Octavia s výkonem 440 koní je na prodej v Praze. Má málo najeto a vypadá skvěle

Další čipnutá oktávka, říkáte si? Zdání může klamat, tenhle kousek je vyladěný od přídě až po výfuky.

V inzerci serveru autozdovozu.cz se objevil velmi zajímavý stroj domácí výroby. Jde o „čtyřokou“ Octavii RS minulé generace s benzinovým motorem 2.0 TSI a manuální převodovkou z roku 2017 s 39.700 kilometry na tachometru. Prodávána je za 850 tisíc korun, což je cena vcelku pohodová. Jenže tento exemplář je tak trochu zvláštní. Úplně celý.

Tato Škoda Octavia byla po nehodě na odpis. V Rusku z ní udělali nové auto

Tato Škoda Octavia byla po nehodě na odpis. V Rusku z ní udělali nové auto

Předně má výkon 323 kW, tedy 440 koní. Výčet úprav je úctyhodný: APR IS38 úprava řídicí jednotky s pops and bangs, originální nové turbodmychadlo IS38, APR karbonové vedení pro sání, APR cast downpipe, Milltek turbo back výfuk, Racingline Performance intercooler, Racingline Performance zvětšený vstup pro turba, Racingline Performance turbo muffler delete, Forge Mmotorsport karbonové sání, Wawetrac samosvorný diferenciál, HHS spojková sada, zkrácené řazení, OZ Racing hyper gt hlt a Eibach Pro street-s podvozek.

Poprvé za volantem Škody Octavia RS iV: Eso v rukávu spořivého manažera

Poprvé za volantem Škody Octavia RS iV: Eso v rukávu spořivého manažera

Zde si někdo skutečně vyhrál a utratil hromadu peněz. Octavia má český původ a pětihvězdičkový certifikát Cebia, je možné dostat k ní prodlouženou záruku do února roku 2024, což se u takto vyladěného speciálu jistě hodí. Snad jediné, nad čím lze pozvednout obočí, je bíle namalovaný název výrobce pneu. Řekli bychom, že doba, kdy si člověk bílým lakem psal na bočnice pneu „Barum“ nebo „Pneu Vraník,“ už dávno skončila.

Škoda Octavia

Škoda Octavia je nejprodávanější automobil v ČR a současně nejprodávanější model značky Škoda. V roce 2020 byla uvedena na trh Octavia IV – čtvrtá generace novodobé Octavie, tentokrát se čtyřmi variantami pohonů: spalovací motor, mild-hybrid, plug-in hybrid a stlačený zemní plyn.

Ceny a výbava • První jízda Škody Octavia RS iV • Škoda Octavia Scout • Hybridní modely • Škoda Octavia RS • Test Škoda Octavia 2.0 TDI Evo

TEST Volkswagen Golf GTD 2.0 TDI (147 kW) DSG: Palba z černé pistole

Volkswagen Golf GTD

Po testech Volkswagenů Golf GTE a GTI tady máme tu zřejmě nejméně sportovní variantu GTD. Ačkoliv to není sporťák, svůj smysl v nabídce rozhodně má.

14.  5.  2021 | Richard Herbich | 10 příspěvků
Řídili jsme nové Porsche Taycan Cross Turismo: Letí na silnici, dovádí v terénu!

Porsche Taycan Cross Turismo

Dostali jsme příležitost vyzkoušet nový přírůstek do elektrické rodiny Porsche Taycan. Je praktičtější a neztratí se ani mimo zpevněné cesty.

12.  5.  2021 | Stanislav Kolman | 5 příspěvků
TEST Subaru Forester 2.0ie-S ES Sport: Pozor, vezu rybičky!

Subaru Forester ES Sport

Subaru Forester se nyní prodává i ve verzi Sport. Nečekejte ale žádné turbohrátky, tohle je hraní si s barvičkami.

9.  5.  2021 | Vladimír Kadera | 2 příspěvky