazím na tyto skvosty:"Tentokrát se škodovka vyvarovala předchozích chyb a místa vzadu o poznání více.""Největším tahákem byl prostorný zavazadelník 528 l a nedostatkem málo místa na zadních sedadlech. ""Podvozek se světlou výškou 180 mm bude spíše přímým konkurentem přepravovaného Volva XC60, než aby škodovka v terénu konkureovala Subaru Outback."Vážně uvažuji, jestli to mám číst dál...když tam je jeden překlep, tak co, to se stává, ale tohle?

pazout
16. února • 15:22

Vzyd te to nova octavie ne?? V tom nevidim zadnej rozdil

johan
16. února • 14:46

Plakaty Scoutu jsou k nalezeni tadyhttp://www.autotrade.sk/skoda-octavia-scout.asp

standa666
16. února • 14:33

neni to spatne auto. stat tak 500.000 dalo by se o tom uvazovat. ja ale jdu do mercedesu C 220, kombi, automat, klima atd. za cca 550.000. neni sice novy, je rok stary, najeto cca 35.000.nova oktavka, nebo rok stary MB ci Audi ci BMW? Pro mne celkem jasna odpoved.mrknete se na mobile.de uz jsem tam kupoval motorku a jsem 100% spokojeny

Pavel
16. února • 13:56

Subaru Forester výbava Trend (116 kW) začíná už na 638 kKc. Nemůžu se zbavit pocitu, že škodovka trochu přestřelila.

Palo
17. února • 17:51

Trochu je slabý výraz . Toto je hrubé zrno . Kupovať za tieto peniaze ponúkaný model , pokladám za rozožranosť .

El Carlos
16. února • 14:08

A co je součástí výbavy? Sou tam aspoň elektricky stahovací okýnka apod.? :-D

bolek
16. února • 14:31

samozrejme
http://www.ivos.subaru.cz/subaru-forester/Subaru-Forester-cenik-MY07.pdf

Pavel
16. února • 14:25

Pro jistotu jsem se podíval do ceníku a ejhle i nejlevnější model má vše v elektrice ::-D:-D:-Dhttp://www.subaru.cz/docs/CENIK%20SUBARU%20FORESTER%20MY06_13022006.pdf

JanBE
16. února • 18:28

Jestli verite zaplacenym testum v letacich typu AutoTipu, tak asi neni o cem mluvit. Kdyby nasim nezavislym novinarum platily japonske automobilky, testy by vyhravaly ony. Proc asi temer vzdycky vyhraje VW? Po svych zkusenostech s ruznymy auty se jen smeju tomu, ze Skoda ma lepsi jizdni vlastnosti nez Subaru. Priste se treba dozvime, ze je taky spolehlivejsi nebo nejakou jinou "pravdu".

ITTI
18. února • 20:41

Chtělo by to podat trestní oznámení,že? Když mám důkaz o korupci. Nebo mlčet.B-]

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Zdenek K
19. února • 13:42

Proč mlčet ? Stačí se podívat na pana "myslím to upřimě"- tet je čistý jak ...

ITTI
19. února • 17:16

Ještě jednou a nějak srozumitelně: Na jakého pána se máme podívat,aby bylo jasné,že test v Auto Bildu byl napsán na základě korupce? Důkaz,důkaz a presumpce neviny.Takže důkaz a prosím napsat konkr. jména. Kapito?:-D

Pavel
16. února • 14:22

Od kategorie "scout-forester" nečekám jako hlavní devizu okna v elektrice, ale sladěnou kombinaci terénních a silničních vlastností vozu. V tom má Subaru jenoznačně navrch. Pokud budu chtít Forestera vyšší výbavu (okna v elektrice apod.) tak si ji zaplatím. Nicméně oceňuju, že nabízí i cenově dostupný model (Trend), který nemá "osekané" jízdní vlastnosti.

Standa
16. února • 19:50

Ono nejde tak o to, co čekáš, ale spíš o to, co čekají zákazníci. Myslíš, že si někdo kupuje Scouta, aby s ním jezdil na safari nebo co?

Pavel
17. února • 20:29

Tenhle názor uznávám jako jediný rozumný důvod. Ano pokud zákazník (typu manager, slušně placený zaměstnanec apod.) očekává Oktávii s jiným "terénnějším" facem tak je to v pořádku a pokud si Škoda myslí, že jsou právě v této cenové kategorii tak je to taky ok. Pouze si myslím, že s autem na podvozku Golfa cenu trochu přestřelila a zatím si stojím. Forestera jsem uvedl jako jeden příkladů možné konkurence.

pitrs
16. února • 15:52

Jeednoznačně navrch? To bych tak netvrdil. Když v auttotipu testovali OII 4x4, Audi A6 Quatro, BMW 5?? xd, subaru a ještě jednu nebo dvě 4x4 potvory v několika disciplínách, tak Subaru ve všech prohrálo! Octavia 4x4 obsadila 1-2 místo.
Cena scouta mi připadá dobrá, v tom základu má úplně všechno. Já bych ji bral hned.

kozadojikrev
17. února • 11:19

:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D

EF
16. února • 18:42

Hele, není náhodou Autotip ten německý časopis, kde pokaždé čistě náhodou a na základě objektivního testu, zvítězí německý auto??;-)

Mates
16. února • 13:36

Neni to predrazene? SUZUKI Grand Vitara za podobne prachy nabizi lepsi vybavu (kuze, xenony, lepsi system 4x4 atd.), navic 3 roky zaruky, lepsi terenni vlastnosti. SCOUT bude potrebovat silny argument.

Cynik
19. února • 2:19

Nojo, ale je to Suzuki Grand Vitara. Sam musis uznat, ze Octavia 2 Scout je trochu jina kategorie auta (z hlediska vnimani zakazniku) - O2 Scout je spis takovy baby Allroad, Grand Vitara je pro lidi, co chteji SUV a nemaj na nic poradnyho :-)

Mates
19. února • 22:52

Tak to se Ti povedlo :) Co je na O2 tak super? Co spadne VW ze stolu tak se nacpe do Skodovky. A pokud jsem se zorientoval, tak Vitara ma nejlepsi vybavu a jizdni vlastvosti mezi srovnatelnymi auty (RAV4, CR-V, Outlander atd...). O2 jako baby Allroad budiz, ale za baby cenu.

alko
6. března • 10:59

Prosím Vás SUZUKI teď dává do svých aut motory Peugot, Fiat, Citroen nebo je dováží už Činy. Že mluvíte o značce.

jurij
16. února • 13:44

To si radeji koupim A4 quatro , zacina na cene 24tisEuro a nemam zadnou nizzsi stredni. Mam Skodu , ale za novou tolk opravdu ne B-]

Vyjukanej
16. února • 15:41

Mas na mysli ojetou, doufam. Mam cenik z trhu, kde je nejnizsi DPH v EU a nejlevnejsi A4 kombik quattro zacina na 31 tis (1.8T nebo 2.0TDI). Jo, takhle v Dansku bez DPH, to beru, ale bud DPH zacalujes v CR nebo tam mas "podnikatelskou" N1-prepazku a pak v tom skoro nic neprevezes...

Jenyk
20. února • 20:28

A4 není nižší střední? Cenou ne, rozměry ano.

engineer
16. února • 13:31

ty fotky ste fotily o pulnoci nebo co ze na nich je videt hovno jak sou tmavy kupte si lepsiho fotografa nebo alespon stativ!!!! !!!!!!!!!!!!!! B-]

kozadojikrev
16. února • 14:52

Ty, ku.va inženýre s cigárem,do p.dele piš aspoň česky,nebo jdi za učitelkou, poradí ti:-/

glider
16. února • 13:36

jj tie nocne foto nic moc:-(:-(

StandaT
16. února • 13:19

Je mi na blití, že u auta za 75o táců používají ve předu i vzadu !imitaci! hliníkové lišty... . Kam ten svět spěje?, když tam ani nenacpou pořádnej kus kovu.

J23
17. února • 15:41

fór je, že allroad 3.0 TDI za 1.5 mega je tam má také :-D

qq
16. února • 13:36

Muj nazor. Auto za 3/4 milionu nema mit imitace, ale normalni kov. Na vystave v Praze jsem nemohl uverit, ze to, co se tvari jako kov je opravdu plast:-O:-O:-O

bojler
16. února • 13:24

ve sberne stoji hlinik 45kc za kilo :-P

abdulahmad
16. února • 12:50

Subaru legacy Outback má ,,o NĚCO lepší pohon 4x4" To si děláte srandu,ne?

KArel
16. února • 16:22

No v tom terénu, do kterého je Scout vymyšlený ej to opravdu jenom "o něco lepší". Tohle není lesácký pracant ani auto pro rallye

kozadojikrev
17. února • 11:16

Když vám auto někam nevyjede, byť tam jede jednou za rok,tak máte problém. Když na něco auto nemá,je trapný mluvit o tom,že je to VYMYŠLENÝ na jioné podmínky( a to Legacy není taky lesácký pracant ani auto pro rallye.
Takže žádný O NĚCO !

Skodovak
16. února • 11:41

TOHLE JE PRIJATELNA CENA ZA OCTAVII ??? TO SNAD NE !
Za tuhle cenu mam Mercedes C, nebo BMW 3 !
:-O:-O

renepaj
29. června • 21:37

V základní výbavě co má Scout zaplatíš u Mercedes C nebo BMW 3 minimálně 1,2 mil. Kč, což je o 50 % více než u Octavie Scout a to nemluvě o tradičně předražených německých náhradních dílech a téměř 2x dražší cenu za účtovanou hodinu práce. A taky bych ty 2 německé vozy viděl, jak by si poradily v předloňské zimě (2005-2006) na horách.

marekg
18. února • 19:44

Místo kecání nesmyslů si příště nejdříve najdi oficiální ceník M-B a BMW.
Pro tvoji informaci: MB C 280 KOMBI 4MATIC je za 1.213 000 Kč s DPH a BMW 325xi Touring je za 1.106 900 Kč s DPH.Takže nevím kde jsi vzal cenovku ca 800tKč za tyhle auta.

princ
16. února • 12:13

Ty si guma. Proc to srovnavas s MB-C nebo BMW-3, to je snad o necem jinym ne.
Je to spise varianta pro ty co si chteli koupit OII 4x4. Tady dostanou za 15 tacu navic, par plechu a plastu. Co se tyka svetle vysky, ta je uplne stejna, jenom je pouzity jiny rozmer pneu, ktere spolknou peknou sumicky pri vymene za nove.
Spise bych zvazoval, zda neni lepsi si neco priplatit a koupit treba Subaru nebo Volvo (predvadeci model).

qq
16. února • 12:55

Dobra poznamka, doporucuji kazdemu se seznamit s cenami pneumatik 225/50 R17. Sada letni, sada zimni, pak to na kameni za rok dva obrousit a koupit nove....

Strýček Bidlo
16. února • 12:39

A proč předváděcí model? Kolik stojí úplně nový Forester? Od 650kKč.
Vyšší průchodnost terénem, furtošlapka na 4x4, spotřeba 8,5l a to toho půlku najezdím po Praze.

Cynik
19. února • 2:17

Jop, Subaru ma ted vubec dobry nabidky. Ale Forester ma precijen, trochu jinou cilovou skipinu nez O2 Scout. Je to min imageovka, vic terenak :-)

El Carlos
16. února • 14:09

...kličky na okýnka, nevyhřívaný zrcátka, bez předních mlhovek...?

Jirka
16. února • 12:56

Jojo, a ještě přidej redukci rychlostí.. to se potom šplhá do kopců..

KFL
16. února • 12:12

Sorry, ale za tuhle cenu Ccko ani 3ku nemas.. Zrovna pred pul rokem jsem resil auto do 750 tisic (sluzebni) a koupit auto ve srovnatelne vybave a motorizaci (tj. aspon turbonafta 140 koni, kombik, odpocet, klima, xenony) se da uplne v pohode, ovsem BMW ani MB C to fakt neni (a to ani s korporatni slevou) ;-).Libi se mi, ze u policka e-mail je napsano "nepovinne" a kdyz ho nevyplnim, formular se neda odeslat :-D.

ad BMW3
16. února • 11:59

hmm..to by sis pomoh s tim bmw3 .. navonena bida - auto pro dva..dozadu si sedne 2lety decko a konec..

Casial
16. února • 12:33

Ses zblaznil? V trojce je vzadu dost mista i pro metrakoveho chlapa!

engineer
16. února • 13:28

tak mozna naporcovanyho v pytli

Casial
16. února • 18:20

Nevim, zatim si nikdo nestezoval, ze mam vzadu malo mista. Pravda, ja mam sedadlo dost vpredu...

El Carlos
16. února • 14:04

Podle mě hlavně srovnáváte trochu odlišný auta. To je jako říct, že za X cenu Hummera můžu mít Porsche :-P

honza
16. února • 11:05

proc tam mate fotku bugatky

Hejkal
16. února • 11:27

Ty mas ale problemy ;-) Ta je tam vzdycky chvili po tom, co se to vyda...

Doporučujeme

Články odjinud