Škoda Octavia sa bude vyrábať aj na Slovensku

16 komentářů

mirecc
1. října • 18:09

v Bratislave koncime v novembri s polom, preto sem dali apon nejaku nahradu. inac Octavia pojde na jednej linke s Q7, druha linka je Touareg a Cayenne . Ta Octavia nebude aspon vedla tej Q7 vyzerat ako chudobny pribuzny, tak ako to bolo teraz s Polom :)

WildWave
1. října • 19:31

"stare" Polo konci uplne, alebo sa len presuva na koniec "zivota" niekde inde? dik

sabbra cadabra
1. října • 19:56

to presunuti na konec zivota uz probehlo, a to na slovensko, ty cobolacka svoloci!!!

DoG
3. října • 10:10

preco chodia pepici na diskusie, ktore patria slovakom?

WildWave
2. října • 9:15

kludni hormon chrapun

mirecc
2. října • 18:00

Polo urcite nekonci, akurat asi klesa zaujem tak uz stahuju vyrobu "nach Deutschland" :) aby mali aspon tam co robit, kedze vsetky prestizne auta sa robia u nas a takmer zadarmo :)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
WildWave
2. října • 21:41

OK, dik za odpoved. Hned sa mi to nezdalo, forecasty nepustia :)

bubak
1. října • 22:03

sak bude nove polo truhliku

JiVi
1. října • 10:36

pekne nam ta skoda roste ;-)kolikpak montaznich zavodu uz ma? Polsko, Cina, Ukrajina snad Indie ...

Zsk
1. října • 11:37

Autá značky Skoda sú určite skvelé a to najmä kôli nemeckému vlastníkovi a technológiám. Možné ohrozenie Skoda v Čechách je snáď v tom, že závody spomínané vykazujú porovnateľnú alebo lepšiu kvalitu s nižšími nákladmi než tie české, takže v ČR možno bude len obchodné zastúpenie. Akokoľvek bola by to škoda, predsa len tá značka je historicky spätá s Čechami a ja jej (po skúpení VW) dosť fandím.

JiVi
1. října • 12:52

... a ohrozeni vyroby v CZ bych se vubec nebal ... jsou to jen male paralelni linky, hlavni vyroba je a bude v CZ. ono se da taky rict, ze v BA proste VW uz si nechce nechat montovat vozidla a Skoda je na ty linky tak akorat ... :-D (nic proti, ale i takhle se to da cist)

Mathias
1. října • 23:23

jj,to ano, prave z toho dovodu sa v BA montuju aj Porshe, AUDI a VW :-D

JiVi
1. října • 12:49

no nevim .. Ukrajina, Rusko(tusim), Indie, Cina .. tam jde o clo, vyhodnejsi je tam ta vozidla montovat z dovezenych dilu .. takze zbyva Polsko a tam se obavam, ze je cena +- stejna jako v CZ

WildWave
1. října • 8:47

(Udajne) by sa vzhladom na vysoku produktivitu a kvalitu prace bratislavskeho zavodu VW malo jednat predovsetkym o viac vybavene modely (nechcel som napisat luxusnejsie).

iceman
1. října • 9:39

Lepe vybaveni modely (Laurin&Klement, RS, 4*4) se nevybabi v Mlade Boleslavi, ale ve Vrchlabi...Zbytek jede na jedne lince a je uplne jedno jestli to je Classic nebo Elegance...

WildWave
1. října • 14:25

Ono je niekde napisane, ci sa presun tyka MB alebo Vrchlabi?
Z clanku mi viac vyplyva to Vrchlabi, nakolko "sa planuju uchadzat sa o velkobjemove projekty v ramci VW, ktore boli predstavene vo Frankfurte".

Doporučujeme

Články odjinud