Čtvrtou generaci Škody Octavia ve verzi Scout jsme si  naživo prohlédli teprve nedávno . Derivát klasicky dostupný pouze s karoserií Combi se už nicméně objevuje v konfigurátoru značky a odhaluje tedy svou cenu. | Škoda Octavia Combi Scout Zdroj: Škoda

Čtvrtou generaci Škody Octavia ve verzi Scout jsme si naživo prohlédli teprve nedávno. Derivát klasicky dostupný pouze s karoserií Combi se už nicméně objevuje v konfigurátoru značky a odhaluje tedy svou cenu. | Škoda Octavia Combi Scout | Zdroj: Škoda

Ačkoliv Scout později nabídne více motorizací, prozatím je s uvedením na trh nabídka vskutku ořezaná. | Škoda Octavia Combi Scout Zdroj: Škoda

Ačkoliv Scout později nabídne více motorizací, prozatím je s uvedením na trh nabídka vskutku ořezaná. | Škoda Octavia Combi Scout | Zdroj: Škoda

Klíčové prvky robustnější Octavie nepřekvapí  – má o 15 mm větší světlou výšku, paket pro špatné cesty chránící citlivé části podvozku a spoustu designových odlišností v čele s robustnějšími nárazníky... | Škoda Octavia Combi Scout Zdroj: Škoda

Klíčové prvky robustnější Octavie nepřekvapí  – má o 15 mm větší světlou výšku, paket pro špatné cesty chránící citlivé části podvozku a spoustu designových odlišností v čele s robustnějšími nárazníky... | Škoda Octavia Combi Scout | Zdroj: Škoda

...dekorem přístrojovky připomínajícím dřevo a čalouněním sedadel prodyšnou látkou ThermoFlux v kombinaci černé a hnědé. | Škoda Octavia Combi Scout Zdroj: Škoda

...dekorem přístrojovky připomínajícím dřevo a čalouněním sedadel prodyšnou látkou ThermoFlux v kombinaci černé a hnědé. | Škoda Octavia Combi Scout | Zdroj: Škoda

Cenovku nyní známe pouze pro vznětovou motorizaci  2.0 TDI Evo  s výkonem  147 kW (200 k) , kombinovanou s automatickou sedmistupňovou převodovkou a pohonem všech kol (s elektronicky řízenou mezinápravovou spojkou). | Škoda Octavia Combi Scout Zdroj: Škoda

Cenovku nyní známe pouze pro vznětovou motorizaci 2.0 TDI Evo s výkonem 147 kW (200 k), kombinovanou s automatickou sedmistupňovou převodovkou a pohonem všech kol (s elektronicky řízenou mezinápravovou spojkou). | Škoda Octavia Combi Scout | Zdroj: Škoda

V této konfiguraci začíná Scout na  926.900 Kč . Kola jsou v základu 18palcová a bez příplatku je tradičně pouze jediný odstín nemetalické modré barvy Energy (metalízy začínají od 16.000 Kč). | Škoda Octavia Combi Scout Zdroj: Škoda

V této konfiguraci začíná Scout na 926.900 Kč. Kola jsou v základu 18palcová a bez příplatku je tradičně pouze jediný odstín nemetalické modré barvy Energy (metalízy začínají od 16.000 Kč). | Škoda Octavia Combi Scout | Zdroj: Škoda

Standardně ale nabízí Scout za tuto cenovku mimo jiné i podélný střešní nosič, přední LED světlomety a mlhovky, elektricky nastavitelná a vyhřívaná zrcátka, vnitřní zpětné zrcátko s aut. stmíváním, tónovaná boční a zadní okna... | Škoda Octavia Combi Scout Zdroj: Škoda

Standardně ale nabízí Scout za tuto cenovku mimo jiné i podélný střešní nosič, přední LED světlomety a mlhovky, elektricky nastavitelná a vyhřívaná zrcátka, vnitřní zpětné zrcátko s aut. stmíváním, tónovaná boční a zadní okna... | Škoda Octavia Combi Scout | Zdroj: Škoda

...vyhřívané trysky ostřikovačů skla, vyhřívané čelní sklo, dešťový a světelný senzor, elektrické ovládání oken vpředu a vzadu či parkovací senzory vpředu a vzadu. | Škoda Octavia Combi Scout Zdroj: Škoda

...vyhřívané trysky ostřikovačů skla, vyhřívané čelní sklo, dešťový a světelný senzor, elektrické ovládání oken vpředu a vzadu či parkovací senzory vpředu a vzadu. | Škoda Octavia Combi Scout | Zdroj: Škoda

V interiéru pak také čekejte ambientní osvětlení, vyhřívání předních sedadel a vrcholný infotainment Columbus s 10palcovým displejem a navigací a virtuální asistentkou Laurou... | Škoda Octavia Combi Scout Zdroj: Škoda

V interiéru pak také čekejte ambientní osvětlení, vyhřívání předních sedadel a vrcholný infotainment Columbus s 10palcovým displejem a navigací a virtuální asistentkou Laurou... | Škoda Octavia Combi Scout | Zdroj: Škoda

...přičemž po stránce technologické výbavy nechybí asistent pro jízdu v pruzích nebo funkce Off-Road, která by řidiči měla pomoci třeba se sjížděním prudkých svahů. | Škoda Octavia Combi Scout Zdroj: Škoda

...přičemž po stránce technologické výbavy nechybí asistent pro jízdu v pruzích nebo funkce Off-Road, která by řidiči měla pomoci třeba se sjížděním prudkých svahů. | Škoda Octavia Combi Scout | Zdroj: Škoda

Jak už víme, později bude Scout vůbec poprvé dostupný i s pohonem jen předních kol, a to ve spojení s motory 1.5 TSI (110 kW/150 k) a 2.0 TDI Evo (85 kW/116 k), doplněnými o manuální šestikvalt. | Škoda Octavia Combi Scout Zdroj: Škoda

Jak už víme, později bude Scout vůbec poprvé dostupný i s pohonem jen předních kol, a to ve spojení s motory 1.5 TSI (110 kW/150 k) a 2.0 TDI Evo (85 kW/116 k), doplněnými o manuální šestikvalt. | Škoda Octavia Combi Scout | Zdroj: Škoda

U dieselu přijde automat později, zatímco tuto možnost pak zajistí i mild-hybridní motor 1.5 eTSI (110 kW/150 k. Základní cena robustnější Octavie tak nepochybně ještě razantně klesne. | Škoda Octavia Combi Scout Zdroj: Škoda

U dieselu přijde automat později, zatímco tuto možnost pak zajistí i mild-hybridní motor 1.5 eTSI (110 kW/150 k. Základní cena robustnější Octavie tak nepochybně ještě razantně klesne. | Škoda Octavia Combi Scout | Zdroj: Škoda

Zbytek motorizací se už spolehne na pohon všech kol. Očekávejme tedy doplnění nabídky taky o diesel 2.0 TDI (110 kW/150 koní)... | Škoda Octavia Combi Scout Zdroj: Škoda

Zbytek motorizací se už spolehne na pohon všech kol. Očekávejme tedy doplnění nabídky taky o diesel 2.0 TDI (110 kW/150 koní)... | Škoda Octavia Combi Scout | Zdroj: Škoda

...a výkonnější benzinovou motorizaci 2.0 TSI (140 kW/190 k), oba v kombinaci se sedmistupňovým automatem. | Škoda Octavia Combi Scout Zdroj: Škoda

...a výkonnější benzinovou motorizaci 2.0 TSI (140 kW/190 k), oba v kombinaci se sedmistupňovým automatem. | Škoda Octavia Combi Scout | Zdroj: Škoda

| Škoda Octavia Combi Scout Zdroj: Škoda

| Škoda Octavia Combi Scout | Zdroj: Škoda

| Škoda Octavia Combi Scout Zdroj: Škoda

| Škoda Octavia Combi Scout | Zdroj: Škoda

| Škoda Octavia Combi Scout Zdroj: Škoda

| Škoda Octavia Combi Scout | Zdroj: Škoda

| Škoda Octavia Combi Scout Zdroj: Škoda

| Škoda Octavia Combi Scout | Zdroj: Škoda

| Škoda Octavia Combi Scout Zdroj: Škoda

| Škoda Octavia Combi Scout | Zdroj: Škoda

| Škoda Octavia Combi Scout Zdroj: Škoda

| Škoda Octavia Combi Scout | Zdroj: Škoda

| Škoda Octavia Combi Scout Zdroj: Škoda

| Škoda Octavia Combi Scout | Zdroj: Škoda

| Škoda Octavia Combi Scout Zdroj: Škoda

| Škoda Octavia Combi Scout | Zdroj: Škoda

| Škoda Octavia Combi Scout Zdroj: Škoda

| Škoda Octavia Combi Scout | Zdroj: Škoda

Ačkoliv Scout později nabídne více motorizací, prozatím je s uvedením na trh nabídka vskutku ořezaná. | Škoda Octavia Combi Scout Zdroj: Škoda
Klíčové prvky robustnější Octavie nepřekvapí  – má o 15 mm větší světlou výšku, paket pro špatné cesty chránící citlivé části podvozku a spoustu designových odlišností v čele s robustnějšími nárazníky... | Škoda Octavia Combi Scout Zdroj: Škoda
...dekorem přístrojovky připomínajícím dřevo a čalouněním sedadel prodyšnou látkou ThermoFlux v kombinaci černé a hnědé. | Škoda Octavia Combi Scout Zdroj: Škoda
Cenovku nyní známe pouze pro vznětovou motorizaci  2.0 TDI Evo  s výkonem  147 kW (200 k) , kombinovanou s automatickou sedmistupňovou převodovkou a pohonem všech kol (s elektronicky řízenou mezinápravovou spojkou). | Škoda Octavia Combi Scout Zdroj: Škoda
23
Fotogalerie

Nová Škoda Octavia Scout se už prodává v ČR. Zatím jen s nejsilnějším motorem

Robustnější derivát Octavie míří do prodeje. Na širší nabídku motorizací si ale budeme muset počkat.

Čtvrtou generaci Škody Octavia ve verzi Scout jsme si naživo prohlédli teprve nedávno. Derivát klasicky dostupný s karoserií Combi se už nicméně objevuje v konfigurátoru značky a odhaluje svou cenu. Ačkoliv Scout později nabídne více motorů, prozatím je s uvedením na trh nabídka vskutku ořezaná.

Klíčové prvky robustnější Octavie nepřekvapí  – má o 15 mm větší světlou výšku, paket pro špatné cesty chránící citlivé části podvozku a spoustu designových odlišností v čele s robustnějšími nárazníky, dekorem přístrojovky připomínajícím dřevo a čalouněním sedadel prodyšnou látkou ThermoFlux v kombinaci černé a hnědé.

Cenovku nyní známe pouze pro nejsilnější vznětovou motorizaci 2.0 TDI Evo s výkonem 147 kW (200 k), kombinovanou s automatickou sedmistupňovou převodovkou a pohonem všech kol (s elektronicky řízenou mezinápravovou spojkou). V této konfiguraci začíná Scout na 926.900 Kč. Kola jsou v základu 18palcová a bez příplatku je tradičně pouze jediný odstín nemetalické modré barvy Energy (metalízy začínají od 16.000 Kč).

Standardně ale nabízí Scout za tuto cenovku mimo jiné i podélný střešní nosič, přední LED světlomety a mlhovky, elektricky nastavitelná a vyhřívaná zrcátka, vnitřní zpětné zrcátko s aut. stmíváním, tónovaná boční a zadní okna, vyhřívané trysky ostřikovačů skla, vyhřívané čelní sklo, dešťový a světelný senzor, elektrické ovládání oken vpředu a vzadu či parkovací senzory vpředu a vzadu.

V interiéru pak také čekejte ambientní osvětlení, vyhřívání předních sedadel a vrcholný infotainment Columbus s 10palcovým displejem a navigací a virtuální asistentkou Laurou, přičemž po stránce technologické výbavy nechybí asistent pro jízdu v pruzích nebo funkce Off-Road, která by řidiči měla pomoci třeba se sjížděním prudkých svahů .

Jak už víme, bude Scout vůbec poprvé dostupný i s pohonem jen předních kol, a to ve spojení s motory 1.5 TSI (110 kW/150 k) a 2.0 TDI Evo (85 kW/116 k), doplněnými o manuální šestikvalt. U dieselu přijde automat později, zatímco tuto možnost pak zajistí i mild-hybridní motor 1.5 eTSI (110 kW/150 k. Základní cena robustnější Octavie tak nepochybně ještě razantně klesne. Předokolky však nebudou na českém trhu dostupné.

Zbytek motorizací se už spolehne na pohon všech kol. Očekávejme doplnění nabídky taky o diesel 2.0 TDI (110 kW/150 koní) a výkonnější benzinovou motorizaci 2.0 TSI (140 kW/190 k), oba v kombinaci se sedmistupňovým automatem.

Škoda Octavia

Škoda Octavia je nejprodávanější automobil v ČR a současně nejprodávanější model značky Škoda. V roce 2020 byla uvedena na trh Octavia IV – čtvrtá generace novodobé Octavie, tentokrát se čtyřmi variantami pohonů: spalovací motor, mild-hybrid, plug-in hybrid a stlačený zemní plyn.

Ceny a výbava • První jízda Škody Octavia RS iV • Škoda Octavia Scout • Hybridní modely • Škoda Octavia RS • Test Škoda Octavia 2.0 TDI Evo

Doporučujeme

Články odjinud